Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Tim Tubbax (Vrijheid) (26 mei t.e.m. 1 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Tim Tubbax (Vrijheid) (26 mei t.e.m. 1 juni) Voormalig politie-agent, speelde een aantal rollen in film en serie, kickboxer en basketbalseler, had vroeger een discotheek en later een herberg. Kondigde de oprichting van een partij 'Luister' aan, maar uiteindelijk werd het 'Vrijheid'. Hij is lijsttrekker voor het Vlaams Parlement in de provincie Antwerpen. Vrijheid heeft ook een lijst voor Vlaams Brabant.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2009, 10:45   #21
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
niet "vies van initiatief" : iemand die buitenvliegt bij de politie etc. , niet meer mag portieren; u bent alvast geslaagd als politicus om de waarheid compleet te verkrachten. Lijkt me geen goede indicatie !
Is dit zo? Waarvan haal je het?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:47   #22
bloedverwant
Schepen
 
Geregistreerd: 13 augustus 2007
Berichten: 499
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
"Dit soort dingen raken enkel afgeschaft na druk vanuit het volk. Ik pleit er dan ook voor om in plaats van een Vrijheidspartij een Vrijheidsbeweging op te richten. Een beweging die druk zet op de overheid om af te slanken zonder gevolgen voor de bevolking. Een beweging die pleit voor de afschaffing van de senaat, de afslanking van ministerkabinetten en van partijsubsidies, afschaffing van de kopstem, de kiesdrempel, enzovoort. "

Dit is een interessant idee dat volledig ansluit bij onze visie...
De sociale component ontbreekt niet bij ons, maar de nadruk ligt momenteel op de voorgestelde actiepunten.
Als iedereen echter steeds redeneert dat een idee onmogelijk uitvoerbaar is, en daarop op de traditionele partijen blijft stemmen is de kans op verandering zoals u zelf zegt nihil.
indien wij onze stem zouden kunnen laten horen, ben ik bereid om met vrijheid die beweging op te richten om het volk mee te kunnen krijgen. U heeft overschot van gelijk dat dit onder druk van de bevolking moet gebeuren. Daarom klinkt onze stem veel verder mocht er iemand van de partij zijn stem kunen laten gelden in het parlement.
De mediaandacht zal niet uitblijven als de magische drempel ooit zou gehaald worden. Wat dan weer een platform biedt om die gelijknamige beweging te promoten.
Maar nog eens, dat kan enkel als het traditionele stemgedrag verandert en de kiezer eens het lef toont de kleine onbekende partij de kans te geven... Hoe kan het anders lukken?
Ik begrijp niet waarom mensen vandaag de dag nog steeds partijen willen oprichten om verandering te brengen. Ik tel al de klassieke grote 3, het VB, Groen dat terug boven de kiesdrempel komt, en het nieuwe LDD. Dat zijn 6 partijen boven de kiesdrempel. SLP en PVDA+ proberen het ook op een iets bescheidener niveau. 8 partijen, en u denkt dat u met een 9de boven die kiesdrempel kunt komen?
Daarnaast is er het probleem van uw programma. Dat ligt niet echt in de lijn van wat mensen willen als ze gaan gaan stemmen. Als mensen gaan gaan stemmen, dan stemmen ze voor partijen die constructieve oplossingen bieden, die verbeteringen aanbrengen. Om de één of andere manier zijn ze zo naïef te denken dat de voorstellen van Vrijheid, die volstrekt logische besparingen zijn, vanzelf gebeuren. Wat niet zo is, maar zo denkt men blijkbaar.

Volgens mij zou een beweging, zoals al eerder aangehaald, een veel groter draagvlak hebben. Grassrootsbewegingen hebben terug de wind in de zeilen. Daarbij denk ik, in België, maar aan het protest tegen de Lange Wapper, of het studentenprotest tegen het gebrek aan treinen tussen Gent en Leuven.

