Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 27 april 2015, 23:34   #81
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

wij moeten een nationale campagne organiseren nu om alle westerse, blanke en overige niet islamitische meisjes duidelijk te maken dat Islam nu zal overwinnen en als dat echt zal geschieden na 2040 dan gaan alle blanke meisjes in verkrachtingskampen van de Islam.

kijk dit moet je stelselmatig vertellen nu overal via flyers en op het hele internet aan alle blanke en hindoemeiden om hen maar uit de droomslaap te halen dat islam vrouwvriendelijk is en vredelievend.

ik doe dit nu keihard als ik hindoemeiden ontmoet en het werkt perfect.

binnen vijf jaar krijgen wij ondergrondse Isis milities in heel Nederland die de Jihad hier gaat starten met grof geweld en het is nu al een realiteit overal waar de moslims al lokaal 30 procent zijn en het sociale en seksuele leven domineren van meisjes en alle niet moslims. die hele islamisering gaat harder dan je denkt nu.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 28 april 2015, 11:09   #82
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wij moeten een nationale campagne organiseren nu om alle westerse, blanke en overige niet islamitische meisjes duidelijk te maken dat Islam nu zal overwinnen en als dat echt zal geschieden na 2040 dan gaan alle blanke meisjes in verkrachtingskampen van de Islam.

kijk dit moet je stelselmatig vertellen nu overal via flyers en op het hele internet aan alle blanke en hindoemeiden om hen maar uit de droomslaap te halen dat islam vrouwvriendelijk is en vredelievend.

ik doe dit nu keihard als ik hindoemeiden ontmoet en het werkt perfect.

binnen vijf jaar krijgen wij ondergrondse Isis milities in heel Nederland die de Jihad hier gaat starten met grof geweld en het is nu al een realiteit overal waar de moslims al lokaal 30 procent zijn en het sociale en seksuele leven domineren van meisjes en alle niet moslims. die hele islamisering gaat harder dan je denkt nu.
2!

De hersenloze poco's beseffen niet wat voor afschuwelijke toekomst zij creëren voor ons nageslacht, door de islam te blijven knuffelen en hun ogen te sluiten voor deze nazistische rotzooi.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 3 mei 2015, 18:31   #83
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

binnen vijf jaar krijgen wij ondergrondse Isis milities in heel Nederland die de Jihad hier gaat starten met grof geweld en het is nu al een realiteit overal waar de moslims al lokaal 30 procent zijn en het sociale en seksuele leven domineren van meisjes en alle niet moslims. die hele islamisering gaat harder dan je denkt nu.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 8 mei 2015, 22:52   #84
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
binnen vijf jaar krijgen wij ondergrondse Isis milities in heel Nederland die de Jihad hier gaat starten met grof geweld en het is nu al een realiteit overal waar de moslims al lokaal 30 procent zijn en het sociale en seksuele leven domineren van meisjes en alle niet moslims. die hele islamisering gaat harder dan je denkt nu.

nou nu al merk j e die hele islamisering overal in nederland, want je kan niet meer met een meisje, zelfs een blanke meid gewoon gezelllig flirten en afspreken meer op straat of in bars. Een meisje versieren kan gewoon ook niet meer in het openbaar, alles is allang geislamiseerd. normaal gesprek met meiden is allang onmogelijk in nederland, precies zoals in soedie arabie is dit nu hier.

islamisering is langzame gender apartheid in fasen en tot het extreme toe later na invoering sharia, alle meiden in burqas kilometers ver van jongens en mannen. en die extreme gender apartheid creeert nog grotere seksuele problemen dus dit leidt tot nog extremere jihad strijders voor islam.

islam is een soort neergaande, negatieve spiraal, naar een totale geestelijke en maatschappelijk dood.

maw

islam is de dood op aarde.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 22 mei 2015, 19:55   #85
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

kijk hier mbt blankenhaat, feitelijk denken alle mensapen buiten europa precies zo over de duivelse blanke mannen en daarom moeten blanke mannen nu toch wakker worden en zich tijdig hergroeperen in extreem rechtse politieke organisaties die de macht veroveren om hun ras en volk toch te verdedigen. Dit is geen rassenhaat, nee dit is een biologische noodzaak want iedereen haat blanke mannen in de hele wereld. Hele BRICS is anti blanke mannen blok nu van ruim 4 miljard niet ariers en zij werken nog erbiJ samen met de islamitische rassen, die ook blanke mannen haten als de pest.

de blanke man is het meest gehate intelligente mensaap nu op deze planeet en hij is verdoemd geloof ik, om binnen pakweg 200 jaar tijd totaal uit te sterven, hetzij door kinderloosheid, impotentie, homoseksualiteit (genetische zelfmoord van inferieure mannetjes) of gewoon door een aankomende genocide van alle laatste blanke mannen in europa over pakweg 15 jaar als de niet blanken lokaal allang een meerderheid zijn in vele europese steden en zich verenigen om de laatste blanke mannen samen af te maken. Dit proces is beangstigend nu want je ziet het toch overal opdoemen. Denk aan de Zwarte piet demonstraties waaraan fundamentalistische moslims meedoen als relschoppers die olie op het vuur gooien.

