Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2018, 19:10   #21
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Parasieten die niet wensen te werken ondermijden het draagvlak voor de sociale zekerheid die we kennen.

Ze zagen de tak af waarop ze zitten. Bembem zal het nog meemaken, dat ze valt. Ze is daar te jong voor.
haha! Dat wordt lachen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:13   #22
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik zal helemaal niet vallen. Daarbij, ik heb niet het plan mijn dagen in België te slijten, en al zeker niet in Vlaanderen, dus..... we zullen wel zien, 'wie laatst lacht' ...

En nu back on topic please.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:14   #23
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik zal helemaal niet vallen. Daarbij, ik heb niet het plan mijn dagen in België te slijten, en al zeker niet in Vlaanderen, dus..... we zullen wel zien, 'wie laatst lacht' ...

En nu back on topic please.
tuurlijk ga je hier wel blijven. Anders ben je je uitkering kwijt
En werken wil je niet, dat heb je al meer dan genoeg bewezen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:16   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

't Is hetzelfde als met die zware beroepen: als iedereen een zwaar beroep heeft, zelfs een leraar in het hoger middelbaar, dan schiet er niet veel over voor de ongeschoolde werkman in de bouw ...

De profiteurs in de diverse geledingen van de sociale zekerheid moeten er uit.
Zodat degenen die het echt nodig hebben, fatsoenlijk geholpen kunnen worden.

Met hoeveel euro's heeft de actuele regering het leefloon al opgetrokken? Meer dan vele vorige PS-regeringen.

Verder moet de staat ontvetten, zodat iemand die minder dan pakweg 2.000 euro verdient, geen belastingen moet betalen. Maar eer dat mogelijk zal zijn, moeten we de staatsschuld straf naar beneden krijgen, en moeten we wat langer willen werken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:17   #25
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Staat ontvetten = ambtenaren buitenkegelen en uitkeringen snoeien.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:18   #26
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard



Casa bembem, anno 2025
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:19   #27
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
1 op de 5 Vlaamse gezinnen heeft nauwelijks financiële marge: extra uitgave of vakantie zit er niet in

20 procent van de Vlaamse gezinnen heeft onvoldoende financiële ruimte voor een weekje vakantie of voor onverwachte uitgaven van 1.000 euro. 1 op de 10 komt zeer moeilijk rond. Dat blijkt uit een grootschalige gezinsenquête van de Vlaamse overheid waar De Morgen over bericht. Uit het onderzoek blijkt voorts dat voor veel Vlamingen het klassieke kerngezin hét streefdoel blijft.

-----------------------------------------------------------------

Regering met N-VA in de hoofdrol op alle niveau's is zeer goed bezig.

Althans volgens de N-VA partijslaven op dit forum.

Als je eens spreekt dat steeds meer mensen het moeilijk hebben om rond te komen dan gaat het niet over landgenoten, maar migranten...

Zo wilden ze ons toch doen geloven.....

20% van de vlamingen heeft het moeilijk :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...quete-welzijn/

Eat that rakkertjes !
Citaat:
Het probleem zit vooral in Wallonië en Brussel. Voormalig politicus Frank Vandenbroucke, vandaag professor aan de universiteit van Amsterdam, berekende vorig jaar dat Vlaanderen apart genomen in de Europese kopgroep zit voor wat armoede betreft, terwijl Wallonië en Brussel achteraan tussen de Oost-Europese kneusjes bengelen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20161017_0...usjes-bengelen

Eat that Rikske!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:24   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is hetzelfde als met die zware beroepen: als iedereen een zwaar beroep heeft, zelfs een leraar in het hoger middelbaar, dan schiet er niet veel over voor de ongeschoolde werkman in de bouw ...

De profiteurs in de diverse geledingen van de sociale zekerheid moeten er uit.
Zodat degenen die het echt nodig hebben, fatsoenlijk geholpen kunnen worden.

Met hoeveel euro's heeft de actuele regering het leefloon al opgetrokken? Meer dan vele vorige PS-regeringen.

Verder moet de staat ontvetten, zodat iemand die minder dan pakweg 2.000 euro verdient, geen belastingen moet betalen. Maar eer dat mogelijk zal zijn, moeten we de staatsschuld straf naar beneden krijgen, en moeten we wat langer willen werken.
Laat men vooral het grootapitaal aanpakken dat massaal aan belastingontduiking doet. Die afromen zal véél meer teweeg brengen dan sukkelaartjes nog méér de dieperik in te duwen.

