Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2024, 12:09   #41
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Er komen meer en meer koppen en foto's naarbuiten waaruit blijkt dat Kamala Harris gewerkt heeft als prosituee ..
en dat zijn allemaal onbewerkte foto's ??????

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2024, 12:19   #42
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er komen meer en meer koppen en foto's naarbuiten waaruit blijkt dat Kamala Harris gewerkt heeft als prosituee ..
Oud 9 juli 2024, 18:49   #43
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een prosituee? Ik dat iemand die prosit doet?

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 juli 2024 om 18:52.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2024, 19:54   #44
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Hier wat inside info hoe Kamala zich letterlijk omhoog gepijpt heeft ..

https://rumble.com/v561v4l-leaked-fo...ostitute-.html
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2024, 20:08   #45
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Dat deed ik ook in 2021/-22, handen schudden. Met bevindelijk gereformeerden dan. Nog steeds een grote biologische misdaad volgens velen. Er zijn zelfs mensen die nu geen handen meer schudden en dat sinds covid.
Aan preuten slurpen doen ze dan wel, niet erg consequent.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2024, 20:49   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier wat inside info hoe Kamala zich letterlijk omhoog gepijpt heeft ..

https://rumble.com/v561v4l-leaked-fo...ostitute-.html
Is dat van dezelfde auteur als dit werk?

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2024, 22:20   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een prosituee? Ik dat iemand die prosit doet?

Een goeie doet dat ook ja, als ge maar genoeg betaald, maar als ge dan toch diep in de buidel aan het tasten zijt, kunt ge ook haar gras door haar laten afrijden bvb...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2024, 09:27   #48
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Straf.

En eigenlijk ook héél veelzeggend dat u het blijkbaar niet kunt laten die 'sommigen' aan te halen.

Soit.

Waar komen volgens diezelfde 'sommigen' Malia en Sacha dan vandaan?

Zouden ze misschien kort na de geboorte ontvoerd zijn uit Haïti of Somalië of Venezuela of ... ?

Dan moeten de ontvoerders wel héél goed gekozen hebben, zeker in het geval van Malia.

Of werden ze misschien geproduceerd in een 'ultra-geheim bio-lab in Oekraïne'?

Ik kom die 'sommigen' soms tegen in de sociale media. Voorlopig neem ik dat niet te serieus. Hetzelfde zie je ook 'soms' beweerd over de vrouw van Macron. Het valt me op en het heeft iets komisch. Het doet ook denken aan vrij zinloze complottheorieën. Misschien kan u zeggen wat u nu héél duidelijk geworden is.

Laatst gewijzigd door Bach : 10 juli 2024 om 09:28.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2024, 15:57   #49
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik kom die 'sommigen' soms tegen in de sociale media. Voorlopig neem ik dat niet te serieus. Hetzelfde zie je ook 'soms' beweerd over de vrouw van Macron. Het valt me op en het heeft iets komisch. Het doet ook denken aan vrij zinloze complottheorieën. Misschien kan u zeggen wat u nu héél duidelijk geworden is.

Me dunkt dat het subforum "Koetjes & Kalfjes" een geschiktere plaats is voor 'iets komisch dat niet te serieus dient te worden genomen want vrij zinloos'.

Maar het staat u uiteraard vrij daar een andere mening te hebben.

Er is mij 'nu' niets héél duidelijk geworden; u bevestigde gewoon wat ik al lang langer 'wist': dat het tussen u en de "Yankees" wellicht nooit meer goed komt.

Dat is het zowat.

https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 06:31   #50
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Me dunkt dat het subforum "Koetjes & Kalfjes" een geschiktere plaats is voor 'iets komisch dat niet te serieus dient te worden genomen want vrij zinloos'.

Maar het staat u uiteraard vrij daar een andere mening te hebben.

Er is mij 'nu' niets héél duidelijk geworden; u bevestigde gewoon wat ik al lang langer 'wist': dat het tussen u en de "Yankees" wellicht nooit meer goed komt.

Dat is het zowat.

Mogelijk. Maar ik wil dat niet uitsluiten. Uiteindelijk heb ik ook vrienden aan die kant. Persoonlijk is het nooit geweest. Ik aprecieer de cultuur en het volk. Ik lach bv. niet met hen zoals vele Europeanen wel doen over hun gebrekkige geografische kennis.

Begrijp dat ik de bloedige aanslagen tegen de democratie, de onderdrukking van de vrijheid en ontwikkeling op vele plaatsen in de wereld vanuit de VS, van dichtbij heb mogen zien. Zij zijn de hoge boom van deze tijd en verdienen de meeste wind te vangen. En die krijgen ze amper omwille van hun quasi controle over deze contrairen. Zonder hun verdeel en heers was het nu geen oorlog is Europa is mijn opinie gebaseerd op de geschiedenis. Het is niet enkel 'Putin'. Het is het VS gedrag in de wereld, in de eerste plaats zelfs.

Zie wat ik deze morgen tegen kom. Ook in Azië stijgt de vrees dat de VS (via hun NATO vehicel) de vrede zal bedreigen net zoals in Europa. Een opiniestuk in het meestal pro westerse SCMP maakt een duidelijke analyse die de Europese pers gevangen in een pro VS propaganda bubbel niet durft te maken.

