Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2017, 20:40   #81
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik zie de link anders wel. Die is dat er tussen alle culturen nitwits zitten. Er zitten overal slechte en goed mensen. Er zijn Vlamingen die ik ook liever niet tegenkom .Geweldenaren zitten overal. Brave mensen ook. Of volgt u de huidige actualiteit niet van onze fiere vredelievende rijkswacht ? Geweld heeft niks te maken met ras of religie. Wel met een bepaald soort mensen.
Maar dat is nu éénmaal het verschil tussen racistisch denken of niet.
Er zitten inderdaad overal goede en slechte mensen, maar bij de moslimmigranten die we hier te slikken hebben gekregen zit toch onevenredig veel kaf tussen het koren. Dat is het verschil tussen realistisch zijn of koppig/naïef blijven wegkijken.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 22:27   #82
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Er zitten inderdaad overal goede en slechte mensen, maar bij de moslimmigranten die we hier te slikken hebben gekregen zit toch onevenredig veel kaf tussen het koren. Dat is het verschil tussen realistisch zijn of koppig/naïef blijven wegkijken.
Dit is dan ook een gevolg van een ongecontroleerde of negatieve immigratie. Dat is altijd en overal geweest. De eerste die emigreerden naar deVS waren ook niet bepaald de doetjes. Al wie in Ierland iets op zijn kerfstok had of op de vlucht sloeg ging richting VS.
Ik herinner me dat de eerste Italiaanse immigranten ook niet direct de meest fijnzinnige mensen waren. Die kwamen ook allemaal uit de grauwste industriesteden als zijnde Bari en of uit de nog armere Siciliaanse misdadige steden Riesi en Caltanisetta . Italiaanse Fiat ingenieurs uit Turijn kwam je zelden tegen.

Al die dingen hebben met beleid te maken en het beleid inzake immigratie laat dikwijls te wensen over. Maar dat is niet alleen hier het geval
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 00:41   #83
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dit is dan ook een gevolg van een ongecontroleerde of negatieve immigratie. Dat is altijd en overal geweest. De eerste die emigreerden naar deVS waren ook niet bepaald de doetjes. Al wie in Ierland iets op zijn kerfstok had of op de vlucht sloeg ging richting VS.
En van't zelfde in Australië, zuid Amerika enzoverder. De autochtonen daar hebben het geweten.
We hebben dus een voorbeeld van hoe het kan gaan. Laten we dat toe?
Citaat:
Ik herinner me dat de eerste Italiaanse immigranten ook niet direct de meest fijnzinnige mensen waren. Die kwamen ook allemaal uit de grauwste industriesteden als zijnde Bari en of uit de nog armere Siciliaanse misdadige steden Riesi en Caltanisetta . Italiaanse Fiat ingenieurs uit Turijn kwam je zelden tegen.
Met DiRupo zien we hoe het kan lopen. Van zoon van eerste generatie migrant tot eerste minister en kopstuk van een zeer criminele groep.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 09:19   #84
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dit is dan ook een gevolg van een ongecontroleerde of negatieve immigratie. Dat is altijd en overal geweest. De eerste die emigreerden naar deVS waren ook niet bepaald de doetjes. Al wie in Ierland iets op zijn kerfstok had of op de vlucht sloeg ging richting VS.
Ik herinner me dat de eerste Italiaanse immigranten ook niet direct de meest fijnzinnige mensen waren. Die kwamen ook allemaal uit de grauwste industriesteden als zijnde Bari en of uit de nog armere Siciliaanse misdadige steden Riesi en Caltanisetta . Italiaanse Fiat ingenieurs uit Turijn kwam je zelden tegen.

