Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2010, 10:35   #2041
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Bijzonder lullig hoor. Ik wil het graag lezen.
Dat hoeft niet volgens de voorstanders van de Palestijnen. Waarom zou ik dan wel bewijzen moeten geven?
Dat komt van een getuigenis! Nu goed?

Als je een goed antwoord kan geven op de vraag, dan zal ik de link wel geven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 10:39   #2042
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat hoeft niet volgens de voorstanders van de Palestijnen. Waarom zou ik dan wel bewijzen moeten geven?
Dat komt van een getuigenis! Nu goed?

Als je een goed antwoord kan geven op de vraag, dan zal ik de link wel geven.
Bijzonder kinderachtig.

Wat is jouw bedoeling eigenlijk, een spelletje spelen? Daar doe ik niet aan mee.

Als ik hier iets beweer, denk interessante feiten te hebben, een analyse maak of iets belangwekkends tegenkom, dan plaats ik altijd een link zodat mensen kunnen verifiëren of ik uit mijn nek klets, ze de oorspronkelijke bron kunnen inschatten, zich een mening kunnen vormen aan de hand van primaire bronnen.

Als je per se met de mensen hun voeten wil spelen, doe dat dan maar met iemand anders.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:02   #2043
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Bijzonder kinderachtig.

Wat is jouw bedoeling eigenlijk, een spelletje spelen? Daar doe ik niet aan mee.

Als ik hier iets beweer, denk interessante feiten te hebben, een analyse maak of iets belangwekkends tegenkom, dan plaats ik altijd een link zodat mensen kunnen verifiëren of ik uit mijn nek klets, ze de oorspronkelijke bron kunnen inschatten, zich een mening kunnen vormen aan de hand van primaire bronnen.

Als je per se met de mensen hun voeten wil spelen, doe dat dan maar met iemand anders.
Vandaar dat je niet op de vraag antwoord.

Waarom zouden pro-palestijnen geen bewijzen moeten hebben en pro-Israeliers wel?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:04   #2044
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Er zitten elders in Europa ook nog linkiewinkie antisemieten hoor.
Hier en daar zal er wel een extreem-linkse conspiracy nut rondlopen die ook antisemitisch is, hoor, dat ge ik niet ontkennen. Het gros van de bevolking trekt zich echter geen barst aan van de voorbije gebeurtenissen. Daarom dat de gevolgen voor Israël nihil zullen zijn.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:14   #2045
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hier en daar zal er wel een extreem-linkse conspiracy nut rondlopen die ook antisemitisch is, hoor, dat ge ik niet ontkennen. Het gros van de bevolking trekt zich echter geen barst aan van de voorbije gebeurtenissen. Daarom dat de gevolgen voor Israël nihil zullen zijn.
De mensen hebben tegenwoordig wel andere katten te geselen, dan zich druk te maken over een conflict dat al een halve eeuw bezig is, en waarschijnlijk enkel opgelost zal zijn na het verdwijnen van één der twee belligerante landen en al zijn inwoners. Er is wederzijds al zoveel bloed vergoten dat de haat erin zit voor ettelijke generaties.
Sinds ik een klein ventje was, hoor ik daar al over zagen, net als bij mij verwonderen de meeste mensen zich over niets meer wat Israël en Palestina betreft. Binnen een week is het vervangen door een nieuw mini-drama...Niks nieuw onder de zon.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:29   #2046
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
' t Is dat Hamas het in Frankrijk natuurlijk voor het zeggen heeft.

