Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2016, 16:16   #201
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat is jouw interpretatie.

Merkwaardig toch dat je steeds omheen de uitspraken van Trump heen fietst, en je enkel focust op de o zo stoute reacties op zijn uitspraken.

Je doet net als Trump: het is altijd de schuld van een ander.
Maar neen ... Trump houd er de spanning in .. met uitspraken wat moet die man nog gaan vertellen op den duur ? wat zou jij vertellen dan? op het laatste van de rit ? zeg het eens? het kan beter, misschien..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 15 augustus 2016 om 16:18.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 16:24   #202
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar neen ... Trump houd er de spanning in .. met uitspraken wat moet die man nog gaan vertellen op den duur ? wat zou jij vertellen dan? op het laatste van de rit ? zeg het eens? het kan beter, misschien..
Wat is dat nu voor een vraag ? Moet ik Trump zeggen wat hij moet vertellen omdat hij het zelf niet meer weet ?

Goed bezig, echt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 16:44   #203
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ik ben pro Trump, maar ik begin te twijfelen aan zijn intenties.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 16:52   #204
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Zowel Trump als Erdogan zijn zionisten, puppets en cryptojoden.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 15 augustus 2016 om 16:57.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 16:53   #205
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat is juist de bedoeling.
Daarom zijn zowel Trump als Clinton de ijdele puppets van de FED, die beiden slechts de 2 kanten van de judaskop vertegenwoordigen.

Bijlage 103444
2!
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 16:59   #206
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Clinton Cash, is a feature documentary based on the Peter Schweizer book that the New York Times hailed as “The most anticipated and feared book of a presidential cycle.

Clinton Cash investigates how Bill and Hillary Clinton went from being “dead broke” after leaving the White House to amassing a net worth of over $150 million, with over $2 billion in donations to their foundation. This wealth was accumulated during Mrs. Clinton’s tenure as US Secretary of State through lucrative speaking fees and contracts paid for by foreign companies and Clinton Foundation donors.
https://youtu.be/7LYRUOd_QoM
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 15 augustus 2016 om 17:00.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 18:52   #207
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Die zever van "de media hier steunen eigenlijk Clinton" is 100 pct. te wijten aan de talloze dwaze uitspraken die Trump om de haverklap doet.

Elke stommiteit van hem vergroot de afstand tussen hem en Clinton. Dat de media op zijn stommiteiten springen is geheel zijn eigen schuld.
Een schot in eigen voet. Alle 'stommiteiten' (die er absoluut zijn)van Trump worden in onze media uitvergroot gebracht, terwijl men van Clinton elke fout (die er ook absoluut zijn) relativeert. Niet voor niets dat journalisten zichzelf 'opiniemakers' noemen, en dat past heel goed voor mensen die alle kranten en de VRT-VTM-'berichtgeving' kritiekloos slikken.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 19:01   #208
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Een schot in eigen voet. Alle 'stommiteiten' (die er absoluut zijn)van Trump worden in onze media uitvergroot gebracht, terwijl men van Clinton elke fout (die er ook absoluut zijn) relativeert. Niet voor niets dat journalisten zichzelf 'opiniemakers' noemen, en dat past heel goed voor mensen die alle kranten en de VRT-VTM-'berichtgeving' kritiekloos slikken.
Waar wordt dat precies "uitvergroot" ?

Ik vind dat het al bij al nog meevalt in de Belgische pers. Het is waar dat Trump minder populair is dan Clinton bij de Belgische pers, maar dat is het dan ook.

Ik wil trouwens opmerken dat Clinton, campagnegewijs althans, weinig domme dingen doet in vergelijking met Trump. De media hebben een veel grotere kluif aan die van Trump.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 16:19   #209
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Waar wordt dat precies "uitvergroot" ?

Ik vind dat het al bij al nog meevalt in de Belgische pers. Het is waar dat Trump minder populair is dan Clinton bij de Belgische pers, maar dat is het dan ook.

Ik wil
Citaat:
trouwens opmerken dat Clinton, campagnegewijs althans, weinig domme dingen doet in vergelijking met Trump. De media hebben een veel grotere kluif aan die van Trump.
hah de media een bende snullen die niet weten wat eerlijkheid betekend , liegen manipuleren en z.. dat het zwart ziet .. niets van wat ze verkopen is oprechte koek ,, media huh ik kijk erop neer op heel die media uit ons land.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 augustus 2016 om 16:20.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 18:35   #210
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
hah de media een bende snullen die niet weten wat eerlijkheid betekend , liegen manipuleren en z.. dat het zwart ziet .. niets van wat ze verkopen is oprechte koek ,, media huh ik kijk erop neer op heel die media uit ons land.
Wat een warboel, maar ik ga toch eens proberen.

Heb je enkele concrete voorbeelden waarin de media hier staalharde leugens verkocht inzake Trump ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 20:37   #211
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat een warboel, maar ik ga toch eens proberen.