Bovendien kan je zondag maar bij één partij een bolletje kleuren. Bij een volksbeweging bestaat die belemmering niet. In een volksbeweging kunt u zowel de mensen verenigen die zondag voor u zullen stemmen, als mensen van andere partijen die vinden dat uw ideeën zinnig zijn, alsook mensen die zichzelf eerder links bestempelen (zoals mezelf), maar de concrete maatregelen die u voorstelt wel goed vinden. Bij grassrootsbewegingen speelt ideologie zo goed als geen rol, enkel de macht van het aantal.

En die aantallen, dat mag geen probleem zijn. Want zoals al gezegd, ik hoor die stem overal rondom mij.
__________________
http://www.frontalnoize.be
bloedverwant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 15:56   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Is dit zo? Waarvan haal je het?
klikkie

en klikkie
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:43   #24
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

De ambtenaar (ambetantenaar) de koning der zwartwerkers in de privaatsector:

De enige die je wezenlijk Marxistisch kan noemen in onze samenleving zijn staatsambtenaren, politiekers incluis.
Zij brengen deze Marxistische ideologie in praktijk door hun ambt (betrekking bij overheid of staat), waar deze ideologie op gebaseerd is.

Indien deze “het privaat” enkel gebruiken voor zwartwerk of sluikwerk dan kunnen we spreken van de perfecte misdaad, pure hypocrisie dus.
Zeventig procent van de totale overheidsuitgaven gaat naar wedde van ambtenaren, niet vergeten, ook deze zijn consumenten.
32,1 procent van de werknemers in België was in 2007 in dienst van de overheid.
Wat neerkwam op een totaal van om en bij de 1,040 miljoen.
In Vlaanderen ging het om 30,16 procent, in Wallonië om 36,71 procent.

De meeste zwartwerkende klusjesmannen zijn te vinden bij staatsambtenaren:

Gemeente, stad, provincie, leger, ministerie, Europa, binnenlandse veiligheidsdienst, Belgische opsporingsbrigade, brandweer, politie, postbodes, politiek, personeel openbare drinkwaterinstellingen, personeel openbare instellingen voor elektriciteitsvoorziening, enz.
In de hogere rangen van de staat of ….ambtenaren vinden we dan weer de cumuls d.w.z (het bekleden van meer dan één ambt of betrekking tegelijkertijd, bijbaan, nevenfuncties en deze vooral in de privé-sector.)
En in de hoogste rangen zijn het zogenoemde fictieve directeurs enz.

Eigelijk zijn alle ambtenaren de enige en echte reële communisten in onze samenleving.
Ze gebruiken het privé-sector enkel om zwart te werken, als dat niet hypocriet is.
De schuld hiervan slaat niet op de ambtenaren maar de ware schuldige is de privé die deze ondemocratische systemen toelaat.
Men zou natuurlijk ook kunnen stellen dat de ambtenaren vrijwillig afstand zou kunnen doen van deze ……, wegens: “Ondemocratisch tegenover de andere burgers of leden van onze samenleving”, maar deze sociale voeling is blijkbaar niet aanwezig, de instincten van hebberigheid, extreme weelde en decadentie overwinnen elke logica.

Wat is dan het verschil tussen kapitalisme en communisme:

In het kapitalisme werkt de helft van de bevolking (ambtenaren), daarnaast zwart in de private sector.
In het communisme zijn alle mensen ambtenaren en werken ze daarnaast allen zwart onder elkaar.

De andere zwartwerkers in de privaatsector, de gemakkelijke hapjes die zonder problemen uit te buiten zijn:

Werklozen, werkonbekwame, zieken, gehandicapten, invaliden, ongeval verzekering +…, gepensioneerden,
OCMW genieters, gebruikmakers van voedselbanken, niet geregistreerde buitenslapers, niet geregistreerde slaven van alle nationaliteiten tengevolge van globalisme, verarmde zelfstandigen, mensen van open gedetineerde instellingen, bijna 7,6 procent werkende Belgen leeft in armoede door hongerlonen daardoor zwartwerk.
Mensen die bijna verplicht zijn zwart te werken door energie armoede, zwart arbeid door Ex-gedetineerden enz.

