Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2018, 14:25   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Neen. Ze zegde zelf dat ze een beetje overal gaat spreken en debatteren en dat dat niet gelijk staat aan zich vereenzelvigen met de organiserende organisaties.
Je hoeft toch ook geen katholiek te zijn om aan een debat deel te nemen dat aan de KUL doorgaat. Er zijn vermoedelijk ook foto's beschikbaar waar ze opstaat met Turkse vlaggen, ..., op de achtergrond.
Dat weten de N-VA-haters evengoed als jij en ik, maar wat wil je als ze geen andere "slaande" argumenten hebben waarop ze hun tegenstander kunnen pakken? Ook de foto waar een piepjonge De Wever in de buurt van Le Pen wordt " betrapt" heeft al tientallen keren het forum gehaaldd. En als ze niets beters vinden fotoshoppen ze Francken in nazi-uniform.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 14:32   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tien keer liever Öçalan dan Erdogan.
Inderdaad. Maar Öçalan heeft zijn meester gevonden in Erdogan. Voor wie de posts van patrickve gelezen heeft moet dit verhaal heel herkenbaar zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 19:06   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Het moet zeer indrukwekkend zijn voor een jonge moeder te vernemen dat ook haar kindje met de dood bedreigd wordt.

Ooit zei een oelewapper dat hij een taaie was. Wel, Zuhal is echt een taaie.
Turkije gaat zolang zij iets te zeggen heeft in de nva, en de nva in de regering, niet op veel kadootjes moeten rekenen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 20:30   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Zuhal is idd een taaie. Koerden weten waarom.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 20:51   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het moet zeer indrukwekkend zijn voor een jonge moeder te vernemen dat ook haar kindje met de dood bedreigd wordt.

Ooit zei een oelewapper dat hij een taaie was. Wel, Zuhal is echt een taaie.
Turkije gaat zolang zij iets te zeggen heeft in de nva, en de nva in de regering, niet op veel kadootjes moeten rekenen.
Je rakelt daar ongewild de essentie op.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 20:57   #26
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zuhal is idd een taaie. Koerden weten waarom.
Waar het om gaat is dat velen weigeren te integreren! En bovendien van uit het buitenland constant haat en wraak door de "politieke islam" tegen ons gepreekt word via parabool TV en moskee.
Jaren lang werd hen de kansen geboden en steeds was het NIET goed, Niet volgens de koran!

En de volgende stap omdat ze weigeren onze wetten, normen en waarden te aanvaarden is >>> zelf politiek/islam partijen oprichten!

Scheiding geloof en staat moet dus dringend in onze grondwet vast geankerd worden!!!!

Moslimbroeder Erdogan zei het toch: we springen op de democratisch trein tot we ons doel bereikt hebben dan springen we er af = einde democratie en invoering van de charia!

Rechters, staatsambtenaren, leger en politie word volledig bevolkt met de eigen aanhang, de omgekochte die het vuile werk doen. Anders denkende worden bestempeld als terroriste, word gevangengezet, financieel berooft, verbannen tot gedood met de zegen van de koran, Wat de islam al 1400 doet.

Dus de angst maatschappij creëren via haat en wraak, repressie, met de dood bedreigen en uitvoeren van andersdenkenden past wel degelijk in hun manier van werken van islam.

Europa moet nu duidelijk maatregelen nemen:
Hopelijk kan Tusk zen "potentiële gamechanger" vluchtelingen van migranten scheiden in centra buiten EU waar maken om zo EU te redden.

Nu ook actie ondernemen zoals Hongarije die keurt wet goed tegen ngo's, de vreemdelingen industrie en belangengroepen die vluchtelingen helpen.
Hongarije keurt wet goed tegen ngo's die vluchtelingen helpen
Hongarije heeft vandaag een wet goedgekeurd die harder optreedt tegen niet-gouvernementele organisaties (ngo's) met buitenlandse financiering die vluchtelingen helpen. Krachtens de nieuwe regels riskeren werknemers en activisten van deze ngo's tot één jaar cel wegens "medewerking aan illegale migratie".

Ook zou de afschaf van de hypocriete dubbele nationaliteit waar nu massaal mee gesjoemeld word per direct uit ge grondwet schrappen = zoals in Nederland een nationaliteit. De Nederlanders willen dat hun nationaliteit gerespecteerd gewaardeerd word in de wereld, dat de nationaliteit geen gedrocht is waarmee gesjoemeld word
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 juni 2018 om 21:07.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 21:06   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Waar het om gaat is dat velen weigeren te integreren!
...
Het triestige is dat de Turken niet eens weigeren van te integreren!

