Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2019, 20:42   #21
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bart liet zich ook chaufferen in een Porsche die dan prompt alle verkeersregels aan zijn laars lapte. Ook goed voor het milieu en de moraal.
…..Bij aan schaf van die Porsche werd veeeeeeeeeeeeeeel BTW betaal, Geld dat gebruikt word om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

Die Porsche betaalt veel rijtaks, Geld dat gebruikt word om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen..

Die Porsche betaalt veel verzekering waar er dan ook weer veel BTW mee gemoeid is, Geld dat gebruikt wordt om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

De Porsche was een benzine versie meen ik mij te herinneren, dus geen roet…. Wel een pk accijnzen op de benzine…. Geld dat gebruikt wordt om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

Dat kiesvee dat op 13/02 het land gaat platleggen…= géén inkomsten, géén belastingen en toch eisen ze meer loon… met wat gaat dat betaald worden?????......

>>>> Die Porsche en co……Geld dat gebruikt wordt om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

Pas Als er na overlevering gelden naar de stad, staat ambtenaren nog iets overschiet gaat het naar .....

Het is de wetenschap en de bedrijven die voor nieuwe milieu vriendelijke zaken moet zorgen dat de oude vervuilende toestanden vervangen zonder dat de mensen aan comfort moet inleveren of zich blauw betalen!!!

Evolutie en niet een afbraak terug in de tijd....
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 februari 2019 om 20:44.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 20:48   #22
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dus een e-wagen houdt zich automatisch aan de verkeersregels?
Dat misschien niet, maar zal wel veel noodzakelijke BTW opbrengen om stad, staat ambtenaren te onderhouden tot aan hun dood.....

__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 februari 2019 om 20:49.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 20:49   #23
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
…..Bij aan schaf van die Porsche werd veeeeeeeeeeeeeeel BTW betaal, Geld dat gebruikt word om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

Die Porsche betaalt veel rijtaks, Geld dat gebruikt word om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen..

Die Porsche betaalt veel verzekering waar er dan ook weer veel BTW mee gemoeid is, Geld dat gebruikt wordt om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

De Porsche was een benzine versie meen ik mij te herinneren, dus geen roet…. Wel een pk accijnzen op de benzine…. Geld dat gebruikt wordt om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

Dat kiesvee dat op 13/02 het land gaat platleggen…= géén inkomsten, géén belastingen en toch eisen ze meer loon… met wat gaat dat betaald worden?????......

>>>> Die Porsche en co……Geld dat gebruikt wordt om Stad, staats ambtenaren, het kiesvee van de partijen met vakbonden en veeeeeeeeeeeel zuilen en belangengroepen mee te betalen.

Het is de wetenschap en de bedrijven die voor nieuwe milieu vriendelijke zaken moet zorgen dat de oude vervuilende toestanden vervangen zonder dat de mensen aan comfort moet inleveren of zich blauw betalen!!!

Evolutie en niet een afbraak terug in de tijd....
De wetenschap zal er alleen maar voor zorgen dat via electronica en digitalisering je slaaf van de overheid zal worden die totale controle over je leven zal hebben. Ik heb in Frankrijk net een een nieuwe aankoop gedaan. Een grote enorme schuur, discreet gelegen, waar ik wagens in goede staat ga stockeren die zo weinig mogelijk electonica hebben.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 20:56   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Smakelijk zou ik zeggen maar ik denk dat hij (die Calvo) zich wel eens lelijk zou kunnen gaan verslikken.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2019 om 20:59.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:04   #25
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
De wetenschap zal er alleen maar voor zorgen dat via electronica en digitalisering je slaaf van de overheid zal worden die totale controle over je leven zal hebben. Ik heb in Frankrijk net een een nieuwe aankoop gedaan. Een grote enorme schuur, discreet gelegen, waar ik wagens in goede staat ga stockeren die zo weinig mogelijk electonica hebben.
De particratie partijen met vakbonden, ziekenkas, enz. "de zuilen" hebben al jaren al de gegevens van hun leden.... waardoor ze reeds lang in het geniep totale controle over het leven van hun leden hebben.

Dit zuilen systeem, de vakjes manipulatie om totale controle te hebben over de kudde werd over genomen van de nasi's na WO II!

Vraag is wat extreem links Agalev-Groen wil, super controle zoal in China met hier hun extreem linkse minister van milieu, ... ? + milieu politie, + milieu rechtbank die boven alles staat zoals de islam politie, de islam rechtbank.....??????????????
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:10   #26
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
De particratie partijen met vakbonden, ziekenkas, enz. "de zuilen" hebben al jaren al de gegevens van hun leden.... waardoor ze reeds lang in het geniep totale controle over het leven van hun leden hebben.

