Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Cedric Vloemans (UNIE) - 19 tot 25 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Cedric Vloemans (UNIE) - 19 tot 25 februari Unie is een centrumpartij voor de Belgische Unie. Dit kartel bestaat uit drie unitaristische/Belgisch gezinde politieke groeperingen: BEB-n , de Liberale Alliantie en Unie.

 
 
Discussietools
Oud 17 februari 2007, 13:40   #1
flyingrhyno
Gouverneur
 
flyingrhyno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.140
Stuur een bericht via MSN naar flyingrhyno
Standaard Over Cedric Vloemans.

Over cedric:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Vloemans.gif
Bekeken: 295
Grootte:  709,7 KB
ID: 17658


Geboren in Antwerpen, getogen in België, en dit al 24 jaar
Mijn schoolse activiteiten zijn gestart in de kleuterklas hier in de Krugerstraat in Hoboken, nu 20 jaar geleden.
Na enkele jaren hield ik het er voor bekeken, en vertrok ik, naar de GROTE stad, Antwerpen . Daar maakte ik kennis met Sint-Jan, de school waar ik mijn volledige lagere school, en een deel van het secundair doorbracht. Toen kwam ik uiteindelijk terecht aan de Jakob Jordaenstraat / Brialmontlei in Sint-Godelieve. Hier ben ik dan gebleven tot het einde van mijn middelbare dagen. Ik studeerde er enkele jaren geleden namelijk af in de Menswetenschappen, bij dhr. Belmans.

Waar ik in de lagere school het vak 'geschiedenis' haatte, ben ik het in het middelbaar beginnen beminnen.
Dit was natuurlijk mede dankzij de goede leerkracht die ik de eerste jaren had, dhr. Guido Cuyt.
In de daarop volgende jaren vond ik plots alle geschiedenisleerkrachten best wel goed - in tegenstelling tot de collega's van biologie, chemie, wiskunde en fysica.
De afkeer voor het een, en de liefde voor het ander deed mij beslissen om mijn licht op te steken, daar waar een vraagteken een uitroepteken wordt, de V.U.B. De faculteit Letteren en Wijsbegeerte lonkte naar mij, en ik kon
niet weerstaan. Ingeschreven in de geschiedenis leef ik nu tussen cursussen en boeken.
Echter, voor wie denkt dat dit een saai leven is: er komt nog meer.
Reeds heel jong kon ik lezen, en van die verslaving ben ik nooit afgeraakt. Het is een van de grote tijdsverdrijven.
Toch kwam ik ooit in een moment van crisis: te dure boeken, en te laag zakgeld dwongen me tijd te verliezen op een of ander weekendjobje. Achteraf gezien ben ik er heel blij mee geweest: het heeft me geld, kookkunst en enkele vrienden opgebracht.
Mijn favoriete vakantieland - voor wie er ook maar interesse in toont - is Frankrijk. Niet eender waar natuurlijk, maar wel het kleine dorpje Thezan des Corbieres . Dankzij Ryanair en de SNCF bereik ik zonder enig probleem mijn locatie, wanneer ik maar wil.
Mijn favoriete muziek is zeer modern: Jacques Brel. Ik ben dus tevens lid van de Foundation Jacques Brel .
Stress heb ik nooit, dankzij mij hulpmiddelen. Ik raad ze echter aan iedereen af.

Tussen al deze bezigheden was ik me ook nog politiek bewust (de gruwel van de meeste jongeren). Echter, geen enkele partij kon mij bekoren, tot...Hans Van de Cauter bij de ridder van de Vrije Mening, Jurgen Verstrepen te gast was.
Een nieuwe wending en mijlpaal in mijn leven. Vier jaar later zou blijken dat Hans Van de Cauter een goede leermeester was. UNIE werd op twee juli 2006 boven de doopvont gehouden.




Met dank aan http://www.cedricvloemans.be
__________________

Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 18 februari 2007 om 22:46.
flyingrhyno is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be