Ze horen immers heel de tijd van de tsjeven, de sossen en de groensels dat ze niet moeten integreren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 21:10   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
...
Ook zou de afschaf van de hypocriete dubbele nationaliteit waar nu massaal mee gesjoemeld word per direct uit ge grondwet schrappen = zoals in Nederland een nationaliteit. De Nederlanders willen dat hun nationaliteit gerespecteerd gewaardeerd word in de wereld, dat de nationaliteit geen
Kan je een (ernstige) link geven dat Nederland slechts één nationaliteit erkent: dus wil je de Nederlandse, dan moet je de originele kwijt spelen ? En wil je een andere, dan speel je de Nederlandse kwijt.

Want dat gaat dus niet met Marokkanen, en heel moeilijk met Turken.

In de EU is het blijkbaar, zoals blijkt uit mijn directe familie, mogelijk om een dubbele EU-nationaliteit te bekomen. Dus de b. en daarbij een andere.
Hebben de (uitgeweken) Nederlanders dan minder rechten?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 juni 2018 om 21:11.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 21:12   #29
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het triestige is dat de Turken niet eens weigeren van te integreren!

Ze horen immers heel de tijd van de tsjeven, de sossen en de groensels dat ze niet moeten integreren.
Klopt, maar zelfs dat gedoogbeleid van tjeef en sos is onvoldoende waar door ze zelf politiek islam partij oprichten om onze wetten en normen systematisch te ondergraven!

Wij moeten af van de oude tjeef en linkse koloniaal gedrag"wij gaan het hen leren" Scheiding geloof en staat" moet in de grondwet verankerd worden!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 21:17   #30
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kan je een (ernstige) link geven dat Nederland slechts één nationaliteit erkent: dus wil je de Nederlandse, dan moet je de originele kwijt spelen ? En wil je een andere, dan speel je de Nederlandse kwijt.

Want dat gaat dus niet met Marokkanen, en heel moeilijk met Turken.

In de EU is het blijkbaar, zoals blijkt uit mijn directe familie, mogelijk om een dubbele EU-nationaliteit te bekomen. Dus de b. en daarbij een andere.
Hebben de (uitgeweken) Nederlanders dan minder rechten?
Het is aan België om soevereine Marokkaanse, Turkse;... wetten te respecteren en die niet te ondergraven met hier hypocriete dubbele nationaliteiten uit te delen. De tjeef en het linkse koloniale gedrag "wij gaan het hen leren" hoe het moet opdringen >>>moet stoppen, dus het uitdelen van hypocriete dubbele nationaliteiten ook;
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 juni 2018 om 21:19.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 21:28   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het triestige is dat de Turken niet eens weigeren van te integreren!

Ze horen immers heel de tijd van de tsjeven, de sossen en de groensels dat ze niet moeten integreren.
Wat houdt dat eigenlijk in integreren ? Er wordt daar veel over geluld maar niemand weet er eigenlijk een antwoord op.

Ik heb zonet een uitzending gevolgd op Canvas over Iraniërs die in de VS wonen. Sommigen wonen er 40 jaar. Velen zijn hoogopgeleid. Maar nog altijd hokken ze samen met andere Iraniërs en blijven ze zich half Iraniër en half Amerikaan voelen. Een Iraanse man die er een bedrijfje had vertelde dat hij ondanks alles nog altijd een vreemdeling blijft in de VS;
Jonge Iraniërs willen zelfs terug naar Iran ondanks ze in de VS zijn geboren.

Zijn de Italianen hier ooit geïntegreerd ? Ik heb die ook altijd bij elkaar weten hokken in hun eigen kroegjes.
Zijn Chinezen hier geïntegreerd ? In de VS hebben die ook hun eigen wijken net als de Italianen in New York in Little Italy. Is het niet in Illinois Moline dat destijds de meeste Belgen zijn gaan samenhokken in de VS om samen te genieten van Mossel friet en Brusselse wafels ?
Ik denk niet dat er momenteel veel italianen (zelfs jonge) supporteren voor de Belgen op het WK.