Wat een rare hersenkronkel om elke oppositie tegen een illegale blokkade en illegale kaping te verengen tot Hamas.
Kom, heel het "humanitair goederenkonvooi" was toch een Hamasstunt. Laat het nu nog zijn dat Israel hier fameus geblunderd heeft.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:38   #2047
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Precies. Maak beter eens een lijsjte op van niet-moslims gebieden in Europa (regio's zonder 60% moslims) waar er betoogd gaat worden. Je gaan ze op 1 hand kunnen tellen, net zoals de betogers.
Ja, maar je moet nu ook niet denken dat dat betekend dat Europeanen voor de Israëlische piraterij zijn.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:42   #2048
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Kom, heel het "humanitair goederenkonvooi" was toch een Hamasstunt. Laat het nu nog zijn dat Israel hier fameus geblunderd heeft.
Het is niet omdat enkele oorlogszuchtige politici aan de andere kant van de wereld de 'you're either with or against us'-logica toepassen, dat je diezelfde logica dient te importeren naar onze eigen buitenlandse politiek.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:49   #2049
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat 2de is een reactie op wat JIJ zei!
Je antwoordDe niet op mijn vraag en begon zelf over arresteren...dit was een reactie op wat jij zei. Ik weet het, het gebeurt niet veel maar sommigen antwoorden op wat anderen zeggen. Is misschien vreemd voor jou maar toch bestaat het.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:52   #2050
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Vandaar dat je niet op de vraag antwoord.
Laaangzaam begint het door te sijpelen.
Ofwel argumenteer je met, door jou gevonden, NIET VERZONNEN feiten , MET bron.
Ofwel praat je tegen jezelf.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:55   #2051
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Laaangzaam begint het door te sijpelen.
Ofwel argumenteer je met, door jou gevonden, NIET VERZONNEN feiten , MET bron.
Ofwel praat je tegen jezelf.
Jama, dat je iets tegen mij hebt weet ondertussen iedereen al wel.

Maar antwoorden op de vraag doe je toch maar niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 juni 2010 om 11:55.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 11:57   #2052
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Het is niet omdat enkele oorlogszuchtige politici aan de andere kant van de wereld de 'you're either with or against us'-logica toepassen, dat je diezelfde logica dient te importeren naar onze eigen buitenlandse politiek.
Hoe je het ook draait of keert, de werkelijkheid is gewoon dat je voor iets bent of tegen iets. Punt. Je gaat ermee akkoord of je gaat er niet mee akkoord.
Dat is logica welke iedereen op deze aardkloot gebruikt. Je kan ook niet anders.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 12:04   #2053
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hoe je het ook draait of keert, de werkelijkheid is gewoon dat je voor iets bent of tegen iets. Punt. Je gaat ermee akkoord of je gaat er niet mee akkoord.
Dat is logica welke iedereen op deze aardkloot gebruikt. Je kan ook niet anders.
Wetenschappers, inspecteurs, analysten , ...
Kortom mensen die proberen op basis van feiten meningen vormen.
Een groep waar u duidelijk niet toe behoort. Eenzaam is het in die groep niet , merk ik.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 12:14   #2054
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Wetenschappers, inspecteurs, analysten , ...
Kortom mensen die proberen op basis van feiten meningen vormen.
Een groep waar u duidelijk niet toe behoort. Eenzaam is het in die groep niet , merk ik.
Je gaat hier toch niemand wijsmaken dat JIJ bij zo een groep hoort ?! Partijdiger als Cdude kan bijna niet, in elk geval waar het Juden betreft...Dolfke himself zou bij jou nog les kunnen nemen moest hij nog leven.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 12:35   #2055
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Wetenschappers, inspecteurs, analysten , ...
Kortom mensen die proberen op basis van feiten meningen vormen.
Een groep waar u duidelijk niet toe behoort. Eenzaam is het in die groep niet , merk ik.
Geen idee, ik behoor niet tot die groep. Ook heb ik geen idee waar je dat idee weer van gehaald hebt.
Je zou beter wat meer ontopic blijven ipv mij constant persoonlijk aan te vallen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 12:38   #2056
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Geen idee, ik behoor niet tot die groep. Ook heb ik geen idee waar je dat idee weer van gehaald hebt.
Je zou beter wat meer ontopic blijven ipv mij constant persoonlijk aan te vallen.
Persoonlijk? Ik?
Citaat:
de werkelijkheid is gewoon dat je voor iets bent of tegen iets. Punt. Je gaat ermee akkoord of je gaat er niet mee akkoord.
Daar reageer ik op.

Velenn, waaronder jij , doen dat niet.
Dat is geen aanval maar een conclusie gebaseerd op feiten.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 13:17   #2057
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Persoonlijk? Ik?
Daar reageer ik op.

Velenn, waaronder jij , doen dat niet.
Dat is geen aanval maar een conclusie gebaseerd op feiten.
Idd je reageert daarop door mij persoonlijk aan te vallen. Je zegt dat ik in een groep zit welke hun meningen niet vormen door feiten. Waarom je dat zegt, ik heb geen idee. Ik behoor niet tot die groep. En wat dat te maken heeft met wat ik zei...geen idee.

Op elke vlak, elk thema, je bent voor iets, of je bent tegen iets.

