Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni) Isabelle is voorzitster van Jong Gezond Verstand, de jongerenbeweging van Lijst Dedecker. Bij de verkiezingen in juni 2007 was ze tevens lijsttrekker voor LDD te Brussel-Halle Vilvoorde. Je kan een week lang met haar in discussie gaan.

 
 
Discussietools
Oud 27 juni 2008, 10:09   #21
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.101
Standaard

Hallo suggestie:

LDD kan toch hier een gesloten forum maken ???
brother paul is offline  
Oud 27 juni 2008, 16:45   #22
bridgeton
Burger
 
bridgeton's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 121
Stuur een bericht via MSN naar bridgeton Stuur een bericht via Skype™ naar bridgeton
Standaard

Eerst en vooral, als ik de reacties van een bepaalde poster wiens naam ik wegens privacywetgeving niet zal noemen () weet ik weer waarom ik mij toen op dat ldd-forum zo aan de vb-ers erger. Deze persoon komt hier een schoolvoorbeeld opvoeren van wat diegene die het topic aanmaakte bedoelt.

Citaat:
Dat krijg je wanneer je vrije meningsuiting propageert en ze dan zelf onderuit haalt.
Argumenteer?

Citaat:
Een duidelijke erkenning van de eigen zwakte uiteraard, net zoals bij LDD die bij serieuze kritiek ook alleen maar aan wolscheren doen.
Sja... er zitten veel ex-VB'ers in de partij he... Men herkent de leest in elke schoen...

Citaat:
Onvermijdelijk wanneer je binnen één partij standpunten van uiterst rechts tot uiterst links probeert te verzoenen...
Dat noemt men centraal-rechts... Niet iedereen denkt in extremen...

Citaat:
Met België als het kan, zonder België als het moet... of anders gezegd, links of rechts, als wij maar mee in het bed liggen...
Nogmaals... Er bestaat zoiets als 'centraal'

Citaat:
Onafhankelijk onder Boudewijn Bouckaert... is dat geen contradictie?
U bedoelt dat onafhankelijkheid gelijk staat aan anarchie?

Citaat:
Ik zou anders ook wel op jullie forum willen meedoen hoor. Kwestie er een forum van te maken, je weet wel, een plaats waar men vrije meningsuiting in het vaandel voert voor iedereen en dat niet alleen maar zegt... lang leve politics...
Geen commentaar

[quote]
Ik heb enkel aangeduid dat het forum van LDD vergelijkbaar is met het nieuws op onze staatszender.
Als gevolg van de beperking op deelname van andersdenkenden en de nodige ideologische 'duiding' nutteloos als onpartijdig instrument.[quote]

'Beperking op deelname van andersdenkenden' , zei de VB-er
Worden met 'de nodige ideologische 'duiding'' dan mooie woorden als kontlikker enzo bedoeld? (een van de plaatjes die heren als toon altijd oplegden)

Citaat:
Eigenlijk stelt zij zelf dat het LDD forum in een belangrijk punt verschilt van een openbaar forum. Het is politiek gecontroleerd door één partij en derhalve verre van onpartijdig...
Ik denk dat mijnheer niet weet waarover hij het heeft. Ooit de moeite genomen om dat forum te bezoeken? NIETS werd daar gecensureerd... Geen enkel topic werd verwijderd. Eenmaal mensen van een extreem-rechtse partij die soms nogal racistische trekjes heeft (vraag maar eens aan de rechter ) dit doorhadden, maakte men hiervan gebruik om onze partij belachelijk te maken op het eigen forum. Het was inderdaad verre van onpartijdig. Op geen enkel forum wordt zo van leer getrokken tegen LDD als dat op het partijforum van LDD werd gedaan.

Citaat:
Verder stelt mevrouw in een ander item dat LDD de totale vrije meningsuiting propageert (tot je haar de ja/nee versie van die vraag voorlegt uiteraard).
Dat is toch in totale tegenspraak tot het afschermen van het eigen forum tegen andersdenkenden? Of niet soms?
Hij voelt zich bedreigd dat ze het volgende forum niet kunnen volspammen...
HALLO? Mag een partij nog debatteren zonder dat de hele wereld hun debatplaats volspamt?
__________________
http://www.stevenverschoot.tk
De democratie vecht steeds met een hand op de rug gebonden, doch haalt immer de overhand
bridgeton is offline  
Oud 27 juni 2008, 18:48   #23
flamingant
Provinciaal Statenlid
 
flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 673
Standaard

inderdaad bridge, twas echt zoals je het beschreef. Totaal geen argumentatie, spammen en schelden...
Ik ben VOOr vrije meningsuiting, maar hou het een beetje beschaafd...
(en met beschaafd bedoel ik dat je op zn minst in staat bent één deftig argument te formuleren voor hetgene wat je beweerd)
flamingant is offline  
Oud 28 juni 2008, 10:47   #24
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

