Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2018, 17:09   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.374
Standaard NMBS met de fiets op de trein- geen sprake van, waarom?

Met de fiets op de trein.
Welke “idioot” heeft deze terechte beslissing van de NMBS weeral ondermijnt. Wij die dachten dat Dutordoir “kloten” had tegenover de politiek inmengingen.
Als vaste gebruiker van het openbaar vervoer heb ik zoals jullie vastgesteld dat vouwfietsen meer en meer te zien waren op onze treinen. Met zijn allen konden en kunnen wij dagelijks vaststellen hoeveel plaats zijn innemen. Ofwel in de opstapruimte of in de zitruimte.
En nu worden de fietsen ook toegelaten. Niets daartegen als zij naar een speciale ruimte gaan een operatie die misschien wel zal zorgen voor vertraging. Dus het belang van de enkeling tegenover de meerdere.
Die treinen en niet alleen deze op de spitsuren die meer lijken op “ veevervoer” net zoals die andere die in zekere maten ook zorgen voor Belgische inkomsten.
Enerzijds dus die “fietsen “ die niet in eerste klasse mogen rijden gaan dus het volk nog meer opstapelen. Omdat de NMBS nog nooit binnen haar zogezegd “leger discipline” kunnen inschatten hoeveel wagons zij op elke traject nodig heeft. Voor wat het toelaten van fietsen betreft, maak je beste NMBS klaar voor schade claims in geval van treinongeval. Een argument dat jullie (on) capabele bestuursleden weeral zijn vergeten aan te halen bij het weigeren in eerste instantie. Het is niet te betwisten dat een fiets in zo een geval voor bijkomende schade gaat zorgen.
Buiten het feit dat jullie binnen de dienst aan het cliënteel al in elke station (normaliter) zorgen voor fietsen onderdak. Zowel voor wat het vertrek punt betreft als voor het aankomst punt.
Is dat niet voldoende?
Ofwel zijn jullie (NMBS) een personen vervoer maatschappij of een goederen transport maatschappij. Wat gaat het zijn voor het algemeen belang?
Wie heeft er deze beslissing weeral beïnvloed is ook een goede vraag? Hij of zij heeft in iedere geval niet veel begrepen van de uitslag van de verkiezingen van verleden zondag. Hoe idioot kan je maar zijn?
Anderzijds de inkomsten voor de schatkist. Wij mogen met zij allen beschaamd zijn en dat meen ik.
Vertrekkend van Brussel zuid of centraal en zelf noord al die buitenlandse toeristen op weg naar het wereld beroemde Brugge. Plaats die elke Spanjaard en Spaanssprekend van overzee zeker een keer willen zien in hun leven. Sire, zij lopen verloren in de Brusselse station. De eindbestemming van U treinen Sire, zijn nooit Brugge ofwel staat er Blankenberge – Oostende-Knokke – Gent St Pieters.
Alleen in kleine letters staat Brugge vermeld.
Hoeveel keer er mij door die talrijke toeristen als is gevraagd “ el tren para Brujas por favor?” Een schande als men aan de reputatie van Brugge denkt.
En dan nog daar aan toegevoegd dat zij meestal op een vee trein zitten –rechtstaan en op mekaar is daar geen uitzondering.
Gelukkig dat hun verblijf voor hen het aller belangrijkste is . Maar wel zeer duur zeggen zij als zij terug richting Brussel gaan. Inderdaad wij treffen ons in beide richtingen.
Ja stellen zij Brugge dat maakt gewoonweg deel uit van onze geschiedenis.
Wie gaat hier iets aan doen is ook een goede vraag?
En nog een betere vraag, wie is er bevoegd?
Wat Vlaanderen niet bevoegd… Armen Vlamingen, opnieuw betalen voor niets net zoals in zoveel domeinen. Quid: Vlaamse minister van landbouw betreffende Glyfosaat en het gebruik bij landbouwers. Zij is diegene die het nog elke dag in het grondwater laat indringen door haar landbouwers. Daardoor krijgen wij het ook elke dag op ons bord.
Vlaams minister van Omgeving, Natuur en Landbouw
https://www.vlaanderen.be/nl/vlaamse...ur-en-landbouw


Fiets wordt toch niet verbannen op spitstrein
Vandaag om 16:48 door cm, mg

De NMBS wou de gewone fiets verbannen op spitstreinen, de vouwfiets was wel nog toegelaten. Maar minister van Mobiliteit François Bellot (MR) fluit de vervoersmaatschappij nu terug
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181017_03851815
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2018, 17:15   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.710
Standaard

Treinwagons worden essentieel ontworpen in dezelfde filosofie als veewagons.Er moet zoveel mogelijk op kunnen,desnoods maar in dubbeldek...

