Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 31 mei 2005, 12:08   #101
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
KVE,

Je hebt vandaag dit forum reeds bezocht, maar ondertussen heb je bovenstaande bewering nog niet kunnen weerleggen.

Dat zal je ook nooit lukken, vermits ik over meer dan voldoende informatie beschik om mijn beweringen te staven.
Ja Johanna ik heb inderdaad nog niet op je laatste post geantwoord. Ik heb Bart Laeremans hierover gecontacteerd en ging mij hierover nogmaals de nodige info bezorgen. Eens ik deze heb ontvangen, post ik mijn antwoord.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
KVE is offline  
Oud 31 mei 2005, 12:14   #102
Johanna
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
zouden ze dat ook niet gedacht hebben toen men de onverwijlde splitsing aankondigde?

Tuurlijk hebben ze dat toen gedacht en spijtig genoeg is de paarse regering bezweken onder de druk van de Franstaligen, die 5 minuten moed waarnaar Leterme ooit refereerde ontbrak bij de paarse ploeg!

De maatregelen voor de Vlaamse rand en de communautaire maatregelen hangen niet op de eerste plaats af van de federale regering, maar van de Vlaamse regering.

Luk Deconick, huidig voorzitter van de vzw De Rand en voormalig voorzitter van het Halle Vilvoorde Komitee, sprak zich al positief uit over deze reeks maatregelen, terwijl Franstalige politici en media furieus reageren.


CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw
Johanna is offline  
Oud 3 juni 2005, 14:56   #103
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Als inwoner van die rand kan ook ik de nieuwe richtlijnen en maatregelen alleen maar toejuichen. Ik hoop alleen van ganser harte dat het niet louter maatregelen op papier blijven, maar dat we er ook iets in de praktijk van merken. Mijn vertrouwen in paars is niet bijster groot.
lomeanor is offline  
Oud 3 juni 2005, 15:04   #104
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Als inwoner van die rand kan ook ik de nieuwe richtlijnen en maatregelen alleen maar toejuichen. Ik hoop alleen van ganser harte dat het niet louter maatregelen op papier blijven, maar dat we er ook iets in de praktijk van merken. Mijn vertrouwen in paars is niet bijster groot.
geen vrees! dankzij de cd&v-nva zullen deze richtlijnen "onverwijld" toegepast worden!
jan hyoens is offline  
Oud 3 juni 2005, 15:08   #105
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
geen vrees! dankzij de cd&v-nva zullen deze richtlijnen "onverwijld" toegepast worden!
Vreemd om u te verlekkeren in niet toegepaste richtlijnen. Is het ook niet u wens dat deze maatregelen weldegelijk uitgevoerd worden? Ik ga Bart de Wever nog begrijpen als hij zegt dat het Vlaams Belang nooit een positief mee wil werken aan Vlaanderen, nooit mee een steen in de rivier wilt verleggen.
lomeanor is offline  
Oud 3 juni 2005, 15:26   #106
belge-belg
Burger
 
belge-belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Locatie: Unitair België
Berichten: 133
Standaard

vlaams blok en nva, allemaal hetzelfde. Het zou me niet verwonderen als de nva een dochterorganisatie van het vlaams blok is, gewoon om nog meer kiezers te kunnen misleiden met deze light-versie.
belge-belg is offline  
Oud 4 juni 2005, 08:02   #107
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Dag bruno
Meia noite is offline  
Oud 4 juni 2005, 17:43   #108
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Of "A", of Bobby, of Yanneman,...
lomeanor is offline  
Oud 6 juni 2005, 15:15   #109
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Vreemd om u te verlekkeren in niet toegepaste richtlijnen. Is het ook niet u wens dat deze maatregelen weldegelijk uitgevoerd worden? Ik ga Bart de Wever nog begrijpen als hij zegt dat het Vlaams Belang nooit een positief mee wil werken aan Vlaanderen, nooit mee een steen in de rivier wilt verleggen.
Ik weet het, de nva is alleen gediend door brave ja-knikkers! sorry, maar dan heb je pech, want die hebben we niet bij het belang!
jan hyoens is offline  
Oud 14 juni 2005, 18:59   #110
Johanna
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
KVE,

Wel confronteer Annemans met mijn beweringen en dat hij ze maar eens tracht te ontkrachten.

Bart Laeremans was tenminste nog zo fair de stommiteit van het VB toe te geven.