Al die dingen hebben met beleid te maken en het beleid inzake immigratie laat dikwijls te wensen over. Maar dat is niet alleen hier het geval
Dat klopt. Het verontrustende is echter dat de andere migrantengroepen na verloop van tijd aangepaster gedrag zijn gaan vertonen (Italianen worden nu toch niet bepaald bekeken als schorremorrie) en dat bij moslims iedere nieuwe generatie baldadiger en/of religieus fanatieker wordt dan de vorige.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 09:58   #85
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Dat klopt. Het verontrustende is echter dat de andere migrantengroepen na verloop van tijd aangepaster gedrag zijn gaan vertonen (Italianen worden nu toch niet bepaald bekeken als schorremorrie) en dat bij moslims iedere nieuwe generatie baldadiger en/of religieus fanatieker wordt dan de vorige.
Is inderdaad iets van. Het blijkt niet de makkelijkste cultuur om samen mee te leven en al zeker niet om te integreren.
Ik volgde onlangs nog de uitzendingen van Jan Leyers en het blijft toch een heel stug en onbuigzaam geloof...met heel fanatieke overtuigingen. Hierdoor gaan ze zichzelf natuurlijk uitsluiten en apart maken waardoor discriminatie heel dichtbij komt. Vreedzaam naast elkaar leven is volgens mij het beste wat kan worden nagestreefd. Wenselijk zou ook zijn mocht het aantal moslims beperkt blijven. Ik denk dat dat beter zou zijn voor iedereen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 november 2017 om 10:01.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 18:38   #86
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dit is dan ook een gevolg van een ongecontroleerde of negatieve immigratie. Dat is altijd en overal geweest. De eerste die emigreerden naar deVS waren ook niet bepaald de doetjes. Al wie in Ierland iets op zijn kerfstok had of op de vlucht sloeg ging richting VS.
Ik herinner me dat de eerste Italiaanse immigranten ook niet direct de meest fijnzinnige mensen waren. Die kwamen ook allemaal uit de grauwste industriesteden als zijnde Bari en of uit de nog armere Siciliaanse misdadige steden Riesi en Caltanisetta . Italiaanse Fiat ingenieurs uit Turijn kwam je zelden tegen.

Al die dingen hebben met beleid te maken en het beleid inzake immigratie laat dikwijls te wensen over. Maar dat is niet alleen hier het geval
Het is een feit dat in de jaren zestig begin zeventig aan veel dancings een plakkaatje hing "Interdit aux Italiens". Het moet gezegd dat het vechtersbazen waren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 18:56   #87
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

01/11/2017 >>> Krakers ondanks ontruimingsbevel nog niet weg uit Brussels Hotel Astrid…..De sans-papiers bezetten het hotel sinds midden september en hadden eigenlijk al op 25 september het gebouw moeten verlaten. Dat ontruimingsbevel werd uiteindelijk niet uitgevoerd vanwege een te kleine politieaanwezigheid.

Merkte het al verschillende keren op: ik ben overtuigd mocht politiek NEUTRALE Rijkswacht nu nog bestaan en je belt hen om hulp >>> zelfs in Gent / BRUSSEL >>> om Hulp, dat ROMA of ANDEREN je privé woning/eigendom gekraakt hebben. Dan ben er van overtuigd dat politiek NEUTRALE Rijkswacht hen er dan onmiddellijk uitgezet zouden hebben, met zen allen geboeid weg gevoerd.

Wat een politiek gestuurde politie duidelijk NIET doet waardoor normen vervaging schering en inslag is, wetten en regels vrij eenzijdig geinterpreteert word na gelang de politieke strekking met medewerking van belangengroepen en hun advocaten!
Als men dan hoort hou DEN Louis Tobback die de Rijkswacht mee helpen opdoeken heeft, NU reageert op staatsveiligheid en daar ook een politiek gestuurd gedrocht wil van maken is het duidelijk dat de linkse "alles AAN de STAAT partijen" er alles aandoen om Neutraliteit te vernietigen. Zodat ze met politiek gestuurde ordediensten het volk kunnen gijzelen door acties uit te voeren of niet niet!!!!

Zelfs de politiek implantaat rechters, die pleiten steeds meer vrij interpretatie van/op de wetten met politieke uitspraken !!!

Als er géén neutrale ordediensten zijn, géén neutrale justitie is er géén “land” rest alleen drijfzand waar alles in wegzinkt!

