![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kans is dik dat als ik ergens in een tuin moet werken, ik daar nog eens in september, oktober én november moet zijn "voor de finishing touch."
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij wil kan hij bij mij doornappel krijgen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uw schutting zal rap verbrand kleuren als ge daar vlakbij brandt.. en dat ziet er dan ook minder uit. Zo heb ik een keer mijn kippenhok aan de binnenkant wat gebrand om de luizen af te maken.. maar dat doe ik niet meer om te voorkomen dat 't kot straks zwart ziet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing! Een omheiningske maken en konijnen en cavia's laten grazen.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even Moskou bellen.......
Dan zal de ongelukkige onkruidbezitter snel wel leren relativeren.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een kieken!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen we nog in ons huis woonden, had ik mijn heksie perfeksie toch beter opgevoed. Onder andere met het advies: doe elke dag een minuut of twee, ipv te wachten tot ge werk voor een uur of twee hebt.
Een andere mogelijkheid, die zich bij voorkeur ook 's nachts laat uitvoeren, is om urine te gebruiken. Menselijke urine is daarbij vlot beschikbaar, en kan aangepast worden qua geur door gebruik van alcohol.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 juli 2024 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grasmachine laagste stand en laat de oprit maar vergroenen.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 juli 2024 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zonnepanelen heeft, kan een elektrische onkruidverbrander gebruiken op zonnige dagen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een halve dag droog en zonnig is genoeg. Het werkt in tegenstelling tot de originele Roundup heel snel.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pelargonzuur is een stuk efficienter en je hebt er minder van nodig. Het stinkt ook niet zo.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onlangs was er zo ene bij de doe het zelf zaak. 2 gigantische bidons met een of ander sterk zuur aan t inladen, ...
ik dacht zou die van zijn schoonmoeder vanaf willen of moet er een ander probleem opgelost worden. Bleek dat het om onkruid te verdelgen ging, ... en zijn steentjes werden daar ook terug schoon wit van, ... jezus man ik zou met zo een twee bidons niet eens in mijn voituur willen rondrijden stel u voor dat ge iets tegen komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toegang tot een paar drones. En napalm maken is ook niet moeilijk.