Maar ja, 'Voka is mijn baas'... niet te verwonderen dat N-VA een sociaal bloedbad wenst
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:24   #29
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht


Casa bembem, anno 2025
Jaja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:25   #30
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
toevallig ook meer linken in Wallonië, dus meer luiaards
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:26   #31
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Jaja
Daybed = stapel aldi reclamefolders
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:28   #32
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is hetzelfde als met die zware beroepen: als iedereen een zwaar beroep heeft, zelfs een leraar in het hoger middelbaar, dan schiet er niet veel over voor de ongeschoolde werkman in de bouw ...

De profiteurs in de diverse geledingen van de sociale zekerheid moeten er uit.
Zodat degenen die het echt nodig hebben, fatsoenlijk geholpen kunnen worden.

Met hoeveel euro's heeft de actuele regering het leefloon al opgetrokken? Meer dan vele vorige PS-regeringen.

Verder moet de staat ontvetten, zodat iemand die minder dan pakweg 2.000 euro verdient, geen belastingen moet betalen. Maar eer dat mogelijk zal zijn, moeten we de staatsschuld straf naar beneden krijgen, en moeten we wat langer willen werken.
Dat men dan 50% van de functionarissen ontslaat. Dat zijn de grootste profiteurs.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:30   #33
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Laat men vooral het grootapitaal aanpakken dat massaal aan belastingontduiking doet. Die afromen zal véél meer teweeg brengen dan sukkelaartjes nog méér de dieperik in te duwen.

Maar ja, 'Voka is mijn baas'... niet te verwonderen dat N-VA een sociaal bloedbad wenst
https://www.tijd.be/politiek-economi...e/9978700.html

Citaat:
De Bijzondere Belastinginspectie (BBI) heeft het afgelopen jaar in de jacht op de zware fraude meer dan 2,1 miljard euro boetes en belastingverhogingen opgelegd. Dat is een absoluut recordbedrag. Het is ruim 400 miljoen euro meer dan het jaar voordien en een verdubbeling tegenover 2015.
dat loopt dus vlot. Nu nog de sociale fraudeurs meer aanpakken. Mensen die zich bvb valselijk gehandicapt laten verklaren om toch maar niet te moeten werken, en dat hier op dit forum in het lang en het breed komen vertellen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:36   #34
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
https://www.gva.be/cnt/dmf20161017_0...usjes-bengelen


Citaat:
Het probleem zit vooral in Wallonië en Brussel. Voormalig politicus Frank Vandenbroucke, vandaag professor aan de universiteit van Amsterdam, berekende vorig jaar dat Vlaanderen apart genomen in de Europese kopgroep zit voor wat armoede betreft, terwijl Wallonië en Brussel achteraan tussen de Oost-Europese kneusjes bengelen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20161017_0...usjes-bengelen
Eat that Rikske!

Eat that Rikske!
Heel goed dat je daar eens de schijnwerper op zet Wapper!

Ik heb het hier reeds meer dan eens aangeklaagd en aangekaart: de zogenaamd "algemeen-Belgische" gegevens zijn onvoorstelbaar bedrieglijk. Ze halen de prestaties van Vlaanderen naar beneden en ze peppen de gegevens van het krakkemikkige en armlastige WalloBrux omhoog.

De Nationale Bank is sedert een paar jaar in haar jaarverslag heel voorzichtig begonnen met de uitsplitsing van de statistieken waarvoor zij verantwoordelijk is. Dergelijke uitsplitsing zou voor elke "Belgische" statistiek moeten gebeuren.

WalloBrux hoort economisch volledig bij de achterop gebleven economieën van zuidelijk Europa. Vlaanderen sluit aan bij de groep sterkere economieën waar ook Nederland, Duitsland en de Scandinaven bijhoren.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:44   #35
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is hetzelfde als met die zware beroepen: als iedereen een zwaar beroep heeft, zelfs een leraar in het hoger middelbaar, dan schiet er niet veel over voor de ongeschoolde werkman in de bouw ...

De profiteurs in de diverse geledingen van de sociale zekerheid moeten er uit.
Zodat degenen die het echt nodig hebben, fatsoenlijk geholpen kunnen worden.

Met hoeveel euro's heeft de actuele regering het leefloon al opgetrokken? Meer dan vele vorige PS-regeringen.

