Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 12 juni 2012, 21:48   #721
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
U bent blij, met smilies en thumbs up en al, dat Assad nog veel vrouwen en kinderen kan vermoorden en mutileren.

Schaamte over u. Shame on you!

Bah.
Dat is Uw interpretatie. Ik geef enkel een welgemeende voor Poetin. Uiteindelijk een wijze beslissing en tevens een duidelijk signaal. Wel een beetje te laat naar mijn mening, maar ik weet eigenlijk niet of Syrie dit soort hulp eerder reeds gevraagd had. In elk geval betekent deze hulp voor Assad een grote verandering op zijn schaakbord. Hopelijk heeft het positieve gevolgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2012 om 22:13.
zonbron is offline  
Oud 12 juni 2012, 22:21   #722
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Checkt u eigenlijk zelf uw bronnen, of copy-paste u gewoon wat u wordt doorgemaild?

De bron van uw blogpost, het artikel van de FA, stelt enkel dat de staatstelevisie beweert dat het bloedbad door de rebellen zou zijn aangericht.

De stelling in de blogpost



is dus een aantoonbare leugen, die u hier herhaalt.

De rest van het artikel van de FA, waarin staat dat regeringstroepen de VN-waarnemers de toegang tot het gebied verboden hebben, wordt weer weggelaten. Hoe kunnen we uw gecopy-paste nog serieus nemen als u het zelf niet eens gelezen hebt?
Vertel eens, waarom zou Assad de van AQ-ratten vergezelde VN-waarnemers toegang geven ? Dat ze die kerels 'thuis' laten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 12 juni 2012, 22:23   #723
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...2183/1.1329058

zum kotsen het Assadregime!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 12 juni 2012, 22:26   #724
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Belkacem: Gaat Turtelboom haar boekje te buiten?

Wat heeft dat er nu weer mee te maken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 12 juni 2012, 23:17   #725
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Remember...



thewasat - Signs Beyond Western Eyes: Unpacking The Announcement of the al-Bara’ ibn Malik Martyrs Brigade

mypetjawa - Good News: Syrian Opposition Now Flying al Qaeda Flag
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 juni 2012, 01:41   #726
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Over de figuur Ibn Malik: “martyred” in the Battle of Tustar against the Persian Empire in 640 CE.

640 na Christus, dat is midden de aanval van de Arabieren op het Perzische Imperium.

[Nota: de veroveringstocht van de Arabieren zou uiteindelijk slechts tot staan gebracht worden door Karel Martel, de koning der Franken.]
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 juni 2012 om 01:46.
Nr.10 is offline  
Oud 13 juni 2012, 02:35   #727
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Over de figuur Ibn Malik: “martyred” in the Battle of Tustar against the Persian Empire in 640 CE.

640 na Christus, dat is midden de aanval van de Arabieren op het Perzische Imperium.

[Nota: de veroveringstocht van de Arabieren zou uiteindelijk slechts tot staan gebracht worden door Karel Martel, de koning der Franken.]


Karel Martel, die geen enkele slag verloor tegen de islamieten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 juni 2012, 03:53   #728
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

De Afghan Air Force gebruikt de door de VS aangekochte Mi-7, dit zijn dezelfde helicopters welke aan Syrie zullen geleverd worden. .

Het Pentagon heeft namelijk een contract met het Russische bedrijf (900 miljoen US$) ...

AFP - US defends Russian arms deal despite Syria link

CNN - Senators: U.S. indirectly funding Syrian military

Hier is hij dan...



RIANOVOSTI - Senators Call For End to Russian Helicopter Deal




The Aviationist - VIDEO - New video: Syrian Air Force Mil Mi-17 using rockets
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2012 om 04:11.
zonbron is offline  
Oud 13 juni 2012, 09:32   #729
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De Afghan Air Force gebruikt de door de VS aangekochte Mi-7, dit zijn dezelfde helicopters welke aan Syrie zullen geleverd worden. .

Het Pentagon heeft namelijk een contract met het Russische bedrijf (900 miljoen US$) ...

AFP - US defends Russian arms deal despite Syria link

CNN - Senators: U.S. indirectly funding Syrian military

Hier is hij dan...



RIANOVOSTI - Senators Call For End to Russian Helicopter Deal




The Aviationist - VIDEO - New video: Syrian Air Force Mil Mi-17 using rockets


Leuk. Assad kan hiermee ganse dorpen met de grond gelijk maken, met nog meer massaslachtingen van burgers.

Maar niet erg, zolang u hier maar blij mee bent ....
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2012 om 09:33.
Antoon is offline  
Oud 13 juni 2012, 09:51   #730
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Leuk. Assad kan hiermee ganse dorpen met de grond gelijk maken, met nog meer massaslachtingen van burgers.

