Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 29 januari 2015, 12:30   #61
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ja hoor. En ze hadden ook wat slagersmessen in de auto om mee te spelen. Hoe is het nu zover al gekomen dat kindjes niet meer mogen spelen?
Eerst waren het vuurwapens en een verdacht islamitisch geschrift , plots zijn het nepwapens en een koran .
En ja , vorige week kreeg ik een berisping van de politie omdat een koevoet en schroevendraaier in mijn auto lagen , moesten in de kofferbak liggen .
Zo kan het wel eventjes, dit is paranoia , moest ik allochtoon geweest zijn , ik had er nog een nachtje cel bijgekregen .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 12:32   #62
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Eerst waren het vuurwapens en een verdacht islamitisch geschrift , plots zijn het nepwapens en een koran .
En ja , vorige week kreeg ik een berisping van de politie omdat een koevoet en schroevendraaier in mijn auto lagen , moesten in de kofferbak liggen .
Zo kan het wel eventjes, dit is paranoia , moest ik allochtoon geweest zijn , ik had er nog een nachtje cel bijgekregen .
Koevoet ? Schroevendraaier ?
Gelukkig dat er geen inbraak in de buurt was gesignaleerdd of men kon inderdaad een nachtje in de cel doorbrengen.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 29 januari 2015, 12:33   #63
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Stonden die fotookes ook in de pers? Misschien hebben ze eerst wat moeten zoeken alvorens ze iemand vonden die hen die fotookes uit syrie wou verkopen hé.

Dat klopt , ze hebben 10 dagen gewacht om met die foto's naar buiten te komen , ze moesten eerst iemand vinden .
Ten andere , het parket geeft het zelf toe , ze wilden wraak op de politie , niet op onze maatschappij omdat ze diverse keren in den bak vlogen voor gewone criminele feiten .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 12:35   #64
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat kan niet.
Wij hebben hier een zeer strenge wapenwet, die is ingevoerd voor onze veiligheid.
Dat moet dus een vergissing zijn.
Waarschijnlijk kwamen die wapens uit Zwitserland of en ander gevaarlijk land met een losse wapenwetgeving.
Het stond uitgebreid in de pers dat hun wapens in Brussel gekocht waren .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 12:42   #65
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer politie je onheus behandelt ken je vast de weg, hou eens op met je gezaag en geklaag waarbij alweer voor de zoveelste keer iedereen overal schuld aan heeft behalve jongeren zelf!
Als autochtoon 3 keer gefouilleerd geweest toen ik 1 jaar in Gent woonde , ik leek op een 20 jarige Marokkaan die een nachtwinkel had overvallen , ik was toen al in de 30 , ik leek enkele maanden later op een 25 jarige baardige hippie die heroine dealde , nooit een baard gehad , enkele maanden later leek ik op een kaalgeschoren getatoueerde hooligan die overal boel zocht , ik heb geen tatouages .
En ik ken de weg , 3 keer klacht ingediend bij het comité P , 3 keer kreeg ik na een half jaar een brief terug waarin stond dat mijn klacht kennelijk ongegrond was zonder verdere uitleg .
Dergelijke zaken overkomen duizenden moslimjongeren in Belgie , en daarom telt Belgie procentueel het hoogst aantal Syriestrijders en vallen die gefrustreerde moslimjongeren niet ons maar de politie aan .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 13:02   #66
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

..

Laatst gewijzigd door Adrian M : 29 januari 2015 om 13:31.
Adrian M is offline  
Oud 29 januari 2015, 14:57   #67
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Na de zoveelste verwijzing, mag men toch wel aannemen dat betrokkene een zekere fixatie heeft op het bewuste lichaamsdeel ! Het schijnt dat men daar tegenwoordig operatief snel een oplossing kan voor aanbieden.
Een tooltje bedoel je. Het heet een "ballcrusher".
DeProf_eet is offline  
Oud 29 januari 2015, 15:05   #68
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ach hou toch op met je onzin!
Enig idee hoe vaak banale voorvallen in wijken, waar allochtone jongeren niet eens betrokken partij zijn, uit de hand lopen omdat die heren onmiddellijk als ramptoeristen samenklitten, mekaar opbellen en opjutten, om vervolgens te provoceren naar politie toe?

