Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2019, 13:49   #661
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ze is toch maar wat aan het trollen.
Maakt dat enig verschil?
Ik kots er alvast van.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 13:53   #662
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Betaal jij voor de morgen?
....
Ja. Goei gazet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 13:54   #663
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja. Goei gazet.
Gelukkig mogen meningen verschillen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 19:48   #664
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy

Uw geluidskleur speelt hier geen rol wel uw gebrek aan morele norm. Een meisje dat een gruwelijke einde kent nog eens na schoppen als burgertrut. Op menselijk vlak een ongezien dieptepunt op dit forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Men moet echt een lowlife zijn om die uitspraak te doen over een meisje dat dergelijk gruwelijk lot heeft moeten ondergaan. Saucissenvolk doet dat zelfs niet, dit is beneden alle peil.
Moet ik zijn 'hoogstaande' uitspraken in de Johan Bollen cacao draad misschien bovenhalen, JB een nog levende man btw op het moment dat de heer gipsy & co volop ah natrappen waren. Maar ja, een ietwat oudere man verdient dat uiteraard .. lowlife commentaren krijgen terwijl ie in prison ah rotten was; was het een jong bevallig uitziend meisje amai zij zou nogal compassie krijgen vd forumheren met de hoogstaande moraal.

2 maten 2 gewichten ja; like i said "selectieve verontwaardiging".
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 19:49   #665
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja. Goei gazet.
2!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 19:56   #666
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja. Goei gazet.
Verschilt al jaren in niks meer vd cd&v gazet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 19:59   #667
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja. Goei gazet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 20:31   #668
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Moet ik zijn 'hoogstaande' uitspraken in de Johan Bollen cacao draad misschien bovenhalen, JB een nog levende man btw op het moment dat de heer gipsy & co volop ah natrappen waren. Maar ja, een ietwat oudere man verdient dat uiteraard .. lowlife commentaren krijgen terwijl ie in prison ah rotten was; was het een jong bevallig uitziend meisje amai zij zou nogal compassie krijgen vd forumheren met de hoogstaande moraal.

2 maten 2 gewichten ja; like i said "selectieve verontwaardiging".

Bollen zat hier steeds de moralist uit te hangen en kon vernijnig uit de hoek komen met wie zijn mening niet deelde. Als bleek dat hij gewoon een drugscrimineel puur voor de harde centen was dan was het natuurlijk het moment niet om cadeaus uit te delen. Voor mij is dit een afgesloten hoofdstuk.

Wat u betreft een figuur die teert en neert op de Belgische maatschappij en geen enkele inspanning doet om daar een bijdrage voor te leveren en bovendien gaat stelen in supermarkten. En dan nog in deze aangrijpende moord het slachtoffer bestempeld als "burgertrut" is beneden alle normen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2019, 20:52   #669
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bollen zat hier steeds de moralist uit te hangen en kon vernijnig uit de hoek komen met wie zijn mening niet deelde. Als bleek dat hij gewoon een drugscrimineel puur voor de harde centen was dan was het natuurlijk het moment niet om cadeaus uit te delen. Voor mij is dit een afgesloten hoofdstuk.

Wat u betreft een figuur die teert en neert op de Belgische maatschappij en geen enkele inspanning doet om daar een bijdrage voor te leveren en bovendien gaat stelen in supermarkten. En dan nog in deze aangrijpende moord het slachtoffer bestempeld als "burgertrut" is beneden alle normen.
Ja geef er maar een draai aan; 'iedereen behoort te werken anders zijn het parasieten' en nog wat van die zever. Btw een ieder is onschuldig tot het tegendeel bewezen. En Johan is een vrij man, just saying. Wat daar in die cacao draad gepost werd door u & uw companen kan men omschrijven als laster want het was wel wat meer dan natrappen i.e. een op dat moment machteloze arme man jennen/pesten/de dood inwensen. Ik heb mij niets te reprocheren op dat vlak, die Julie was namelijk reeds dood. Ze zal heus niet wakker liggen van mijn zogezegd gebrek aan respect (). Like i said; Not my fault noch die van de minister. Het risico 0 bestaat nu eenmaal niet.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2019, 12:00   #670
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mais bon wederom merk ik selectieve verontwaardiging; een burgertrut van hier komt iets tegen en ze staan op hun achterste poten, maar nagenoeg niemand die het bijna dagdagelijkse (seksuele) misbruik aanklaagt dat bvb de meisjes in de rue d'Aerschot ondergaan. Eentje is recent zelfs nog vermoord daar, maar da's uiteraard een fait divers voor de Vlaamse goedgemeente. "Het zijn toch maar Oost-Europese/Russische seksslavinnen hé."
Dit hou je toch niet voor mogelijk...een burgertrut?????kijk je zegt bij een psychologe te gaan, denk dat je dit best blijft doen, je holle opmerkingen, achterlijke meningen stuiten steeds vaker forummers tegen de borst.
En die meisjes waar jij "opeens" om geeft? Het zijn Afrikanen die hen uitbuiten en Oost Europeanen, een schande, zeker weten, maar een andere probleem dan waar deze discussie over gaat.