As eens het volk het beu zal zijn en zelf de macht zal grijpen, OOOOOH dan zal dat volk ten gronde afgekeurd worden door de ivoren torens her en EU. Zullen ze hun politieke politie opdracht geven de “opstandelingen/rebellen hard aan te pakken”…………

Bewijs: Democratisch handelen opblazend, de hoop van de mensen onderuithalend...hoe vijandig John Crombez is tegen de Catalanen en hun leiders…..
Links wil maar een ding, gans sjoemel merk België... NEEN > Gans sjoemel EUROPA ... Neen GANS DE WEERELD LINKS. De Noord Koreanen achterna
*
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 19:09   #88
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is een feit dat in de jaren zestig begin zeventig aan veel dancings een plakkaatje hing "Interdit aux Italiens". Het moet gezegd dat het vechtersbazen waren.
Ik herinner me ook nog goed de eerste Marrokanen. Die jongeren waren eigenlijk brave gasten...eerder stille magere slungels .Ze hadden ook allemaal zo'n sympathieke krullekop ....Ze leken in feite allemaal een beetje op Jimmy Hendrix.De meisjes waren weliswaar verlegen maar leken me moderner dan de huidige generatie.
De ouderen waren nog sterk traditioneel maar wij waren er toen rotsvast van overtuigd dat na die oorspronkelijke generatie de rest helemaal zou verwesteren.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 20:59   #89
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Wel iedereen heeft wellicht andere ervaringen!

>>> in 1970 werd en mes in de bil gestoken door “meer dan waarschijnlijk” en Turk. Heb Toen aangifte gedaan bij de stad politie in Gent, nooit iets van gehoord!!!

>>> 1979, Werd ik in straatje van Destelbergen naar oude bareel-Sint Amandsberg klem gereden overvallen / bestolen. Werd ik in Mijn VW camionet gesleurd en verplaatst zo naar toen nog braakliggend opgespoten strook aan Kanaal Gent Terneuzen ( nu terrein Volvo) en daar op mijn hooft geschopt voor dood geslagen.
Waar politie van Gent mij vond… Gentse politie stelden gemakshalve hun verslag op: “ik” was dronken en daar door gevallen met verwonding als gevolg …. en sloten op die basis de zaak af nog voor ze begonnen was!!! Ps:1979 Goederen die afgeleverd werden toen, werden contant met geld betaalt…..

Verstelling volgens verslag UZ Gent zéér zware verwondingen aan hooft en over gans het lichaam >> en week lang in hete baden gelegen om bloedklonters te vermijden door de inwendige bloedingen over gans het lichaam… géén alcohol in bloed….

Per toeval vond de Rijkswacht andere aan wijzingen en zo startte de zaak weer op… Vermoedelijk was volgende gebeuren een reactie op uitbrander van de Rijkswacht ten aanzien van de recherche Gent!
….kwam de politie commissaris van de recherche Gent persoonlijk bij mij thuis aanbellen, met de raad de zaak volledig te laten afhandelen in de rechtbank door de procureur des konink ‘s en zelf niets te ondernemen, géén advocaat aan te stellen niet zelf naar de rechtbank te gaan, om niet uit te dagen >>>> want en omdat >>> volgens de politie commissaris van de recherche Gent zijn zeggen, zij de politie “mij niet de rest van mij leven konden beschermen”!!!!! >>>Was dat repressie??? meer dan bewust Angst zaaien...

>>> in 1980 werd ooit valselijk beschuldigt van vluchtmisdrijf en dan ook nog in de rechtbank veroordeeld voor vluchtmisdrijf: De aanklacht bewering was dat ik met een camionet achteruit tegen en auto gereden was bij het weg rijden uit parkeer stand!!!!. Ik zou agressief uitgestapt zijn en verwijtend de bestuurder uitgescholden hebben dat hij mij aangereden had. Rede waarom er geen schade document voor de verzekering opgemaakt werd volgens verklaring van de Turk!

Verslag was opgemaakt door politie Gent ( het slachtoffer en Turk volgens de rechtbank)… de bumper was 1cm ingedrukt!
Ik had inderdaad goederen afgeleverd in die straat … en dat werd bevestigd door leveringen factuur en aan de politie door de persoon waar ik de goeden aan geleverd had.