Het loon van onze politici en hun cumul:

Eerste minister...... 11.040 euro per maand.
Kamervoorzitter.....ongeveer 16.000 euro per maand.
Senaatsvoorzitter....ongeveer 16.000 euro per maand.
Vlaams parlementsvoorzitter....ongeveer 16.000 euro per maand.
Voorzitter Brussels parlement...13.000 euro per maand.
Voorzitter Waals parlement.... 12.500 euro per maand.
Voorzitter Waalse gemeenschap...12.500 euro per maand.
De minister van buitenlandse zaken 11.040 euro per maand.
Vice premiers 11.040 euro per maand.
De Waalse ministers...... 11.016 euro per maand.
De andere ministers.... 10.726 euro per maand.
Federale staatssecretarissen...10.295 euro per maand.
De minister-president van het Brussels gewest...10.442 euro per maand...
En volksvertegenwoordigers...zo'n 5.500 euro per maand.

Vlaams parlementsvoorzitter Marleen Vanderpoorten:

De best betaalde politicus in België is niet de premier, en evenmin een minister.
Dat blijkt uit een onderzoek van De Standaard. Vanderpoorten (Open VLD) dankt haar koppositie aan het feit dat ze cumuleert.

1. Naast haar wedde als Vlaams parlementslid (79.511,99 euro),
2. Heeft ze ook een wedde als voorzitter van het Vlaams parlement (136.760,62 euro)
3. En als burgemeester van Lier (55.254,54 euro).

Samen is dat, aangevuld met vakantiegeld en onkostenvergoedingen en verminderd met een afdracht van 7,5 procent aan haar partij, goed voor de ronde som van 342.270,80 euro.

Cumul:

Bekleding van meer dan één ambt of betrekking tegelijk, bijbaan, nevenfunctie.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:53   #25
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
,

niet "vies van initiatief" : iemand die buitenvliegt bij de politie etc. , niet meer mag portieren; u bent alvast geslaagd als politicus om de waarheid compleet te verkrachten. Lijkt me geen goede indicatie !



mbt tot bovenstaande kunnen we u daar alleen maar gelijk in geven. alleen daarin wel te verstaan.

de politiek is er echt wel erg aan toe als dergelijke types al hun kans schoon zien....

Jonge Van Miert , Schiltz en co : waar zitten jullie ? We hebben staatsmannen nodig en geen partijtjes.

Uw post neigt een beetje naar stemmingmakerij en bewijst dat u niet goed weet waarover u praat.
Heeft u mijn dossier van de politie soms gelezen? Wat de reden van mijn ontslag was? Of mijn boek dat ik daarover schreef?
U weet waarschijnlijk niet dat ik nooit een bewakingsagent ben geweest en derhalve dus ook geen verbod kan hebben gekregen.
Derhalve beweren dat een ontslag tien jaar geleden bij de politie nu impliceert dat ik geslaagd ben om de waarheid te verkrachten is op zijn minst een ongegrond vooroordeel.
Uw uitspraak van 'dergelijke types' leert mij dat u niet alleen vooroordelen heeft maar ook verkeerd oordeelt over mijn persoon in kwestie.
Misschien kan u met dit cv solliciteren bij het Vaticaan, daar kan men helderzienden best gebruiken.
In elk geval nodig ik u uit voor een gesprek ter zake, waarna u een OBJECTIEF oordeel kan vellen omtrent mijn bedoelingen en persoonlijkheid.
Verder stel ik vast dat de echte staatsmannen waarover u spreekt blijkbaar ook al een tijdje op non actief staan wegens verschillende redenen, en de huidige doen het natuurlijk fantastisch, zoals u duidelijk kan merken.
Geef nieuwe mensen een kans voor ze af te breken. Veel slechter kan het momenteel niet echt gaan me dunkt...

Laatst gewijzigd door Tim Tubbax : 4 juni 2009 om 22:54.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:59   #26
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
De ambtenaar (ambetantenaar) de koning der zwartwerkers in de privaatsector:

De enige die je wezenlijk Marxistisch kan noemen in onze samenleving zijn staatsambtenaren, politiekers incluis.
Zij brengen deze Marxistische ideologie in praktijk door hun ambt (betrekking bij overheid of staat), waar deze ideologie op gebaseerd is.

