Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 mei 2017, 21:57   #2801
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Wij hebben hier eerder al overduidelijk aangetoond dat het juridisch volkomen vanzelfsprekend is dat u in onderhavig geval persoonlijk werd gedagvaard, en dat u derhalve – vermits er een veroordeling is – ook persoonlijk werd veroordeeld.

Ik kan mij niet inbeelden dat een advocaat het u anders zal zeggen, maar voor zover u het stil kunt houden kan ik mij wel inbeelden dat men een cliënt die niet wil luisteren voor zijn koppigheid laat betalen middels een door hem gewenste voortzetting van de procedure.

Eigen schuld dikke bult, zeg maar.
IK KAN NOG IN BEROEP de termijn is nog steeds niet verstreken. ART 792 GER W
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 22:17   #2802
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
. Een vennootschap die al haar aandelen opnieuw inkoopt, houdt van rechtswege op te bestaan wegens gebrek aan extern kapitaal.
?
Proficiat Patrice ,
verleden jaar beweerde je nog bij hoog en laag dat er slechts 2 soorten vereffening waren
de vrijwillige
de gerechtelijke

nu geef jezelf toe dat er nog een 3e is nl van rechtswege.

Ik ken er nog 2 andere !

daarom heb ik 21 verschillende soorten sterfhuisconstructies waarvan er 1 wegvalt als de nieuwe falingswet van kracht wordt.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 22:35   #2803
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dus ik moet googlen op jouw naam en "Panama papers" en je verwijst naar een artikel waarin die termen niet voorkomen, noch waaruit blijkt dat dit over jouw en/of de Panama papers gaat. Effe serieus blijven.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 22:39   #2804
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Proficiat Patrice ,
verleden jaar beweerde je nog bij hoog en laag dat er slechts 2 soorten vereffening waren
de vrijwillige
de gerechtelijke

nu geef jezelf toe dat er nog een 3e is nl van rechtswege.

Ik ken er nog 2 andere !

daarom heb ik 21 verschillende soorten sterfhuisconstructies waarvan er 1 wegvalt als de nieuwe falingswet van kracht wordt.
Jij sprak van "verffening bij wet", waarmee je wilde insinueren dat de wet zou beslissen dat een vennootschap in vereffening moet gaan, terwijl ze enkel vaststelt dat de vennootschap heeft opgehouden te bestaan.

Bovendien antwoord je (wellicht bewust) niet op de vraag. Je had er niet bij stil gestaan dat een vennootschap die al haar aandelen in eigen handen heeft, gewoon ophoudt te bestaan. Jouw constructie had nl. tot doel alle aandelen in bezit van de vennootschap te houden, terwijl een vennootschap die niet meer bestaat ook geen bezit kan hebben. En het heeft dan ook geen zin om te laten uitschijnen dat de ex-aandeelhouders onvermogend zouden zijn.

Weer maar eens een bewijs dat je eigenlijk geen verstand hebt van de dingen waarvan je beweert een expert te zijn.

Laatst gewijzigd door Patrice : 28 mei 2017 om 22:48.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 22:45   #2805
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
een totaal onbekende mannier om een vennootschap te vereffenen en te ontbinden.
Is de mannier om toekomstige schuldeisers te ontlopen ,in casu de boete van 300 procent op mijn panama constructie.
Ook wordt het nu een probleem om de 6.800.000 EURO die beslagen is ook effectief verbeurd te verklaren ?????
Dus men kan mij wel veroordelen voor de panama constructie maar niet mijn aangeslagen geld verbeurdverklaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als men het proces begint ben ik daarna terug multimiljonaire want de som kan niet verbeurd worden verklaard en door de uitspraak van het vonnis zonder verbeurdverklaring heb ik al mijn geld terug !!!!!!!!
of kan jij een mannier bedenken hoe een vennootschap zonder vereffenaar ,dus ook geen passief vereffenaar kan voor de rerchtbank gedaagd worden om de aangeslagen sommen verbeurd te verklaren ??
REDEN GENOEG DUS OM DEZE CONSTRUCTIE TOE TE PASSEN .
Ze is uniek ,niemand heeft dit ooit gedaan en heb er al veel klanten mee geholpen.
Je haalt het geld uit de vennootschap en geeft die aan de aandeelhouders. De schuldeisers zien hun vorderingen in rook opgaan en de ex-aandeelhouders gaan met het geld verder doen. Als je denkt dat dit waterdicht is, dan moet ik je teleurstellen. Ik breng je graag even je veroordeling in de zaak SCHEERS in herinnering.

