Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juli 2005, 18:45   #1
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard Minister voor kwaliteitscontrole xtc

Minister voor kwaliteitscontrole xtc

Dra kwaliteitscontrole xtc.
Federaal minister van Volksgezondheid Rudy Demotte en zijn collega van de Franse Gemeenschap hebben een akkoord bereikt over kwaliteitstesten van xtc-pillen.

In de praktijk kan de test, waarbij de gebruiker zijn xtc-pillen kan laten controleren, binnenkort terug toegepast worden. De organisatie Modus Vivendi, die de testen uitvoert, wacht nog op vergunningen, onder meer van het college van procureurs. (belga)

Bron : http://www.hln.be/hln/cch/det/art_97621.html


-----------------------------------------------------------------------------------------

Is dat nu nog normaal? In plaats van die dealers op te pakken en zo de netwerken oprollen... neuh... kwaliteitscontroles :s
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 19:55   #2
Abiogenesis
Lokaal Raadslid
 
Abiogenesis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 396
Standaard

Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.

Alle drugsdealers, drugslabo's etc, kunnen toch nooit gevonden worden, en het probleem zal blijven. Dan beter proberen het probleem wat te proberen "beveiligen".[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 19-07-2005 at 20:57
Reason:
--------------------------------

Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.

Alle drugsdealers, drugslabo's etc, kunnen toch nooit gevonden worden, en het probleem zal blijven. Dan beter proberen het probleem wat te proberen "beveiligen".[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 19-07-2005 at 20:56
Reason:
--------------------------------

Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.

Alle drugsdealers, drugslabo's etc, kunnen toch nooit gevonden worden, en het probleem zal blijven. Dan beter proberen het probleem wat te proberen beveiligen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.[/size]
[/edit]
__________________
Ik zeg wat op mijn tong ligt.

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 19 juli 2005 om 19:57.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 19:57   #3
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.
Is het niet beter om die mensen te beletten om te slikken of te spuiten?? Dit zijn geen softdrugs meer eh...
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:00   #4
Abiogenesis
Lokaal Raadslid
 
Abiogenesis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Is het niet beter om die mensen te beletten om te slikken of te spuiten?? Dit zijn geen softdrugs meer eh...
Ik heb net mijn post aangepast, nu staat daar iets van extra uitleg bij.

Ik kan u volgen hoor, en inderdaad dit is geen softdrugs meer, maar het is zo makkelijk te krijgen dat het bijna niet meer tegen te houden is. Als ik vroeger in de Cherry Moon in Lokeren kwam stond daar op 10min tijd al 4 man om te vragen of ik niets moest hebben. Dit is een van de redenen dat ik niet meer naar disco's ga.

Beletten gaat dus niet meer gaan, wel meer controles, en goed de mensen inlichten wat de problemen/gevaren zijn. Vooral op school zou daar nog wat meer tijd aan mogen besteed worden, ipv godsdienst ofzo [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 19-07-2005 at 21:01
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Is het niet beter om die mensen te beletten om te slikken of te spuiten?? Dit zijn geen softdrugs meer eh...
Ik heb net mijn post aangepast, nu staat daar iets van extra uitleg bij.

Ik kan u volgen hoor, en inderdaad dit is geen softdrugs meer, maar het is zo makkelijk te krijgen dat het bijna niet meer tegen te houden is. Als ik vroeger in de Cherry Moon in Lokeren kwam stond daar op 10min tijd al 4 man om te vragen of ik niets moest hebben. Dit is een van de redenen dat ik niet meer naar disco's ga.

Beletten gaat dus niet meer gaan, wel meer controles, en goed de mensen inlichten wat de problemen/gevaren zijn. Vooral op school zou daar nog wat meer tijd aan mogen besteed worden, ipv godsdienst ofzo [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Is het niet beter om die mensen te beletten om te slikken of te spuiten?? Dit zijn geen softdrugs meer eh...
Ik heb net mijn post aangepast, nu staat daar iets van extra uitleg bij.

Ik kan u volgen hoor, en inderdaad dit is geen softdrugs meer, maar het is zo makkelijk te krijgen dat het bijna niet meer tegen te houden is. Als ik vroeger in de Cherry Moon in Lokeren kwam stond daar op 10min tijd al 4 man om te vragen of ik niets moest hebben. Dit is een van de redenen dat ik niet meer naar disco's ga.

Beletten gaat dus niet meer gaan, wel meer controles, en goed de mensen inichten wat de problemen zijn. Vooral op school zou daar nog wat meer tijd aan mogen besteed worden, ipv godsdienst ofzo [/size]
[/edit]
__________________
Ik zeg wat op mijn tong ligt.

