Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2016, 08:26   #41
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

Citaat: dit hoort ook te staan in deze draad


Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht

Hoe zou hij zijn geweest als tiener?

Borgerocco zeer arm en van uit mijn kamertje uitkijkend op de spoorwegen met een zeer grote lotto reclame.
Vandaar is mijn idee gegroeid dat een miljonaire iemand is die niet moet werken en steeds op verlof is en zeker dus niet een zakenman is in strakke bankpakken (blauw ,zwart of grijs ) en die 72 uur per week werkt en zijn verlof netjes op een papiertje moet aanvragen.
Dus zeker geen Marc Coucke die op zijn graf mag zetten " hij werkte tot hij er bij neerviel "
In onze tijd vroegen de meisjes niet wat we studeerden ,maar welke business wij zouden opstarten .
Het doel was tot je 40e te werken, dan je business te verkopen en dan fariente.(niets meer doen dan het geld proberen op te maken )
Toen ik mijn avondschool had beëindigd na 6 jaar ,moesten we een eindwerk indienen.
Mijn eindwerk had als titel "Hoe een import en een export handel opstarten "
het bestond uit 3 deeltjes.

Het staatsblad met de stichting van mijn eigen zaak.
De 1e balans van het eerste boekjaar.
Copie van mijn bankrekening met mijn eerste miljoen Bfr op.

De leerraars stonden perflex maar ze hebben me wel mijn diploma gegeven.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-08-28.jpg‎
Bekeken: 93
Grootte:  88,6 KB
ID: 104121  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 08:31.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 08:39   #42
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht

Kijk, ik ben bereid om je een kans te geven. Ik ben ook geen simpele. Dus:

Kan je in eigen woorden uitleggen wat een Galoisveld is en hoe je er eentje vormt vertrekkend van een veelterm?

Was een zeer venijnige vraag en bewijst dat je wel iets van GALOIS THEORIE kent . Zelfs GALOIS wist daarop direkt geen antwoord in zijn originele papers. Hij had de avond voor zijn dood het CONCEPT op papier gezet maar ook geschreven dat de computational oplossing dus het daadwerkelijk probleem van het berekenen van de Galois groep geen sinecure was en zou een opgave zijn voor toekomstige generaties.
Als autodidact heb ik dus begonnen met de studie van de originele papers van Galois (60 blz in totaal) de nadruk lag daar in het concept ,de extensie niet op de berekening van de Galois resolvent.
Nu is dit alles geen probleem meer met maple en mathematica ,geef welke veelterm in het programma en de roots rollen eruit ,maar het concept is majestueus 'een base field verruimen met diverse nieuwe entiteiten' lees de wet verruimen met nieuwe uitspraken.
Dat was hetgeen ik heb ontdekt in 1986 -1988 dankzij de professor wiskunde in Antwerpen die mij leerde dat morphismen ook kunnen toegepast worden op elke verzameling, dus ook op recht.
Met de eerste toepassing van wat hij mij leerde had ik meer verdiend danhij in 10 jaar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 08:45   #43
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

ik ben juridisch onklopbaar


Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht

Aan welke voorwaarden dient een juridische structuur te voldoen om isomorf te zijn met een Galois-structuur van eender welke gedaante?

Q L C

Q beheers je alle wetteksten
C dan beheers je alle uitspraak en rechtsleer

daartussen is L

Hoe dichter je aan Q bent hoe minder kans je maakt een zaak te winnen.
Hoe dichter je aan C bent hoe meer kans je maakt en hoe superieurder je bent.

L moet dus opschuiven naar rechts

Je moet dus de maximum field vinden in je case (de Galois groep van je specifieke veelterm of polynoom (analogie) )

Daar is juist Galois theorie als techniek zo nuttig in, je hebt de structuur om de minimum polynoom of splittingfield of maximum rechtsuitbreiding te vinden )

en daar ben ik een super krak in met 28 jaar theoretische en praktische ervaring in.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=207

Beschouw elke implecatie uit A volgt B als een algebraisch getal,maak je extensies volgens de Galois theorie en je bent er (Heb er zelf 12 jaar overgedaan om mijn database op te stellen ).
Ze was aangeslagen door de gerechtelijke ,maar door het verstrijken van de 10 jaar beroepsverbod hebben ze me deze moeten terug geven. Dus hou je vast aan de takken van de bomen want i am alive and kicking nu.

Wanneer zijn R(spec) of C(spec) volledig , maw wanneer heb je alle wetsartikels ,vonnissen en rechtspraak gevonden .

Het doel van de brainstorm is het samenstellen van R(spec) of indien nodig C(spec) om zeker te zijn dat je constructie wettelijk en legaal is.