Verder moet de staat ontvetten, zodat iemand die minder dan pakweg 2.000 euro verdient, geen belastingen moet betalen. Maar eer dat mogelijk zal zijn, moeten we de staatsschuld straf naar beneden krijgen, en moeten we wat langer willen werken.
Leuk, zitten orakelen. En zelf diametraal het tegenovergestelde doen of hebben gedaan. Als veeeeeeel te vroeg op pensioen gegane ambtenaar zou je over dit onderwerp beter zwijgen. Jouw groep in de samenleving is de oorzaak van de problemen, samen met de uitkeringsslurpers & hangmatverslaafden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 19:47   #36
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Leuk, zitten orakelen. En zelf diametraal het tegenovergestelde doen of hebben gedaan. Als veeeeeeel te vroeg op pensioen gegane ambtenaar zou je over dit onderwerp beter zwijgen. Jouw groep in de samenleving is de oorzaak van de problemen, samen met de uitkeringsslurpers & hangmatverslaafden.
inderdaad. Ambtenaren moeten retroactief inleveren wat mij betreft.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 20:15   #37
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Laat men vooral het grootapitaal aanpakken dat massaal aan belastingontduiking doet. Die afromen zal véél meer teweeg brengen dan sukkelaartjes nog méér de dieperik in te duwen.

Maar ja, 'Voka is mijn baas'... niet te verwonderen dat N-VA een sociaal bloedbad wenst
Misschien ben je wel wat "bedorven"?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 20:18   #38
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Eens te meer blijkt dat de Vlaming grote vooroordelen heeft over mensen die in armoede hebben moeten leven. En dan verschiet men dat zulke kwieten op N-VA & co stemmen, nou ik niet Arm Vlaanderen.
KLOPT !!!!! ooit zij en behandelende Oncoloog tegen mij: " dat de mensen er niet willen over spreken, U zelf zullen mijden of U afbreken is omdat ze reageren van uit een oerinstinct reactie .. angst om het zelf mee te maken en daarom word het verstoten"

De hautain “overbeschermde amtenaren” die overigens betaald worden van ons ziekte en invalide geld en DOOR hun Fout dat heb ik ook meegemaakt: Toen een bediende bij de CM weigerde uit >> luiheid of grootheidswaanzin (?) en “de collega’s” nadien het zelfde onwillig gedrag vertoonden << om een vinkje aan te vinken in hun CM computer bestand >>> moest ik 5 maand zonder uitkering als invaliden leven!

Ze stelde bij CM: dat als ik géén uitkering kreeg ik wel in de fout zou gegaan zijn ten aanzien van het RIZIV, terwijl het RIZIF wel betaalde aan CM maar CM weigerden uit te keren ….ten gevolge van een vinkje dat niet aangevinkt was!!!!!!.

Een uitkering die nota bene toen nog al tientallen jaren onder het levens minimum lag en pas deze regering gelijk gesteld werd met het levensminimum.

Pas toen ik na maanden Don Quichot moest spelen en steeds praat tegen de muren, zelfs het CM gebouw uit gejaagd werd met politie begeleiding omdat ik weigerde het CM gebouw te verlaten omdat ik compleet zonder inkomen zat, want als invalide mag je géén € cent bijverdienen. Heb mijn pensioen sparen moeten vroegtijdig laten uitbetalen met verlies om te kunnen overleven!!!!

Negens kreeg ik gehoor, werden de paraplus open gezet…. Het zou wel mijn schuld zijn…..
>>sorry we wensen U het beste… ( volgende U mag gaan)

Pas toen het RIZIV mij schreef dat ik als >>>langdurig erkende invalide<< recht had op verlofgeld, ik dat schrijven als bewijs dat ik conform met het RIZIV recht had op mijn uitkering en dit kon voorleggen was men bereid het computerbestand te openen en het vinkje dat er voor zorgde dat ik uitkering kon krijgen werd ingevuld….Inderdaad zo creëert men armoede hier in dit sjoemel land België.

Ik moet al tien tallen jaren overleven met jarenlang minder dan levens minimum en pas door deze regering >> zonder LINKSE socialen << gelijk gezet met levens minimum.

Toch heb ik er voor gezorgd Géén schulden te hebben. Hou mij aan de worden van mijn peter “Géén geld =geen leute” dus eerst sparen en dan pas kopen!
Heb inderdaad al sinds 1983 de zee of de Ardennen enz. niet meer gezien.... Ik heb nooit meer dan 2000€ voor auto’s zoals Saab en Volvo gegeven….Ochja ze waren in mooie verzorgde staat en inderdaad jaren goed gerodeerd, haha.

Ik hoef niets te bewijzen... ik bewijs in moeilijke omstandigheden weliswaar met minimum inkomen door invaliditeit al jaren voor mezelf te kunnen zorgen zonder bijkomende EXTRA hulp.

