Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 1 mei 2020, 22:41   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.801
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Wat 'n droevige reactie, zeg...

Op zich zeggen initialen inderdaad niets, maar in combinatie met andere informatie kunnen ze doorslaggevend zijn. Sowieso is er geen enkele zinnige reden te bedenken waarom iemand de initialen van een andere forumgebruiker zou opdiepen, louter dan om die persoon te intimideren.
Niet blij, niemand verplicht u op dit forum actief te zijn.

En tenzij iemand hard moeite doet om een typetje te spelen en zeker geen sporen naar het echte leven na te laten, is het wel zeer moeilijk om anoniem te blijven op het internet.

Ik weet dat alle informatie die ik achtergelaten heb op dit forum, dat een ietsofwat vaardige Google Fu bedrijver mijn naam, adres en schoenmaat kan terugvinden.

Toch wijk ik niet af van mijn instelling en meningen. De semi anonimiteit die we hier hebben is niet meer dan een laagje vernis, net zoals het concept "beschaving" een laagje rubber over een barbaar is.

Ergo, ik ben me er ter dege van bewust dat kwaadwillenden me veel schade en ellende kunnen berokkenen door enkele van mijn postings te delen met mensen die de achtergrond van die postings niet kennen.

Leer ermee leven, of verlaat het internet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline  
Oud 1 mei 2020, 23:26   #22
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Wat ik spijtig vind aan dit forum, en dat is geen verwijt aan uw adres Ponti, is dat er hier maar één moderator is.
Als je met 2 of 3 bent, kan je ook onderling zaken zoals deze intern bespreken.
Voor de ene kan dit mss een niemendalletje zijn, mss een onredelijke vraag van een forumlid, anderen denken er mss anders over.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 1 mei 2020, 23:43   #23
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
anderzijds begrijp ik goed dat iemand zeer beschaamd is in zijn gebruikelijke forumgedrag, en dat hij nooit wil dat iemand uit zijn kennissenkring zou weten wat hij/zij allemaal uitkraamt op dit forum
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 2 mei 2020, 03:43   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ik vind dat eigenlijk ook niet kunnen.

Daarvoor werd flanelcondoom permanent buitengeflikkerd hier.

Was wel 'n beetje meer dan enkel initialen meen ik me te herinneren, maar toch...

Ik maar denken dat Zjaak z'n initialen gewoon A.J. zijn.
SDX is offline  
Oud 2 mei 2020, 03:44   #25
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Gij bent de Kwaadste Belg nog niet.
SDX is offline  
Oud 2 mei 2020, 04:49   #26
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik vind dat eigenlijk ook niet kunnen. Daarvoor werd flanelcondoom permanent buitengeflikkerd hier.
Was wel 'n beetje meer dan enkel initialen meen ik me te herinneren, maar toch...
Ik maar denken dat Zjaak z'n initialen gewoon A.J. zijn.
Pffft,
Sommigen hier hebben mij hier zelfs J.P. genoemd in hun bijdragen.
Et Alors ??! Much ado about nothing.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 2 mei 2020, 06:25   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Den Duisteren Duikboot slaagt de nagel op de kop. Iemands initialen posten is pogen om te intimideren.

Dat doen, is 'poor judgement' maar kan een momentopname zijn.