Ik denk dat vreedzaam naast elkaar wonen het hoogste is dat men kan bereiken inzake integratie.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2018 om 21:32.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 21:45   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het triestige is dat de Turken niet eens weigeren van te integreren!

Ze horen immers heel de tijd van de tsjeven, de sossen en de groensels dat ze niet moeten integreren.
Erdogan beschouwen ze als hun leider. Ze komen dus nog zelfs niet in de buurt van eventuele integratie.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 22:36   #33
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat houdt dat eigenlijk in integreren ? Er wordt daar veel over geluld maar niemand weet er eigenlijk een antwoord op.

Ik denk dat vreedzaam naast elkaar wonen het hoogste is dat men kan bereiken inzake integratie.
Laat het nu net dat vreedzaam samenleven zijn dat lichtjes in de verdrukking kwam in onze luchthaven en in station Maalbeek.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 23:43   #34
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Met verkrachtingen, overvallen en de dood worden we dagelijks bedreigd mevrouw, met dank aan de Multikul.
Iedereen gelijk voor de wet zeker.
Awel ja... Dat je dan ook nog je baby dochtertje gebruikt voor politiek gewin - hoe laag kun je vallen?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 23:45   #35
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zuhal is idd een taaie. Koerden weten waarom.
Blijten in de pers noem ik niet taai.

Dit drama moet precies de aandacht van haar eigen terroristische voorkeuren afleiden.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 juni 2018 om 23:47.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 23:51   #36
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het moet zeer indrukwekkend zijn voor een jonge moeder te vernemen dat ook haar kindje met de dood bedreigd wordt.

Ooit zei een oelewapper dat hij een taaie was. Wel, Zuhal is echt een taaie.
Turkije gaat zolang zij iets te zeggen heeft in de nva, en de nva in de regering, niet op veel kadootjes moeten rekenen.
Risico's van het vak?

Weet wat ik indrukwekkend vind? Dat heden ten dage politici in Mexico blijkbaar effectief worden omgelegd ipv omgekocht, 't eerste schijnt goedkoper te zijn.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 juni 2018 om 23:52.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2018, 00:07   #37
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Awel ja... Dat je dan ook nog je baby dochtertje gebruikt voor politiek gewin - hoe laag kun je vallen?
De ouders van Mawda gingen nog veel "lager"; zij gebruikten hun kind als menselijk schild.
Kom hier niet de verontwaardigde moeder uithangen.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2018, 05:21   #38
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Blijten in de pers noem ik niet taai.

Dit drama moet precies de aandacht van haar eigen terroristische voorkeuren afleiden.
Terroriste... wat betekend dat uit de mond van islam aanhang? Ben je andersdenkend dan de familie islam clan dan word de ander al snel als terroriste aangeduid. De voorbode voor liquidatie!

Erdogan en zen aanhang beschuldigt bijna alle koerden terroristen te zijn, zonder onderscheid of ze in Turkije, Irak, Syrië, of Belgisch Limburg wonen.

Erdogan is moslimbroeder >>> jaren werden de moslimbroeders in Egypte als terroristen aangeduid... is Erdogan dan ook en terrorist?

Bewijst alleen maar dat hun door de koran aangestuurd taalgebruik: haat, wraak en bloeddorstig is al 1400 lang
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 juni 2018 om 05:29.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2018, 06:50   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Awel ja... Dat je dan ook nog je baby dochtertje gebruikt voor politiek gewin - hoe laag kun je vallen?
doodsbedreigingen vergoelijken is echt wel de grens hoor Guine.


ik zal binnenkort eens in t oog houden of uw werk wel deugd.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2018, 07:43   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat houdt dat eigenlijk in integreren ? Er wordt daar veel over geluld maar niemand weet er eigenlijk een antwoord op.
...
Wat dat juist is? Inderdaad: evenveel definities als mensen die een definitie willen geven.

En dan zijn er nog alle mogelijke variaties van diepgaandheid daarbij.

Interessant mogelijks voor een aparte draad, alhoewel nogal saai.

Om terug op het onderwerp van de draad te komen:
ik weet niet of Zuhal gerechtelijk klacht heeft neergelegd, maar zo'n bedreiging zou zeer ernstig moeten aangepakt worden.
Het moet binnen de kortste keren duidelijk worden of die bedreiging structureel problematisch is, en zo ja dan moet er ook een politiek stevig antwoord op komen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be