Indien deze “het privaat” enkel gebruiken voor zwartwerk of sluikwerk dan kunnen we spreken van de perfecte misdaad, pure hypocrisie dus.
Zeventig procent van de totale overheidsuitgaven gaat naar wedde van ambtenaren, niet vergeten, ook deze zijn consumenten.
32,1 procent van de werknemers in België was in 2007 in dienst van de overheid.
Wat neerkwam op een totaal van om en bij de 1,040 miljoen.
In Vlaanderen ging het om 30,16 procent, in Wallonië om 36,71 procent.

De meeste zwartwerkende klusjesmannen zijn te vinden bij staatsambtenaren:

Gemeente, stad, provincie, leger, ministerie, Europa, binnenlandse veiligheidsdienst, Belgische opsporingsbrigade, brandweer, politie, postbodes, politiek, personeel openbare drinkwaterinstellingen, personeel openbare instellingen voor elektriciteitsvoorziening, enz.
In de hogere rangen van de staat of ….ambtenaren vinden we dan weer de cumuls d.w.z (het bekleden van meer dan één ambt of betrekking tegelijkertijd, bijbaan, nevenfuncties en deze vooral in de privé-sector.)
En in de hoogste rangen zijn het zogenoemde fictieve directeurs enz.

Eigelijk zijn alle ambtenaren de enige en echte reële communisten in onze samenleving.
Ze gebruiken het privé-sector enkel om zwart te werken, als dat niet hypocriet is.
De schuld hiervan slaat niet op de ambtenaren maar de ware schuldige is de privé die deze ondemocratische systemen toelaat.
Men zou natuurlijk ook kunnen stellen dat de ambtenaren vrijwillig afstand zou kunnen doen van deze ……, wegens: “Ondemocratisch tegenover de andere burgers of leden van onze samenleving”, maar deze sociale voeling is blijkbaar niet aanwezig, de instincten van hebberigheid, extreme weelde en decadentie overwinnen elke logica.

Wat is dan het verschil tussen kapitalisme en communisme:

In het kapitalisme werkt de helft van de bevolking (ambtenaren), daarnaast zwart in de private sector.
In het communisme zijn alle mensen ambtenaren en werken ze daarnaast allen zwart onder elkaar.

De andere zwartwerkers in de privaatsector, de gemakkelijke hapjes die zonder problemen uit te buiten zijn:

Werklozen, werkonbekwame, zieken, gehandicapten, invaliden, ongeval verzekering +…, gepensioneerden,
OCMW genieters, gebruikmakers van voedselbanken, niet geregistreerde buitenslapers, niet geregistreerde slaven van alle nationaliteiten tengevolge van globalisme, verarmde zelfstandigen, mensen van open gedetineerde instellingen, bijna 7,6 procent werkende Belgen leeft in armoede door hongerlonen daardoor zwartwerk.
Mensen die bijna verplicht zijn zwart te werken door energie armoede, zwart arbeid door Ex-gedetineerden enz.

Het loon van onze politici en hun cumul:

Eerste minister...... 11.040 euro per maand.
Kamervoorzitter.....ongeveer 16.000 euro per maand.
Senaatsvoorzitter....ongeveer 16.000 euro per maand.
Vlaams parlementsvoorzitter....ongeveer 16.000 euro per maand.
Voorzitter Brussels parlement...13.000 euro per maand.
Voorzitter Waals parlement.... 12.500 euro per maand.
Voorzitter Waalse gemeenschap...12.500 euro per maand.
De minister van buitenlandse zaken 11.040 euro per maand.
Vice premiers 11.040 euro per maand.
De Waalse ministers...... 11.016 euro per maand.
De andere ministers.... 10.726 euro per maand.
Federale staatssecretarissen...10.295 euro per maand.
De minister-president van het Brussels gewest...10.442 euro per maand...
En volksvertegenwoordigers...zo'n 5.500 euro per maand.

Vlaams parlementsvoorzitter Marleen Vanderpoorten:

De best betaalde politicus in België is niet de premier, en evenmin een minister.
Dat blijkt uit een onderzoek van De Standaard. Vanderpoorten (Open VLD) dankt haar koppositie aan het feit dat ze cumuleert.