Dat ze het achteraf niet liet schrappen, en zich in stilte hult is ronduit zwak.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 2 mei 2020, 06:40   #28
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Den Duisteren Duikboot slaagt de nagel op de kop. Iemands initialen posten is pogen om te intimideren. Dat doen, is 'poor judgement' maar kan een momentopname zijn.
Dat ze het achteraf niet liet schrappen en zich in stilte hult is ronduit zwak.
Vraagje: mogen we naar Den Duisteren Duikboot nu ook niet meer refereren als D.D.D. ?
Of naar Vermeiren als D.D.T. ?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 2 mei 2020, 07:38   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Er zijn drie verliezers in deze kwestie.
Ten eerste, de stoute plaagstoot, ontmaskerd als echt slecht karakter.
Ten tweede, de klager. Had hij erover gezwegen lijk vermoord, er had verder geen haan naar gekraaid. Terwijl hijzelf toch teveel van zich heeft prijs gegeven ..
Ten derde, de moderator. Al evenveel plaagstoot als de eerste.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 mei 2020 om 07:38.
De schoofzak is offline  
Oud 2 mei 2020, 07:48   #30
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Tsja, ik heb nooit begrepen waarom de topicopener hier doodleuk terug werd toegelaten na zo lang geband te zijn geweest. Hij stond en staat er om bekend andere leden het bloed van onder de nagels te halen door getrol, persoonlijke aanvallen, getreiter van de ergste soort, achterbaksheid en meer van dat moois. Moet je dan verwonderd zijn als iemand dit zodanig kotsbeu is dat hij of zij je persoonlijke gegevens gaat gebruiken of misbruiken of laat blijken dat hij of zij hiervan op de hoogte is door je initialen te plaatsen?

Uiteraard niet he maar dat is blijkbaar nogal moeilijk te vatten voor betrokkene. Het stond gewoon in de sterren geschreven dat hier problemen van gingen komen en lang heeft het niet geduurd.
Hypochonder is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:00   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Inderdaad, zoals Jay-P het schrijft, “much to do about nothing”. Overigens ik denk dat er op dit forum ook mensen zijn die deelnemen aan de discussies onder hun eigen naam. Ik kan mij vergissen maar ik meen dat dit het geval is voor Jan Vandenberghe. Dat heeft zo zijn psychische voordelen. Wie onder eigen naam schrijft zal veel minder vlug in de verleiding komen om grof te zijn. Men kan voor of tegen Jan Vandenberghe zijn meningen zijn maar voor zover ik mij herinner is hij zelden of nooit brutaal.
quercus is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:25   #32
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn drie verliezers in deze kwestie.
Ten eerste, de stoute plaagstoot, ontmaskerd als echt slecht karakter.
Ten tweede, de klager. Had hij erover gezwegen lijk vermoord, er had verder geen haan naar gekraaid. Terwijl hijzelf toch teveel van zich heeft prijs gegeven ..
Ten derde, de moderator. Al evenveel plaagstoot als de eerste.
Te bewaren die analyse, 'Mijnheer De Schoofzak'. Respect!
Als 't goed is moet het -spijtig genoeg- ook geschreven worden.
(dat ik op mijnen leeftijd DIT nog moet meemaken! . Niet te dikwijls doen, he. Mijnen tikker kan daar met de dag moeilijker tegen.)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:31   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Tsja, ik heb nooit begrepen waarom de topicopener hier doodleuk terug werd toegelaten na zo lang geband te zijn geweest. Hij stond en staat er om bekend andere leden het bloed van onder de nagels te halen door getrol, persoonlijke aanvallen, getreiter van de ergste soort, achterbaksheid en meer van dat moois. Moet je dan verwonderd zijn als iemand dit zodanig kotsbeu is dat hij of zij je persoonlijke gegevens gaat gebruiken of misbruiken of laat blijken dat hij of zij hiervan op de hoogte is door je initialen te plaatsen?

