Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2010, 20:59   #1
erlise
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2010
Berichten: 12
Standaard Islamietsvoormij? (let op nogal hard + test jezelf)

adat moslimorganisaties het Westen opzettelijk geprovoceerd en beledigd hebben met hun voornemen een 15 verdiepingen tellende moskee in de directe nabijheid van ‘Ground Zero’ te bouwen, kwamen er recentelijk nog meer schimmige details omtrent het project en de initiatiefnemers naar boven.

Naast de onduidelijkheid omtrent de financiering van het project en de onwil van imam Abdul Rauf om terrorisme en terroristische organisaties publiekelijk te veroordelen, is door speurwerk van Christine Brim duidelijk geworden dat Abdul Rauf ook betrokken is bij een ander duister project: The Shariah Index Project.

Carel Brendel doet op zijn website uitgebreid verslag van de ontwikkelingen m.b.t. deze recentelijk ontdekte ‘islamitische meetlat‘ waarmee het islamgehalte van islamitische en niet-islamitische landen wordt vastgesteld.

Tevens roept Carel Brendel op tot het stellen van Kamervragen omtrent de 1 miljoen euro subsidie die door Minister Koenders is toegezegd aan ASMA (American Society for Muslim Advancement), terwijl blijkt dat er nagenoeg geen enkele scheiding is tussen de ASMA en de initiatiefnemers van de moskee bij Ground Zero (het Cordoba Initiative).


Vanwege de verdere inhoud van dit stuk kan ik het hier niet verder publiceren lees daarom hier verder

*knip*

Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 2 september 2010 om 00:09. Reden: Reclame
erlise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 21:38   #2
Xing Ho
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 augustus 2010
Berichten: 757
Standaard

Nee, wij vinden jullie propaganda stukken niet goed.

Unfair en ongebalceerde riooljournalistiek. En ge zou er nog aan willen verdienen.

Moskee van 15 verdiepingen hoog, toen hield ik het al voor bekeken.

Succes bij het verdere indoctrineren van de jeugd.

Kon die rotzooi nergens tussen het ander vuil gezwierd worden?
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 21:42   #3
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Leuke test!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 22:04   #4
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Vraag 2: Geen mening. Er wordt niet over de uren gepraat waarop opgeroepen wordt voor het gebed, over het geluidsvolume van de oproepen en over het al dan niet nabijgelegen zijn van een grote hoeveelheid bewoning van niet-moslims.

Vraag 7: Hierbij wordt niet vermeld of de 9-jarige ook graag deelneemt aan de 'relatie'. Aangezien het woord 'consumeren' gebruikt wordt, zal dat wel niet zo zijn en ben ik het oneens met de stelling.

Voor de rest ben ik overal sowieso oneens mee en heb ik 20300 punten.

Volgens deze test hoor ik dus thuis in de 2030e eeuw! Ook wel merkwaardig dat je bij deze test ten minste in de 700e eeuw thuishoort.



* iedere vraag waarop u ‘eens‘ geantwoord heeft is 700 punten waard
* iedere vraag waarop u ‘geen mening‘ heeft geantwoord levert 1400 punten op
* iedere vraag waarop u ‘oneens‘ geantwoord heeft is goed voor 2100 punten

De totale score deelt u vervolgens door 10, zodat er een gemiddelde score per vraag uitrolt. Deze gemiddelde score per vraag legt u ‘langs’ de onderstaande Islamietsvoormij?-index meetlat en u weet precies in welke eeuw u thuishoort.
Indien u liever op grijsschakeringen afgaat krijgt U antwoord of u in de duistere, donkere vroege middeleeuwen thuis hoort, dan wel in de verlichte 21e eeuw!
Aantal behaalde punten
<700 840 980 1120 1260 1400 1540 1680 1820 >1960 (10 vragen)




Leuk om te doen, die test, maar bij het doel hiervan stel ik mij wel ernstige vragen... De meeste moslims zijn het echt niet met die stellingen eens, hoor...

Na deze uitspraak zal ik wel van de 2030e eeuw naar de 21e eeuw zakken, zeker?

Laatst gewijzigd door Robinus V : 1 september 2010 om 22:08.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 22:17   #5
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

De vragen? DEGOUTANT
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 23:32   #6
Discobitch
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 augustus 2010
Locatie: Duits Nepal
Berichten: 845
Standaard

Er bestaan tegenwoordig operaties om iets te doen aan die haakneus hoor erlise.
Discobitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 23:47   #7
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erlise Bekijk bericht
adat moslimorganisaties het Westen opzettelijk geprovoceerd en beledigd hebben met hun voornemen een 15 verdiepingen tellende moskee in de directe nabijheid van ‘Ground Zero’ te bouwen, kwamen er recentelijk nog meer schimmige details omtrent het project en de initiatiefnemers naar boven.

Naast de onduidelijkheid omtrent de financiering van het project en de onwil van imam Abdul Rauf om terrorisme en terroristische organisaties publiekelijk te veroordelen, is door speurwerk van Christine Brim duidelijk geworden dat Abdul Rauf ook betrokken is bij een ander duister project: The Shariah Index Project.