Heb je enkele concrete voorbeelden waarin de media hier staalharde leugens verkocht inzake Trump ?
Het gaat vooral over wat er over wat ze over de ene (de slechte) zeggen, en over de andere (de goeie) verzwijgen. Gebeurt op alle vlakken, niet enkel over Amerikaanse presidentskandidaten...
Dat is gewoon 'de media', ze noemen zich opiniemakers. Dat zegt toch genoeg. En vele jannen-met-de-pet slikken dat als zoete koek en noemen het 'hun eigen mening'.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 16 augustus 2016 om 20:38.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 20:48   #212
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Het gaat vooral over wat er over wat ze over de ene (de slechte) zeggen, en over de andere (de goeie) verzwijgen. Gebeurt op alle vlakken, niet enkel over Amerikaanse presidentskandidaten...
Dat is gewoon 'de media', ze noemen zich opiniemakers. Dat zegt toch genoeg. En vele jannen-met-de-pet slikken dat als zoete koek en noemen het 'hun eigen mening'.
"De media is slecht maar ik kijk er dwars door heen."

Ja zo kan ik het ook.

Graag voorbeelden aub. Ik hoor hier langs alle kanten wilde beschuldigingen, maar geef eens enkele ondubbelzinnige concrete voorbeelden.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 21:04   #213
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

De speech van Trump op 15 augustus in Ohio was fantastisch.

Een vol uur heeft hij over de radicale islam en immigratie gepraat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 23:01   #214
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat een warboel, maar ik ga toch eens proberen.

Heb je enkele concrete voorbeelden waarin de media hier staalharde leugens verkocht inzake Trump ?
ze vermelden steeds wanneer Trump iets zegt, maar nooit die keren dat ie sereen en verstandig zwijgt.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 01:20   #215
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
ze vermelden steeds wanneer Trump iets zegt, maar nooit die keren dat ie sereen en verstandig zwijgt.
Heel erg waar! En... hij heeft trouwens een uitdaging van Bill Maher gewonnen voor 1 miljoen dollar US.
En: Maher weigerde te betalen, de gierige jood!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 01:21   #216
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.681
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Heb je enkele concrete voorbeelden waarin de media hier staalharde leugens verkocht inzake Trump ?
Leugens niet maar ze verzwijgen wel zaken die zijn uitspraken in een ander daglicht zetten.
Zo zeiden ze in het nieuws dat Trump om IS te bestrijden zelfs wil samenwerken met een land waar de democratie niet veel voorstelt. ( Rusland ).

Maar dat heel veel landen samenwerken met SA waar de democratie totaal niets voorstelt, waar mensen en vrouwenrechten van geen tel zijn zeggen ze natuurlijk niet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 01:25   #217
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik ben pro Trump, maar ik begin te twijfelen aan zijn intenties.
Daar zeg je zowat!
Persoonlijk denk ik dat hij nooit veronderstelde dat het menens kon worden, zijn oorspronkelijke gooi naar GOP nominee.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 15:21   #218
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat een warboel, maar ik ga toch eens proberen.

Heb je enkele concrete voorbeelden waarin de media hier staalharde leugens verkocht inzake Trump ?
Dagelijkse overdreven uitvergroten en vervormen van uitspraken die Trump zou gedaan hebben... gewoon omdat jullie Media het zich permitteren alles naar jullie hand te zetten en staan te lachen achter de coulissen ... "we hebben ze weer wat wijs gemaakt die onnozel burgertjes ... """
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 16:33   #219
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Leugens niet maar ze verzwijgen wel zaken die zijn uitspraken in een ander daglicht zetten.
Zo zeiden ze in het nieuws dat Trump om IS te bestrijden zelfs wil samenwerken met een land waar de democratie niet veel voorstelt. ( Rusland ).

Maar dat heel veel landen samenwerken met SA waar de democratie totaal niets voorstelt, waar mensen en vrouwenrechten van geen tel zijn zeggen ze natuurlijk niet.
Ja, dus ? Die uitspraak van Trump heeft hier weinig stof doen opwaaien. Ben je heel zeker dat je geen spijkers op laag water zoekt ?

Indien je intellectueel eerlijk zou zijn, zou je even verontwaardigd moeten zijn omwille van de zeer zware beschuldiging dat Clinton met WO III dreigt. Je weet wel, deze draad...

Dergelijke absurde nonsens over Clinton mogen blijkbaar probleemloos geplaatst worden, maar o wee als men kritisch is over Trump.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 16:36   #220
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dagelijkse overdreven uitvergroten en vervormen van uitspraken die Trump zou gedaan hebben... gewoon omdat jullie Media het zich permitteren alles naar jullie hand te zetten en staan te lachen achter de coulissen ... "we hebben ze weer wat wijs gemaakt die onnozel burgertjes ... """
Dus ondanks herhaaldelijk vragen heb je nog steeds geen enkel voorbeeld gevonden ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be