@ Bridgeton



--------------------------------------------------------------------------------

Eerst en vooral, als ik de reacties van een bepaalde poster wiens naam ik wegens privacywetgeving niet zal noemen () weet ik weer waarom ik mij toen op dat ldd-forum zo aan de vb-ers erger. Deze persoon komt hier een schoolvoorbeeld opvoeren van wat diegene die het topic aanmaakte bedoelt.
De naam is CLAESSENS, Joris CLAESSENS. En in tegenstelling tot u kom ik hier open en bloot op voor mijn eigen mening. Ik heb geen schuilnaam nodig om voor mijn mening uit te durven komen...

Citaat:
Dat krijg je wanneer je vrije meningsuiting propageert en ze dan zelf onderuit haalt.

Argumenteer?
Citaat:
Verder stelt mevrouw in een ander item dat LDD de totale vrije meningsuiting propageert (tot je haar de ja/nee versie van die vraag voorlegt uiteraard).
Dat is toch in totale tegenspraak tot het afschermen van het eigen forum tegen andersdenkenden? Of niet soms?


Citaat:
Een duidelijke erkenning van de eigen zwakte uiteraard, net zoals bij LDD die bij serieuze kritiek ook alleen maar aan wolscheren doen.

Sja... er zitten veel ex-VB'ers in de partij he... Men herkent de leest in elke schoen...
[color="blue"]Ach, zo denkt u dus over Monique Moens (iemand die ik nog wel waardeer als persoon) en Jurgen (iemand die ik nooit waardeerde). Zoals u merkt, ik kan nuanceren. In tegenstelling tot de echte fundamentalisten. Wie het schoentje past...

Citaat:
Onvermijdelijk wanneer je binnen één partij standpunten van uiterst rechts tot uiterst links probeert te verzoenen...

Dat noemt men centraal-rechts... Niet iedereen denkt in extremen...
Wat een larie. Wanneer men een muur aan de ene kant wit verft en aan de andere kant zwart krijgt men geen grijze muur weet je.

Citaat:
Met België als het kan, zonder België als het moet... of anders gezegd, links of rechts, als wij maar mee in het bed liggen...

Nogmaals... Er bestaat zoiets als 'centraal'
Het standpunt van de "centrale" partijen in België is pro-Belgisch. Enkel rechts propageert een onafhankelijk Vlaanderen.

Citaat:
Onafhankelijk onder Boudewijn Bouckaert... is dat geen contradictie?

U bedoelt dat onafhankelijkheid gelijk staat aan anarchie?
Dat is één definitie, een gevolgtrekking die ik aan u laat.
Ik voor mij heb noch Bouckaert noch iemand anders nodig om een mening te hebben. Dat u niet zelfstandig kunt denken is jammer voor u maar... niet mijn schuld nietwaar?


Citaat:
Ik zou anders ook wel op jullie forum willen meedoen hoor. Kwestie er een forum van te maken, je weet wel, een plaats waar men vrije meningsuiting in het vaandel voert voor iedereen en dat niet alleen maar zegt... lang leve politics...

Geen commentaar

[quote]
Ik heb enkel aangeduid dat het forum van LDD vergelijkbaar is met het nieuws op onze staatszender.
Als gevolg van de beperking op deelname van andersdenkenden en de nodige ideologische 'duiding' nutteloos als onpartijdig instrument.[quote]

'Beperking op deelname van andersdenkenden' , zei de VB-er
Inderdaad geen commentaar nodig...

Worden met 'de nodige ideologische 'duiding'' dan mooie woorden als kontlikker enzo bedoeld? (een van de plaatjes die heren als toon altijd oplegden)
Ik gebruikte die term nergens maar gezien je het zelf zegt, wie het schoentje past...

Citaat:
Eigenlijk stelt zij zelf dat het LDD forum in een belangrijk punt verschilt van een openbaar forum. Het is politiek gecontroleerd door één partij en derhalve verre van onpartijdig...

