Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2018, 17:14   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard Illegalen beklimmen rijdende vrachtwagen

Illegalen beklimmen rijdende vrachtwagen

Citaat:
Bizarre beelden op sociale media vandaag. Een Vlaams koppel, dat net over Belgisch-Franse grens op de A16 rijdende was, filmde hoe twee illegale transitmigranten op een rijdende truck klimmen tijdens een klein filemoment. De halsbrekende stunt toont opnieuw de vastberadenheid aan van de vele tienduizenden illegalen die het VK elk jaar willen bereiken.
En volgens onze politici is dat allemaal maar doodnormaal want ze doen er niets aan.

Dat zijn verschrikkelijk gevaarlijke situaties in het verkeer.

Waar blijven die vandaan komen eigenlijk, het stopt gewoon niet.

Verschrikkelijke situatie ook voor de vrachtwagenbestuurders en het bedrijf waar ze tewerkgesteld zijn want als ze inbreken in een vrachtwagen met eetbare waren dan moeten die vernietigd worden daarna.

Dat lijkt mij een serieuze verliespost voor bedrijven en handelaars allemaal met dank aan een bende idioten die hier eigenlijk totaal niet moeten zijn.

Daar gaat men toch eens serieus werk moeten van maken want op de manier dat men het nu doet lukt het totaal NIET.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2018 om 17:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:18   #2
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Illegalen beklimmen rijdende vrachtwagen



En volgens onze politici is dat allemaal maar doodnormaal want ze doen er niets aan.

Dat zijn verschrikkelijk gevaarlijke situaties in het verkeer.

Waar blijven die vandaan komen eigenlijk, het stopt gewoon niet.

Verschrikkelijke situatie ook voor de vrachtwagenbestuurders en het bedrijf waar ze tewerkgesteld zijn want als ze inbreken in een vrachtwagen met eetbare waren dan moeten die vernietigd worden daarna.

Dat lijkt mij een serieuze verliespost voor bedrijven en handelaars allemaal met dank aan een bende idioten die hier eigenlijk totaal niet moeten zijn.

Daar gaat men toch eens serieus werk moeten van maken want op de manier dat men het nu doet lukt het totaal NIET.
Zolang ge maar uw gordel draagt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:19   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zolang ge maar uw gordel draagt.
Ik moet die niet dragen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:22   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Stel u deze situatie eens voor.

Voor uw wagen loopt zo een illegaal (zoals op de beelden) en die valt en u rijdt over die zijn botten.

Ga je dan in de problemen geraken voor iets waar u eigenlijk totaal niet met te maken heeft?

Gevaarlijke situatie als die gekken zo op de banen gaan lopen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2018 om 17:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:29   #5
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Stel u deze situatie eens voor.

Voor uw wagen loopt zo een illegaal (zoals op de beelden) en die valt en u rijdt over die zijn botten.

Ga je dan in de problemen geraken voor iets waar u eigenlijk totaal niet met te maken heeft?

Gevaarlijke situatie als die gekken zo op de banen gaan lopen.
Zit er dik in.

Citaat:
Ook financieel krijgt Brigitte ferme klappen door het ongeval. De kosten aan haar wagen lopen namelijk op tot zo'n 4.000 euro. De herstelkosten van de voorruit zal ze via de verzekering kunnen recupereren. Maar de rest niet. “Het is heel cru, maar als ik een dier had doodgereden dan viel dat wel onder mijn verzekeringen. Maar omdat het om een illegale persoon gaat, ligt dat nu blijkbaar anders.”

De kans lijkt klein, maar mogelijk moet Brigitte zich later ook nog voor de politierechter verantwoorden voor het ongeval. Het parket onderzoekt de precieze oorzaak nog verder. “Maar dat zou voor mij helemaal verschrikkelijk zijn”, zegt ze. “Ik weet voor mezelf dat ik er niets aan kon doen. Je verwacht zoiets nu eenmaal ook absoluut niet langs een autosnelweg natuurlijk.”
https://www.gva.be/cnt/dmf20180206_0...delijk-ongeval
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:29   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik moet die niet dragen.
Zwanger?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:41   #7
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik moet die niet dragen.
Zijde zwanger?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 17:42   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zwanger?
Mocht ik als lelijke vent zijnde zwanger geraken, dat gaat mij wat opbrengen denk ik.

In een film lukte het Arnold Schwarzenegger wel in een rol naast Danny De Vito.