Maar niet erg, zolang u hier maar blij mee bent ....
Kom kom, niet emotioneel worden zei Brzezinski over Syrie.

Kijk vandaag maar niet naar het nieuws, de VN komen vandaag weer met een vernietigend rapport. Heartcrushing...

Verder, hopelijk heeft hij nu meer kans de AQ-ratten (burgers ?) te verwijderen, maar ze beschikken over luchtafweer.

Trouwens wat zou U zelf doen ? Zich overgeven aan AQ ?


Een beetje meer over de Mi-7...


...


Armament

The Mi-17/171 helicopter is capable of carrying troops and cargo for air assault of infantry troops, special force team insertion, and reply of ground troops. The Mi-8 helicopters in Russian Army and many other countries have also often been used for conducting armed attacks and providing close air support with unguided rockets and machine guns. The Mi-17s sold to China were unarmed, but the PLA managed to fit these helicopters with external weapon pylons similar to those used by the Russian Army. External stores are mounted on weapons racks on each side of the fuselage, with a total of six hardpoints. So far Mi-17s in service with the PLA have been seen carrying the 12.7mm machine gun pod, 57/68mm unguided rocket launcher, 250/500kg free-fall bomb, or TY-90 air-to-air missile according to their missions.

...

Licensed Co-Production

In March 2007, the Russian Mil Moscow Helicopter Plant JSC set up a joint venture “Sichuan Lantian Helicopter Co. Ltd.” in Chengdu, Sichuan Province to repair and manufacture the Mi-17 series helicopters for both Chinese and international customers. In May 2008, Russian RIA Novosti reported that the Mi-17 production at Lantian had already begin. The plant will build 20 helicopters in 2008, using Russian Ulan-Ude-supplied kits. The production is expected to reach 80 helicopters per year eventually. The variants to be built by Lantian will include Mi-171, Mi-17V5, and Mi-17V7.


BRON : SINODEFENCE

Deze rakkers worden dus ook in China geproduceerd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2012 om 10:04.
zonbron is offline  
Oud 13 juni 2012, 10:03   #731
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Heartcrushing...
Er zijn hierover beelden en bewijzen getoond op Terzake gisteren, en ik moest bijna overgeven. Maar u vindt dat blijkbaar leuk en maakt er grapjes over.

Bah, u bent heel erg laag gevallen. Ik heb hier geen zin meer in. Praat maar tegen uw vriend en collega -Jo- of zo.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2012 om 10:03.
Antoon is offline  
Oud 13 juni 2012, 10:07   #732
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Er zijn hierover beelden en bewijzen getoond op Terzake gisteren, en ik moest bijna overgeven. Maar u vindt dat blijkbaar leuk en maakt er grapjes over.

Bah, u bent heel erg laag gevallen. Ik heb hier geen zin meer in. Praat maar tegen uw vriend en collega -Jo- of zo.
Waar maak ik daar grapjes over ?

Bon, ik heb het nog niet gezien. Ik zal Terzake eens bekijken.

Op dat laatste geef ik geen commentaar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 juni 2012, 10:36   #733
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Terzake - Syrische kinderen als menselijk schild gebruikt

Zo, ik heb het bekeken. Jammer genoeg weerom geen beelden of enig bewijs dat de kinderen als menselijk schild gebruikt worden. (Wat is het nut eigenlijk van deze schokkende beelden zonder dat we kunnen zien wie de verantwoordelijken zijn ?)

Twee opmerkelijke zaken :

1. Het zou NU dus toch een burgeroorlog zijn

2. Er wordt gezegd dat het regime van Assad verantwoordelijk is, maar dat de rebellen zich ook aan dezelfde feiten schuldig maken, dit echter in mindere mate (weerom geen bewijs)

Dus het is een nu een burgeroorlog, hoe gaat U partij kiezen ? Zij die voor Assad zijn, zijn de slechte partij ? Buiten de storende beelden een zeer verontrustend stukje 'nieuws', het doet me terugdenken aan de incubator hoax (Irak/Q8) :

Christian Science Monitor - When contemplating war, beware of babies in incubators

More than 10 years later, I can still recall my brother Sean's face. It was bright red. Furious. Not one given to fits of temper, Sean was in an uproar. He was a father, and he had just heard that Iraqi soldiers had taken scores of babies out of incubators in Kuwait City and left them to die. The Iraqis had shipped the incubators back to Baghdad. A pacifist by nature, my brother was not in a peaceful mood that day. "We've got to go and get Saddam Hussein. Now," he said passionately.