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 19 juli 2005 om 20:01.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:20   #5
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Is het niet beter om die mensen te beletten om te slikken of te spuiten?? Dit zijn geen softdrugs meer eh...
Idd,gelijk heb je!

Maar dit zijn dus de problemen waar de mensen van wakker liggen.Wat hebben we nu allemaal gehad?

-snelheidslimiet voor vrachtwagens
-holebi-discussie
-de nachtvluchten van zaventem
-kwaliteitscontrole xtc
-......................


En dit terwijl er overal bommen ontploffen,ik snap het echt niet meer hoor.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:23   #6
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Ik heb net mijn post aangepast, nu staat daar iets van extra uitleg bij.

Ik kan u volgen hoor, en inderdaad dit is geen softdrugs meer, maar het is zo makkelijk te krijgen dat het bijna niet meer tegen te houden is. Als ik vroeger in de Cherry Moon in Lokeren kwam stond daar op 10min tijd al 4 man om te vragen of ik niets moest hebben. Dit is een van de redenen dat ik niet meer naar disco's ga.

Beletten gaat dus niet meer gaan, wel meer controles, en goed de mensen inlichten wat de problemen/gevaren zijn. Vooral op school zou daar nog wat meer tijd aan mogen besteed worden, ipv godsdienst ofzo
Niet meer tegen te houden? Alee nu , stuur wa undercoverflikken wekelijks naar random discotheken, als gij der ene was had ge al 4 arrestaties verricht op ene dag. Snel opgelost die handel. Of af en toe es aan den uitgang staan met ne drugshond doet ook wonderen.

Ik begrijp u wel als ge de hoop hebt opgegeven dat het ooit volledig opgelost raakt, maar da wil ni zegge da een gedoogbeleid moet toegelaten worden. En ik denk dat als men internationaal goed samenwerkt het niet zo moeilijk is om drugslabos te localiseren, die hebben namelijk grondstoffen nodig. Via undercover werk kom je soms diep aan de wortels van een netwerk.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Xnorf on 19-07-2005 at 21:26
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Ik heb net mijn post aangepast, nu staat daar iets van extra uitleg bij.

Ik kan u volgen hoor, en inderdaad dit is geen softdrugs meer, maar het is zo makkelijk te krijgen dat het bijna niet meer tegen te houden is. Als ik vroeger in de Cherry Moon in Lokeren kwam stond daar op 10min tijd al 4 man om te vragen of ik niets moest hebben. Dit is een van de redenen dat ik niet meer naar disco's ga.

Beletten gaat dus niet meer gaan, wel meer controles, en goed de mensen inlichten wat de problemen/gevaren zijn. Vooral op school zou daar nog wat meer tijd aan mogen besteed worden, ipv godsdienst ofzo
Niet meer tegen te houden? Alee nu , stuur wa undercoverflikken wekelijks naar random discotheken, als gij der ene was had ge al 4 arrestaties verricht op ene dag. Snel opgelost die handel. Of af en toe es aan den uitgang staan met ne drugshond doet ook wonderen.

Ik begrijp u wel als ge de hoop hebt opgegeven dat het ooit volledig opgelost raakt, maar da wil ni zegge da een gedoogbeleid moet toegelaten worden. En ik denk dat als men internationaal goed samenwerkt het niet zo moeilijk is om drugslabos te localiseren, die hebben namelijk grondstoffen nodig. Via undercover werk kom je soms diep aan de wortels van een netwerk.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Ik heb net mijn post aangepast, nu staat daar iets van extra uitleg bij.

Ik kan u volgen hoor, en inderdaad dit is geen softdrugs meer, maar het is zo makkelijk te krijgen dat het bijna niet meer tegen te houden is. Als ik vroeger in de Cherry Moon in Lokeren kwam stond daar op 10min tijd al 4 man om te vragen of ik niets moest hebben. Dit is een van de redenen dat ik niet meer naar disco's ga.

Beletten gaat dus niet meer gaan, wel meer controles, en goed de mensen inlichten wat de problemen/gevaren zijn. Vooral op school zou daar nog wat meer tijd aan mogen besteed worden, ipv godsdienst ofzo
Niet meer tegen te houden? Alee nu , stuur wa undercoverflikken wekelijks naar random discotheken, als gij der ene was had ge al 4 arrestaties verricht op ene dag. Snel opgelost die handel. Of af en toe es aan den uitgang staan met ne drugshond doet ook wonderen.[/size]
[/edit]
__________________
Hmmmmm...