1. Naast haar wedde als Vlaams parlementslid (79.511,99 euro),
2. Heeft ze ook een wedde als voorzitter van het Vlaams parlement (136.760,62 euro)
3. En als burgemeester van Lier (55.254,54 euro).

Samen is dat, aangevuld met vakantiegeld en onkostenvergoedingen en verminderd met een afdracht van 7,5 procent aan haar partij, goed voor de ronde som van 342.270,80 euro.

Cumul:

Bekleding van meer dan één ambt of betrekking tegelijk, bijbaan, nevenfunctie.
Uw post bewijst uw gelijk...en het bestaansrecht van ons stokpaardje!
Misschien krijgen we ooit genoeg mensen bij elkaar om hier verandering in te kunnen brengen.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 23:54   #27
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
bedankt voor de links, is nog véél erger dan ik dacht , bewijst eens te meer wat voor schandelijke praktijken getolereerd worden
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2009, 08:02   #28
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
Uw post neigt een beetje naar stemmingmakerij en bewijst dat u niet goed weet waarover u praat.
Heeft u mijn dossier van de politie soms gelezen? Wat de reden van mijn ontslag was? Of mijn boek dat ik daarover schreef?
U weet waarschijnlijk niet dat ik nooit een bewakingsagent ben geweest en derhalve dus ook geen verbod kan hebben gekregen.
Derhalve beweren dat een ontslag tien jaar geleden bij de politie nu impliceert dat ik geslaagd ben om de waarheid te verkrachten is op zijn minst een ongegrond vooroordeel.
Uw uitspraak van 'dergelijke types' leert mij dat u niet alleen vooroordelen heeft maar ook verkeerd oordeelt over mijn persoon in kwestie.
Misschien kan u met dit cv solliciteren bij het Vaticaan, daar kan men helderzienden best gebruiken.
In elk geval nodig ik u uit voor een gesprek ter zake, waarna u een OBJECTIEF oordeel kan vellen omtrent mijn bedoelingen en persoonlijkheid.
Verder stel ik vast dat de echte staatsmannen waarover u spreekt blijkbaar ook al een tijdje op non actief staan wegens verschillende redenen, en de huidige doen het natuurlijk fantastisch, zoals u duidelijk kan merken.
Geef nieuwe mensen een kans voor ze af te breken. Veel slechter kan het momenteel niet echt gaan me dunkt...
Objectieve oordelen bestaan niet. Je had op voorhand kunnen weten dat mensen zich zouden afvragen wie je bent. Een mens mag weten wie zich als kandidaat aandient met de bedoeling een natie te leiden. En nee, een cowboy hoeven we echt niet. Leer er mee leven.

edit: het verbaast me trouwens dat je nog niet één link naar je lijst geplaatst hebt. Begin daar eens mee.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 5 juni 2009 om 08:08.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2009, 23:30   #29
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

"Objectieve oordelen bestaan niet. Je had op voorhand kunnen weten dat mensen zich zouden afvragen wie je bent. Een mens mag weten wie zich als kandidaat aandient met de bedoeling een natie te leiden. En nee, een cowboy hoeven we echt niet. Leer er mee leven."


1 Een objectief oordeel is een oordeel gebaseerd op feiten, niet op roddels.

2 Natuurlijk mag iedereen zich afvragen wie ik ben, daar bestaan vragen voor die ik met alle plezier zal beantwoorden.

3 Ik ben kandidaat voor het Vlaams Parlement om daar mijn kiezers te vertegenwoordigen, niet om een natie te leiden.

4 Cowbows zijn in ons land nooit echt vertegenwoordigd geweest. Misschien is er daarom hier een gebrek actie/protest tegen wat misloopt.

5 Cowboys kwamen op voor hun rechten met woord en daad, niet alleen aan de toog of achter het klavier.

Daarom vat ik uw denigrerende omschrijving op als een compliment.


De link naar VRIJHEID : tp://www.facebook.com/profile.php?id=1659802836#/pages/Antwerp-Belgium/VRIJHEID/86240592105?ref=ts
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 14:00   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
1 Een objectief oordeel is een oordeel gebaseerd op feiten, niet op roddels.