Jij hebt een constructie opgezet waarbij het geld uit de vennootschap werd gehaald ten nadele van de schuldeisers en Scheers deed onder een andere vennootschap gewoon verder met hetzelfde geld. Gevolg: jij en Scheers veroordeeld wegens fraude. En Scheers heeft zijn schuldeisers alsnog moeten uitbetalen.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 22:59   #2806
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
IK KAN NOG IN BEROEP de termijn is nog steeds niet verstreken. ART 792 GER W
Mmja, ik heb nu even geen zin om na te gaan of de termijn voor beroep in uw geval al dan niet verstreken is, maar zelfs als dat niet zo is verandert het niets aan de discussie : het is niet omdat men nog beroep kan aantekenen dat het enige zin heeft om dat te doen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 01:19   #2807
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Je haalt het geld uit de vennootschap en geeft die aan de aandeelhouders. De schuldeisers zien hun vorderingen in rook opgaan en de ex-aandeelhouders gaan met het geld verder doen. Als je denkt dat dit waterdicht is, dan moet ik je teleurstellen. Ik breng je graag even je veroordeling in de zaak SCHEERS in herinnering.

Jij hebt een constructie opgezet waarbij het geld uit de vennootschap werd gehaald ten nadele van de schuldeisers en Scheers deed onder een andere vennootschap gewoon verder met hetzelfde geld. Gevolg: jij en Scheers veroordeeld wegens fraude. En Scheers heeft zijn schuldeisers alsnog moeten uitbetalen.
Heb je een bewijs dat scheers zijn schuldeisers betaald heeft ,want moeten betalen en betalen is een wereld van verschil.

Een schuld is haalbaar en niet draagbaar

Scheers heeft wel niet de going concern waarde betaald ,hij heeft misschien het verschil moeten bijbetalen van een prijs die niet correct was.
Hij heeft gekocht aan openbare verkoop waarde ,wat je enkel kan doen in een 1526 bis constructie . In een vereffeningsconstructie moet je minstens de venale waarde betalen en zelfs going concern volgens dat arrest.(blijft een alleenstaand arrest want nu wordt nog steeds in WCO en doorstart enkel de venale waarde betaald.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 01:26   #2808
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Jij sprak van "verffening bij wet", waarmee je wilde insinueren dat de wet zou beslissen dat een vennootschap in vereffening moet gaan, terwijl ze enkel vaststelt dat de vennootschap heeft opgehouden te bestaan.

Bovendien antwoord je (wellicht bewust) niet op de vraag. Je had er niet bij stil gestaan dat een vennootschap die al haar aandelen in eigen handen heeft, gewoon ophoudt te bestaan. Jouw constructie had nl. tot doel alle aandelen in bezit van de vennootschap te houden, terwijl een vennootschap die niet meer bestaat ook geen bezit kan hebben. En het heeft dan ook geen zin om te laten uitschijnen dat de ex-aandeelhouders onvermogend zouden zijn.

Weer maar eens een bewijs dat je eigenlijk geen verstand hebt van de dingen waarvan je beweert een expert te zijn.
De constructie is wel gelukt ! ik heb bereikt wat ik wou met een zeer creatieve constructie
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 01:36   #2809
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
een artikel waarin die termen niet voorkomen, noch waaruit blijkt dat dit over jouw en/of de Panama papers gaat. Effe serieus blijven.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  knokke fraude0001.jpg‎
Bekeken: 96
Grootte:  738,7 KB
ID: 106062  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  knokke fraude0002.jpg‎
Bekeken: 84
Grootte:  989,6 KB
ID: 106063  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 12:54   #2810
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ach, de reden waarom hij liever van "wijnbuik" dan van "bierbuik" spreekt, heeft niets te maken met zijn gewicht. Mensen van zijn (voorgehouden) stand drinken wijn. Bier is voor de "boerkes".
Waar zijn bierbuik vandaan komt en hoe deze al dan niet omschreven moet worden is natuurlijk slechts een detail in het groter plaatje, dat als maar duidelijker is : het betreft een onverbeterlijke fantast, megalomaan, narcist, fraudeur en crimineel, die wars van elke realiteit steeds in de waan verkeert gelijk te hebben, en voor wie alle anderen dommeriken zijn, met inbegrip van de wetgever, rechters en magistraten, rechtsgeleerden, advocaten, etc...etc…

Zelfs een maandenlang verblijf in de gevangenis heeft hem niet wijzer gemaakt, dus de deelnemers aan dit doorsnee forum – waaronder u en ik – zullen daar ondanks de beste wil ter wereld ook wel niet in slagen.

