Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > John Crombez (sp.a) (13 t.e.m. 19 april)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

John Crombez (sp.a) (13 t.e.m. 19 april) Met een opvallende titel op de affiche "Als u niets van de sp.a wil horen, luister dan even". is de toon gezet. sp.a heeft heel wat in te halen, als we de peilingen mogen geloven. John Crombez is econoom, gewezen kabinetchef van Johan Vande Lanotte en lijsttrekker voor de sp.a in West-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2009, 16:35   #1
Leo
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 augustus 2003
Locatie: Lage Landen
Berichten: 1.088
Standaard Fusie met Nederland

Als Metternich de vraag niet stelt doe ik het maar:


Citaat:
Hoe staat u tegenover de hereniging met Nederland? Of dit nu Vlaanderen + Nederland is of België + Nederland, doet er even niet toe. Bent u ervoor te vinden om terug naar de staatsgrenzen te gaan van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden?
__________________
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande;
Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen,
Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit.
Leo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2009, 19:35   #2
Oberon
Partijlid
 
Oberon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 254
Standaard

Inderdaad ... waar zijn we mee bezig.
Oberon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 15:54   #3
Oberon
Partijlid
 
Oberon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 254
Standaard

lol. en daarmee was deze discussie afgerond.
Oberon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 19:11   #4
The Joker
Vreemdeling
 
The Joker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 oktober 2008
Berichten: 92
Standaard

Kijk eens aan, dat zou fantastisch zijn. Mijn dietse vrienden, makkers, we zullen elkaar ten laatste male tegenkomen in het grote Neerlandsche Reich.

Ik stel het me al levendig voor. Een groot anti-kapitalistisch, arisch festival waar wulpse Amsterdamse troela's zingen en dansen met een frisse Amstel in de pootjes.
Volksvertier zal verzorgd worden door Laura Lynn, André Hazes en andere Get Readies.
The Joker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 22:43   #5
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

De Verenigde Lage Landen, het hoeft niet Diets te zijn noch gebonden aan ideologie. Je ziet het plaatje verkeerd en te kortzichtig, allemaal omdat je je eigen mening verbergt achter jouw minachting voor bestaande bewegingen.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 22:51   #6
Unie der Provinciën
Parlementslid
 
Unie der Provinciën's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2008
Locatie: Klein Stadje Aan Groot Water
Berichten: 1.837
Standaard

Andre Hazes? Die is zo dood als een pier! Daar komt geen noot meer uit dat strotje. Da's wel jammer, want nou moeten die valszingende etterbakkies van 'm zonodig een carriere maken.

Maar Leo, ik ben het HELEMAAL met je eens! Niet uit historisch sentiment, maar meer dan ooit denk ik dat het in ons belang is om ons te weren tegen de onderonsjes van Berlijn, Parijs en Londen.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2009, 06:50   #7
Leo
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 augustus 2003
Locatie: Lage Landen
Berichten: 1.088
Standaard

Wel, John, komt er nog wat van?
__________________
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande;
Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen,
Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit.
Leo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be