Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 21 januari 2007, 13:57   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gehoord dat er andere beleefdheidsregels gelden voor mensen die op één of andere kieslijst staan.

Je bent beleefd of je bent het niet. Want je beroep is doet daarbij niet ter zake.

Paulus.
Natuurlijk wel. Ik verwacht van een volksvertegenwoordiger dat hij diplomatisch en tactvol is binnen zijn functie. Wat hij daarbuiten doet, kan me ook niet schelen, maar meneer De Man post hier op dit forum als volksvertegenwoordiger, niet als caféganger.

Ik verwacht van een dokter dat hij aandachtig luistert naar mijn verhaal en een grondige diagnosestelling doet. Als hij in zijn functie zit. Als ik een dokter tegenkom op café heb ik die verwachting niet.

De meeste mensen komen hier in hun vrije tijd, hoe beleefd, diplomatisch of tactvol ze zijn, maakt dan niet veel uit. Het zegt ook niks over hun competenties om hun beroep uit te voeren.
Hier zien we meneer De Man in functie als volksvertegenwoordiger, en ik heb eerlijk gezegd nog maar weinig gezien dat me bekoort. Natuurlijk was het te voorspellen dat meneer De Man en ik een andere mening gingen hebben, daar gaat het ook niet om, want ik kan heus wel iemand met een compleet tegengestelde mening een goed politicus vinden. Maar hier ontbreekt toch serieus wat
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 21 januari 2007, 13:59   #42
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Wij fulmineren helemaal niet. Waar staat dat geschreven?
Ik blijf er bij dat een partij niet kan werken als de mandatarissen niet het grootste deel van de punten delen.
Anderzijds heb ik al enkele malen stevige interne discussies geweten over een of ander stuk van het programma, ook dat is normaal.
Filip De Man is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:10   #43
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Sommigen vinden uw antwoorden dan ook nogal kort door de bocht en niet erg diepgaand. En zelfs al gaat mijn stem in juni wellicht naar het VB, ik moet zeggen dat ik hun mening wel deel.
Er zijn hier 106 topics, met nog eens duizend + replies, ik wil jou het eens zien doen

Laatst gewijzigd door DenDane : 21 januari 2007 om 14:13.
DenDane is offline  
Oud 21 januari 2007, 17:40   #44
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Natuurlijk wel. Ik verwacht van een volksvertegenwoordiger dat hij diplomatisch en tactvol is binnen zijn functie. Wat hij daarbuiten doet, kan me ook niet schelen, maar meneer De Man post hier op dit forum als volksvertegenwoordiger, niet als caféganger.

Ik verwacht van een dokter dat hij aandachtig luistert naar mijn verhaal en een grondige diagnosestelling doet. Als hij in zijn functie zit. Als ik een dokter tegenkom op café heb ik die verwachting niet.

De meeste mensen komen hier in hun vrije tijd, hoe beleefd, diplomatisch of tactvol ze zijn, maakt dan niet veel uit. Het zegt ook niks over hun competenties om hun beroep uit te voeren.
Hier zien we meneer De Man in functie als volksvertegenwoordiger, en ik heb eerlijk gezegd nog maar weinig gezien dat me bekoort. Natuurlijk was het te voorspellen dat meneer De Man en ik een andere mening gingen hebben, daar gaat het ook niet om, want ik kan heus wel iemand met een compleet tegengestelde mening een goed politicus vinden. Maar hier ontbreekt toch serieus wat
Ik vind dat iedereen beleefd moet zijn, de één niet meer dan de ander. Zeker als men ook beleefdheid verwacht naar henzelf toe.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 21 januari 2007, 17:41   #45
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Er zijn hier 106 topics, met nog eens duizend + replies, ik wil jou het eens zien doen
Precies!

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 13:19   #46
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Wij fulmineren helemaal niet. Waar staat dat geschreven?
Ik blijf er bij dat een partij niet kan werken als de mandatarissen niet het grootste deel van de punten delen.
Anderzijds heb ik al enkele malen stevige interne discussies geweten over een of ander stuk van het programma, ook dat is normaal.
U schijnt het niet echt te begrijpen. Aangezien u blijkbaar een groter belang hecht aan de partij dan aan uw persoonlijke prioriteiten en standpunten, dan zal de particratie waartegen uw partij zo gekant is, blijven bestaan, ook na de invoering van het referendum. Het geroep om directe democratie van uw partij is dan ook niet meer dan een zoveelste holle slogan. Belangrijker dan een referendum lijkt mij immers te weten waarvoor de door mij verkozen vertegenwoordiger precies staat en vooral ook het hebben van de garantie dat hij die standpunten ook zal verdedigen ongeacht de partijlijn.
Edina is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be