Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 november 2015, 16:24   #21
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Dus als de paus zegt verkracht kinderen dan is het ook goed.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  banhammer.jpg‎
Bekeken: 27
Grootte:  67,2 KB
ID: 100708  

__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline  
Oud 14 november 2015, 16:46   #22
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard


Is genoteerd.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline  
Oud 14 november 2015, 17:31   #23
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Gaan ze nu nog moskees subsidiëren?
maar natuurlijk. Saoedie-Arabië en USA willen dat. EU heeft maar ja te knikken. En Merkel wil niets anders. Zij wacht op haar gang-bang met jihadisten.
Mindset is offline  
Oud 14 november 2015, 17:49   #24
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Als er iets gebeurd durven ze de nationaliteit van de daders er nog niet eens bij zetten, laat staan dat ze het geloof waaruit de daders handelen er bij durven zetten.
Maar als een autochtone Belg iets mispeuterd heeft staat de stad erbij en de initialen.
Patrick M. is offline  
Oud 14 november 2015, 17:51   #25
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Ik begin steeds meer en meer een afkeer te krijgen van de VS. SA, QUATAR en Turkije steunen en bewapenen( SA kruisigt en onthoofd dissidenten) en de eigenlijk religieus bijna seculiere Assad bombarderen.
ilfalco is offline  
Oud 15 november 2015, 04:15   #26
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Gaan ze nu nog moskees subsidiëren?
Natuurlijk,Homans gaat het verdriedubbelen!


Citaat:
Aantal erkende moskeeën verdriedubbelt

Vlaanderen gaat een vijftigtal bestaande moskeeën erkennen. Dat heeft minister van Binnenlands Bestuur Liesbeth Homans (N-VA) bekendgemaakt.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 november 2015 om 04:16.
daiwa is offline  
Oud 15 november 2015, 06:05   #27
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ik braak op alle religies.
2!..... Nu opspringen; GODVERDOMME!
TV-verslaafde is offline  
Oud 15 november 2015, 06:19   #28
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Als er iets gebeurd durven ze de nationaliteit van de daders er nog niet eens bij zetten, laat staan dat ze het geloof waaruit de daders handelen er bij durven zetten.
Maar als een autochtone Belg iets mispeuterd heeft staat de stad erbij en de initialen.
Sorry om het zo letterlijk uit te drukken.

Moed, penis en ballen; daar begint het allemaal mee....
TV-verslaafde is offline  
Oud 15 november 2015, 07:02   #29
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ik braak op alle religies.
Dikke 2
subocaj is offline  
Oud 15 november 2015, 07:16   #30
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Aboe JahJah heeft in deze wel gelijk als hij zegt dat de islam en de oorlog in Syrië er iets mee te maken hebben.
Snerror is offline  
Oud 15 november 2015, 07:35   #31
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Aboe JahJah heeft in deze wel gelijk als hij zegt dat de islam en de oorlog in Syrië er iets mee te maken hebben.
Uiteraard, in Syrie hebben de jihadis van vandaag voor het eerst vaste voet aan de grond gekregen door volgens hun grote criminele voorbeeld 'profeet' mohammed hun eerste steden gewapend te veroveren (volkomen legaal volgens een moslimaforumlid) en er hun kalifaat uit te roepen. Een kalifaat zonder bezette stad is niet mogelijk. Men had die baardapen onmiddellijk uit Raqqah moeten smijten dan was het zo ver niet gekomen. Dan was er geen kalifaat met een kalief. En enkel een kalief kan de moslims verenigen en de jihad organiseren in een hernieuwde poging de rest van de wereld te veroveren. Te beginnen met alle landen die in het verleden reeds een bezoek gehad hebben van de brengers van de soort van islamitische 'vrede'. Dus de enige fout is niet dat wij er militair hebben ingegrepen doch veel te laat. Nu zal het meer mensenlevens kosten om die rotzooi op te ruimen.

En iedereen die de islamitische 'vrede' in de weg staat dient te worden vermoord. En via terreur, eveneens volgens hun grote criminele voorbeeld uit de 7de eeuw, hopen ze het verzet te breken of hun tegenstanders op de vlucht te doen slaan, zoals in mosul het geval was, 30000 Iraakse met moderne westerse wapens (ook met tanks) uitgeruste soldaten gingen er lopen voor 800 in Toyota pickups aanstormende baardapen (net iets beter uitgerust dan met hun kamelen destijds). Die baardapen zien daar uiteraard de hand van allah in. Via terreur hopen zij op onze overgave zodat zij ons en de rest van de wereld zonder slag of stoot zouden kunnen onderwerpen.

Al diegenen die zeggen dat we er maar moesten weg blijven want zie nu krijgen we te maken met aanslagen (onderdanige moslimvrouw, luister of ge krijgt slaag) zijn fout. Je mag die barbaren hun gang niet laten gaan. Je moet ze tot de laatste uitroeien. Tenzij je het dhimmischap wel ziet zitten.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 15 november 2015 om 07:48.
smiley is offline  
Oud 15 november 2015, 08:19   #32
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik voel me een beetje aangesproken smiley, dus ik ga een naunce maken.
Ik heb gezegd dat Amerika uit Irak moest blijven, ik heb gezegd dat Frankrijk uit Libië moest blijven en ik heb gezegd dat Europa uit Syrië moest blijven.