Kijk dit is echte ellendige BLANKENHAAT, de harde waarheid:

--------------------------- ontvangen via email, bron onbekend, auteur onbekend:

white people find india as the biggest threat because india for starters was the first university in the world 2700 years ago(Takshashila university located north west region of india 700 bc e ) india invented the numeric system without the zero numeric there wouldnt be computers counting would be cumbersome and clumsy and the decimal system in india flourished 100 bc e,1200 years before Newton the law of gravity was known to indian astronomerBhaskaracharyait was not until late 17th centuryin 1687 1200 years laterthat sir Isaac NewtonRE-DISCOVERED the laws of gravity,.india invented t shirts pen,lipstick,shampoo,2600 years agoshushrutapracticed his skill as early as 600 bc e for plastic surgeryand had 125 types of surgical instruments

Africans were the first for body piercings,egypt designed pyramids for architect and building. white people were not the first people in north america as they were the most recent evolution of people which were defects as they cant handle the sun without cancer. they stole and looted from every nation they had to result in invading and bloodshedding others using guns as cowards in order to make it where they are today even though they are declining and will eventually go extinct. white man is responsible for genocide of north america natives, new zealand , australia,and hawaiian islands native deaths they are responsible for IRA,KKK apartheid in south africa , white man is responsible for atomic bomb killing japanese civillians .

white man is responsible for imperialism ,colonialism, capitalism ,and classism invented. color bars in britain in the year 1948-1965 inventing concentration camps as the first race was white.ww1,ww2 was whites responsible. stolen falklands was whites.1849-1850 east india company invasion in india was whites for bloodshedding and stealing gold,diamonds,the kohinoor diamonds, huma bird artifacts, golden crown, and crystal throne.stealing africas gold and diamonds in african mines was whites. whites are the biggest bigots and racism and sexism was introduced by whites as they are the most xenophobic and eurocentric liars that are known for re-writing other cultures history with fake scholars like Max Mueller to fabricate made up history to ssuit the white mans attire and somehow they try to have their race in everyones culture to hold a fake prestige which everyone knows is a lie example would be aryan culture which is from north east indians . and the second would be the swastika which also was indias icon then indian buddhist made their own backwards then hittler stole the swastika well you know the rest.truth is aryan and swastika has been around for centuries ago like 75 bc e to 1500 bc e.




------------------------- einde tekst pure blankenhaat, blame it on the white man, bla bla bla.....
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 29 mei 2015, 03:28   #86
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Dat kan je van de christenen en de joden ook zeggen dan he, het enige verschil is dat die hun boekje wat minder serieus nemen
Behalve dan voor die met een state-of-the-art echokamer tussen beide oren he.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 mei 2015 om 03:29. Reden: vet
Jay-P. is offline  
Oud 14 juni 2015, 01:16   #87
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

vreemdste is dat linkse overgeemancipeerde blank/ westerse sletjes altijd pro islam zijn of islam knuffelaars. Ik begrijp die duivels flirt niet van deze westers linkse uitnaaisletjes met islamieten; soort geestelijke westerse maagd vs. islamitische verkrachtings en martel duiveltjes.

waarom zijn zoveel blanke meiden nu zo hard bezig hun hele blanke ras te haten en dood te wensen???

Zelfhaat van blanke meisjes is ongelooflijk en dit is de echte oorzaak van de hele blanke zelfgenocide, die zij zelf massaal kiezen nu in hele EU.

wie gaat deze zelfmoord van het blanke europese ras nou openlijk aankaarten en het intelligent oplossen???

Wij van het gepigmenteerde Hindoeras, alle Indiase halfaapjes zijn heel rasbewust en wij willen absoluut niet dat ons (zwakke, inferieure, inteelt) hindoe apenras ooit uit zal sterven of gaat mixen met negers en blanken. Hindoes zijn vreselijke racisten en rassenhaters, erg professioneel en schijnheilig gewoon.

dewa aapje en Wieroe de nudistische koeliepoes uit delft kennisstad.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 14 juni 2015, 07:08   #88
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Racistische psychoses bestaan dus.
Tamam is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:50   #89
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

Wie kan dit oplossen? De echte zelfgenocide van het hele blanke ras, incl hun hele ontgroening, vergrijzing, ontmanning, zie hoeveel blanke mannen nu bottom homo's zijn. Niemand schrijft hierover, absoluut taboe thema. Blanken beseffen niet dat de hele gekleurde wereld het blanke ras gewoon hartgrondig haat en dood wenst. ja hoor, BLANKENHAAT is een serieus internationaal probleem en men onderschat het danig. Overal waar ik kom en ouwehoer met kleurlingen, negers, moslims, hindoes ontdek ik die radicale BLANKENHAAT in hun diepste duistere innerlijk en het is gewoon verontrustend.