Laatst gewijzigd door Xnorf : 19 juli 2005 om 20:26.
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:35   #7
herr fritz
Provinciaal Statenlid
 
herr fritz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2002
Locatie: zedelgem
Berichten: 624
Standaard

Mss kan kan diene politieke mafkikker ineens een staats xtc-fabriek opstarten voor nog zekerder te zijn van de qualiteit.
__________________
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:38   #8
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Mss kan kan diene politieke mafkikker ineens een staats xtc-fabriek opstarten voor nog zekerder te zijn van de qualiteit.
Met zo ne roze stempel op : Goedgekeurd door de federale overheid. A+

Bij aankoop van minimum 1000 stuks is dit fiscaal aftrekbaar. Kwestie van de pensioenkas wat op peil te houden.

Eigenlijk ook een manier om de vergrijzing tegen te gaan :s
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:45   #9
herr fritz
Provinciaal Statenlid
 
herr fritz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2002
Locatie: zedelgem
Berichten: 624
Standaard

Als ze ooit een staats-LSD op de markt gooien, zullen ze hem zeker een Bert Anciaux-trip noemen.
__________________
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:48   #10
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Jullie zouden beter eerst allemaal XTC proberen in plaats van - zoals gewoonlijk - 'geschokt' te reageren. Ik heb het liefst kwaliteit voor mijn geld.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:51   #11
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Jullie zouden beter eerst allemaal XTC proberen in plaats van - zoals gewoonlijk - 'geschokt' te reageren. Ik heb het liefst kwaliteit voor mijn geld.
Effe een voor jou rare vraag maar : post jij soms ook reacties op topics? De XTC is jou precies toch al aan je hersens aant vreten. Denk da ze da bedoelen met het gevaar van harddrugs, kweetni...
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:52   #12
herr fritz
Provinciaal Statenlid
 
herr fritz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2002
Locatie: zedelgem
Berichten: 624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Jullie zouden beter eerst allemaal XTC proberen in plaats van - zoals gewoonlijk - 'geschokt' te reageren. Ik heb het liefst kwaliteit voor mijn geld.
Mja, ik ken al genoeg van die wacko´s wiens geest oververruimd is.
__________________
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 21:29   #13
Abiogenesis
Lokaal Raadslid
 
Abiogenesis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Niet meer tegen te houden? Alee nu , stuur wa undercoverflikken wekelijks naar random discotheken, als gij der ene was had ge al 4 arrestaties verricht op ene dag. Snel opgelost die handel. Of af en toe es aan den uitgang staan met ne drugshond doet ook wonderen.

Ik begrijp u wel als ge de hoop hebt opgegeven dat het ooit volledig opgelost raakt, maar da wil ni zegge da een gedoogbeleid moet toegelaten worden. En ik denk dat als men internationaal goed samenwerkt het niet zo moeilijk is om drugslabos te localiseren, die hebben namelijk grondstoffen nodig. Via undercover werk kom je soms diep aan de wortels van een netwerk.
Dat ik de hoop zowat heb opgegeven is doordat er al zo lang gekend is dat er in verscheidene discotheken zoveel drugs verhandelt wordt, maar dat er slechts 1 keer om de zoveel maand eens een razzia gebeurt. Er zijn nu eenmaal blijkbaar andere prioriteiten naar de politiediensten toe...

Dat er drugs in discotheken is is gewoon een feit, de zillion waar ik vroeger veel kwam zat ook drugs, zonder twijfel, maar daar werd ik NOOIT aangesproken. (misschien puur geluk) Dit in tegenstelling tot discotheken waar je nog maar juist binnen was, en ze stonden je al op te wachten... (mijn jas hing soms juist weg of zelfs nog niet, maar ja, wie je eerst aanspreekt kan eerst iets verkopen he...)

Het kan niet anders dan dat ze in sommige discotheken hun eigen gedoogbeleid voeren, want je gaat me niet zeggen dat de mensen die je jas aannemen niet zien dat er heel de avond enkele verdachte types iedereen aanspreken die binnekomen. Er zullen zelfs disco's bij zijn waar ze een percentage krijgen op de verkoop, zonder twijfel.

In sommige streken zijn de agenten onderbemand, en zelfs daar houden ze hun liever bezig met banaliteiten zoals flitsen in zones 30 in de avond...