Géén getuigenis dat ik en Auto aangereden had bij het weg rijden uit parkeer stand!!!!

Dus…ik zou de oorzaak van geweest zijn volgens getuigenis van de Turk. Er werd niets aan mijn camionet gezien dat op en aanrijding kon wijze… maar dat was omdat het en camionet was de uitleg…….ik werd toch veroordeeld. Oeps.

Gevolg door totaal géén Vertrouwen in de politie of de eventuele hulp en de verwerking nadien die de politie zouden bieden!!! : probeert nu mij een auto te couperen DAN geef vol gas bij om te rammen, ik stop NOOIT meer voor iets! Rij voorbij >>> en als ik denk dat hulp geboden moet worden zal ik de hulpdiensten bellen en in formeren.
Tref ik iemand bij mij thuis aan die er niet hoort… maak ik die af, punt uit!

In de rechtbank zal ik dan wel verwijzen naar de hierboven geschreven ervaringen als reactie voor mijn handelen!
Want bij de politiek gestuurde knuffel politie denk ik niet eerlijk behandeld te worden omdat ik alleen staande burger ben. Ik reken er niet op en hoop hen ook nooit nodig te hebben!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 november 2017 om 21:04.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 21:44   #90
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is inderdaad iets van. Het blijkt niet de makkelijkste cultuur om samen mee te leven en al zeker niet om te integreren.
Ik volgde onlangs nog de uitzendingen van Jan Leyers en het blijft toch een heel stug en onbuigzaam geloof...met heel fanatieke overtuigingen. Hierdoor gaan ze zichzelf natuurlijk uitsluiten en apart maken waardoor discriminatie heel dichtbij komt. Vreedzaam naast elkaar leven is volgens mij het beste wat kan worden nagestreefd. Wenselijk zou ook zijn mocht het aantal moslims beperkt blijven. Ik denk dat dat beter zou zijn voor iedereen.
Daar ben ik het mee eens. En tevens blijft het hopen op een soort van Europese gematigde islam, maar daar blijkt Jan Leyers zelf niet erg hoopvol over.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 23:39   #91
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Daar ben ik het mee eens. En tevens blijft het hopen op een soort van Europese gematigde islam, maar daar blijkt Jan Leyers zelf niet erg hoopvol over.
Dat bestaat niet !!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 01:24   #92
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat bestaat niet !!
Wie zegt dat en waarom ?
Liefst geargumenteerd natuurlijk.

Of is er hier bij ons soms een bevolkingsgroep die hun steeds maar probeert het leven zuur te maken, zodat er geen plaats meer is voor een gematigde Islam. Dat kan natuurlijk ook.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 01:54   #93
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

@kojak: uitspraken van moslims: er is maar één islam, geen europese, geen gematigde maar één islam: de perfecte - ze zeggen het zelf...wil je argumentatie waarom zoiets als gematigde islam niet bestaat? Omdat islam via de koran létterlijk dient gevolgd te worden er is geen ruimte om te 'matigen'
Zoek bij elsevier het artikel op: "In de geest van de moslim, de islamitische trots verklaard - door Afshin Ellian" dan heb je je antwoord(en), onderbouwingen en argumentatie.

En daar gaan we weer:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...hten~a3230f9b/

Citaat:
“Gewoonweg schandalig en ziekelijk”: treinbestuurder doet hallucinant verhaal na rellen met honderdtal jongeren die trein tot stilstand brachten.
Zo’n honderd jongeren hebben gisteravond voor heel wat amok gezorgd op een trein tussen Ottignies en Brussel door onder andere meermaals aan de noodrem van het voertuig te trekken."
Uiteraard gaat het wéér over jongeren van "vreemde origine"...respectloos, intimideren, beledigen, agressie, spelletje kat en muis...herkenbaar over welke onopgevoede minderheidsgroep het weer gaat?
Nog niet?
Dit dan misschien?
"De verdachten werden niet van hun vrijheid beroofd of ter beschikking gesteld van de procureur."
Niemand legt ze immers ook maar iets in de weg, zelfs justitie aait ze over hunne krullebol, het zijn ook zo'n onschuldige dutskes, nietwaar?
En, wie heeft hier een oplossing voor? Fredje: vertel het eens, wat moet er gebeuren met zulke jongeren? Een klapke met buurtwerkers misschien? Een paar jeugdhuizen bij die ze kunnen afbranden? Gesubsidieerde begeleiding, sportvoorzieningen, gratis mét vervoer uiteraard? Of meer uitkeringen?