"Vanzelfsprekend hebben we voor alle amendementen van de drie oppositiepartijen i.v.m. de splitsing gestemd.
Op één (van de vele tientallen) hebben we ons per vergissing onthouden, doch dit werd na de stemming publiek door Gerolf Annemans rechtgezet."
aldus Bart Laeremans.(die betreft stemming 39)

Oftewel heb jij Annemans verkeerd begrepen, oftewel was Annemans aan het liegen.

En wat betreft stemming 19, die andere stommiteit van het VB, dat kan je duidelijk terugvinden in het verslag van de kamer.

In het verslag van de kamer bij de stemmingen kan je ONTEGENSPREKELIJK vaststellen dat het VB zich daar onthouden heeft inplaats van tegen te stemmen. Op die manier behaalde paars de benodigde tweederde meerderheid .

Dankzij het VB verloren de deelstaten dus een deel van hun autonomie!
En tot op de dag van vandaag is dit nog altijd zo.
KVE,

Buiten onderstaande reactie van 31/05 heb je blijkbaar nog niet veel info kunnen verkrijgen.

Zulke stommiteiten van het VB zal Marie-Rose Morel wel niet in haar roddelblad laten verschijnen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Ja Johanna ik heb inderdaad nog niet op je laatste post geantwoord. Ik heb Bart Laeremans hierover gecontacteerd en ging mij hierover nogmaals de nodige info bezorgen. Eens ik deze heb ontvangen, post ik mijn antwoord.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw
Johanna is offline  
Oud 18 juni 2005, 06:55   #111
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw
Is het zaakje al gesplitst?
Of is de muilkorf te stevig aangespannen om nog te blaffen naar de maan in Brabant?
't Moet bijna wel zo wezen: zo stillekes dat er gezwegen wordt over dat essentiële deel van het Vlaams regeerakkoord.
Mijn twijfel omtrent de nuttigheid van dit regeerplatform is waarlijk verdwenen: ik ben nu zeker van de overbodigheid.
Ideaal ware om de weinige bevoegdheden braafjes naar de federale over te hevelen, zodat jullie onmachtige clubje niet langer een goed bestuur van het land in de weg staan, en op termijn de aberrante kosten zoals gebouwen, fitnesszaal en wijnkelder vermijden.
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 18-06-2005 at 07:55
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw
Is het zaakje al gesplitst?
Of is de muilkorf te stevig aangespannen om nog te blaffen naar de maan in Brabant?
't Moet bijna wel zo wezen: zo stillekes dat er gezwegen wordt over dat essentiële deel van het Vlaams regeerakkoord.
Mijn twijfel omtrent de nuttigheid van dit regeerplatform is waarlijk verdwenen: ik ben nu zeker van de overbodigheid.
Ideaal ware om de weinige bevoegdheden braafjes naar de federale over te hevelen, zodat jullie onmachtige clubje niet langer een goed bestuur van het land in de weg staan, en op termijn de aberrante kosten zoals gebouwen, fitnesszaal en wijnkelder vermijden.
[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 18-06-2005 at 07:55
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw
Is het zaakje al gesplitst?
Of is de muilkorf te stevig aangespannen om nog te blaffen naar de maan in Brabant?
Moet wel, zo stillekes dat er gezwegen wordt over dat essentiële deel van het Vlaams regeerakkoord.
Mijn twijfel omtrent de nuttigheid van dit regeerplatform is waarlijk verdwenen: ik ben nu zeker van de overbodigheid.
Ideaal ware om de weinige bevoegdheden braafjes naar de federale over te hevelen, zodat jullie onmachtige clubje niet langer een goed bestuur van het land in de weg staan, en op termijn de aberrante kosten zoals gebouwen, fitnesszaal en wijnkelder vermijden.
[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[QUOTEJohanna] CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw[/quote]
Is het zaakje al gesplitst?
Of is de muilkorf te stevig aangespannen om nog te blaffen naar de maan in Brabant?
Moet wel, zo stillekes dat er gezwegen wordt over dat essentiële deel van het Vlaams regeerakkoord.
Mijn twijfel omtrent de nuttigheid van dit regeerplatform is waarlijk verdwenen: ik ben nu zeker van de overbodigheid.
Ideaal ware om de weinige bevoegdheden braafjes naar de federale over te hevelen, zodat jullie onmachtige clubje niet langer een goed bestuur van het land in de weg staan, en op termijn de aberrante kosten zoals gebouwen, fitnesszaal en wijnkelder vermijden.
[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 juni 2005 om 06:55.
Supe®Staaf is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be