2 Natuurlijk mag iedereen zich afvragen wie ik ben, daar bestaan vragen voor die ik met alle plezier zal beantwoorden.
Feiten... door wie aangebracht en hoe geformuleerd? Door uzelf? Dan zal het objectief zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
3 Ik ben kandidaat voor het Vlaams Parlement om daar mijn kiezers te vertegenwoordigen, niet om een natie te leiden.
Ten eerste hoort een volksvertegenwoordiger het hele volk te vertegenwoordigen, in casu het Vlaamse. Ten tweede, bent u zo weinig ambitieus?

Komt er nog iets meer op het programma dan eerder vernoemde punten? U heeft trouwens nog niet gezegd welke instellingen volgens u overbodig zijn. En dat wil ik toch wel weten. Zijn de Vlaamse overbodig? Zo ja, waarom doet u dan mee met de verkiezingen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
4 Cowbows zijn in ons land nooit echt vertegenwoordigd geweest. Misschien is er daarom hier een gebrek actie/protest tegen wat misloopt.

5 Cowboys kwamen op voor hun rechten met woord en daad, niet alleen aan de toog of achter het klavier.

Daarom vat ik uw denigrerende omschrijving op als een compliment.
Natuurlijk vat u mijn opmerking op als een compliment. U kan ook niet anders. Wat u met punt 5 bedoelt, daar heb ik het raden naar. Kan u eens aangeven wat dat concreet zou kunnen inhouden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
De link naar VRIJHEID : tp://www.facebook.com/profile.php?id=1659802836#/pages/Antwerp-Belgium/VRIJHEID/86240592105?ref=ts
Enkel op Facebook? Mogen mensen die niet op Facebook rondhangen ook ergens uw lijst en bijhorend programma bekijken?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 12:35   #31
kamiel spieces
Minister
 
kamiel spieces's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Locatie: Chakamaka
Berichten: 3.061
Standaard

]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
,
niet "vies van initiatief" : iemand die buitenvliegt bij de politie etc. , niet meer mag portieren; u bent alvast geslaagd als politicus om de waarheid compleet te verkrachten. Lijkt me geen goede indicatie !
Hier in België hebben ze liever lakse hangbuikers bij de plies of panlatten dan gedreven moedige intelligente atleten zoals Tubbax. 't Politioneel apparaat in ons land trekt op geen bal! Juist zelfde in de politiek, ook zo'n bende klungels! Veel kakelen weinig eieren leggen!

Tubbax was en is nog steeds een top atleet in mijn ogen en hij paste gewoon niet in het plaatje van de Belgische politie, waar ze liever ongetrainde lakse hangbuiken of panlatten zien komen dan atleten. In 't buitenland zou Tubbax een gerespecteerd politieman geweest zijn, maar in België was hij helaas een vreemde eend in de bijt vanwege zijn fysieke uitstraling, gedrevenheid, moed en lef.
__________________
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same!
David Icke
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 12:52   #32
kamiel spieces
Minister
 
kamiel spieces's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Locatie: Chakamaka
Berichten: 3.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Objectieve oordelen bestaan niet. Je had op voorhand kunnen weten dat mensen zich zouden afvragen wie je bent. Een mens mag weten wie zich als kandidaat aandient met de bedoeling een natie te leiden.
Citaat:
En nee, een cowboy hoeven we echt niet. Leer er mee leven.
edit: het verbaast me trouwens dat je nog niet één link naar je lijst geplaatst hebt. Begin daar eens mee.
't Was misschien beter geweest dat we juist wat meer cowboys hadden gehad in dit apenland, die tenminste actie durven ondernemen tegen die bende paria's in Brussel. Nu blijven de onderdanige kwezeltjes gewoon afwachten tot er ooit eens een groot wonder gaat gebeuren waarmee alles gelijk is opgelost!
__________________
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same!
David Icke
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 12:59   #33
kamiel spieces
Minister
 
kamiel spieces's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Locatie: Chakamaka
Berichten: 3.061
Standaard

.
__________________
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same!
David Icke
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 06:49   #34
hewei
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 7
Standaard

*knip*

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 29 april 2012 om 21:11.
hewei is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be