Politics.be Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2020, 16:22   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Geloof jij dat zelf???
Natuurlijk niet, maar het bekt goed.

Jef Elbers
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2020, 17:44   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een behoorlijk groot aantal VB-stemmers stemmen uit protest tegen de gang van zaken in Belgique. Het zijn écht niet alleen Vlaams-nationalistische separatisten en extreem rechtse fascisten die van dit apenkoningdom af willen. OOK belgicisten die vinden dat de democratie door zware nazi botten met de voeten wordt getreden.
Het gaat als sinds eind 2019 van kwaad naar erger.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2020, 21:17   #23
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een behoorlijk groot aantal VB-stemmers stemmen uit protest tegen de gang van zaken in Belgique. Het zijn écht niet alleen Vlaams-nationalistische separatisten en extreem rechtse fascisten die van dit apenkoningdom af willen. OOK belgicisten die vinden dat de democratie door zware nazi botten met de voeten wordt getreden.
Het gaat als sinds eind 2019 van kwaad naar erger.
En die naziebotten zitten vreemd genoeg niet bij het VB, noch bij de NVa...
En dan maar de grote schijnheiligen blijven spelen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 13:13   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Politiesamenleving

Omdat een van de lesgevers niet in de woning woont, moest de politie uitzoeken of het niet ging om een samenscholing die in het kader van de coronamaatregelen verboden is. De lesgevers legden uit dat ze in het kader van hun werk samen waren gekomen en dat hun werk als essentieel beschouwd kan worden, maar omdat de prof nog steeds weigerde om zijn identiteitskaart te tonen, ontaardde de discussie en kwamen steeds meer politiemedewerkers ter plaatse om bijstand te leveren.

Uiteindelijk toonde de prof dan toch zijn identiteitskaart na een discussie van een kwartier. De lesgevers beloofden om de muziek zacht te houden en de agenten wilden weer vertrekken. Maar op dat moment wou de assistent zijn argument dat we in een fascistische politiesamenleving leven nog eens benadrukken. Hij riep “Sieg heil” en richtte zich tot de studenten. “Dit is de samenleving waar we in leven”, begon hij.
Sancties

De agenten waren niet opgezet met de uitroep en keerden nog even terug. “Die zin scanderen is aanzetten tot racisme en is strafbaar. Nu ga je te ver”, sprak een agent, waarna de discussie opnieuw losbarstte. Uiteindelijk bedaarde de assistent iedereen en vertrokken de agenten definitief. Intussen was het aantal toeschouwers van de livestream gegroeid tot 150 kijkers.

https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/...tief~a78b3f57/

Je mening uiten kan al lang niet meer door de heersende politieke correctheid. Onder het mom van "aanzetten tot racisme" wordt je uit je functie gezet.

Als er ooit nog verkiezingen komen zullen de mensen hun mening uiten in het stemhokje.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 april 2020 om 13:16.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 16:54   #25
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sinds zondag is de gesponsorde post offline. Een gevolg van de kritiek op sociale media de voorbije dagen? “We werken continu met kort lopende advertenties om een boodschap te beklemtonen”, klinkt het bij de woordvoerder van De Wever. “We zoeken geen polemiek en proberen strikt de wettelijke regels te handhaven. We gaan echter geen boete geven aan iemand die alleen op een bank zit. Want die absurde boetes slaan het draagvlak weg.” Toch zet dat niet de deur op een kier voor straffeloosheid, benadrukt De Wever. “In Antwerpen handhaven we op de prioriteiten die wettelijk aangegeven zijn: social distancing en samenscholingen. Daarvoor is er gevoelig meer politie en stedelijk toezicht op de been.”

Stem op het Vlaams Belang en haal BDW van zijn bank !
Oud 12 april 2020, 17:09   #26
Travis Bickle
Parlementsvoorzitter

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Als het Vlaams Belang aan de macht ware, dan was ons land door hun asiel- en migratiestop aan het coronavirus ontsnapt.

Door de N-VA staatssecretaris van humanitaire visa tegen betaling zijn er veel mogelijke dragers van het coronavirus naar ons land gesmokkeld.
... Belgen waren echter nog steeds gaan skiën in Italië op basis van het oordeelkundig advies van BV Van Ranst.

We zouden met andere woorden geenszins aan het virus zijn ontsnapt. Als ik me goed herinner, dateert de Kucam-affaire van maart 2019. Op dat moment (als ik goed ben geïnformeerd) was van het virus nog geen sprake.

Er zijn uiteraard redenen om op het Vlaams Belang te stemmen, maar dit vind ik gewoon onzin.
Oud 12 april 2020, 19:31   #27
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Er zijn uiteraard redenen om op het Vlaams Belang te stemmen, maar dit vind ik gewoon onzin.
Welke redenen zijn er voor jou om voor het Vlaams Belang te stemmen die je geen onzin vindt ?
Oud 12 april 2020, 20:17   #28
Travis Bickle
Parlementsvoorzitter

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welke redenen zijn er voor jou om voor het Vlaams Belang te stemmen die je geen onzin vindt ?
Ik zeg niet noodzakelijk dat het beleid dat Vlaams Belang voor ogen heeft inzake asiel en migratie onzin is. Ik zeg wel, dat de idee, dat wij aan het virus zouden zijn ontsnapt indien dat beleid er vandaag was, onzin is.
Oud 2 mei 2020, 11:00   #29
Hoofdstraat
Europees Commissaris

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Hoe staat het VB tegenover de corona maatregelen, zo vlug mogelijk afschaffen?

Dan is dat voor mij een reden om op ze te stemmen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be