Ik heb een vrijstelling voor de gordel maar ik doe hem de laatste tijden, toch aan want het verkeer is echt niet meer te doen de laatste tijden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2018 om 17:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 20:06   #9
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Dat is straf. Al rijdend filmen. Daar moet het gerecht een onderzoek naar starten.
Om nog maar te zwijgen van de racistische commentaren. Het wij-zij opdelen. "'t Is ook nen Belg" 't Zit toch echt wel in het DNA.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 28 september 2018 om 20:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 20:10   #10
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat is straf. Al rijdend filmen. Daar moet het gerecht een onderzoek naar starten.
Een koppel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 23:46   #11
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als men nog een beetje verstand heeft , blijf als voetganger weg van snelweg !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 06:08   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat is straf. Al rijdend filmen. Daar moet het gerecht een onderzoek naar starten.
Om nog maar te zwijgen van de racistische commentaren. Het wij-zij opdelen. "'t Is ook nen Belg" 't Zit toch echt wel in het DNA.
Dashcam?

Geen overdreven optie meer in de wagen zelfs tegenwoordig.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 06:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 07:56   #13
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.836
Standaard

Een medeforummer stelde een paar jaar geleden al ergens in een draadje voor om "lokvrachtwagens" in te zetten....

Maar om eerlijk te zijn...het is aan de transportsector om te doen wat de overheid niet doet.
Als de transportsector WEIGERT nog op die routes naar het VK te gaan,komen de Chunnel-uitbaters en de veerboot-lijnen snel in zware financiele problemen en je zal nog eens zien hoe snel de zaak opgelost zal raken.

Het is altijd hetzelfde,pas als er snel veel geld mee gemoeid is zal iets gebeuren...
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 29 september 2018 om 07:59.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 08:02   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Zet een vrachtwagen met de deuren van zijn laadruimte open, daar een bord op, met de welluidende tekst: 'U mag hier inkruipen, we rijden u om dat uur (nog in te vullen) richting GB'

Case closed, problem solved?

Zou dat geen goed plan zijn of zou het gelijk tegenstand kunnen krijgen uit wie weet welke hoeken allemaal?

p.s.

De vervoerskosten zijn op diegenen die er gebruik willen van maken hun eigen rekening.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 08:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 09:34   #15
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zet een vrachtwagen met de deuren van zijn laadruimte open, daar een bord op, met de welluidende tekst: 'U mag hier inkruipen, we rijden u om dat uur (nog in te vullen) richting GB'

Case closed, problem solved?

Zou dat geen goed plan zijn of zou het gelijk tegenstand kunnen krijgen uit wie weet welke hoeken allemaal?

p.s.

De vervoerskosten zijn op diegenen die er gebruik willen van maken hun eigen rekening.
En dan naar Tifariti rijden
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 09:58   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
En dan naar Tifariti rijden
Dat zal een meerkost zijn richting Tifariti.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 16:04   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

"U koopt een nieuwe wagen, vergeet dan niet een glazen bodem te laten installeren, mocht u er dan zo eentje overrijden dan kan je nog zien wat smoelen die trekt."

Gelieve de vorige zin niet al te aux serieux te nemen met dank bij voorbaat.

Met er even over te gekscheren bedoelde ik eigenlijk zoals ik al eerder wist te schrijven dat dit enorm gevaarlijks situaties zijn.

Die vluchtelingen gekte moet een HALT toegeroepen worden en liefst niet binnen 30 jaar.

Weer vrachtwagens gezien op parkings waar de deuren van de aanhanger helemaal open stonden.

Het uitnodigende karakter was er zeker of was dat om te ontluchten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 16:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 16:39   #18
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"U koopt een nieuwe wagen, vergeet dan niet een glazen bodem te laten installeren, mocht u er dan zo eentje overrijden dan kan je nog zien wat smoelen die trekt."

Gelieve de vorige zin niet al te aux serieux te nemen met dank bij voorbaat.

Met er even over te gekscheren bedoelde ik eigenlijk zoals ik al eerder wist te schrijven dat dit enorm gevaarlijks situaties zijn.

Die vluchtelingen gekte moet een HALT toegeroepen worden en liefst niet binnen 30 jaar.

Weer vrachtwagens gezien op parkings waar de deuren van de aanhanger helemaal open stonden.



Het uitnodigende karakter was er zeker of was dat om te ontluchten?

Mensensmokkelaars???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 16:44   #19
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een medeforummer stelde een paar jaar geleden al ergens in een draadje voor om "lokvrachtwagens" in te zetten....

Maar om eerlijk te zijn...het is aan de transportsector om te doen wat de overheid niet doet.
Als de transportsector WEIGERT nog op die routes naar het VK te gaan,komen de Chunnel-uitbaters en de veerboot-lijnen snel in zware financiele problemen en je zal nog eens zien hoe snel de zaak opgelost zal raken.

Het is altijd hetzelfde,pas als er snel veel geld mee gemoeid is zal iets gebeuren...
Lokvrachtwagen openzetten.

50-tal illegalen er in.

Beginnen rijden.

Afzetten in Marokko.

Klaar.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 17:27   #20
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Lokvrachtwagen openzetten.

50-tal illegalen er in.

Beginnen rijden.

Afzetten in Marokko.

Klaar.
Jij denkt met je vrachtwagen zomaar Marokko binnen te komen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be