I completely understood his feelings. Although I had no family of my own then, who could countenance such brutality? The news of the slaughter had come at a key moment in the deliberations about whether the US would invade Iraq. Those who watched the non-stop debates on TV saw that many of those who had previously wavered on the issue had been turned into warriors by this shocking incident.

Too bad it never happened. The babies in the incubator story is a classic example of how easy it is for the public and legislators to be mislead during moments of high tension. It's also a vivid example of how the media can be manipulated if we do not keep our guards up.


...


Ik verwacht nu inderdaad kinetische actie van het buitenland. Echter het is een burgeroorlog, wie gaat men dan aanvallen ? Verder vrees ik dat het uitschakelen van Assad ons nog meer van deze beelden zal opleveren...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2012 om 10:38.
zonbron is offline  
Oud 13 juni 2012, 11:06   #734
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
...
Ik verwacht nu inderdaad kinetische actie van het buitenland. Echter het is een burgeroorlog, wie gaat men dan aanvallen ? Verder vrees ik dat het uitschakelen van Assad ons nog meer van deze beelden zal opleveren...
Te laat natuurlijk. Vorig jaar, na de eerste demonstraties en lang voordat er gewapende opstandelingen waren. Toen Assad's leger reeds met scherp schoot op onschuldige demonstranten (allemaal burgers) en met tanks en vliegers de betogers aanviel, toen hadden ze hem meteen moeten afzetten en naar Den Haag sturen.

Maar u vond dat niet nodig. En nu komt u af met de burgeroorlog en met de gewelddadige opposanten die ertegenover staan.

Tja, ...

Ter herinnering:
Citaat:
De protesten begonnen op 15 maart 2011. De opstand werd beïnvloed door de andere protesten en opstanden in de regio (Arabische Lente), en was tot dan toe ongekend voor het land.
De betogers vroegen om politieke hervormingen, een einde aan de overheersing van de Baath-partij en meer burgerrechten, en het einde van de noodtoestand die al bestond sinds 1963.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2012 om 11:08.
Antoon is offline  
Oud 13 juni 2012, 11:11   #735
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Te laat natuurlijk. Vorig jaar, na de eerste demonstraties en lang voordat er gewapende opstandelingen waren. Toen Assad's leger reeds met scherp schoot op onschuldige demonstranten (allemaal burgers) en met tanks en vliegers de betogers aanviel, toen hadden ze hem meteen moeten afzetten en naar Den Haag sturen.

Maar u vond dat niet nodig. En nu komt u af met de burgeroorlog en met de gewelddadige opposanten die ertegenover staan.

Tja, ...
ik vraag mij toch af waar u de informatie haalt.
werkt u daar? bent u bewoner van syrië? al het andere is van horen zggen. dus eenzijdige berichtgeving die u gelooft.
ik geloof sadat niet, maar ook de leugenaars van de uno niet. ik heb in irak gewerkt ten tijde van sadam. en ja, men moest enigszins voorzichtig zijn. maar ik geef u toc de raad om niet op te roepen om onze koning te vermoorden. want dan zal u dezelfde toestanden tegenkomen zoals onder sadat of assam.elke koning, dictator beschermt zijn eigen vel.
fernand is offline  
Oud 13 juni 2012, 12:30   #736
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Te vermoorden?

Ik dacht dat hij zei dat ze hem moesten berechten? Mooie sprong maakt u daar.

Grappig trouwens dat jullie mantra blijkbaar is: geloof die filmpjes niet! Hier is een filmpje/blog om het te bewijzen!

De Nr10's en de Zonbronnen hier zouden blijkbaar zonder verpinken voor Assad een paar kindjes gaan doodmartelen, zolang ze zichzelf maar wijsmaken dat het 'ratten van al quada' zijn... Dat jullie het aanvaarden dat het regime daar geen waarnemers en journalisten toelaat, en daarna alles geloven dat jullie horen van datzelfde regime of bloggers... Om het met een Godwin te zeggen: in 1939 hadden jullie gewoon meegemarcheerd, kindjes vermoorden om het vaderland te beschermen!
Klein Licht is offline  
Oud 13 juni 2012, 12:34   #737
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dus het is een nu een burgeroorlog, hoe gaat U partij kiezen ?
Wat denkt u van niet? Uw pogingen om de ene partij als engelen en de andere als duivels af te schilderen lijkt me een spastische reflex. Beide partijen moeten het moorden en martelen staken.