Laten we zeggen dat selectiviteit vooral uit uw meningen blijkt, kappen op Vlamingen, beledigen, onzin over schrijven...maar ondertussen gebruikt u wel de sociale zekerheid volgens uw eigen uitlatingen, en is volgens u werken een vies woord! Kortom, u bijt naar de hand die u voedt, tijd om daarmee te stoppen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2019, 12:03   #671
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja geef er maar een draai aan; 'iedereen behoort te werken anders zijn het parasieten' en nog wat van die zever. Btw een ieder is onschuldig tot het tegendeel bewezen. En Johan is een vrij man, just saying. Wat daar in die cacao draad gepost werd door u & uw companen kan men omschrijven als laster want het was wel wat meer dan natrappen i.e. een op dat moment machteloze arme man jennen/pesten/de dood inwensen. Ik heb mij niets te reprocheren op dat vlak, die Julie was namelijk reeds dood. Ze zal heus niet wakker liggen van mijn zogezegd gebrek aan respect (). Like i said; Not my fault noch die van de minister. Het risico 0 bestaat nu eenmaal niet.
Hou toch eens op met dat pseudo Engels!
Ja de bedoeling is inderdaad dat mensen werken, voor de rest getuigt uw " mening" van zoveel domheid en venijn, dat je bijna medelijden krijgt. Bijna, niet dus....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2019, 21:39   #672
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit hou je toch niet voor mogelijk...een burgertrut?????kijk je zegt bij een psychologe te gaan, denk dat je dit best blijft doen, je holle opmerkingen, achterlijke meningen stuiten steeds vaker forummers tegen de borst.
En die meisjes waar jij "opeens" om geeft? Het zijn Afrikanen die hen uitbuiten en Oost Europeanen, een schande, zeker weten, maar een andere probleem dan waar deze discussie over gaat.

Laten we zeggen dat selectiviteit vooral uit uw meningen blijkt, kappen op Vlamingen, beledigen, onzin over schrijven...maar ondertussen gebruikt u wel de sociale zekerheid volgens uw eigen uitlatingen, en is volgens u werken een vies woord! Kortom, u bijt naar de hand die u voedt, tijd om daarmee te stoppen.
Awel geef mij dan werk (ipv de moraalridder uit te hangen).

Ps die meisjes gedijen wel onder Belgische bevoegdheid -evenals hun directe perpetrators, just saying.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2019, 22:51   #673
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Awel geef mij dan werk (ipv de moraalridder uit te hangen).

Ps die meisjes gedijen wel onder Belgische bevoegdheid -evenals hun directe perpetrators, just saying.
Na uw uitspraak dat u "graag eens verkracht wilt worden" (sic) ben ik er van overtugid dat u zo gek bent als een achterdeur & dat u correct op de invaliditeit staat.

Er is geen werkgever die iets met u kan aanvangen. U bent manisch depressief en u ziet dingen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 08:11   #674
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Wat lees ik nu?

Citaat:
De Wever over Julie Van Espen: ‘Koen Geens treft geen enkele schuld’
Was ik toch wel even geschokt... Hij nuanceert wel wat verder in het artikel, maar toch een strafe uitspraak daar.

edit: link
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”

Laatst gewijzigd door Sneaky : 14 mei 2019 om 08:12.
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 08:19   #675
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Wat lees ik nu?



Was ik toch wel even geschokt... Hij nuanceert wel wat verder in het artikel, maar toch een strafe uitspraak daar.

edit: link
ik las daar toch vooral dit :

Citaat:
Koen Geens treft geen enkele schuld. Het verbaast me wel dat hij zegt dat hij ook politiek niet verantwoordelijk is. Als er iets fout loopt met de strafuitvoering, is de minister van Justitie politiek verantwoordelijk. Net zoals ik dat óók ben, omdat het hier is gebeurd. We mogen mensen niet de indruk geven dat we dat zomaar van ons afschuiven.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 08:56   #676
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik las daar toch vooral dit :
Dat is inderdaad de nuancering waar ik het over had. Maar persoonlijk vind ik dat het personeelstekort waardoor hij op straat was weldegelijk een rechtstreeks gevolg is van het beleid. Dus dat er weldegelijk schuld is, bovenop de politieke verantwoordelijkheid.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 08:58   #677
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Dat is inderdaad de nuancering waar ik het over had. Maar persoonlijk vind ik dat het personeelstekort waardoor hij op straat was weldegelijk een rechtstreeks gevolg is van het beleid. Dus dat er weldegelijk schuld is, bovenop de politieke verantwoordelijkheid.
uiteraard is er schuld, er zijn politieke spelletjes gespeeld, territoriumplassen tussen gerecht en politiek, met een dode tot gevolg.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 09:16   #678
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uiteraard is er schuld, er zijn politieke spelletjes gespeeld, territoriumplassen tussen gerecht en politiek, met een dode tot gevolg.
Vandaar mijn verontwaardiging over de uitspraak van Bart. Hier stelt hij mij wel teleur.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 09:17   #679
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Vandaar mijn verontwaardiging over de uitspraak van Bart. Hier stelt hij mij wel teleur.
hij schrijft toch ook nergens dat er binnen justitie geen schuldige is?

Laatst gewijzigd door Anna List : 14 mei 2019 om 09:17.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2019, 09:36   #680
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is wel altijd iets met het gerecht en dat duurt al decennia. Procedurefouten aan de lopende band, onwaarschijnlijke veroordelingen en arresten. Zware criminelen die gevangenisstraf ontlopen zoals nu weer, etc. En de excuses zijn altijd de fout van anderen zoals dat normaal is bij onbekwamen. Het gerecht draait nog zoals in de tijd van Napoleon alleen maar slechter. En gladde advocaten glippen er door zoals palingen in slijk.
Dat klopt inderdaad als het over criminelen gaat en zware feiten. Voor de doodbrave drommel die zijn parkeerticket heeft vergeten betalen gelden er andere regels. Die zal men nauwlettend blijven op de hielen zitten en bedreigen tot in zijn graf.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be