Je hebt geen waterdichte negenproef die je bevestigd dat er niets vergeten is ,maar je hebt wel een vuistregel die je kan gebruiken en die in 95 procent van de gevallen de ontbrekende subsets aanduid (existence proof, not constructible proof). Je weet dus enkel dat er iets ontbreekt ,maar niet wat ?
Net zoals de negenproef die zegt dat het juist of verkeerd is ,maar niet wat er verkeerd is.

De proef is de Dickson double rule en die wordt uitgelegd in de voordracht.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 09:00.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 08:58   #44
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Maar Paul, waarvoor moest den Eric nu zitten ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 09:10   #45
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Maar Paul, waarvoor moest den Eric nu zitten ?
wat bedoel je met zitten ? Ik heb die man 1 maal ontmoet in een sterfhuisconstructie .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 09:11.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 09:31   #46
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
wat bedoel je met zitten ? Ik heb die man 1 maal ontmoet in een sterfhuisconstructie .

Paul, je hebt zelf gezeten. Doe dus niet alsof je niet weet wat zitten is.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 09:40   #47
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Paul, je hebt zelf gezeten. Doe dus niet alsof je niet weet wat zitten is.
ik heb voorarrest gehad ,nooit veroordeling maar ik weet niets van Eric behalve dat hij een ingenieur is ,ik weet zelfs niet of het burgerlijk of industrieel is . ik heb die man ontmoet op de brainstorm van een sterfhuisconstructie.

KRIEGSSPIELE BRAINSTORM

DEFINITIE :
In de praktijk bestaat een kriegsspiele brainstorm uit de volgende stappen:

• Informatiesessie voor de betrokken mensen en uitleg over de mogelijkheden.
• Voorstellen van een concept
• Verbeteren en aanpassen van het concept.
Door middel van een interactief proces van mogelijke nieuwe voorstellen, opmerkingen, verbeteringen en aanpassingen gebaseerd op de PDCA cyclemethode van Deming:
Plannen, Doen, Controleren, Afronden, wordt dan het uiteindelijk concept verkregen welke door al de betrokkenen kan worden goedgekeurd.

• Het bereiken van een consensus, geen meerderheid maar uniformiteit, met andere woorden: iedereen moet akkoord zijn is belangrijk.

Het is dankzij de consensustechniek dat een groep mensen op overzichtelijke- en efficiënte wijze tot een gezamenlijke beslissing kunnen komen.
De consensus vereist dus dat de gekozen oplossing unaniem aanvaard wordt .

• De Controle van de haalbaarheid en realisatie:
• Laatste fase: Stoppen of nieuw concept proberen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233200
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 09:40.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 09:51   #48
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Oh ok, my bad.
Ik dacht zo, oplichters onder elkaar
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 09:59   #49
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

dit hoort hier ook ,een forum lid die na 5 maanden eindelijk kan volgen

[quote=Patrice;8168610]---

Dus wat hij doet, is eigenlijk heel simpel. Een firma die haar schulden niet meer kan betalen, laat hij vereffenen i.p.v. het faillissement aan te vragen. Zijn activa (incl. voorraden, machinepark, enz.) verkoopt hij door aan een nieuwe vennootschap met dezelfde eigenaar. Dat bedrijf kan dan blijven verder werken met dezelfde klanten en leveranciers, maar de RSZ-schulden gaan in rook op.

Wat Paul Van der Es (op dit forum "bedrijven docter") hier "de zieke delen afsnijden" noemt, is dus eigenlijk gewoon een constructie QUOTE]

Tot daar bent u juist (eindelijk heb je het begrepen°, het is geen belasting fraude en het is niet enkel de RSZ die in de kou blijft staan maar ook de belastingen en zeer veel overige schuldeisers behalve de toeleveranciers die men nodig heeft.(Hoe die betaald worden is nog een geheim )
Vandaar ook mijn draad in politics be "zijn sterfhuisconstructies maatschappelijk aanvaardbaar" dus die discussie is op een ander forum en gaan we niet herhalen.

Ze zijn zelfs wettelijk als je bepaalde spelregels volgt zie op google verschil tussen legale en niet legale sterfhuisconstructies.

Sterfhuisconstructies zet je nooit op zonder een brainstorm met de huisadvocaat, boekhouder en curator uit de streek NOOIT of je hangt.

U ziet wel hier , een sterfhuisconstructie die 15 jaar probleemloos wordt toegepast blijkt ineens een repareerbare fout te bevatten.

Eindelijk heb je het door ,je gaat nog mee kunnen discuteren ,maar ik zou toch nu vooral eerst veel lezen op google want zo simpel is het niet en je moet werkelijk op de lijn spelen of je bent in de bak (risico van het beroep)

Het is zoals koorddansen ,een misstap en ...... BY BY.

De sterfhuisconstructie waarover hier op deze draad wordt gediscuteert heeft nu zelfs een naam gekregen als variant naar het arrest van Bergen.