Dit zuilen systeem, de vakjes manipulatie om totale controle te hebben over de kudde werd over genomen van de nasi's na WO II!

Vraag is wat extreem links Agalev-Groen wil, super controle zoal in China met hier hun extreem linkse minister van milieu, ... ? + milieu politie, + milieu rechtbank die boven alles staat zoals de islam politie, de islam rechtbank.....??????????????
Ik heb meegewerkt aan de interconnectie van de talrijke databases die ons land rijk is om aan intelligent mining te doen en op die manier zoveel mogelijk mensen te kunnen vervolgen. De budgetten om die projecten uit te voeren en om zoveel mogelijk controle te krijgen over het leven van de mensen werden goedgekeurd door centrum en rechtse partijen.
The State is the Enemy.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 11 februari 2019 om 21:10.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:43   #27
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Past klootzakkerij van op sceptr.net niet beter bij subforum 'Koetjes & Kalfjes' ?
Volgens de moderatie.... Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht.


Dit hoort dus niet thuis in K&K.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:48   #28
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
De wetenschap zal er alleen maar voor zorgen dat via electronica en digitalisering je slaaf van de overheid zal worden die totale controle over je leven zal hebben. Ik heb in Frankrijk net een een nieuwe aankoop gedaan. Een grote enorme schuur, discreet gelegen, waar ik wagens in goede staat ga stockeren die zo weinig mogelijk electonica hebben.
Ik hoop voor jou dat je iets kent van old timers, niet elke old timer is waardevol.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:56   #29
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Zit je daar met al die auto's die geen stad binnenmogen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:02   #30
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik hoop voor jou dat je iets kent van old timers, niet elke old timer is waardevol.
Ik heb me geassocieerd met een garagist. Hij combineert zijn uitmuntende kennis van wagens met die van een vorig leven, La Légion Etrangère. Daar was hij ook mechanieker en bouwde hij wagens om tot militaire voertuigen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:03   #31
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zit je daar met al die auto's die geen stad binnenmogen.
Met mijn Tesla geraak ik elke stad binnen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:06   #32
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Met mijn Tesla geraak ik elke stad binnen.
Die Tesla zonder electronica ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:07   #33
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Groen = Gagalev...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:08   #34
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Die Tesla zonder electronica ?
Wie slim is combineert een diverse vloot.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:10   #35
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Altijd al gedacht dat daar iets aan scheelde.

https://sceptr.net/2019/02/calvo-nu-...6mzqkg8HPD6RTs
Hij wisselt onderwerp en lijdend voorwerp om. Typisch voor ecofascisten: niet goed opgelet tijdens de lessen Nederlands.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:15   #36
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Hij wisselt onderwerp en lijdend voorwerp om. Typisch voor ecofascisten: niet goed opgelet tijdens de lessen Nederlands.
Of gebrost.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:15   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik heb me geassocieerd met een garagist. Hij combineert zijn uitmuntende kennis van wagens met die van een vorig leven, La Légion Etrangère. Daar was hij ook mechanieker en bouwde hij wagens om tot militaire voertuigen.
Daar begint het al bij oldtimers, niet meer origineel.

Zo weet ik nog een Mercedes-Benz W180 staan, gebouwd tussen 1954-1959.

Muisgrijs van kleur, rode lederen binnenbekleding maar niets meer waard omdat hij niet meer origineel is.
Ik en wijlen mijn vroegere werkgever hebben indertijd de zes cilinder motor vervangen door een vier cilinder.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:20   #38
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daar begint het al bij oldtimers, niet meer origineel.

Zo weet ik nog een Mercedes-Benz W180 staan, gebouwd tussen 1954-1959.

Muisgrijs van kleur, rode lederen binnenbekleding maar niets meer waard omdat hij niet meer origineel is.
Ik en wijlen mijn vroegere werkgever hebben indertijd de zes cilinder motor vervangen door een vier cilinder.
Onze enige interesse is om over wagens te beschikken die zo weinig mogelijk electronica integreren en die kunnen rijden. The State is the Enemy.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:25   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Onze enige interesse is om over wagens te beschikken die zo weinig mogelijk electronica integreren en die kunnen rijden. The State is the Enemy.
Electronica zat daar niet op maar rijden deed hij toen wel. Ik denk dat hij nu staat op te roesten bij de zoon van mijn vroegere werkgever.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 22:41   #40
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Electronica zat daar niet op maar rijden deed hij toen wel. Ik denk dat hij nu staat op te roesten bij de zoon van mijn vroegere werkgever.
Ik heb een originele Willys op de kop kunnen tikken, die heel goed rijdt, zonder electronica, en we hebben de nodige bewapening zonder problemen erop kunnen monteren.
The State is the Enemy.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be