Omdat ik eerlijk geloofde dat die "dictators" daar rechtmatig op hun troon zaten en dat er een zekere stabiliteit heerste. Na deze Arabische lente is het westen (ik weet niet wie en ik ga het ook niet uitzoeken) wapens beginnen uitdelen en zitten we nu voor een onvermijdelijk conflict dat we wel moeten ingrijpen.

"We moesten daar wegblijven want zie nu" neem ik daarbij dus niet terug.

Het ware daglicht ervan zal nooit gezien worden. Maar dit is geen debat dat je eenzijdig in een hokje kan drummen. We dienen als Westerse maatschappij onze waarheid ervan te unificiëren en zorgen dat zoiets nooit te nimmer in de toekomst kan gebeuren.
Peche is offline  
Oud 15 november 2015, 08:28   #33
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik voel me een beetje aangesproken smiley, dus ik ga een naunce maken.
Ik heb gezegd dat Amerika uit Irak moest blijven, ik heb gezegd dat Frankrijk uit Libië moest blijven en ik heb gezegd dat Europa uit Syrië moest blijven.

Omdat ik eerlijk geloofde dat die "dictators" daar rechtmatig op hun troon zaten en dat er een zekere stabiliteit heerste. Na deze Arabische lente is het westen (ik weet niet wie en ik ga het ook niet uitzoeken) wapens beginnen uitdelen en zitten we nu voor een onvermijdelijk conflict dat we wel moeten ingrijpen.

"We moesten daar wegblijven want zie nu" neem ik daarbij dus niet terug.

Het ware daglicht ervan zal nooit gezien worden. Maar dit is geen debat dat je eenzijdig in een hokje kan drummen. We dienen als Westerse maatschappij onze waarheid ervan te unificiëren en zorgen dat zoiets nooit te nimmer in de toekomst kan gebeuren.
Dat ze die dictators daar gerust hadden moeten laten zitten daar ben ik mee akkoord. Dan was het inderdaad ook zo ver niet gekomen. Niet omdat de islam peace is maar omdat die dictators de islam/jihad wat onder de knoet hielden. Doch nu die in Lybie, Irak enz weg waren en de lelijke kop van de islam van weleer weer boven gekomen was, en Assad nog de laatste was die daar stand hield, moesten we ingrijpen. Dat was volkomen terecht.
Het waarom staat hierboven.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 15 november 2015, 08:41   #34
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat ze die dictators daar gerust hadden moeten laten zitten daar ben ik mee akkoord. Dan was het inderdaad ook zo ver niet gekomen. Niet omdat de islam peace is maar omdat die dictators de islam/jihad wat onder de knoet hielden. Doch nu die in Lybie, Irak enz weg waren en de lelijke kop van de islam van weleer weer boven gekomen was, en Assad nog de laatste was die daar stand hield, moesten we ingrijpen. Dat was volkomen terecht.
Het waarom staat hierboven.
Die dictators wegnemen was het ergste niet. Pure anarchie door bewapende "rebellen" achterlaten is de doodsteek geweest en het fundament voor het kalifaat.
Toen de VS (wanhopig) terugtrok uit Irak lieten ze massa's middelen achter.

En wij maar collaboreren en de Rus het moeilijk maken.

Vergetend dat wij die massa migratie zouden opvangen, en die mensen van "zie nu" hebben hiervoor gewaarschuwd. Maar werden door de haat en blindheid niet gehoord.

Als je de islam de oorlog verklaart heb je al op voorhand verloren.
De islam is meer dan jihad, het is een draagvlak voor culturele tradities. Wat wij daar ook van mogen denken, we're heavily outnumbered!
Fixeer U dus op het extremisme, radicalisme, zorg dat Europa Europa blijft en dat zweet zich hier generatie na generatie wel uit.
Uiteraard moet daarvoor wel veel voor veranderen, but we can do this.

Laten we niet vervallen in fascisme want vuur bestrijdt je niet met olie.
Ge blust dat systematisch tot de orde hersteld is.
Peche is offline  
Oud 15 november 2015, 08:48   #35
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik voel me een beetje aangesproken smiley, dus ik ga een naunce maken.
Ik heb gezegd dat Amerika uit Irak moest blijven, ik heb gezegd dat Frankrijk uit Libië moest blijven en ik heb gezegd dat Europa uit Syrië moest blijven.

Omdat ik eerlijk geloofde dat die "dictators" daar rechtmatig op hun troon zaten en dat er een zekere stabiliteit heerste. Na deze Arabische lente is het westen (ik weet niet wie en ik ga het ook niet uitzoeken) wapens beginnen uitdelen en zitten we nu voor een onvermijdelijk conflict dat we wel moeten ingrijpen.

"We moesten daar wegblijven want zie nu" neem ik daarbij dus niet terug.

Het ware daglicht ervan zal nooit gezien worden. Maar dit is geen debat dat je eenzijdig in een hokje kan drummen. We dienen als Westerse maatschappij onze waarheid ervan te unificiëren en zorgen dat zoiets nooit te nimmer in de toekomst kan gebeuren.
Zo eenvoudig is het. En daarom het onderstaande.

Ke Nan is offline  
Oud 16 november 2015, 04:35   #36
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Aids?

Als je doet wat de paus zegt, dan krijg je geen aids.
Nou , wat als je een besmette bloedtransfusie krijgt ??
Of je prikt je aan een besmette naald ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be