Vermeld ook even dat " bij verzet" vooral bij allochtone jongeren er gewoon een rel bezig is, waarbij hun " vrienden " zelf vaak politie uitdagen en fysiek lastig vallen, ik ben dat calimerogedoe van jou met je verhalen over politie als reden tot radicalisering en haat, je obsessie met ballen en wie daar allemaal aankomt, gewoon beu.
Wanneer politie je onheus behandelt ken je vast de weg, hou eens op met je gezaag en geklaag waarbij alweer voor de zoveelste keer iedereen overal schuld aan heeft behalve jongeren zelf!

Walgelijk hoor, hoe je hier probeert om radicalisering te recupereren om maar weer eens alle verantwoordelijkheid bij politie te leggen, je lijkt bleiter van dienst Abou Jah Jah wel!
Goe gezegd aliceke.
DeProf_eet is offline  
Oud 29 januari 2015, 16:42   #69
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Als autochtoon 3 keer gefouilleerd geweest toen ik 1 jaar in Gent woonde , ik leek op een 20 jarige Marokkaan die een nachtwinkel had overvallen
Je ziet er dus niet erg Europees uit.
Thuleander is offline  
Oud 29 januari 2015, 19:06   #70
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Je ziet er dus niet erg Europees uit.
Baardige hippies en getatoueerde hooligans zien er Europees uit .
Ook een blanke man van 42 met kort haar en een gemiddelde gezinswagen ziet er Europees uit .
De politie doet maar op en wordt nergens op de vingers getikt en dat zet kwaad bloed .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 19:14   #71
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag trouwens , de burgemeester van Knesselare is pervers omdat hij in de ballen van zijn bedienden knijpt , de politie doet dit dagelijks bij honderden moslimjongeren , geen probleem .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 19:30   #72
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag trouwens , de burgemeester van Knesselare is pervers omdat hij in de ballen van zijn bedienden knijpt , de politie doet dit dagelijks bij honderden moslimjongeren , geen probleem .
Maar jongen toch; Ga dan toch eens gewoon naar Knesselare! Dan wordt er in jouw ballen misschien ook eens geknepen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 29 januari 2015, 19:55   #73
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Als autochtoon 3 keer gefouilleerd geweest toen ik 1 jaar in Gent woonde , ik leek op een 20 jarige Marokkaan die een nachtwinkel had overvallen , ik was toen al in de 30 , ik leek enkele maanden later op een 25 jarige baardige hippie die heroine dealde , nooit een baard gehad , enkele maanden later leek ik op een kaalgeschoren getatoueerde hooligan die overal boel zocht , ik heb geen tatouages .
En ik ken de weg , 3 keer klacht ingediend bij het comité P , 3 keer kreeg ik na een half jaar een brief terug waarin stond dat mijn klacht kennelijk ongegrond was zonder verdere uitleg .
Dergelijke zaken overkomen duizenden moslimjongeren in Belgie , en daarom telt Belgie procentueel het hoogst aantal Syriestrijders en vallen die gefrustreerde moslimjongeren niet ons maar de politie aan .
Wat heeft u een pech gehad in Gent , nochthans een stad onder rood bestuur dus multiculti en verdraagzaam .
U heeft uw recht op klagen gebruikt , en dat werd ongegrond verklaard .
U wordt steeds jonger ingeschat , goed hé .
Misschien is het niet meer optrekken met dealers , een job zoeken , en de politie niet uitdagen een oplossing voor U .

De politie doet haar werk , nog niet goed genoeg , véél te soft .
Maar dat ga je niet leuk vinden zekerst ?
vlaams realist is offline  
Oud 29 januari 2015, 22:14   #74
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Maar jongen toch; Ga dan toch eens gewoon naar Knesselare! Dan wordt er in jouw ballen misschien ook eens geknepen.
Beledigingen = negeerlijst
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 22:21   #75
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Wat heeft u een pech gehad in Gent , nochthans een stad onder rood bestuur dus multiculti en verdraagzaam .
U heeft uw recht op klagen gebruikt , en dat werd ongegrond verklaard .
U wordt steeds jonger ingeschat , goed hé .
Misschien is het niet meer optrekken met dealers , een job zoeken , en de politie niet uitdagen een oplossing voor U .

