Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2017, 12:29   #61
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Idd geen boemboem meer. Waarom zou ik dat nog doen? Om veel belastingen te moeten betalen? Waar ze dan die profiteurs in het leger kunnen mee betalen. Neen dank u. En jij mag voor die boys respect hebben. Dat is uw volste recht. Zo heb ik het volste recht te mogen zeggen dat ik nul, nul respect voor die boys heb. Maar ik stel mij toch vragen wat jij die mannen ziet doen? Buiten wat rond slenteren, nors naar de mannen te kijken en als een geile puber naar de vrouwen. Ik zie totaal geen meerwaarde in die mannen daar. Of denk je nu echt dat ze die terroristen in Zaventem en Maalbeek hadden kunnen stoppen? Mee opgeblazen worden als ze in de buurt stonden ja. Dus meerwaarde = nul. En neen ik moest niet naar het leger. Zelfs geen testen moeten gaan doen. Dankzij een brave ziel die wist hoe het te omzeilen. Een jaar van uw leven in een kazernekroeg gaan verspillen? Ik niet! Eigenlijk straf want op mijn 19e wist ik al hoe nutteloos ons Belgisch leger was en nog is.
Kom van uw troon.
Zonder leger staan we nergens in de wereld.
Dat u ...
Jongens toch ..
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 23:14   #62
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ja en Sinterklaas bestaat ook nog Dat is nu de dikste zever die ik in jaren al heb gelezen. Een militair heeft een standaard opleiding die echt poepsimpel is. Enkel als je hoger wil opklimmen ga je "hogere" studies aan. In theorie want de echt hoge benoemingen zijn en blijven politiek gestuurd. Neen het leger is gewoon een soort "afvalput" voor gasten waar ze in school niets mee konden aanvangen. Het BLO voor de harde kern.

Pas nog gezien. Ga eens naar de luchthaven van Zaventem. Als je vb. iemand moet gaan ophalen of zo. Tussen al die hangmilitairen haal er 1 bachelor uit. Ik denk niet dat ze zelfs deftig kunnen lezen en schrijven. Of worden ze betaald om zich dom en achterlijk voor te doen? Wel stoer en als een echte macho kijken. Vraagt een jong veulen iets dan springen ze maar vraagt een oudere man iets dan kijken ze eens nors. Veel te veel hormonen die gastjes. Wat het niet kan doen om een geweer te mogen vast houden

MEER RESPECT VOOR DE MANNEN VAN DE VUILKAR (die doen tenminste nog nuttig werk)
Porsche, ik denk dat u nors kijkt omdat een jong veulen u niks meer vraagt.
Bent u misschien jaloers op onze militairen omdat ze aandacht krijgen van die jonge veulens en u niet?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be