Het steeds meer opduiken van fietsen wordt inderdaad een probleem als men verdergaat met deze filosofie,niemand wordt hier gelukkig van,zelfs de fietsers niet.

Misschien kan de NMBS eens experimenteren met de nog overblijvende "bordeauxrode" wagons .Hoe DOE je dat eigenlijk,een soort combinatiewagon maken voor fietsers en hun fietsen (en waar gewone reizigers dan niet op mogen)....een technische uitdaging.

Het is onvermijdelijk en logisch dat fietsen zouden mogen meekomen op de trein,de modaliteiten zijn echter niet goed met de bestaande methoden.


Tenzij hier straks een medeforummer een foto post vanuit Zwitserland waar dit probleem al in de vorige eeuw geleden opgelost werd tot ieders tevredenheid..Dat zou dan (alweer) een blaam voor onze spoorwegen zijn....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 18 oktober 2018 om 17:18.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2018, 17:47   #3
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.854
Standaard

Vouwfietsen nemen al verdomd veel plaats in: wie neemt er nu een gewone fiets mee op de trein?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2018, 18:35   #4
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vouwfietsen nemen al verdomd veel plaats in: wie neemt er nu een gewone fiets mee op de trein?
Op enkele dagjestoeristen na, nagenoeg niemand. Kost retour namelijk 10 euro bovenop normale ticketprijs.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2018, 18:48   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Er bestaan verzekerings-technische regels over hoeveel fietsen er op een trein mogen als ik me niet vergis. Het zou interessant zijn om daar inzicht in te krijgen. Ik denk dat er verscheidene treintypes maar voorzien zijn op 2 of 4 fietsen. Dan komen de campagnes van de marketingafdeling van NMBS en de talloze gratuite uitspraken van onze politici wel als een grote grap over natuurlijk. Eén gezinnetje dat op uitstap gaat met de fiets en alle andere fietsers kunnen hun fiets achter laten.

De trein en de vouwfiets (korte afstanden) en de trein en de huurfiets (beperkte keuze daguitstap) dat gaat goed samen. Maar de combinatie gewone fiets - trein kan van tijd dik tegen vallen en zit organisatorisch nog niet goed.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2018, 18:56   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Misschien moet men aan bepaalde treinen een extra wagon hangen waar alleen fietsen, tegen betaling, opgezet mogen worden?

Te ver gezocht zeker?

Alhoewel?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 11:30   #7
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.374
Standaard nuttige bijlage