Mochten de handelingen en verhalen van betrokkene niet om aperte fraude en andere criminaliteit gaan, dan zou men ze zelfs voor een stuk als amusement kunnen beschouwen. Evenwel zijn diens “argumenten”, zoals gebruikelijk is bij kleine criminelen, op onkunde en misvattingen en vooral op aperte leugens gestoeld, die in het geval van betrokkene zelfs erg doorzichtig zijn. De voorbeelden zijn legio….


Neem nu zijn verhaal omtrent zijn voorgehouden immense rijkdom. Dat is, voor iemand die volkomen onvermogend is, op zich reeds lachwekkend, maar kom, laten we het toch eventjes nader bekijken :

* betrokkene stelt zelf dat hij in 2013 alles kwijt is geraakt nadat hij in een fraudezaak andermaal zwaar tegen de lamp liep.

* hij stelt dat hij toen, net als de genaamde V., als gewone werknemer (magazijnier) aan de slag moest om V. “eten te kunnen geven”. Kortom, hij zat toen volkomen aan de grond.

* welnu, slechts enkele jaren later, en in elk geval van bij zijn deelname aan dit forum bij het begin van 2016, is hij naar eigen zeggen terug “miljonair”. Zomaar, uit het niets, door op zijn luie krent aan één of ander voorgehouden duur strand in een toeristenfabriekje te gaan liggen nietsdoen.

Geef toe, dat is straffe kost.

Nog straffere kost is evenwel dat hij er daarbij losweg van uit blijkt te gaan dat wij hier allen dom genoeg zijn om hem te geloven…... en dat hij kennelijk van mening is dat hij ons extra kan overtuigen door ons te bestoken met foto's waarop hij te zien is in clownspakjes van 25 jaar geleden en die derhalve zowat het tegendeel aantonen van wat hij ermee beoogt.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 mei 2017 om 13:19.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 14:50   #2811
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Waar zijn bierbuik vandaan komt en hoe deze al dan niet omschreven moet worden is natuurlijk slechts een detail in het groter plaatje, dat als maar duidelijker is : het betreft een onverbeterlijke fantast, megalomaan, narcist, fraudeur en crimineel, die wars van elke realiteit steeds in de waan verkeert gelijk te hebben, en voor wie alle anderen dommeriken zijn, met inbegrip van de wetgever, rechters en magistraten, rechtsgeleerden, advocaten, etc...etc…

Zelfs een maandenlang verblijf in de gevangenis heeft hem niet wijzer gemaakt, dus de deelnemers aan dit doorsnee forum – waaronder u en ik – zullen daar ondanks de beste wil ter wereld ook wel niet in slagen.

Mochten de handelingen en verhalen van betrokkene niet om aperte fraude en andere criminaliteit gaan, dan zou men ze zelfs voor een stuk als amusement kunnen beschouwen. Evenwel zijn diens “argumenten”, zoals gebruikelijk is bij kleine criminelen, op onkunde en misvattingen en vooral op aperte leugens gestoeld, die in het geval van betrokkene zelfs erg doorzichtig zijn. De voorbeelden zijn legio….


Neem nu zijn verhaal omtrent zijn voorgehouden immense rijkdom. Dat is, voor iemand die volkomen onvermogend is, op zich reeds lachwekkend, maar kom, laten we het toch eventjes nader bekijken :

* betrokkene stelt zelf dat hij in 2013 alles kwijt is geraakt nadat hij in een fraudezaak andermaal zwaar tegen de lamp liep.

* hij stelt dat hij toen, net als de genaamde V., als gewone werknemer (magazijnier) aan de slag moest om V. “eten te kunnen geven”. Kortom, hij zat toen volkomen aan de grond.

* welnu, slechts enkele jaren later, en in elk geval van bij zijn deelname aan dit forum bij het begin van 2016, is hij naar eigen zeggen terug “miljonair”. Zomaar, uit het niets, door op zijn luie krent aan één of ander voorgehouden duur strand in een toeristenfabriekje te gaan liggen nietsdoen.

Geef toe, dat is straffe kost.