De politie doet haar werk , nog niet goed genoeg , véél te soft .
Maar dat ga je niet leuk vinden zekerst ?
Ik heb nooit iets te doen gehad met drugs .
Tenzij mijn eerste en laatste joint in 1991 .
En nu een antwoord op mijn vraag , waarom mag de burgemeester van Knesselare niet in de ballen knijpen van zijn personeel en de politie wel in de ballen van moslimjongeren .
Antwoord gaat zijn , de burgemeester gaat zeggen , ik dacht dat ze briefpapier gestolen hadden , de politie gaat zeggen , ik dacht dat ze een mars gestolen hadden .
De ene perversie is de andere niet , verander die fouilleringswet en 90% van de problemen zijn opgelost .
Jullie staan ver schaakmat zeker .
Hihihi .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 29 januari 2015, 23:14   #76
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Baardige hippies en getatoueerde hooligans zien er Europees uit .
Ook een blanke man van 42 met kort haar en een gemiddelde gezinswagen ziet er Europees uit .
De politie doet maar op en wordt nergens op de vingers getikt en dat zet kwaad bloed .
Maakt U zich geen zorgen, wanneer de politie terug uit hun bunker komt zullen ze eerst schieten en nadien fouilleren.

Iedereen is verdacht, de Amerikaanse weg op, maar dan op z'n Europees. Dat belooft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 30 januari 2015, 18:35   #77
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Nu heeft de politie , 170 man sterk een viertal moslims opgepakt omdat ze zogezegd sympathie hadden met een gesneuvelde syriestrijder .
Maar er werden geen wapens of explosieven gevonden .
Man man man .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 30 januari 2015, 18:42   #78
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Nu heeft de politie , 170 man sterk een viertal moslims opgepakt omdat ze zogezegd sympathie hadden met een gesneuvelde syriestrijder .
Maar er werden geen wapens of explosieven gevonden .
Man man man .
En dat grapje kost ons maar 250.000€ extra aan overuren en gevarenpremies.

Daar kunnen we het toch niet voor laten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 30 januari 2015, 19:31   #79
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik heb nooit iets te doen gehad met drugs .
Tenzij mijn eerste en laatste joint in 1991 .
En nu een antwoord op mijn vraag , waarom mag de burgemeester van Knesselare niet in de ballen knijpen van zijn personeel en de politie wel in de ballen van moslimjongeren .
Antwoord gaat zijn , de burgemeester gaat zeggen , ik dacht dat ze briefpapier gestolen hadden , de politie gaat zeggen , ik dacht dat ze een mars gestolen hadden .
De ene perversie is de andere niet , verander die fouilleringswet en 90% van de problemen zijn opgelost .
Jullie staan ver schaakmat zeker .
Hihihi .
Wat de burgemeester doet met zijn personeel zal door de rechtbank gekeurd worden . Ik zal de uitspraak van de rechter wel lezen in jouw post .
Als de politie een fouille doet moet dat wel serieus gebeuren .
Als ze niet meer in het kruis mogen zoeken , dan draagt elke messentrekker daar z'n wapen . Wie draagt er graag messen , namaakpistolen ?
Zou het kunnen dat veel moslimjongeren een mes dragen ?
Is dat een deel van hun cultuur ?
Gelukkig werd je niet hard gefoullieerd . Ik deed het met een bottinne in je nek en een liefdevol stampje elke keer je geluid maakte .
vlaams realist is offline  
Oud 30 januari 2015, 20:00   #80
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En dat grapje kost ons maar 250.000€ extra aan overuren en gevarenpremies.

Daar kunnen we het toch niet voor laten.
Ik kan niet wachten om mijn krant te lezen morgen .
Wat zullen ze nu gevonden hebben bij de huiszoekingen , 20 keukenmessen , die heb ik ook in huis = gevaarlijke terrorist .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be