Maar ja dat past niet in uw eigen moordlust, als ik de tendens in uw posts bekijk...
Klein Licht is offline  
Oud 13 juni 2012, 12:51   #738
julian
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 4.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Inderdaad, alhoewel ik ze liever eerder had gezien. Rusland heeft gewacht tot het laatste moment. Maar uiteindelijk komt er toch wat hulp. Dat helicopters effectief zijn hebben we in Irak al kunnen zien. Hopelijk kruipen de AQ-ratten nu spoedig ergens terug onder hun steen.
Dat is uw spin. De waarheid is dat ze zullen gebruikt worden om oorlogsmisdaden te plegen.
julian is offline  
Oud 13 juni 2012, 12:53   #739
julian
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 4.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Terzake - Syrische kinderen als menselijk schild gebruikt

Zo, ik heb het bekeken. Jammer genoeg weerom geen beelden of enig bewijs dat de kinderen als menselijk schild gebruikt worden. (Wat is het nut eigenlijk van deze schokkende beelden zonder dat we kunnen zien wie de verantwoordelijken zijn ?)

Twee opmerkelijke zaken :

1. Het zou NU dus toch een burgeroorlog zijn

2. Er wordt gezegd dat het regime van Assad verantwoordelijk is, maar dat de rebellen zich ook aan dezelfde feiten schuldig maken, dit echter in mindere mate (weerom geen bewijs)

Dus het is een nu een burgeroorlog, hoe gaat U partij kiezen ? Zij die voor Assad zijn, zijn de slechte partij ? Buiten de storende beelden een zeer verontrustend stukje 'nieuws', het doet me terugdenken aan de incubator hoax (Irak/Q8) :

Christian Science Monitor - When contemplating war, beware of babies in incubators

More than 10 years later, I can still recall my brother Sean's face. It was bright red. Furious. Not one given to fits of temper, Sean was in an uproar. He was a father, and he had just heard that Iraqi soldiers had taken scores of babies out of incubators in Kuwait City and left them to die. The Iraqis had shipped the incubators back to Baghdad. A pacifist by nature, my brother was not in a peaceful mood that day. "We've got to go and get Saddam Hussein. Now," he said passionately.

I completely understood his feelings. Although I had no family of my own then, who could countenance such brutality? The news of the slaughter had come at a key moment in the deliberations about whether the US would invade Iraq. Those who watched the non-stop debates on TV saw that many of those who had previously wavered on the issue had been turned into warriors by this shocking incident.

Too bad it never happened. The babies in the incubator story is a classic example of how easy it is for the public and legislators to be mislead during moments of high tension. It's also a vivid example of how the media can be manipulated if we do not keep our guards up.


...


Ik verwacht nu inderdaad kinetische actie van het buitenland. Echter het is een burgeroorlog, wie gaat men dan aanvallen ? Verder vrees ik dat het uitschakelen van Assad ons nog meer van deze beelden zal opleveren...
Gij zijt nog altijd in de ontkeningsfase;
julian is offline  
Oud 13 juni 2012, 12:54   #740
julian
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 4.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Kom kom, niet emotioneel worden zei Brzezinski over Syrie.

Kijk vandaag maar niet naar het nieuws, de VN komen vandaag weer met een vernietigend rapport. Heartcrushing...

Verder, hopelijk heeft hij nu meer kans de AQ-ratten (burgers ?) te verwijderen, maar ze beschikken over luchtafweer.

Trouwens wat zou U zelf doen ? Zich overgeven aan AQ ?


Een beetje meer over de Mi-7...


...


Armament

The Mi-17/171 helicopter is capable of carrying troops and cargo for air assault of infantry troops, special force team insertion, and reply of ground troops. The Mi-8 helicopters in Russian Army and many other countries have also often been used for conducting armed attacks and providing close air support with unguided rockets and machine guns. The Mi-17s sold to China were unarmed, but the PLA managed to fit these helicopters with external weapon pylons similar to those used by the Russian Army. External stores are mounted on weapons racks on each side of the fuselage, with a total of six hardpoints. So far Mi-17s in service with the PLA have been seen carrying the 12.7mm machine gun pod, 57/68mm unguided rocket launcher, 250/500kg free-fall bomb, or TY-90 air-to-air missile according to their missions.

...

Licensed Co-Production

In March 2007, the Russian Mil Moscow Helicopter Plant JSC set up a joint venture “Sichuan Lantian Helicopter Co. Ltd.” in Chengdu, Sichuan Province to repair and manufacture the Mi-17 series helicopters for both Chinese and international customers. In May 2008, Russian RIA Novosti reported that the Mi-17 production at Lantian had already begin. The plant will build 20 helicopters in 2008, using Russian Ulan-Ude-supplied kits. The production is expected to reach 80 helicopters per year eventually. The variants to be built by Lantian will include Mi-171, Mi-17V5, and Mi-17V7.


BRON : SINODEFENCE

Deze rakkers worden dus ook in China geproduceerd.
Gij geilt op de oorlogsmisdaden van Assad.
julian is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be