Terwijl gezonde mensen blijkbaar steeds meer hopen op opgedrongen solidariteit om hun luxe leven te handhaven!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 mei 2018 om 20:26.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 20:23   #39
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Links heeft er voor gezorgd dat de werkmens het nu sowieso stukken beter heeft. Dus hou uw klep maar want jij zit daar ook tussen, of niet soms.
Als ik echter in mijn omgeving rondkijk hoor en zie hoe ze leven …toch steeds janken, schelden en klagen....>>> en toch 2 tot drie maal op vakantie in een jaar. Allemaal dure auto’s tot zelfs ook nog een Motor voor de deur of mobilhome om véél op vakantie te kunnen boven op ieder weekend weg. En maar GSM-men….
Wonderbaarlijk heb ik het hier boven niet over groot verdieners, ….

De burgemeester haalt de schouders op als ik klachten uit over de slechte staat van onze straat…. Waarom het zijn allemaal linkse die daar wonen die stuk voor stuk allemaal al veel geld kosten aan onze gemeente kosten, door alle soorten van opgedrongen solidariteit hulp….

De conclusie, Het besluit is aan jullie….
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 20:50   #40
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
KLOPT !!!!! ooit zij en behandelende Oncoloog tegen mij: " dat de mensen er niet willen over spreken, U zelf zullen mijden of U afbreken is omdat ze reageren van uit een oerinstinct reactie .. angst om het zelf mee te maken en daarom word het verstoten"

De hautain “overbeschermde amtenaren” die overigens betaald worden van ons ziekte en invalide geld en DOOR hun Fout dat heb ik ook meegemaakt: Toen een bediende bij de CM weigerde uit >> luiheid of grootheidswaanzin (?) en “de collega’s” nadien het zelfde onwillig gedrag vertoonden << om een vinkje aan te vinken in hun CM computer bestand >>> moest ik 5 maand zonder uitkering als invaliden leven!

Ze stelde bij CM: dat als ik géén uitkering kreeg ik wel in de fout zou gegaan zijn ten aanzien van het RIZIV, terwijl het RIZIF wel betaalde aan CM maar CM weigerden uit te keren ….ten gevolge van een vinkje dat niet aangevinkt was!!!!!!.

Een uitkering die nota bene toen nog al tientallen jaren onder het levens minimum lag en pas deze regering gelijk gesteld werd met het levensminimum.

Pas toen ik na maanden Don Quichot moest spelen en steeds praat tegen de muren, zelfs het CM gebouw uit gejaagd werd met politie begeleiding omdat ik weigerde het CM gebouw te verlaten omdat ik compleet zonder inkomen zat, want als invalide mag je géén € cent bijverdienen. Heb mijn pensioen sparen moeten vroegtijdig laten uitbetalen met verlies om te kunnen overleven!!!!

Negens kreeg ik gehoor, werden de paraplus open gezet…. Het zou wel mijn schuld zijn…..
>>sorry we wensen U het beste… ( volgende U mag gaan)

Pas toen het RIZIV mij schreef dat ik als >>>langdurig erkende invalide<< recht had op verlofgeld, ik dat schrijven als bewijs dat ik conform met het RIZIV recht had op mijn uitkering en dit kon voorleggen was men bereid het computerbestand te openen en het vinkje dat er voor zorgde dat ik uitkering kon krijgen werd ingevuld….Inderdaad zo creëert men armoede hier in dit sjoemel land België.

Ik moet al tien tallen jaren overleven met jarenlang minder dan levens minimum en pas door deze regering >> zonder LINKSE socialen << gelijk gezet met levens minimum.

Toch heb ik er voor gezorgd Géén schulden te hebben. Hou mij aan de worden van mijn peter “Géén geld =geen leute” dus eerst sparen en dan pas kopen!
Heb inderdaad al sinds 1983 de zee of de Ardennen enz. niet meer gezien.... Ik heb nooit meer dan 2000€ voor auto’s zoals Saab en Volvo gegeven….Ochja ze waren in mooie verzorgde staat en inderdaad jaren goed gerodeerd, haha.

Ik hoef niets te bewijzen... ik bewijs in moeilijke omstandigheden weliswaar met minimum inkomen door invaliditeit al jaren voor mezelf te kunnen zorgen zonder bijkomende EXTRA hulp.

Terwijl gezonde mensen blijkbaar steeds meer hopen op opgedrongen solidariteit om hun luxe leven te handhaven!
bembem
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be