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Met de fiets op de trein.
Welke “idioot” heeft deze terechte beslissing van de NMBS weeral ondermijnt. Wij die dachten dat Dutordoir “kloten” had tegenover de politiek inmengingen.
Als vaste gebruiker van het openbaar vervoer heb ik zoals jullie vastgesteld dat vouwfietsen meer en meer te zien waren op onze treinen. Met zijn allen konden en kunnen wij dagelijks vaststellen hoeveel plaats zijn innemen. Ofwel in de opstapruimte of in de zitruimte.
En nu worden de fietsen ook toegelaten. Niets daartegen als zij naar een speciale ruimte gaan een operatie die misschien wel zal zorgen voor vertraging. Dus het belang van de enkeling tegenover de meerdere.
Die treinen en niet alleen deze op de spitsuren die meer lijken op “ veevervoer” net zoals die andere die in zekere maten ook zorgen voor Belgische inkomsten.
Enerzijds dus die “fietsen “ die niet in eerste klasse mogen rijden gaan dus het volk nog meer opstapelen. Omdat de NMBS nog nooit binnen haar zogezegd “leger discipline” kunnen inschatten hoeveel wagons zij op elke traject nodig heeft. Voor wat het toelaten van fietsen betreft, maak je beste NMBS klaar voor schade claims in geval van treinongeval. Een argument dat jullie (on) capabele bestuursleden weeral zijn vergeten aan te halen bij het weigeren in eerste instantie. Het is niet te betwisten dat een fiets in zo een geval voor bijkomende schade gaat zorgen.
Buiten het feit dat jullie binnen de dienst aan het cliënteel al in elke station (normaliter) zorgen voor fietsen onderdak. Zowel voor wat het vertrek punt betreft als voor het aankomst punt.
Is dat niet voldoende?
Ofwel zijn jullie (NMBS) een personen vervoer maatschappij of een goederen transport maatschappij. Wat gaat het zijn voor het algemeen belang?
Wie heeft er deze beslissing weeral beïnvloed is ook een goede vraag? Hij of zij heeft in iedere geval niet veel begrepen van de uitslag van de verkiezingen van verleden zondag. Hoe idioot kan je maar zijn?
Anderzijds de inkomsten voor de schatkist. Wij mogen met zij allen beschaamd zijn en dat meen ik.
Vertrekkend van Brussel zuid of centraal en zelf noord al die buitenlandse toeristen op weg naar het wereld beroemde Brugge. Plaats die elke Spanjaard en Spaanssprekend van overzee zeker een keer willen zien in hun leven. Sire, zij lopen verloren in de Brusselse station. De eindbestemming van U treinen Sire, zijn nooit Brugge ofwel staat er Blankenberge – Oostende-Knokke – Gent St Pieters.
Alleen in kleine letters staat Brugge vermeld.
Hoeveel keer er mij door die talrijke toeristen als is gevraagd “ el tren para Brujas por favor?” Een schande als men aan de reputatie van Brugge denkt.
En dan nog daar aan toegevoegd dat zij meestal op een vee trein zitten –rechtstaan en op mekaar is daar geen uitzondering.
Gelukkig dat hun verblijf voor hen het aller belangrijkste is . Maar wel zeer duur zeggen zij als zij terug richting Brussel gaan. Inderdaad wij treffen ons in beide richtingen.
Ja stellen zij Brugge dat maakt gewoonweg deel uit van onze geschiedenis.
Wie gaat hier iets aan doen is ook een goede vraag?
En nog een betere vraag, wie is er bevoegd?
Wat Vlaanderen niet bevoegd… Armen Vlamingen, opnieuw betalen voor niets net zoals in zoveel domeinen. Quid: Vlaamse minister van landbouw betreffende Glyfosaat en het gebruik bij landbouwers. Zij is diegene die het nog elke dag in het grondwater laat indringen door haar landbouwers. Daardoor krijgen wij het ook elke dag op ons bord.
Vlaams minister van Omgeving, Natuur en Landbouw
https://www.vlaanderen.be/nl/vlaamse...ur-en-landbouw


Fiets wordt toch niet verbannen op spitstrein
Vandaag om 16:48 door cm, mg

De NMBS wou de gewone fiets verbannen op spitstreinen, de vouwfiets was wel nog toegelaten. Maar minister van Mobiliteit François Bellot (MR) fluit de vervoersmaatschappij nu terug
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181017_03851815



Nuttige bijlage voor gebruikers van zowel trein als fiets of beide :


CRIV
54
PLEN
251

Donderdag 18 -10 – 2018
Namiddag
11
Samengevoegde vragen van
-
mevrouw Sarah Schlitz aan de minister van
Mobiliteit
, belast met Belgocontrol en de
Nationale
Maatschappij
der
Belgische
Spoorwegen, over "het verbod om de fiets mee
te nemen in de trein tijdens de spitsuren"
(nr.
P3160)
-
mevrouw Anne
-
Catherine Goffinet aan de
minister van Mobiliteit, belast met Belgocontr
ol
en de Nationale Maatschappij der Belgische
Spoorwegen, over "het verbod om de fiets mee
te nemen in de trein tijdens de spitsuren"
(nr.
P3161)

http://www.dekamer.be/doc/PCRI/pdf/54/ip251.pdf

Combinatie van openbaar vervoer en fiets


https://www.vlaanderen.be/nl/mobilit...rvoer-en-fiets



Fiets in de trein: zo zit het


https://www.fietsen123.nl/fietsnieuw...in-alle-regels


Fietsvervoer in Franse treinen

https://nl.france.fr/nl/bereid-je-re...franse-treinen


Mag ik mijn fiets meenemen op de bus of tram?

https://www.delijn.be/nl/contact/faq-detail.html?v=2817


Reis met je fiets op de trein

https://www.belgiantrain.be/nl/trave.../bike-on-train

Fietsen mogen toch weer op spitstreinen
18 oktober 201818:48


https://www.tijd.be/politiek-economi.../10060562.html
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:43   #8
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien moet men aan bepaalde treinen een extra wagon hangen waar alleen fietsen, tegen betaling, opgezet mogen worden?