Of is het de schuld van de stoute treinbestuurder, mag die de noodremmen niet afzetten om betalende reizigers op hun bestemming te brengen omdat deze 'jongeren van vreemde origine' zich ocharme vervelen en aan de noodremmen trekken om zich te amuseren? Dat is toch maar kattenkwaad hé

Behoort die treinbestuurder ook tot de bevolkingsgroep die hen het leven zuur maakt, kojak? Leg eens uit welke bevolkingsgroep dat precies is?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 04:11   #94
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

“Gewoonweg schandalig en ziekelijk”: treinbestuurder doet hallucinant verhaal na rellen met honderdtal jongeren die trein tot stilstand brachten

De verdachten werden niet van hun vrijheid beroofd of ter beschikking gesteld van de procureur.= doe maar voort jongens.....
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 06:33   #95
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.560
Standaard

Blijkbaar is carnaval een dag om het uit te hangen op een plezante manier en Halloween een dag om het op een onplezante manier uit te hangen.

Ik heb vorig jaar met Halloween ook een trein gedaan met een honderdtal jonge nieuwe Belgen die weigerden te betalen maar ik wist het toen niet (en het was in het Vlaamse landsgedeelte.). De boordchef en het veiligheidspersoneel hadden beslist om het zo te laten om rellen en papierwerk te vermijden en hebben me pas op de hoogte gebracht in het eindstation. Als ik het geweten had, was ik ergens gestopt waar de politie en het leger die meute konden komen aanhouden.