Er zijn zeer veel varianten afhankelijk van het probleem , ik zelf ken een 20 tal verschillende procedures.

En ja ik heb deze techniek uitgevonden, lees nu eens eindelijk mijn biografie.
En ja wiskunde speelt een zeer belangrijke rol in deze constructies.

Zie ook naar slachthuisconstructies, want dat is pure fraude waaraan ik mij nooit bezondigd heb.

Dus eerst de definities lezen en begrijpen, dan goochelen en dan terugkomen discussiëren.

veel moed en studiegenot, het is een zeer boeiende materie.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=280
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  800--Constructies-Constructie.jpg‎
Bekeken: 112
Grootte:  113,6 KB
ID: 104129  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 10:04.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 10:02   #50
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Oh ok, my bad.
Ik dacht zo, oplichters onder elkaar
Dat ik geen oplichter maar een VERLICHTER ben ,zal voor iedereen duidelijk zijn als ze deze draad tot hier gelezen hebben.

Een voorbeeld van mijn VERLICHTING

Toen ik mijn sterfhuisconstructies begon stond er,net zoals nu in de vereffening wetgeving nergens dat de beslagen waren opgeheven .
Dit was anders in de faillissement wetgeving waar uitdrukkelijk instond dat alle beslagen waren opgeheven (art 454 faillissement wet)
Gezien bij een sterfhuisconstructie altijd de activa al onder beslag liggen moest ik dus dit probleem oplossen.
Ik maakte dus gebruik van de wiskunde en ging uit van de stelling van het ongerijmde.
Stel dat een deurwaarder die beslag had gelegd op de activa van de vennootschap toch zou mogen verkopen, dan zou dat betekenen dat een niet bevoorrecht schuldeiser of algemeen bevoorrecht schuldeiser de goederen zou kunnen verkopen en zichzelf bij voorrang betalen.
Maar in de vereffening wetgeving in art 184 SWKH stond dat in vereffening de samenloop regel (art7 en art 8 van de Hyp W °) van kracht was.

Ik had hier dus een contradictie een (absurdum ) en daardoor bewees ik dat ingeval van vereffening de beslagen waren opgeheven net zoals in geval van faling.

Nu is dit allemaal common sens ,maar toen ik het voor het eerst deed, had ik overal schuldeisers die klacht neerlegde omdat ik beslagen goederen had verkocht.
Geen enkel deurwaarder geloofde mij en ik heb tientallen malen naar de beslagrechter moeten stappen om de deurwaarder te stoppen met de verkoop van zijn goederen.
Binnen het jaar had ik meer dan 65 strafklachten voor het verduisteren en wegnemen van beslagen goederen en begon mijn trektocht langs alle gerechtelijke politie kantoren van Vlaanderen.

Ik heb overal deze stelling van het ongerijmde mogen gaan uitleggen , en overal had ik ambras met iedereen.

Dit is mijn probleem ,ik bouw alles op zoals de wiskundigen doen lemma per lemma en dan brij ik alles aan elkaar.

Is er iemand die ook maar in de verste verte begrijpt dat wanneer je in een huurgeschil bent uitgedreven ,ik terug binnen kom langs de deur en alles terug op zijn plaats laat zetten bij rechtelijke macht, zonder proces en of titel .(RED INTEGRANDE noemt zo een constructie )

of dat je een vennootschap hebt waarvan alle en ik herhaal alle aandelen in handen zijn van deze vennootschap zelf.

ik kan eindeloos verder gaan, wiskunde toegepast in recht krijg je hetzelfde resultaat dan dat 1+2+3+4 ....... = - 1/12 zie mijn draad onder koetjes of kalfjes.


Ik heb juridisch nog zeer veel verassingen en zal die tijdens mijn voordrachten nog naar voren breng
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 10:11.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 10:27   #51
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dat ik geen oplichter maar een VERLICHTER ben ,zal voor iedereen duidelijk zijn als ze deze draad tot hier gelezen hebben.

Een voorbeeld van mijn VERLICHTING

Toen ik mijn sterfhuisconstructies begon stond er,net zoals nu in de vereffening wetgeving nergens dat de beslagen waren opgeheven .
Dit was anders in de faillissement wetgeving waar uitdrukkelijk instond dat alle beslagen waren opgeheven (art 454 faillissement wet)
Gezien bij een sterfhuisconstructie altijd de activa al onder beslag liggen moest ik dus dit probleem oplossen.
Ik maakte dus gebruik van de wiskunde en ging uit van de stelling van het ongerijmde.
Stel dat een deurwaarder die beslag had gelegd op de activa van de vennootschap toch zou mogen verkopen, dan zou dat betekenen dat een niet bevoorrecht schuldeiser of algemeen bevoorrecht schuldeiser de goederen zou kunnen verkopen en zichzelf bij voorrang betalen.
Maar in de vereffening wetgeving in art 184 SWKH stond dat in vereffening de samenloop regel (art7 en art 8 van de Hyp W °) van kracht was.