Ja ja ja jaa: dit is absoluut waar:

BLANKEN ZIJN HET MEEST GEHATE EN UITSTERVENDE MENSAPEN RAS NU OP DEZE PLANEET.

waarom zijn zoveel blanke meiden nu zo hard bezig hun hele blanke ras te haten en dood te wensen???

Zelfhaat van blanke meisjes is ongelooflijk en dit is de echte oorzaak van de hele blanke zelfgenocide, die zij zelf massaal kiezen nu in hele EU.

wie gaat deze zelfmoord van het blanke europese ras nou openlijk aankaarten en het intelligent oplossen???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:54   #90
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Kijk doet mij denken aan deze tekst van mij in een essay over bevrijding suriname, waar geen enkele zwarte koeliehond op reageerde tot op heden, zielig zeg:

-------------------------

Proclamatie: Federatie Bevrijding Suriname (FB-SSers) (Fuck Bouta Saka Saka)

Wieroe eet dure Nazi Duitse katten brokjes met zijn bodyguards.

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1308
Offerdatum 5 mei 2015

pikant detail, zie online:

Officiele Poot-/ handtekening van Wieroe

Hindoeschrijvers: Dewanand en Wieroe;
NIET-blanke, NIET -lange, NIET -grootgeschapen ('LAAR' < 20,3 cm) en NIET-menselijke Hindoe Fundamentalisten uit Delft Kennisstad en KKK- (Kerk, Kanker, Kut) Apartheidsstad nr. 1 van Nederland.

PS
Vandaag is het geen 5 mei maar 25 mei 2015, omdat Wieroe er eventjes nog een paar nachtjes over wilde slapen in zijn luie, warme mandje, sorry voor de vertraging van deze proclamatie.
------------

leuk pro-BLANK extreem rechts fragmentje letterlijk geciteerd:

H11. Nawoord


Ik geloof nu wel dat de blanken een hoger mensapen ras zijn, omdat het zgn. absolutistische CREA<i,j> analyse model leidde tot nieuwe, deels verontrustende stellingen en inzichten m.b.t. de toekomst. Hierom heb ik veel meer ontzag, waardering en respect gekregen voor de raszuivere, ´quasi superieure´, BBB blanken, die ontstaan zijn in een hard, koud, kil en guur Arctisch klimaat type. Het metabolisme van deze blanke rassen is hoger dan dat van de andere rassen en dit leidde tot hun superioriteit op intellectueel en militair gebied. (BBB betekent Blank, Blond, Blauwe ogen, m.a.w. de hogere, raszuivere, barbaarse en woest ogende Noordelijke Germanen, de legendarische, trotse, onoverwinnelijke Ariërs uit Nazi Duitsland)

Helaas zijn blanken nu het meest gehate ras op aarde en zij zijn tevens verdoemd om uit te sterven binnen pakweg 188 jaar tijd en dit kan ik niet accepteren. Hierom wil ik mij ook inzetten om het uitsterven van het blanke ras te voorkomen in de toekomst, omdat het altijd blanken waren die mij kennis gaven, onderwezen, lief hadden, met mij praatten, seksten met mij, of mij uit de put haalden. Mijn hele leven heb ik te danken aan het blanke ras, en als ik in India was geboren dan zou ik daar niet eens een bibliotheek in mogen als lagere kaste chamar, pipo koelie jongen, omdat ik dan in de slums van Bihar zou zitten en elke dag etens restjes moest zoeken in de vuilnisbakken als paria, met stokslagen en een trap na van de hogere Indiase kasten. Hierom voel ik mijzelf nu net een klein, bruin, tengerig Hindoe herdershondje die eigendom is van Nederland. Ik blaf en schrijf nu toch erg mooi en braaf in het Nederlands.

Leer dit van mij:
Scheld blanken niet uit maar eer hen, omdat zij een hoger, edeler en verder geëvolueerde mensaap rassen type moeten zijn t.o.v. de eerste zwarte oermensen waar negers en vieszwarte hindoe rassen dichter bij vanaf staan in evolutionaire zin.

Ter besluit, stof tot nadenken
Absolutistische Dewanistische evolutionaire eindstelling:

Als de BBB-blanken over pakweg 188 jaar totaal uitgestorven zijn, dan is de aarde letterlijk een verwilderde, onbeschaafde en verloren 'Planet of the Apes'.



----------------------

bron: Kritisch POdium dewanand
zie deeplink hele essay:
http://www.dewanand.com/wfor1308.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 22 juni 2015 om 21:57. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be