Ik denk dat mijnheer niet weet waarover hij het heeft. Ooit de moeite genomen om dat forum te bezoeken? NIETS werd daar gecensureerd... Geen enkel topic werd verwijderd. Eenmaal mensen van een extreem-rechtse partij die soms nogal racistische trekjes heeft (vraag maar eens aan de rechter ) dit doorhadden, maakte men hiervan gebruik om onze partij belachelijk te maken op het eigen forum. Het was inderdaad verre van onpartijdig. Op geen enkel forum wordt zo van leer getrokken tegen LDD als dat op het partijforum van LDD werd gedaan.
Ik kwam er inderdaad al kijken ingelogd met de gegevens van een LDD-lid. Ik moet, op zijn zachtst, zeggen dat u uit uw nek lult. Leuke opmerking trouwens van u aangezien men LDDer moet zijn of deel van jullie denktank moet uitmaken om uberhaupt welkom te zijn bij jullie


Citaat:
Verder stelt mevrouw in een ander item dat LDD de totale vrije meningsuiting propageert (tot je haar de ja/nee versie van die vraag voorlegt uiteraard).
Dat is toch in totale tegenspraak tot het afschermen van het eigen forum tegen andersdenkenden? Of niet soms?

Hij voelt zich bedreigd dat ze het volgende forum niet kunnen volspammen...
HALLO? Mag een partij nog debatteren zonder dat de hele wereld hun debatplaats volspamt?
De pot verwijt de ketel...
Of eigenlijk toch niet. ik argumenteer hier genoeg denk ik zo en verder...

IS HET HIER NIET AAN MIJ MAAR AAN ISSABELLEKE OM TE ARGUMENTEREN.

Maar die speelt hier lieve cordon sanitair dan op serieuze vragen te antwoorden.

Bent u echt zo bang dat ze door de mand gaat vallen dat u haar zo angstvallig blijft indekken?

__________________
http://stevenverschoot.wordpress.com
Quo Vadis?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 28 juni 2008, 12:59   #25
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flamingant Bekijk bericht
...
Maar we hadden "last" van een stuk of 3-4 VB'ers die het forum volspamden met onzin, scheldtirades en niet ter zake doende posts.
...
Weet je dat enige jaren terug op het ZwartWit forum van Jurgen Verstrepen (het bestaat nog http://forum.zwartofwit.be/ maar het zijn nu enkel posts van spambots en de vroegere inhoud lijkt verdwenen) exact hetzelfde gebeurde? Wat bleek: de schelders op andere gebruikers (en, zonder enige relevantie - ook vreemdelingen) waren personen die zich voordeden als VB'ers, om zo 'VB' zwart te maken.
Hetzelfde gebeurde op Verstrepen's blog-reacties.

Het forum opdoeken is dan net doen wat de daders als objectief hadden.
Proficiat dan zeker?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 28 juni 2008, 13:14   #26
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Weet je dat enige jaren terug op het ZwartWit forum van Jurgen Verstrepen (het bestaat nog http://forum.zwartofwit.be/ maar het zijn nu enkel posts van spambots en de vroegere inhoud lijkt verdwenen) exact hetzelfde gebeurde? Wat bleek: de schelders op andere gebruikers (en, zonder enige relevantie - ook vreemdelingen) waren personen die zich voordeden als VB'ers, om zo 'VB' zwart te maken.
Hetzelfde gebeurde op Verstrepen's blog-reacties.

Het forum opdoeken is dan net doen wat de daders als objectief hadden.
Proficiat dan zeker?
Hier wil ik even de link leggen naar Kif Kif als voorbeeld.
Aangezien dit een forum was dat van opzet haaks stond op mijn eigen overtuiging heb ik dat regelmatig opgevolgd.
Dit forum had meerdere bezoekers die duidelijk niet de overtuiging van de oprichters hadden.
De problemen die zich uiteindelijk opstapelden hadden hiermee te maken maar niet alleen hiermee. Veeleer daaraan dat de oprichters op een zo doorzichtige wijze de boel manipuleerden dat zowat alle gebruikers begonnen te reageren.
Toen men daartegen weerloos bleek heeft men de boel onder het mom van teveel racistische input gewoon gesloten.
Zoiets is natuurlijk geen oplossing.
Wat ik evenmin een oplossing vindt is het LDD-systeem. Men moet zich eerst bekennen tot LDD of tot een LDD-afillement (de denktank) alvorens men deel kan nemen.
Dat voorkomt uiteraard de problemen maar ondergraaft ook totaal de geloofwaardigheid.

Op dit vlak kunnen beiden van dit forum nog veel opsteken.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 28 juni 2008, 17:47   #27
bridgeton
Burger
 
bridgeton's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 121
Stuur een bericht via MSN naar bridgeton Stuur een bericht via Skype™ naar bridgeton
Standaard

Eerst en vooral claessens... Leer BB-codes... Het zou makkelijker zijn uw berichten te decoderen.

