Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2020, 10:39   #241
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Klojo eerste klas, als ze aan zijn prive nr geraken, zullen ze heus ook wel weten waar hij werkt en de nr van zijn baas te weten kunnen komen. Dat en de geloofwaardigheid van Joris en je hebt meteen met een bullshit verhaaltje derde klas te maken.
Beter laat dan nooit.
Aan de telefoonnummers van mijn werkgevers zijn ze inderdaad geraakt.
Niet aan die van mijn post.
Ik stond toen in voor de bewaking van de residentie van een belangrijke buitenlandse Ambassadeur.
En voor dat soort posten geldt dat je niet en nooit gegevens vrijgeeft. Niet van je post en niet van je werkgever.
Ook niet aan politie, die hebben alles te zeggen aan hun kant van de drempel, niets daarbinnen...
Het bedrijf heeft zijn eigen woordvoerders, en dat zijn de enigen die mogen communiceren.

Diplomatieke bewaking noemt dat.
En de enige reden dat ik hier algemene info geef is omdat ik als gevolg van een ongeval een handicap hebt die mij voor dat werk arbeidsongeschikt maakt.

En dan nog zal je geen enkele info over dat werk of die post krijgen. Dat heet respect...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2020, 11:42   #242
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Sinds mijn ondervraging door de politie op het kantoor in Ukkel niets meer gehoord.
.
Enkele jaren geleden moest ik mij ook melden bij de federale politie in Brussel maar ik heb ze bij mij thuis laten komen.
Na verhoor ook nooit iets meer van gehoord.
Een klacht van Crombez en een klacht van De Leeuw, allebei verticaal geklasseerd.

Laatst gewijzigd door daiwa : 1 juli 2020 om 11:43.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be