Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2015, 17:51   #21
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Iemand , jij dus , is een klaagverhaal begonnen .
En heel terecht, want de Overheid maakt foldertjes waarin ze je aandringen om klacht in te dienen tegen schijnhuwelijk.
Maar tegelijk stoot je op een muur van onbegrip, en blijkt het heel moeilijk te bewijzen.
Dit vind ik serieus hypocriet.
En nog eens, het slachtoffer wordt met de vinger gewezen, en op die manier leer je migranten van bij de aanvang dat zij zich niet aan de regels hoeven te houden, dat die regels eigenlijk alleen maar gelden voor de autochtonen.
Hoe kun je nu iemand integreren als je van bij het begin die attitude aankweekt ?
Het is geen toeval dat zij vriendinnen had die hier al jaren zijn en nog altijd zeer weinig Nederlands praten.
En ik heb daarop gereageerd .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Vergeet niet dat een vriend van jou serieuze inkomsten opstuurt .
Kwé ni , 500 euro bij een goede pijpbeurt , 1000 bij een "full service " .
Dat lijkt me schappelijk .
Een serieus debat in Vlaanderen anno 2015.
Maar dat krijg je met onze media.
Hoeveel zaken worden er echt serieus behandeld ?
Liever grappen en grollen om het volk in slaap te wiegen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2015, 18:29   #22
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
En heel terecht, want de Overheid maakt foldertjes waarin ze je aandringen om klacht in te dienen tegen schijnhuwelijk.
Maar tegelijk stoot je op een muur van onbegrip, en blijkt het heel moeilijk te bewijzen.
Dit vind ik serieus hypocriet.
En nog eens, het slachtoffer wordt met de vinger gewezen, en op die manier leer je migranten van bij de aanvang dat zij zich niet aan de regels hoeven te houden, dat die regels eigenlijk alleen maar gelden voor de autochtonen.
Hoe kun je nu iemand integreren als je van bij het begin die attitude aankweekt ?
Het is geen toeval dat zij vriendinnen had die hier al jaren zijn en nog altijd zeer weinig Nederlands praten.
En ik heb daarop gereageerd .


Een serieus debat in Vlaanderen anno 2015.
Maar dat krijg je met onze media.
Hoeveel zaken worden er echt serieus behandeld ?
Liever grappen en grollen om het volk in slaap te wiegen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2015, 18:42   #23
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
En heel terecht, want de Overheid maakt foldertjes waarin ze je aandringen om klacht in te dienen tegen schijnhuwelijk.
Maar tegelijk stoot je op een muur van onbegrip, en blijkt het heel moeilijk te bewijzen.
Dit vind ik serieus hypocriet.
En nog eens, het slachtoffer wordt met de vinger gewezen, en op die manier leer je migranten van bij de aanvang dat zij zich niet aan de regels hoeven te houden, dat die regels eigenlijk alleen maar gelden voor de autochtonen.
Hoe kun je nu iemand integreren als je van bij het begin die attitude aankweekt ?
Het is geen toeval dat zij vriendinnen had die hier al jaren zijn en nog altijd zeer weinig Nederlands praten.
En ik heb daarop gereageerd .


Een serieus debat in Vlaanderen anno 2015.
Maar dat krijg je met onze media.
Hoeveel zaken worden er echt serieus behandeld ?
Liever grappen en grollen om het volk in slaap te wiegen.
De duidelijke importzaken kunnen aangepakt worden .
Als je natuurlijk een gezamelijk adres hebt , dan kan de overheid niet veel doen . Als jij nu doelbewust een dame hebt ingevoerd , alle papieren hebt opgemaakt , dan kan je de overheid toch niet aanvallen .
De overheid is niet voor haar charmes gevallen , de overheid heeft haar niet gevogeld , dat heb jij gedaan .
En nu wil je slachtoffer zijn . Sorry , ket . Eigen schuld , dikke bult .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2015, 23:12   #24
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De duidelijke importzaken kunnen aangepakt worden .
Als je natuurlijk een gezamelijk adres hebt , dan kan de overheid niet veel doen . Als jij nu doelbewust een dame hebt ingevoerd , alle papieren hebt opgemaakt , dan kan je de overheid toch niet aanvallen .
De overheid is niet voor haar charmes gevallen , de overheid heeft haar niet gevogeld , dat heb jij gedaan .
En nu wil je slachtoffer zijn . Sorry , ket . Eigen schuld , dikke bult .
Dat kun je toch bij elke vorm van oplichting zeggen ?
Als jij je geld op een bank zet en de bankier vlucht met je geld naar het buitenland, kun je evengoed zeggen dat de Overheid niets misdaan heeft tegenover jou, en dan had je maar beter moeten weten.
Eigen schuld, dikke bult dus ?
Wat een dwaze redenering is dat toch.