Citaat:
De naam is CLAESSENS, Joris CLAESSENS. En in tegenstelling tot u kom ik hier open en bloot op voor mijn eigen mening. Ik heb geen schuilnaam nodig om voor mijn mening uit te durven komen...
Zeer anoniem... Met mijn volledige naam eronder... Of te kortzichtig om in te zien dat dat wel eens mijn website zou kunnen zijn?

Citaat:
Verder stelt mevrouw in een ander item dat LDD de totale vrije meningsuiting propageert (tot je haar de ja/nee versie van die vraag voorlegt uiteraard).
Dat is toch in totale tegenspraak tot het afschermen van het eigen forum tegen andersdenkenden? Of niet soms?
Zoals reeds gezegd, het was opengesteld voor andersdenkenden. En de andersdenkenden hebben het helemaal volgespamd zonder te argumenteren. Op die manier valt niet te debatteren. de andersdenkenden hebben op een zeer nette manier hun eigen bruggen opgeblazen. Bovendien ben ik ook niet welkom op het forum van VB - ervanuit gaande dat ze dat hebben natuurlijk *fluit* - en ik ben dan nog geen spammer.

Citaat:
Ach, zo denkt u dus over Monique Moens (iemand die ik nog wel waardeer als persoon) en Jurgen (iemand die ik nooit waardeerde). Zoals u merkt, ik kan nuanceren. In tegenstelling tot de echte fundamentalisten. Wie het schoentje past...
Wat een nuance... Ik waardeer of ik waardeer niet... Sja... zwart-wit...

Citaat:
Wat een larie. Wanneer men een muur aan de ene kant wit verft en aan de andere kant zwart krijgt men geen grijze muur weet je.
Zonder grijze mortel zakt het hele boeltje in elkaar...

Citaat:
Het standpunt van de "centrale" partijen in België is pro-Belgisch. Enkel rechts propageert een onafhankelijk Vlaanderen.
Correctie... De centrum-linkse partijen zijn pro-belgisch. Ik suggereer dat u eens het politieke landschap van dichterbij bekijkt.

Citaat:
Ik gebruikte die term nergens maar gezien je het zelf zegt, wie het schoentje past...
U inderdaad niet. Uw partijgenoten op het forum wel. Waarom zou het forum dan sluiten...

Citaat:
Ik kwam er inderdaad al kijken ingelogd met de gegevens van een LDD-lid. Ik moet, op zijn zachtst, zeggen dat u uit uw nek lult. Leuke opmerking trouwens van u aangezien men LDDer moet zijn of deel van jullie denktank moet uitmaken om uberhaupt welkom te zijn bij jullie
Voor een debat, bekijk de zaak. Het was een OPEN forum, en men had geen gegevens van een ldd'er nodig.

Citaat:
De pot verwijt de ketel...
Of eigenlijk toch niet. ik argumenteer hier genoeg denk ik zo en verder...

IS HET HIER NIET AAN MIJ MAAR AAN ISSABELLEKE OM TE ARGUMENTEREN.

Maar die speelt hier lieve cordon sanitair dan op serieuze vragen te antwoorden.

Bent u echt zo bang dat ze door de mand gaat vallen dat u haar zo angstvallig blijft indekken?
Isabelleke heeft betere zaken te doen dan 24/24 online zitten, om te "debatteren" tegen mensen als u, vermoed ik. Helaas kan ik hier teveel lachen met uitspraken als deze van u om dit soort posts zomaar te laten staan... Et en plus: u bent hier niet de vraagsteller, dat is flamingant. Isabelle moest antwoorden op de post van flamingant, niet op uw antwoord daarop.

Citaat:
Weet je dat enige jaren terug op het ZwartWit forum van Jurgen Verstrepen (het bestaat nog http://forum.zwartofwit.be/ maar het zijn nu enkel posts van spambots en de vroegere inhoud lijkt verdwenen) exact hetzelfde gebeurde? Wat bleek: de schelders op andere gebruikers (en, zonder enige relevantie - ook vreemdelingen) waren personen die zich voordeden als VB'ers, om zo 'VB' zwart te maken.
Hetzelfde gebeurde op Verstrepen's blog-reacties.
'Denial' is volgens psychologen de eerste stap naar innerlijke rust na een misdaad...

Citaat:
Het forum opdoeken is dan net doen wat de daders als objectief hadden.
Proficiat dan zeker?
Als we het opdoeken richten ze geen schade aan. Hun bedoeling is dat er gecensureerd wordt, zodat we doen waar we net zo tegen zijn. En dat is niet gebeurd.