Carel Brendel doet op zijn website uitgebreid verslag van de ontwikkelingen m.b.t. deze recentelijk ontdekte ‘islamitische meetlat‘ waarmee het islamgehalte van islamitische en niet-islamitische landen wordt vastgesteld.

Tevens roept Carel Brendel op tot het stellen van Kamervragen omtrent de 1 miljoen euro subsidie die door Minister Koenders is toegezegd aan ASMA (American Society for Muslim Advancement), terwijl blijkt dat er nagenoeg geen enkele scheiding is tussen de ASMA en de initiatiefnemers van de moskee bij Ground Zero (het Cordoba Initiative).


Vanwege de verdere inhoud van dit stuk kan ik het hier niet verder publiceren lees daarom hier verder

Vindt je onze stukken goed laat het merken en klik op onze banners dank !

Citaat:
1. Het is een goede zaak dat een ideologie die zich baseert op een boek en gewoontes uit de 7e eeuw onze moderne westerse maatschappij probeert over te nemen.
2. Een moskee met minaretten is niets meer dan een gebedshuis.
3. Een man mag zijn echtgenote slaan, de vrouw is immers door God ondergeschikt gemaakt aan haar man.
4. Het is terecht dat in een rechtszaak de getuigenis van een vrouw slechts de helft waard is t.o.v. de getuigenis van een man.
5. Middeleeuwse straffen als kruisiging, steniging, zweepslagen, onthoofding, etc. zijn straffen die passen in onze tijd.
6. Een samenleving met strikte kledingvoorschriften, religieuze politie en verboden op o.a. cartoons, satire, vrijheid van meningsuiting en godsdienst klinkt mij als een walhalla in de oren.
7. Het ‘consumeren’ van een vrouw kan vanaf 9 jaar, waarom zou je wachten tot ze volwassen is?
8. Slavernij hadden we nooit moeten afschaffen.
9. Homo’s en Joden zijn ‘untermenschen’ en hebben geen bestaansrecht
10. Alle mogelijke middelen zijn geoorloofd om ongelovigen te bekeren, sterven in een heilige oorlog is het hoogst haalbare.

Om uw score te kunnen berekenen hanteert u de volgende puntenverdeling:
... je telt de IQ punten van uw hele redactie samen en vermenigvuldig met tien.

Bij lager dan of gelijk aan 50 mogen jullie de hele dag voorbijgangers aanstaren.
Bij hoger dan 50 mogen jullie naar het slachthuis.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 02:05   #8
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

"islamitische meetlat"

w.t.f.

ik ruik hier een mentaal probleem eigenlijk.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 05:20   #9
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erlise Bekijk bericht
adat moslimorganisaties het Westen opzettelijk geprovoceerd en beledigd hebben met hun voornemen een 15 verdiepingen tellende moskee in de directe nabijheid van ‘Ground Zero’ te bouwen, kwamen er recentelijk nog meer schimmige details omtrent het project en de initiatiefnemers naar boven.

Naast de onduidelijkheid omtrent de financiering van het project en de onwil van imam Abdul Rauf om terrorisme en terroristische organisaties publiekelijk te veroordelen, is door speurwerk van Christine Brim duidelijk geworden dat Abdul Rauf ook betrokken is bij een ander duister project: The Shariah Index Project.

Carel Brendel doet op zijn website uitgebreid verslag van de ontwikkelingen m.b.t. deze recentelijk ontdekte ‘islamitische meetlat‘ waarmee het islamgehalte van islamitische en niet-islamitische landen wordt vastgesteld.

Tevens roept Carel Brendel op tot het stellen van Kamervragen omtrent de 1 miljoen euro subsidie die door Minister Koenders is toegezegd aan ASMA (American Society for Muslim Advancement), terwijl blijkt dat er nagenoeg geen enkele scheiding is tussen de ASMA en de initiatiefnemers van de moskee bij Ground Zero (het Cordoba Initiative).


Vanwege de verdere inhoud van dit stuk kan ik het hier niet verder publiceren lees daarom hier verder

*knip*
Niet treuren schat, ik denk dat een psychiater kan helpen in jouw geval. Alles komt goed..
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 13:15   #10
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Weeral een draad geopend in verkeerd subforum (of dubbel geplaatst) vanwege Erlise. En dat in slechts 11 reacties. Ik vermoed een gebrek aan respect van de forumregels.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 13:32   #11
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Erlise is een (forumspecifieke vermoed ik) construct gemaakt om draden te openen maar geen discussie aan te gaan waarschijnlijk om een ban te vermeiden. Haatverspreiding lijkt het onderliggend doel.

Erlise lijkt geïnspireerd op Astrid die haar eigen artikels op verschillende forums plaatst en ook niet reageert. In dit geval gaat het echter niet om onderlegde en zelf geschreven artikels maar om wat stemmingsmakerij.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be