Ik had hier dus een contradictie een (absurdum ) en daardoor bewees ik dat ingeval van vereffening de beslagen waren opgeheven net zoals in geval van faling.

Nu is dit allemaal common sens ,maar toen ik het voor het eerst deed, had ik overal schuldeisers die klacht neerlegde omdat ik beslagen goederen had verkocht.
Geen enkel deurwaarder geloofde mij en ik heb tientallen malen naar de beslagrechter moeten stappen om de deurwaarder te stoppen met de verkoop van zijn goederen.
Binnen het jaar had ik meer dan 65 strafklachten voor het verduisteren en wegnemen van beslagen goederen en begon mijn trektocht langs alle gerechtelijke politie kantoren van Vlaanderen.

Ik heb overal deze stelling van het ongerijmde mogen gaan uitleggen , en overal had ik ambras met iedereen.

Dit is mijn probleem ,ik bouw alles op zoals de wiskundigen doen lemma per lemma en dan brij ik alles aan elkaar.

Is er iemand die ook maar in de verste verte begrijpt dat wanneer je in een huurgeschil bent uitgedreven ,ik terug binnen kom langs de deur en alles terug op zijn plaats laat zetten bij rechtelijke macht, zonder proces en of titel .(RED INTEGRANDE noemt zo een constructie )

of dat je een vennootschap hebt waarvan alle en ik herhaal alle aandelen in handen zijn van deze vennootschap zelf.

ik kan eindeloos verder gaan, wiskunde toegepast in recht krijg je hetzelfde resultaat dan dat 1+2+3+4 ....... = - 1/12 zie mijn draad onder koetjes of kalfjes.


Ik heb juridisch nog zeer veel verassingen en zal die tijdens mijn voordrachten nog naar voren breng
tl;dr

Maar waar blijft Van der Ven dan ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 10:30   #52
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
tl;dr

Maar waar blijft Van der Ven dan ?
Die kan niet op dit forum wegens de ledenstop verdomme zijn ban is net opgeheven op het seniorennet dus hij zal daar wel verschijnen en hier ook hoop ik ,de moderator ging spreken met Maarten om tenminste Eric hier toe te laten.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  agendaitem_taboe-baseline.png‎
Bekeken: 105
Grootte:  143,1 KB
ID: 104132  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 10:31.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 10:34   #53
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Die kan niet op dit forum wegens de ledenstop verdomme zijn ban is net opgeheven op het seniorennet dus hij zal daar wel verschijnen en hier ook hoop ik ,de moderator ging spreken met Maarten om tenminste Eric hier toe te laten.
Toch nog goed nieuws dus

Hoe is het met Viv ? Wat ging ze doen vandaag ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 11:35   #54
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Toch nog goed nieuws dus

Hoe is het met Viv ? Wat ging ze doen vandaag ?
SHOPPEN
Hij die mijn vrouw overneemt is mijn volgende klant !

en ik ontving net mail van eric hij zit hier laatste bericht:


http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45441/highlight//
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 12:14   #55
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Dat is gewoon een copypaste van het zgn. bericht van hem dat jij hier ergens plaatste.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 12:45   #56
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dat is gewoon een copypaste van het zgn. bericht van hem dat jij hier ergens plaatste.
Hij komt wel op dit forum ,hij wacht op mail van beheerder, Hij is wel ingelogd op het Nederlands forum en ik ga geen ban riskeren met dubbele nick want mijn ganse thesis wordt daar gepubliceert.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 14:04   #57
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Wat zou het paspoort van Eric moeten bewijzen eigenlijk ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 14:05   #58
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Toch nog goed nieuws dus

Hoe is het met Viv ? Wat ging ze doen vandaag ?
Heb je gevraagd per pb om een e mail adres op te geven zodat ik het paspoort van eric kan doorzenden ,ik mag dat niet openbaar hier op het forum zetten voor gevaar van identiteitsdiefstal dus moet je vertrouwen en zend het per e mail en dan moet je het maar bevestigen dat het klopt en dat die man bestaat.

Waarom je een vijfdegraadsvergelijking niet kan oplossen met een formula staat hieronder in 1 beeld samengevat (abstracte wiskunde), omdat A5 een simple groep is en dat bewijs je met deze dodecahedral.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 14:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 14:08   #59
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat zou het paspoort van Eric moeten bewijzen eigenlijk ?
dat die bestaat en nederlander is en ik het niet ben
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 14:10   #60
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
dat die bestaat en nederlander is en ik het niet ben
Ik twijfel er niet aan dat die bestaat. Ik stel me enkel vragen wat jij met zijn paspoort moet...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be