Citaat:
Wat ik evenmin een oplossing vindt is het LDD-systeem. Men moet zich eerst bekennen tot LDD of tot een LDD-afillement (de denktank) alvorens men deel kan nemen.
Dat voorkomt uiteraard de problemen maar ondergraaft ook totaal de geloofwaardigheid.
Now finally: get the point! het forum was open en mensen hebben daar MISBRUIK van gemaakt, daarover gaat dit topic.
__________________
http://www.stevenverschoot.tk
De democratie vecht steeds met een hand op de rug gebonden, doch haalt immer de overhand
bridgeton is offline  
Oud 30 juni 2008, 07:53   #28
flamingant
Provinciaal Statenlid
 
flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 673
Standaard

goed geantwoord bridgtown
Onze jan claassen heeft volgens mij nooit op dat forum ingelogd ("gegevens van een andere LDD'er")

voor het hier ontspoord, net zoals met het LDD-forum gebeurd is, zou ik willen vragen aan de moderatie om dit topic te sluiten...
flamingant is offline  
Oud 3 juli 2008, 08:44   #29
lddekeren
Vreemdeling
 
lddekeren's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Ekeren
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flamingant Bekijk bericht
goed geantwoord bridgtown
Onze jan claassen heeft volgens mij nooit op dat forum ingelogd ("gegevens van een andere LDD'er")

voor het hier ontspoord, net zoals met het LDD-forum gebeurd is, zou ik willen vragen aan de moderatie om dit topic te sluiten...
Vrije meningsuiting is heel belangrijk en voor mij een fundamenteel recht. Laat dit topic dus maar open. Als er niks constructiefs inkomt en het blijft bij schelden en "welles-nietes spelletjes" dan vind ik zelf de uitgang wel.
Uiteindelijk is zichzelf belachelijk maken ook een recht.
lddekeren is offline  
Oud 3 juli 2008, 12:15   #30
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flamingant
goed geantwoord bridgtown
Onze jan claassen heeft volgens mij nooit op dat forum ingelogd ("gegevens van een andere LDD'er")

voor het hier ontspoord, net zoals met het LDD-forum gebeurd is, zou ik willen vragen aan de moderatie om dit topic te sluiten...
Vrije meningsuiting is heel belangrijk en voor mij een fundamenteel recht. Laat dit topic dus maar open. Als er niks constructiefs inkomt en het blijft bij schelden en "welles-nietes spelletjes" dan vind ik zelf de uitgang wel.
Uiteindelijk is zichzelf belachelijk maken ook een recht.
Dus hebt u geen andere keus dan de uitgang te vinden

Alle gekheid op een stokje, u hebt gelijk. Deze lead stoppen vanwege voornoemde redenen zou een al te hoog Kif Kif gehalte verraden.
Dat LDD de openlijke discussie schuwt is haar zaak en haar recht. Ze moeten er dan wel tegen kunnen daar op gewezen te worden want mijn mening geven is inderdaad ook mijn recht...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 3 juli 2008, 12:39   #31
lddekeren
Vreemdeling
 
lddekeren's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Ekeren
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dus hebt u geen andere keus dan de uitgang te vinden

Alle gekheid op een stokje, u hebt gelijk. Deze lead stoppen vanwege voornoemde redenen zou een al te hoog Kif Kif gehalte verraden.
Dat LDD de openlijke discussie schuwt is haar zaak en haar recht. Ze moeten er dan wel tegen kunnen daar op gewezen te worden want mijn mening geven is inderdaad ook mijn recht...
LDD schuwt de discussie niet. Hebt u hier trouwens ergens een discussie gezien? Ik nog niet hoor.
lddekeren is offline  
Oud 3 juli 2008, 12:51   #32
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
LDD schuwt de discussie niet. Hebt u hier trouwens ergens een discussie gezien? Ik nog niet hoor.
Ja hoor. kalm maar. Van LDD krijgen we altijd duidelijke glasheldere antwoorden... van het moment dat ze er ooit zelf uit gaan komen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 3 juli 2008, 12:52   #33
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
LDD schuwt de discussie niet. Hebt u hier trouwens ergens een discussie gezien? Ik nog niet hoor.
Ja hoor. kalm maar. Van LDD krijgen we altijd duidelijke glasheldere antwoorden... van het moment dat ze er ooit zelf uit gaan komen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 3 juli 2008, 12:53   #34
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
LDD schuwt de discussie niet. Hebt u hier trouwens ergens een discussie gezien? Ik nog niet hoor.
Ja hoor. kalm maar. Van LDD krijgen we altijd duidelijke glasheldere antwoorden... van het moment dat ze er ooit zelf uit gaan komen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be