Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Cedric Vloemans (UNIE) - 19 tot 25 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Cedric Vloemans (UNIE) - 19 tot 25 februari Unie is een centrumpartij voor de Belgische Unie. Dit kartel bestaat uit drie unitaristische/Belgisch gezinde politieke groeperingen: BEB-n , de Liberale Alliantie en Unie.

 
 
Discussietools
Oud 22 februari 2007, 13:21   #81
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Brussel is geen provincie dus omschrijft u het als gewest. Betekend dit dat u een uitzonderingsmaatregel voorziet voor BHV?
je kan gewoon toch het gewest nemen?
vulpes is offline  
Oud 25 februari 2007, 06:34   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Ook het geval "Montenegro" is interessant : inderdaad een overgroot deel van de "Montenegrijnen" woont in Servië, terwijl binnen Montenegro er een aanzienlijke Servische meerderheid aanwezig is. Ik geloof niet dat er enig "etnisch" verschil is tussen beide "volkeren" - voor zover ik iets kan bedenken zal het hooguit een dialectverschil zijn. In hoever de in Servië wonende Montenegrijnen nu "Vreemdelingen" geworden zijn is me niet duidelijk. Wel weet ik dat wat betreft het wijzigen van nationaliteiten in
sommige ex-Joegoslavische republieken er rare bokken geschoten werden.
Hierbij even opmerken dat er in Montenegro een niet onaardig aantal Volksalbanezen wonen. Bij het laatste referendum waren die een grote steun voor de Montengrijnen die op onafhankelijkheid aanstuurden. Dit even om toch heel het hele plaatje in gedachten te houden: het was zeker niet Servisch-Montenegrijnen tegenover Servisch-Serviërs.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 februari 2007, 08:14   #83
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
dat zal dan heel zwaar in uw nadeel zijn
Wel, voor een democraat speelt dat geen, of toch maar een secundaire rol. Als je alleen maar voor referenda bent omdat je verwacht ze te zullen winnen, ben je geen democraat maar een opportunist.
__________________
baarle is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be