Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2015, 21:05   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Democratie?

Democratie waar stond dat ook alweer voor?

Citaat:
"volksheerschappij". Dit houdt in dat het volk zelf stemt over de wetten, of het volk verkiest vertegenwoordigers die de wetten maken, zoals in ons land nog België zijnde tot hiertoe en in Nederland.
Zou men dan eens geen volksraadpleging opstarten over het continue overspoeld worden van ons land/Europa?

Is iedereen het daar mee eens dat dit blijft duren, nieuwsuitzendingen tot vervelens toe starten met de problemen van massale volksverhuizingen?

Zijn Politici het er zich van bewust dat niet iedereen akkoord gaat met dat overspoelen van Europa?

Ok, die Politici laten er 250 per dag 'maar' toe. Ee, klein rekensommetje leerde dat 250 x 365dagen jaar= TEVEEL!

Ze krijgen eten, kost en inwoon en men gaat ze nog aan een werk helpen ook.

Domme kinderen op tv die nog snoepjes gaan uitdelen.

Domme mensen die: 'Massale opkomst voor jobdag asielopvang' (Brugge)

Speelde de zin even door mijn hoofd: Zui je van Brueghhe, zet joender vanachtere!!!

Dus zou een volksraadpleging niet veel uithalen dacht ik want iedereen is er vol van en gaat ermee akkoord dat ze ons land/Europa in groten getale blijven overspoelen.

Ik blijf erbij, dat die mensen hun 'problemen' als die er al zijn aan de bron en in het land van oorsprong dienen aangepakt te worden niet hier in Europa.

Zoals iemand al schreef kunnen daar gemakkelijk leden van het IS en Boko Haram tussen gemengd zitten met alle gevolgen van dien.

Ene zekere Adolf probeerde vroeger ook de wereld te veroveren, dat is mislukt toen maar dit begint er ook wel wat op te lijken weliswaar in een totaal ander jasje gegoten maar toch ...

Zover zullen onze Politici het tot op heden ten dage nog niet echt begrepen hebben denk ik.

Ik kan mij vergissen maar ik heb er geen goed oog in die stormloop richting Europese landen.

Een STOP dient dat toegeroepen te worden.

* Dient er een volksraadpleging te komen over dit probleem of niet?

* Dient België de EU te verlaten want die dringen alles op?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 22:22   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Democratie waar stond dat ook alweer voor?

Zijn Politici het er zich van bewust dat niet iedereen akkoord gaat met dat overspoelen van Europa?
Francken weet dat en daarom ook dat hij zegt dat hij nog veel werk voor de boeg heeft om die mensen op andere gedachten te brengen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 06:05   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Ach, waarom zouden wij er nog willen over nadenken het is toch een 'verloren' zaak, ze zullen blijven toestromen.

Iedereen wil er wel eentje in huis tegenwoordig???? (weer foto met kinderen om de tere zieltjes onder ons te bespelen)

Duizenden IJslanders willen hun huis openstellen voor Syrische vluchtelingen

Vluchtelingenwerk dient klacht in tegen Francken

Iemand die wat anders verwacht had?

Park dreigt magneet voor ronselaars te worden

(Weer kinderen op het plaatje)

Syriëstrijder uit bedreigingen: “Ik haat België”

Die zijn er natuurlijk ook bij

Engeland, waar asielzoekers niet thuis zijn

Kan het nog gekker zie volgende ...

Karel Van Eetvelt: ‘Laat asielzoekers meteen aan de slag’

Er zijn in ons land nog genoeg mensen die werkzoekende zijn of niet aan de gepaste job geraken maar dat zullen allemaal luiaards zijn waarschijnlijk?

Niet de vluchtelingen maar Rutten holt onze sociale zekerheid uit

En dit alles op de nuchtere maag ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 06:44   #4
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Wij stemmen voor wetten. Maar moeten eerst iemand aanduiden die de wetten uitvindt?
Andersom zou beter zijn.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 14:29   #5
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
* Dient België de EU te verlaten want die dringen alles op? - zie post nr 01
Neen, al de landen uit die EU die hetzelfde denken, trouwens nu zijn Frankrijk, Duitsland en Italië dat samen uit de doeken aan het doen, moeten "de EU" dat geen godheid is maar bestaat uit die landen waarvan velen niet meer akkoord gaan met wat daar aan de top verkondigd wordt van richting doen veranderen.
Eventueel daar een paar grote kanonnen danken voor hun inzet en doorsturen!
Onze landen moeten uitmaken wat de EU moet zeggen en niet omgekeerd!

Laatst gewijzigd door andev : 3 september 2015 om 14:31.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be