- Je bent voor homohuwelijk of je bent tegen.
- Je bent voor de VLD of tegen de VLD.
- Je bent voor iets of tegen iets.
- JIj bent tegen Israel, ik ben tegen criminelen...als het bewezen criminelen zijn.
- JIj vind alle Israeliers slecht, ik vind slechte israeliers slecht.
Wie is dus objectief en laat zijn mening vormen door feiten?
Iemand die geen bewijzen nodig heeft of iemand die dat wel nodig heeft om een mening te vormen? Maja, je wilt niet op de vraag antwoorden dus... blijf dan maar persoonlijk doen e. Je doet maar.


Wat heeft dat te maken met in een groepje zitten die hun mening laten vormen op basis van feiten of niet? Heeft er gewoon niets mee te maken omdat je mij enkel wat persoonlijk wilde aanvallen...wat je de laatste 5 pagina's eigenlijk constant aan het doen bent.

Nu zeg je ook dat ik niet reageer...ik doe niets anders...op welke vraag van jou heb ik nog niet gereageerd dan? JIj bent het welke niet wil antwoorden op mijn vraag. Ik snap ook niet waarom je zulke dwaze beweringen maakt terwijl iedereen zwart op wit kan zien dat jij niet wil antwoorden op mijn vraag en ik overal op reageer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 juni 2010 om 13:22.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 13:33   #2058
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd je reageert daarop door mij persoonlijk aan te vallen. Je zegt dat ik in een groep zit welke hun meningen niet vormen door feiten. Waarom je dat zegt, ik heb geen idee. Ik behoor niet tot die groep. En wat dat te maken heeft met wat ik zei...geen idee.

Op elke vlak, elk thema, je bent voor iets, of je bent tegen iets.

- Je bent voor homohuwelijk of je bent tegen.
- Je bent voor de VLD of tegen de VLD.
- Je bent voor iets of tegen iets.
- JIj bent tegen Israel, ik ben tegen criminelen...als het bewezen criminelen zijn.
- JIj vind alle Israeliers slecht, ik vind slechte israeliers slecht.
Wie is dus objectief en laat zijn mening vormen door feiten?
Iemand die geen bewijzen nodig heeft of iemand die dat wel nodig heeft om een mening te vormen? Maja, je wilt niet op de vraag antwoorden dus... blijf dan maar persoonlijk doen e. Je doet maar.


Wat heeft dat te maken met in een groepje zitten die hun mening laten vormen op basis van feiten of niet? Heeft er gewoon niets mee te maken omdat je mij enkel wat persoonlijk wilde aanvallen...wat je de laatste 5 pagina's eigenlijk constant aan het doen bent.

Nu zeg je ook dat ik niet reageer...ik doe niets anders...op welke vraag van jou heb ik nog niet gereageerd dan? JIj bent het welke niet wil antwoorden op mijn vraag. Ik snap ook niet waarom je zulke dwaze beweringen maakt terwijl iedereen zwart op wit kan zien dat jij niet wil antwoorden op mijn vraag en ik overal op reageer.
Ik ben zo vrij te reageren met een quote[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Bijzonder kinderachtig.

Wat is jouw bedoeling eigenlijk, een spelletje spelen? Daar doe ik niet aan mee.

Als ik hier iets beweer, denk interessante feiten te hebben, een analyse maak of iets belangwekkends tegenkom, dan plaats ik altijd een link zodat mensen kunnen verifiëren of ik uit mijn nek klets, ze de oorspronkelijke bron kunnen inschatten, zich een mening kunnen vormen aan de hand van primaire bronnen.

Als je per se met de mensen hun voeten wil spelen, doe dat dan maar met iemand anders.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 13:53   #2059
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ik ben zo vrij te reageren met een quote
Idd, en ook om de zoveelste keer niet te antwoorden op de vraag...maar ik ben degene die niet reageert e
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 juni 2010 om 13:53.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2010, 14:02   #2060
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ja, maar je moet nu ook niet denken dat dat betekend dat Europeanen voor de Israëlische piraterij zijn.
Ik denk in eerste plaats dat het de gemiddelde Europeaan/Amerikaan koud laat wat er daar gebeurt. Israël heeft met dit voorval niet meer tegenstanders dan voorstanders gewonnen, noch gaan ze er nadelige gevolgen van ondervinden.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be