Of zoals een familielid van mij opgepakt werd (kort geleden) omdat hij te veel had gedronken, hij verzette zich niet ofzo, maar hij werd als een gangster met handboeien meegenomen en naar de dichtstbijzijnde cel gevoerd (15km verder...) Dat terwijl er hier regelmatig inbraakgolven zijn en er 's nachts zelden meer dan 1 team op de baan is... Je moet eens rekenen hoe lang het hier in het dorp dan "onbewaakt" was omdat ze een dronken jongeman gevonden hebben...
__________________
Ik zeg wat op mijn tong ligt.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 00:01   #14
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Het is gewoon schandalig dat men die gedoogbeleiden toelaat. Het is niet zo moeilijk om deze dingen tegen te gaan maar dan zal men even door de zure appel van iets meer politiecontrole moeten bijten. Maar dat zal dan weer op veel verzet van links stuiten, dus zolang ons rooie rakkers aan de macht blijven zullen dealers in hun paradijs kunnen blijven werken.
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 00:36   #15
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken.
hmm
laat ze toch stikken in hun chemisch vergif.
Eigen schuld dikke buld. En dan moeten anderen daar geen schuldgevoelens over krijgen, zoals ministers die opeens verantwoordelijkheid moeten opnemen ofzo.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 00:48   #16
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Jullie zouden beter eerst allemaal XTC proberen in plaats van - zoals gewoonlijk - 'geschokt' te reageren. Ik heb het liefst kwaliteit voor mijn geld.
kwaliteits XTC bestaat gewoonweg NlET !!!!!
ALLE XTC schaad de gezondheid en is slecht !!!!!
dus s controle op de kwaliteit overbodig......

XTC totaal verbieden en de dealers zeer zwaar straffen en producenten ervan de doodstraf geven want de gevolgen ervan zyn nog niet te overzien en het kostenplaatje van de soc. zekerheid voor het verzorgen van de mentaal geschifte waco's die onherstelbare hersenletsels zullen opgelopen hebben waarmee we binnen een paar jaar gaan op ons dak zitten nog minder !
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 01:49   #17
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

er zijn nu eenmaal mensen die het gebruiken, voor diegene die het willen gebruiken kunnen het tenminste 'veiliger' doen door hun pil te laten testen. Op verschillende festivals en vooral in Nederland is dit al het geval. Het schijnt dat er in zo'n pil gevaarlijk hoge dosissen kunnen zitten. Eigen fout kan je denken maar het moest je kind maar eens zijn...
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 01:51   #18
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Als ze ooit een staats-LSD op de markt gooien, zullen ze hem zeker een Bert Anciaux-trip noemen.
in Nederland kan je zelfs legaal LSA krijgen (een derivant ervan), het zijn een soort kruiden die je koopt en je een roes zouden geven.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 01:58   #19
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Niet meer tegen te houden? Alee nu , stuur wa undercoverflikken wekelijks naar random discotheken, als gij der ene was had ge al 4 arrestaties verricht op ene dag. Snel opgelost die handel. Of af en toe es aan den uitgang staan met ne drugshond doet ook wonderen.
dat doen ze niet en ze knijpen een oogske dicht. Als mensen trippen laten ze het begaan omdat als ze radicaal zouden optreden tegen drugs ze geen klanten meer zouden hebben. Het draait om geld.
Het personeel en de Dj's krijgen altijd wel gratis spul, alsook de buitenwippers. Waar men wel tegen optreed is het verkopen van drugs in een discotheek, er naartoe gaan louter voor te verkopen is verkeerd en die mensen worden aangepakt. Waarom ? Het schijnt dat in sommige discotheken ze hun eigen dealer hebben, wanneer dus gewone mensen zouden dealen dan is dat concurrentie en maken ze verlies.

Zet flikken binnen en de mensen zouden niet meer komen, je komt toch voor uit te gaan en niet om bespioneerd of betast te worden.
Persoonlijk zie ik niet in wat een XTC slikker de mensen kwaad doet. Een roker doet in die zin meer kwaad (passief roken). Van slikken kan enkel hij last hebben...
Wat die honden betreft: dan neemt iedereen zijn dosis in voor dat ze binnenkomen. Wat dan ? Dan ben je niets met een hond.
In sommige afterclubs zie je zonder zever wit poeder tussen de zetels.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 02:03   #20
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Wat ze vooraf innemen boeit me niet zoveel Maar je kan wel de verkoop in de discotheken inperken. Wil ook niet zeggen dat ze iedereen moeten aftasten he, gewoon het dealen tegengaan is al veel waard
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be