Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2018, 18:08   #121
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Verkeerde raad van u, ik zit niet zoveel binnen, ik kom op veel plaatsen.

Tuurlijk deur op slot, ik neem aan dat jij leeft met de deuren open.

die kans bestaat inderdaad, de tijden zijn veranderd, enfin ik heb ze zien veranderen.

Ik begrijp niet hoe je erbij komt dat ik op uw voorgestelde wijze zou leven, ik heb dat ook nooit gezegd, ik neem alleen geen onbekende lifters mee en ja ik kijk wel uit aan wie ik iets vraag onderweg.

Het is naif te denken dat de mensheid enkel bestaat uit vredevolle mensen.
Tjonge, wat moet het zich in de openbaarheid begeven een kwelling zijn voor U, als je op elk moment denkt dat je kan overvallen worden.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2018, 18:19   #122
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Tjonge, wat moet het zich in de openbaarheid begeven een kwelling zijn voor U, als je op elk moment denkt dat je kan overvallen worden.
Hoe kom je daarbij, ik zeg juist dat ik veel buiten kom maar voorzichtig ben.

IK heb nog een vraag, als ik verplicht ben van iemand mee te nemen mag ik dan ook een bijdrage aan die persoon vragen?

Laatst gewijzigd door alberto : 13 februari 2018 om 18:21.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2018, 19:51   #123
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Hoe kom je daarbij, ik zeg juist dat ik veel buiten kom maar voorzichtig ben.

IK heb nog een vraag, als ik verplicht ben van iemand mee te nemen mag ik dan ook een bijdrage aan die persoon vragen?
Er is een tarief vastgelegd per km.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2018, 17:45   #124
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
De gemiddeld 9.1 miljoen personen in die 7 miljoen wagens passen in 2.3 miljoen wagens en die 2.3 miljoen wagens passen zonder file op onze bestaande wegeninfrastructuur: U geeft me gelijk als ik stel dat het file probleem een probleem is van slecht gebruikte overcapaciteit aan wagens en wegen.
Nee, ik geef u geen gelijk. Ons file probleem is het gevolg van de centralisatiepolitiek. Dat uit zich dan ook in het feit dat we nauwelijks een file probleem hebben uitgezonderd binnen en rondom grote steden.

En de overheid is hierbij als eerste verantwoordelijk voor door zowat al haar diensten in Brussel te centraliseren. Ze zou veel beter die diensten kunnen spreiden rekening houdende met regio's waar redelijk wat werkloosheid heerst. Vanuit alle uithoeken van Vlaanderen zijn er werknemers van overheidsinstellingen die zich nu naar Brussel moeten begeven, die hadden in hun eigen streek kunnen tewerkgesteld worden.

Idem wat bv. Antwerpen betreft hoewel er daar nog kan gepleit worden voor de aanwezigheid van de haven. Daar bouwt men de ene terminal na de andere waarrond zich fabriek naast fabriek vestigt en in al die fabrieken werken mensen die daar ook ergens moeten wonen.

Dat verklaart dan ook dagelijks de problematiek om en rond, tot zelfs in, Antwerpen. Buiten de uren van de shiftwisseling doen er zich nog weinig file problemen voor ondanks dat we ook overstelpt worden door vrachtvervoer, zowel met die fabrieken als bestemming als het transit vervoer dat hier dagelijks onze autowegen gebruikt zonder hier ergens te moeten zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 14 februari 2018 om 17:52.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 12:12   #125
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nee, ik geef u geen gelijk. Ons file probleem is het gevolg van de centralisatiepolitiek. Dat uit zich dan ook in het feit dat we nauwelijks een file probleem hebben uitgezonderd binnen en rondom grote steden.

En de overheid is hierbij als eerste verantwoordelijk voor door zowat al haar diensten in Brussel te centraliseren. Ze zou veel beter die diensten kunnen spreiden rekening houdende met regio's waar redelijk wat werkloosheid heerst. Vanuit alle uithoeken van Vlaanderen zijn er werknemers van overheidsinstellingen die zich nu naar Brussel moeten begeven, die hadden in hun eigen streek kunnen tewerkgesteld worden.

Idem wat bv. Antwerpen betreft hoewel er daar nog kan gepleit worden voor de aanwezigheid van de haven. Daar bouwt men de ene terminal na de andere waarrond zich fabriek naast fabriek vestigt en in al die fabrieken werken mensen die daar ook ergens moeten wonen.

Dat verklaart dan ook dagelijks de problematiek om en rond, tot zelfs in, Antwerpen. Buiten de uren van de shiftwisseling doen er zich nog weinig file problemen voor ondanks dat we ook overstelpt worden door vrachtvervoer, zowel met die fabrieken als bestemming als het transit vervoer dat hier dagelijks onze autowegen gebruikt zonder hier ergens te moeten zijn.
Dus gans Belgie herbouwen om files op te lossen en om zeker geen lifters te moeten meenemen. Even nadenken wat het goedkoopst gaat zijn...
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 14:44   #126
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Dus gans Belgie herbouwen om files op te lossen en om zeker geen lifters te moeten meenemen. Even nadenken wat het goedkoopst gaat zijn...
Je hebt het wel goed zitten met die lifters hé?