Spijtig dat die treinbestuurder zwaar onder zijn voeten zal krijgen om dit naar buiten te brengen. Daar lachen ze niet mee bij NMBS. Elk jaar krijgen we communicaties dat we geen contact mogen hebben met de pers en moeten zwijgen op sociale media. De bevolking zou eens moeten weten wat het boordpersoneel allemaal mee maakt.
Dit zegt toch genoeg.
Elke dag wordt er ruzie gemaakt, gescholden, bedreigd, getrokken, geduwd. Met honderdduizenden reizigers per dag is 0.1% moeilijke mensen al genoeg om voor heel wat overlast te zorgen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 2 november 2017 om 06:35.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 08:32   #96
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik herinner me ook nog goed de eerste Marrokanen. Die jongeren waren eigenlijk brave gasten...eerder stille magere slungels .Ze hadden ook allemaal zo'n sympathieke krullekop ....Ze leken in feite allemaal een beetje op Jimmy Hendrix.De meisjes waren weliswaar verlegen maar leken me moderner dan de huidige generatie.
De ouderen waren nog sterk traditioneel maar wij waren er toen rotsvast van overtuigd dat na die oorspronkelijke generatie de rest helemaal zou verwesteren.
Nu zijde weer stevig uit uw broek aan het krabben, de eerste Marokkanen konden geen vrouw gerust laten en mochten in geen een café nog binnen en hun vrouwen die waren of in Marokko toendertijd of stonden thuis in de keuken.
Niet zeveren he Fredje.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 08:45   #97
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik herinner me ook nog goed de eerste Marrokanen. Die jongeren waren eigenlijk brave gasten...eerder stille magere slungels .Ze hadden ook allemaal zo'n sympathieke krullekop ....Ze leken in feite allemaal een beetje op Jimmy Hendrix.De meisjes waren weliswaar verlegen maar leken me moderner dan de huidige generatie.
De ouderen waren nog sterk traditioneel maar wij waren er toen rotsvast van overtuigd dat na die oorspronkelijke generatie de rest helemaal zou verwesteren.
Daarom dat de meeste generatie 1 Marrokanen hier in't straat korte obese gepensioneerde mensen zijn die niet graag hebben dat er jongeren van welke afkomst dan ook heisa maken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 11:49   #98
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nu zijde weer stevig uit uw broek aan het krabben, de eerste Marokkanen konden geen vrouw gerust laten en mochten in geen een café nog binnen en hun vrouwen die waren of in Marokko toendertijd of stonden thuis in de keuken.
Niet zeveren he Fredje.
Zo heb ik het niet ervaren. Ik spreek hier wel over de jongeren destijds. Dat waren in de jaren 60 en 70 kinderen tussen 6 en 14 jaar. Die gingen niet op café of liepen niet direct achter Belgische vrouwen.
Wat die hun vaders deden heb ik weinig weet over. Als puber heb je daar geen zicht op en ben je daar niet mee bezig. Ik herinner me enkel dat degene die ik min of meer kende allemaal aan het werk waren in een of andere fabriek . Dat er ook schorremorie tussen zat ga ik niet ontkennen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 12:11   #99
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zo heb ik het niet ervaren. Ik spreek hier wel over de jongeren destijds. Dat waren in de jaren 60 en 70 kinderen tussen 6 en 14 jaar. Die gingen niet op café of liepen niet direct achter Belgische vrouwen.
Wat die hun vaders deden heb ik weinig weet over. Als puber heb je daar geen zicht op en ben je daar niet mee bezig. Ik herinner me enkel dat degene die ik min of meer kende allemaal aan het werk waren in een of andere fabriek . Dat er ook schorremorie tussen zat ga ik niet ontkennen.
Er waren in de jaren zestig of zeventig hier geen kinderen er waren hier alleen maar gastarbeiders die terug naar hun gezin zouden vertrekken na gedane arbeid, dat het anders gelopen is weten we allemaal.
Aan de deur van elk café in Mechelen bv hing een bierkaartje met de tekst:"defendu aux nord africains", toen ik een cafébazin vroeg naar de reden antwoorde ze me dat die mannen geen vrouwen konden gerust laten en dachten dat alle vrouwen op café hoeren waren.
In 1974 dacht ik moesten alle kaartjes met desbetreffende tekst verwijderd worden wegens discriminatie (ja toen begon de politiek correct denken al).
Mijn Marokkaanse vriendin is hier met haar man aangekomen in 1974 ze was toen 14 en haar man 32, ze heeft me de foto van aankomst laten zien, een meisje met een oudere man, zij was heel bang voor ons om wat ze haar hadden wijsgemaakt, ze zat dus heel de tijd binnen en haar man kocht alles voor het huishouden ook haar kleren. 20 Jaar geleden heeft ze die man buitengesjot en nu is ze een nog steeds knappe vrouw waar het met plezier vertoeven is als je uitgenodigd wordt om eens te komen eten ( Als ze gasten ontvangt heeft ze steeds een diepe inkijk decolté aan). 1 Ding is spijtig haar twee vrijgevochten dochters die zelfs een tijdje in een café gewerkt hebben zijn zwaar bekeerd en lopen nu met zwarte hoofddoek rond.
Maar de mama zelf is en blijft yammie.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 november 2017 om 12:13.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 20:10   #100
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

02/11/2017 Onze VRT cameraploeg duidelijk niet welkom bij krakers in Gent
In Gent hebben zo’n 13 Roma een huis gekraakt. Toen onze cameraploeg beelden ging maken voor “Het journaal” werden ze niet bepaald warm onthaald. Eerst blokkeert een wagen de rijweg waarna enkele bewoners spuwen op de wagen en provoceren met schunnige gebaren en opmerkingen.

Heeel duidelijk politieke linkse knuffel politie in Gent >>> de Roma kraken verder.... Huis eigenaars worden steeds weer genegeerd, zijn alleen goed voor belastingen en grond taksen te betalen genegeerd in opdracht van "Alles AAN en VOOR de staat " partij sp.a en Agalev-Groen extreem links. Die zelfs privé woningen willen annexeren om vreemden in te plaatsen!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be