Nato expansions and the West’s hubris threaten peace in Asia

Misschien tijd om eens voor eigen deur te keren. Uit eigen en globaal belang.

Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 06:43.
Oud Gisteren, 06:49   #51
Vlad

Vlad's schermafbeelding

Standaard

George Clowney for president

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 07:05   #52
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Is die K&K vervorming van de naam van een gerespecteerd acteur hier wel gepast?
Oud Gisteren, 11:31   #53
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mogelijk. Maar ik wil dat niet uitsluiten. Uiteindelijk heb ik ook vrienden aan die kant. Persoonlijk is het nooit geweest. Ik apprecieer de cultuur en het volk. Ik lach bv. niet met hen zoals vele Europeanen wel doen over hun gebrekkige geografische kennis.

Begrijp dat ik de bloedige aanslagen tegen de democratie, de onderdrukking van de vrijheid en ontwikkeling op vele plaatsen in de wereld vanuit de VS, van dichtbij heb mogen zien. Zij zijn de hoge boom van deze tijd en verdienen de meeste wind te vangen. En die krijgen ze amper omwille van hun quasi controle over deze contrairen. Zonder hun verdeel en heers was het nu geen oorlog in Europa is mijn opinie gebaseerd op de geschiedenis. Het is niet enkel 'Putin'. Het is het VS gedrag in de wereld, in de eerste plaats zelfs.

Zie wat ik deze morgen tegen kom. Ook in Azië stijgt de vrees dat de VS (via hun NATO vehicel) de vrede zal bedreigen net zoals in Europa. Een opiniestuk in het meestal pro westerse SCMP maakt een duidelijke analyse die de Europese pers gevangen in een pro VS propaganda bubbel niet durft te maken.

Ik ben het er met u wel over eens dat (het 'volk' van) de USA in een imperialistische dynamiek 'gevangen' zit.

Maar die USA is - zeker t.o.v. China, de "Umma", of Rusland - nog een erg 'jong' imperium.

De 'hoge boom' kan/moet/zal volgens mij dus nog véél hoger groeien.

De 'wortels' ervan gaan inmiddels al héél diep (én behoorlijk breed);
om de boom te doen omvallen zal wat wind lang niet volstaan, en het is zelfs niet zeker dat een serieuze storm de omverwerping voor elkaar zal krijgen.

Als ik een (weliswaar grove) 'tijdlijn' zou maken en z'n geschiedenis zou proberen te vergelijken met die van "Rome", zou ik geneigd zijn te stellen dat

1) de 'vernietiging van Carthago'

en

2) de 'burgeroorlog tussen Marius & Sulla'

nog plaats moeten grijpen.

M.a.w. :

< we ain't seen nothing yet >

https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 12:35   #54
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben het er met u wel over eens dat (het 'volk' van) de USA in een imperialistische dynamiek 'gevangen' zit.

Maar die USA is - zeker t.o.v. China, de "Umma", of Rusland - nog een erg 'jong' imperium.

De 'hoge boom' kan/moet/zal volgens mij dus nog véél hoger groeien.

De 'wortels' ervan gaan inmiddels al héél diep (én behoorlijk breed);
om de boom te doen omvallen zal wat wind lang niet volstaan, en het is zelfs niet zeker dat een serieuze storm de omverwerping voor elkaar zal krijgen.

Als ik een (weliswaar grove) 'tijdlijn' zou maken en z'n geschiedenis zou proberen te vergelijken met die van "Rome", zou ik geneigd zijn te stellen dat

1) de 'vernietiging van Carthago'

en

2) de 'burgeroorlog tussen Marius & Sulla'

nog plaats moeten grijpen.

M.a.w. :

< we ain't seen nothing yet >

Een optimistisch vooruitzicht. Ik hoop dat je gelijk hebt!
Oud Gisteren, 20:35   #55
Gipsy

Standaard

Citaat:
Mogelijk. Maar ik wil dat niet uitsluiten. Uiteindelijk heb ik ook vrienden aan die kant. Persoonlijk is het nooit geweest. Ik aprecieer de cultuur en het volk. Ik lach bv. niet met hen zoals vele Europeanen wel doen over hun gebrekkige geografische kennis.

Begrijp dat ik de bloedige aanslagen tegen de democratie, de onderdrukking van de vrijheid en ontwikkeling op vele plaatsen in de wereld vanuit de VS, van dichtbij heb mogen zien. Zij zijn de hoge boom van deze tijd en verdienen de meeste wind te vangen. En die krijgen ze amper omwille van hun quasi controle over deze contrairen. Zonder hun verdeel en heers was het nu geen oorlog is Europa is mijn opinie gebaseerd op de geschiedenis. Het is niet enkel 'Putin'. Het is het VS gedrag in de wereld, in de eerste plaats zelfs.

Vooral China en Noord Korea hebben problemen met de Nato die hun belet wat ze graag zouden doen. Voor de rest zijn er weinig landen in Azië die Nato als een gevaar zien. Eerder vele landen in Azië die China niet te ver betrouwen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be