Denk je nu echt dat we speciaal voor u te plezieren gaan beginnen appen en internetten en op uur gaan beginnen rondrijden via die en die baan speciaal om daar een kloot te gaan oppikken die het vertikt zijn eigen auto te gebruiken?

Dus noppes. Droom maar beter van iets anders.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 14:49   #127
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je hebt het wel goed zitten met die lifters hé?

Denk je nu echt dat we speciaal voor u te plezieren gaan beginnen appen en internetten en op uur gaan beginnen rondrijden via die en die baan speciaal om daar een kloot te gaan oppikken die het vertikt zijn eigen auto te gebruiken?

Dus noppes. Droom maar beter van iets anders.
Zoals U wil: sta dan maar op uur en op tijd op om een uurtje in de file te gaan staan tussen een bende gelijkgezinde individualistische statuskikkers die denken meer bewondering te kunnen oogsten naarmate ze het milieu meer verpesten voor zichzelf, maar ook voor de kloot die ze minachten omdat ie geen grote auto heeft of wil.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 14:50   #128
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je hebt het wel goed zitten met die lifters hé?

Denk je nu echt dat we speciaal voor u te plezieren gaan beginnen appen en internetten en op uur gaan beginnen rondrijden via die en die baan speciaal om daar een kloot te gaan oppikken die het vertikt zijn eigen auto te gebruiken?

Dus noppes. Droom maar beter van iets anders.
Het zijn trouwens geen lifters maar mensen die zich efficient verplaatsen en bijdragen aan de gemiddelde efficiëntie van het zich verplaatsen in het algemeen.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 15:10   #129
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Het zijn trouwens geen lifters maar mensen die zich efficient verplaatsen en bijdragen aan de gemiddelde efficiëntie van het zich verplaatsen in het algemeen.
Lifters dus.

Hey maat drink wat minder.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 15:12   #130
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Zoals U wil: sta dan maar op uur en op tijd op om een uurtje in de file te gaan staan tussen een bende gelijkgezinde individualistische statuskikkers die denken meer bewondering te kunnen oogsten naarmate ze het milieu meer verpesten voor zichzelf, maar ook voor de kloot die ze minachten omdat ie geen grote auto heeft of wil.
Ach jongen toch.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 15:41   #131
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ach jongen toch.
Minachtend antwoord van de man met de grote auto tot wie het nog niet doorgedrongen is dat de debiliteit van hij die in de file staat evenredig is met het vermogen van zijn auto (gedeeld door het aantal inzittenden in de auto)....
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 15:45   #132
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Minachtend antwoord van de man met de grote auto tot wie het nog niet doorgedrongen is dat de debiliteit van hij die in de file staat evenredig is met het vermogen van zijn auto (gedeeld door het aantal inzittenden in de auto)....
Ik kan er geen naam op plakken, maar aan de manier waarop jij klapt en schrijft mankeer je toch iets serieus.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 16:30   #133
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik kan er geen naam op plakken, maar aan de manier waarop jij klapt en schrijft mankeer je toch iets serieus.
Je mag ook inhoudelijk reageren hoor; ik heb daar niets op tegen...
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 16:39   #134
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je hebt het wel goed zitten met die lifters hé?

Denk je nu echt dat we speciaal voor u te plezieren gaan beginnen appen en internetten en op uur gaan beginnen rondrijden via die en die baan speciaal om daar een kloot te gaan oppikken die het vertikt zijn eigen auto te gebruiken?

Dus noppes. Droom maar beter van iets anders.
Alleen het idee al
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 16:45   #135
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Alleen het idee al
Oei, nog iemand die het idee niet aankan...
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 16:49   #136
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik kan er geen naam op plakken, maar aan de manier waarop jij klapt en schrijft mankeer je toch iets serieus.
Zeg me eens hoe jij de files zou oplossen, of is dat een onderwerp dat je niet interesseert?
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 17:01   #137
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Oei, nog iemand die het idee niet aankan...
Geert Hoste kan het niet beter verzinnen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 20:58   #138
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Geert Hoste kan het niet beter verzinnen.
Een inhoudelijke reactie hoef ik blijkbaar niet meer te verwachten, noch van U noch van Mambo. (En ook de vorm van Uw reactie stelt niet veel voor)
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 21:33   #139
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je hebt het wel goed zitten met die lifters hé?

Denk je nu echt dat we speciaal voor u te plezieren gaan beginnen appen en internetten en op uur gaan beginnen rondrijden via die en die baan speciaal om daar een kloot te gaan oppikken die het vertikt zijn eigen auto te gebruiken?

.
Je zou inderdaad wel goe zot zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 11:05   #140
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je zou inderdaad wel goe zot zijn.
Oei, nummer 3 die het idee niet aan kan. Ga maar rustig in de file staan, Daiwa, voor mij niet gelaten.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be