Nog straffere kost is evenwel dat hij er daarbij losweg van uit blijkt te gaan dat wij hier allen dom genoeg zijn om hem te geloven…... en dat hij kennelijk van mening is dat hij ons extra kan overtuigen door ons te bestoken met foto's waarop hij te zien is in clownspakjes van 25 jaar geleden en die derhalve zowat het tegendeel aantonen van wat hij ermee beoogt.
Toen ik terug mijn business sterfhuisconsulent opstarte had ik binnen de week die klant met fabriek en 325 werknemers ,paul en wendy .
Over deze sterfhuisconstructie heb ik uitvoerig bericht .
De prijs die ik ervoor kreeg is 1.000.000 euro als meerwaarde op de aandelen ,betaalbaar vanaf 1 januari 2018 over 20 jaar .In die beperkte zin was ik terug miljonair (slechts 1 miljoen ) .Nu ben ik nog steeds in opstartfase en kan al terug 6 maanden per jaar naar Tenerife.
Niet slecht voor een ex magazijnier en ex miljonair.
Uit het voorgaande bericht is het duidelijk dat ik in april 2013 alles ben kwijtgespeeld voor de 3e maal in mijn leven.
Ik geniet alleen nog van mijn appartement op Tenerife omdat dit nog niet is verkocht.
Ik ben langzaam uit het dal aan het geraken.
ik zie deze week 8 nieuwe prospecten ,dus het gaat beter.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 mei 2017 om 14:51.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 16:00   #2812
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Toen ik terug mijn business sterfhuisconsulent opstarte had ik binnen de week die klant met fabriek en 325 werknemers ,paul en wendy .
Over deze sterfhuisconstructie heb ik uitvoerig bericht .
De prijs die ik ervoor kreeg is 1.000.000 euro als meerwaarde op de aandelen ,betaalbaar vanaf 1 januari 2018 over 20 jaar .In die beperkte zin was ik terug miljonair (slechts 1 miljoen ) .Nu ben ik nog steeds in opstartfase en kan al terug 6 maanden per jaar naar Tenerife.
Niet slecht voor een ex magazijnier en ex miljonair.
Uit het voorgaande bericht is het duidelijk dat ik in april 2013 alles ben kwijtgespeeld voor de 3e maal in mijn leven.
Ik geniet alleen nog van mijn appartement op Tenerife omdat dit nog niet is verkocht.
Ik ben langzaam uit het dal aan het geraken.
ik zie deze week 8 nieuwe prospecten ,dus het gaat beter.
Niemand die ontkent dat je een recidivist bent...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 18:27   #2813
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niemand die ontkent dat je een recidivist bent...
Sterfhuisconstructies zijn niet meer strafbaar !
ik ben zoals de homo die nu mag trouwen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 20:25   #2814
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Sterfhuisconstructies zijn niet meer strafbaar !
ik ben zoals de homo die nu mag trouwen
Jij kleedt je in elk geval als ene.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 mei 2017 om 20:25.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 20:35   #2815
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij kleedt je in elk geval als ene.
ja Versace is zo ,heb er overal succes mee
mijn vrouw staat garant dat ik geen homo ben ,maar ik geef toe dat ik veel vrouweljke trekken heb.
IN SM BEN IK WEL DE MEESTER EN NIET DE SLAAF.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 20:42   #2816
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ja Versace is zo ,heb er overal succes mee
mijn vrouw staat garant dat ik geen homo ben ,maar ik geef toe dat ik veel vrouweljke trekken heb.
IN SM BEN IK WEL DE MEESTER EN NIET DE SLAAF.
Ga je echt het laatste stukje intimiteit over je relatie delen met vreemden op het internet?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 20:53   #2817
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ga je echt het laatste stukje intimiteit over je relatie delen met vreemden op het internet?
hoe groter de geest hoe groter .........................
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 21:00   #2818
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ga je echt het laatste stukje intimiteit over je relatie delen met vreemden op het internet?
Gek dat er niemand begint te zagen over de zogenaamde subsidiefraude ??

Die klacht was binnen de 24 uur ingetrokken toen bleek dat al mijn klanten een kiwa certificaat konden voorleggen en er dus geen fictieve facturatie was gebeurt inzake iso 9001. !!!!!!!

Ook de aard van mijn clienteel deed iedere speurder geloven dat die onmogelijk konden hebben mede gespeeld in een concert frauduleus om de staat op te lichten.

Subsidies werden immers gegeven aan de klant en dat betekend dat ingeval van subsidiefraude de klant moet hebben mede gespeeld, en dat geloofde geen enkele speurder (Mercedes,Peugeot,Opel ,C21,scholen en de rest zie hieronder
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf proconsult leaflet.compressed.pdf‎ (503,0 KB, 105x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 mei 2017 om 21:05.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 21:05   #2819
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij kleedt je in elk geval als ene.
Nee hij is te ouderwets en maakt te veel fouten wat zijn kleding betreft.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 21:06   #2820
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee hij is te ouderwets en maakt te veel fouten wat zijn kleding betreft.
Hij maakt vooral de fout foto's van 20 jaar geleden te posten....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be