Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Bart Tommelein (Open VLD) - 12 tot 18 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Bart Tommelein (Open VLD) - 12 tot 18 maart °1962 Oostende. Liberaal volksvertegenwoordiger (VLD) voor de kieskring West-Vlaanderen sedert 18 mei 2003. - Lid van de VLD-fractie. - Gegradueerde in de toegepaste communicatie. - Gemeenteraadslid van Oostende. - Lid van de Raadgevende interparlementaire Beneluxraad.

 
 
Discussietools
Oud 19 maart 2007, 01:02   #21
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Naar mijn mening is de discussie die we hier voeren gelijkaardig. Ik probeer na te gaan of een maatschappij die het grootst mogelijk geluk voor het grootst aantal mensen nastreeft, enerzijds dat burger-type kan tevreden stellen en anderzijds, voor wie de staat daarvoor wel betaalt, een uitgebreid sociaal netwerk kan bevatten. Een voorwaarde die ik wel stel is dat we bijvoorbeeld allemaal bij dezelfde dokter terechtkunnen, we betalen er alleen anders voor.
Als de staat vrijheid van vereniging garandeert (en stopt met monopolies en kartels te beschermen), lijkt mij dat geen probleem.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be