Te ver gezocht zeker?

Alhoewel?
Vroeger had ongeveer elke reizigerstrein een afsluitbare bagageafdeling (pakwagen) waar enkel fietsen konden worden gezet. Bij het ene type trein al wat groter dan bij de andere. Nu met de desiro's (en de sprinters) bestaan die niet meer, en moeten die op het grotere platform waar ook andere reizigers toegang hebben. Niet echt goed ingespeeld op een evolutie in de mobiliteitswensen.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 14:08   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Vroeger had ongeveer elke reizigerstrein een afsluitbare bagageafdeling (pakwagen) waar enkel fietsen konden worden gezet. Bij het ene type trein al wat groter dan bij de andere. Nu met de desiro's (en de sprinters) bestaan die niet meer, en moeten die op het grotere platform waar ook andere reizigers toegang hebben. Niet echt goed ingespeeld op een evolutie in de mobiliteitswensen.
Ik heb daar eigenlijk totaal geen idee van daar ik geen treinreiziger ben.

De enige trein die ik eens 'genomen' heb was de >Thalys richting Euro-Disney (Marne-la-Vallée)

Toch bedankt voor uw tekst.

p.s.

Ooit eens op zo wat men noemt een 'boemmeltrein' gezeten en ik ben afgestapt onderweg omdat ik het op mijn zenuwen kreeg.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2018 om 14:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 14:33   #10
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

en zo doen ze dat in ontwikkelde landen :




zelfs op de bussen :

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 14:35   #11
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb daar eigenlijk totaal geen idee van daar ik geen treinreiziger ben.

De enige trein die ik eens 'genomen' heb was de >Thalys richting Euro-Disney (Marne-la-Vallée)

Toch bedankt voor uw tekst.

p.s.

Ooit eens op zo wat men noemt een 'boemmeltrein' gezeten en ik ben afgestapt onderweg omdat ik het op mijn zenuwen kreeg.
Dat is persoonlijk natuurlijk. Een stoptrein bedient de kleinere locaties, daarvoor zijn het stoptreinen. Als je daarop terecht komt terwijl je eigenlijk tussen 2 grote stations wilt reizen, is dat inderdaad niet leuk, en heb je niet de juiste trein gekozen. Maar ik zit liever in een boemmel een beetje te lezen, dan in een file metertje per metertje vooruit te moeten.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 14:36   #12
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en zo doen ze dat in ontwikkelde landen :




zelfs op de bussen :

Inderdaad, De NMBS huppelt weer een beetje achter.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 15:15   #13
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Inderdaad, De NMBS huppelt weer een beetje achter.
Understatement of the year.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:41   #14
A=A
Burger
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Inderdaad, De NMBS huppelt weer een beetje achter.
Lijkt me helaas onvermijdelijk wanneer de NMBS steevast moet besparen.
A=A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:44   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A=A Bekijk bericht
Lijkt me helaas onvermijdelijk wanneer de NMBS steevast moet besparen.
Besparen? Er 'werkt' 15.000 man teveel.

De NMBS is sociale tewerkstelling en verder graaien maar voor politici.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 oktober 2018 om 16:45.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:45   #16
A=A
Burger
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Besparen? Er 'werkt' 15.000 man teveel.
Hoezo?
A=A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:45   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A=A Bekijk bericht
Hoezo?
Inderdaad, hoezo?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:46   #18
A=A
Burger
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Inderdaad, hoezo?
Waar haal je dat cijfer van?
A=A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:47   #19
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A=A Bekijk bericht
Waar haal je dat cijfer van?
Waar haal jij je cijfers vandaan?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 16:56   #20
A=A
Burger
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waar haal jij je cijfers vandaan?
Ik heb geen cijfer genoemd, maar dat wist je natuurlijk al.
A=A is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be