Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juli 2019, 10:49   #41
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Irrelevant omdat ze niet in jouw kraam past. Maar heel relevant om aan te tonen dat de transfertsfluxen binnen België zich niet reduceren tot Vlaanderen - Wallonië.

Dankzij de provinciale verdeling is het duidelijk waar de transferts écht naartoe gaan, en inderdaad: vooral naar de PS-bastions zijnde Luik en Henegouwen.
Dus eigenlijk zeg je dat de provinciale verdeling aantoont dat de frustraties over het ps-beleid terecht zijn?

Ik had die verdeling per provincie niet nodig om tot die conclusie te komen hoor.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 17:14   #42
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Dus eigenlijk zeg je dat de provinciale verdeling aantoont dat de frustraties over het ps-beleid terecht zijn?

Ik had die verdeling per provincie niet nodig om tot die conclusie te komen hoor.

2 !
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 10:43   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Er is geen enkele politieke partij die iets van reactie gegeven heeft op de berichten over die provinciale of gemeentelijke transferts.
Meest waarschijnlijk omdat ze weten dat die dingen zeer moeilijk te becijferen en te bewijzen zijn.

Politieke partijen, op dit eigenste ogenblik, zijn wel bezig met, en bezorgd over de vorming van de federale en Vlaamse regering. Bezorgd over de gevolgen van de verkiezingsuitslag en de consequenties daarvan.

Jullie moeten dus niet van mij verwachten dat ik mee doe aan dat onnozele spelletje.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 13:49   #44
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Dus eigenlijk zeg je dat de provinciale verdeling aantoont dat de frustraties over het ps-beleid terecht zijn?

Ik had die verdeling per provincie niet nodig om tot die conclusie te komen hoor.
Neen, ik zeg gewoon dat de transfers zich niet laten analyseren in termen van 'Noord - Zuid'.

Wat niet wegneemt dat de frustraties over de PS zeker en vast gegrond zijn, los van de transfers.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 13:55   #45
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Neen, ik zeg gewoon dat de transfers zich niet laten analyseren in termen van 'Noord - Zuid'.

Wat niet wegneemt dat de frustraties over de PS zeker en vast gegrond zijn, los van de transfers.
Noord-zuid is een goede opdeling qua stemgedrag en heeft voor mij dan ook nut in het kader van transfers omdat er een causaal verband is.

Maar goed, ik ga je hier toch niet van kunnen overtuigen lijkt me.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 14:05   #46
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Noord-zuid is een goede opdeling qua stemgedrag en heeft voor mij dan ook nut in het kader van transfers omdat er een causaal verband is.

Maar goed, ik ga je hier toch niet van kunnen overtuigen lijkt me.
Dat hoeft ook niet.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 19:29   #47
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Dus eigenlijk zeg je dat de provinciale verdeling aantoont dat de frustraties over het ps-beleid terecht zijn?

Ik had die verdeling per provincie niet nodig om tot die conclusie te komen hoor.
Wat is uw provincie eigenlijk?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be