Uiteraard niet he maar dat is blijkbaar nogal moeilijk te vatten voor betrokkene. Het stond gewoon in de sterren geschreven dat hier problemen van gingen komen en lang heeft het niet geduurd.
Had Another Jack geen permban gekregen? Of is een permban toch niet zo “perm” als ik dacht?
quercus is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:35   #34
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Iemands identiteit bekend maken echter is not done. Er lopen voldoende gekken rond die daar misbruik van kunnen maken.
Initialen gebruiken is toch algemeen aanvaard als een manier om een onbekende onbekend te houden. Hoe moet je anders naar een persoon verwijzen die onderwerp uitmaakt in een tekst? Op een forum kan je verwijzen naar de gebruikersnaam en daarmee is het probleem ook opgelost.
Verder snap ik niet dat je beschaamd bent voor wie of wat je bent. Als je niet de ballen aan je lijf hebt om je mening oog in oog met je gesprekspartner te delen, hou dan uw mond.
Vanachter een masker staan roepen is ook absoluut waardeloos.
Johan Daelemans is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:37   #35
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Tsja, ik heb nooit begrepen waarom de topicopener hier doodleuk terug werd toegelaten na zo lang geband te zijn geweest. Hij stond en staat er om bekend andere leden het bloed van onder de nagels te halen door getrol, persoonlijke aanvallen, getreiter van de ergste soort, achterbaksheid en meer van dat moois. Moet je dan verwonderd zijn als iemand dit zodanig kotsbeu is dat hij of zij je persoonlijke gegevens gaat gebruiken of misbruiken of laat blijken dat hij of zij hiervan op de hoogte is door je initialen te plaatsen?

Uiteraard niet he maar dat is blijkbaar nogal moeilijk te vatten voor betrokkene. Het stond gewoon in de sterren geschreven dat hier problemen van gingen komen en lang heeft het niet geduurd.
Er zijn er nog die doodleuk in elke post een paar forumreglementregels aan hun laars lappen, en dat al jarenlang ongemoeid kunnen doen.
Anderen krijgen een ban zonder begrijpbare reden.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:37   #36
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Niet blij, niemand verplicht u op dit forum actief te zijn.

.....

Leer ermee leven, of verlaat het internet.
2
Johan Daelemans is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:38   #37
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Had Another Jack geen permban gekregen? Of is een permban toch niet zo “perm” als ik dacht?
Niet verder vertellen he, maar ik weet uit niet-discuteerbare bron dat de eigenaar himself in principe tegen de PERMban is!

Ik ga beter dan Trump doen want 't is ECHT:
"Ik heb het bewijs daarvan maar mag 't niet openbaar maken."
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 2 mei 2020, 08:46   #38
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Er zijn er nog die doodleuk in elke post een paar forumreglementregels aan hun laars lappen, en dat al jarenlang ongemoeid kunnen doen.
Misschien omdat ze gewoon onder hun eigen naam posten en ... zeer belangrijk ... onomwonden en gestaafd de waarheid zeggen.
Johan Daelemans is offline  
Oud 2 mei 2020, 09:00   #39
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Misschien omdat ze gewoon onder hun eigen naam posten en ... zeer belangrijk ... onomwonden en gestaafd de waarheid zeggen.
Dat is ook geen inbreuk op het forumreglement. Dus over die mensen heb ik het niet.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline  
Oud 2 mei 2020, 09:39   #40
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Tsja, ik heb nooit begrepen waarom de topicopener hier doodleuk terug werd toegelaten na zo lang geband te zijn geweest. Hij stond en staat er om bekend andere leden het bloed van onder de nagels te halen door getrol, persoonlijke aanvallen, getreiter van de ergste soort, achterbaksheid en meer van dat moois. Moet je dan verwonderd zijn als iemand dit zodanig kotsbeu is dat hij of zij je persoonlijke gegevens gaat gebruiken of misbruiken of laat blijken dat hij of zij hiervan op de hoogte is door je initialen te plaatsen?

Uiteraard niet he maar dat is blijkbaar nogal moeilijk te vatten voor betrokkene. Het stond gewoon in de sterren geschreven dat hier problemen van gingen komen en lang heeft het niet geduurd.

...net zoals ik niet begrijp hoe een 100% provocatieve trolldraad als dit toegelaten is. Al de negatieve eigenschappen die je opsomt zijn toepasselijk op jouw kunstwerkje.

Pot, ketel...

https://forum.politics.be/showthread.php?t=253167
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be