Trouwens, het is vreemd dat de Overheid zelf in haar folders zegt "U bent slachtoffer van een misdrijf. Dien klacht in.", en dat jij dan maar komt zeggen dat het niet belangrijk is.
Worden die folders gemaakt voor de galerij ?
Verspreidt de Overheid doelbewust verkeerde informatie ?
Of ligt het aan jouw verwrongen visie van de werkelijkheid.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 maart 2015 om 23:15.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2015, 00:32   #25
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ze wou van in het begin niet verder, het was allemaal berekend en ingecalculeerd.
Ze koos mij omdat ze dacht dat ze in mij een slachtoffer zag om op een makkelijke manier aan een visum te komen.
Daarna heeft ze dat plannetje gewetensloos verder gespeeld.
De bitch, en van welke nationaliteit was het mormel ? Ik hoop maar dat ge haar eens paar keren goed gepakt hebt, dat ze naar haar moeder screeuwde. Maar ik snap noch altijd niet dat venten zo dom zijn.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2015, 00:37   #26
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ach, de gemuilkorfde zoekt gewoon een manier om na te trappen, wraakgevoelens hebben is nu éénmaal een stadium in het verwerkingsproces...
En hij heeft in elk geval groot gelijk. Maar het was natuurlijk dom van hem om er weer een multikulleke bij in huis te nemen. Laten we zeggen een parasietje in dit land aan een verblijfsvergunning helpen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2015, 10:40   #27
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
De bitch, en van welke nationaliteit was het mormel ? Ik hoop maar dat ge haar eens paar keren goed gepakt hebt, dat ze naar haar moeder screeuwde. Maar ik snap noch altijd niet dat venten zo dom zijn.
Waarom venten ?
De meeste slachtoffers van schijnhuwelijken zijn wel vrouwen, maar het stereotiepe beeld komt waarschijnlijk van Jambers.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2015, 11:16   #28
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
En hij heeft in elk geval groot gelijk. Maar het was natuurlijk dom van hem om er weer een multikulleke bij in huis te nemen. Laten we zeggen een parasietje in dit land aan een verblijfsvergunning helpen.
Dat zal de gemuilkorfde niet bewust willen doen hebben.."verliefd zijn" en "daadwerkelijke liefde" zijn twee verschillende dingen...het eerste spreek je van naïef in iets trappen wat je nooit zou verwachten en het tweede is 1 van de zeldzaamste zaken die in deze wereld nog gebeuren ondanks de cultuurverschillen...eerlijk gezegd, het treft beide zijden van geslachten hoor...

Ieder individueel gegeven is anders..bij de ene is het de man die misbruikt wordt om zich te vestigen in een ander land dan van waar je afkomstig van bent is de voornaamste reden van een schijnhuwelijk, niet dat mevrouw bewust zich heeft willen settelen om de verblijfsvergunning te consolideren...buiten het weten van de man om...omgekeerd gebeurd dat ook maar daar is het de vrouw die in de meeste gevallen wel in de meerderheid misbruikt wordt door de man...om juist de miserie in eigen land te kunnen ontvluchten, wat de grondreden vormt voor een schijnhuwelijk !

Het blijft in de meeste gevallen toch niet bij het bovenstaande andere redenen/factoren spelen hierin ook een rol...economische bvb...om in een land van vestiging geld te verdienen en deze door te sluizen naar hun arme familie in het land van herkomst...zodat de familie het wat beter kan hebben..alleen de vraag is gegoede iets rijkere mensen uit het land van herkomst kunnen dit ook frauderen door schijnhuwelijken samen met gedwongen huwelijken...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 22 maart 2015 om 11:21.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 17:24   #29
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ach, de gemuilkorfde zoekt gewoon een manier om na te trappen, wraakgevoelens hebben is nu éénmaal een stadium in het verwerkingsproces...
Huur dan gewoon een gigolo in om haar de poets terug te bakken?

PM maar, liefst met foto want dat speelt in de prijs
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 17:59   #30
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Huur dan gewoon een gigolo in om haar de poets terug te bakken?

PM maar, liefst met foto want dat speelt in de prijs
Overspel is geen reden of oorzaak meer om te scheiden .
Dus je kan de gigolo thuislaten , maar goed geprobeerd snoeper .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 18:08   #31
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dat kun je toch bij elke vorm van oplichting zeggen ?
Als jij je geld op een bank zet en de bankier vlucht met je geld naar het buitenland, kun je evengoed zeggen dat de Overheid niets misdaan heeft tegenover jou, en dan had je maar beter moeten weten.
Eigen schuld, dikke bult dus ?
Wat een dwaze redenering is dat toch.

Trouwens, het is vreemd dat de Overheid zelf in haar folders zegt "U bent slachtoffer van een misdrijf. Dien klacht in.", en dat jij dan maar komt zeggen dat het niet belangrijk is.
Worden die folders gemaakt voor de galerij ?
Verspreidt de Overheid doelbewust verkeerde informatie ?
Of ligt het aan jouw verwrongen visie van de werkelijkheid.
Een bankier die met je geld gaat lopen is geen oplichter , dat is een dief .
Iemand die je 3 bonen verkoopt met de belofte van eeuwige rijkdom , of zwarte stukken papier met een wasmiddel om er geld van te maken dat is een oplichter .
Dat ik de kopers van 3 bonen of een koffer vol zwart papier idioten vind .
Dat is zo , sorry .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 18:21   #32
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
En heel terecht, want de Overheid maakt foldertjes waarin ze je aandringen om klacht in te dienen tegen schijnhuwelijk.
Maar tegelijk stoot je op een muur van onbegrip, en blijkt het heel moeilijk te bewijzen.
Dit vind ik serieus hypocriet.
En nog eens, het slachtoffer wordt met de vinger gewezen, en op die manier leer je migranten van bij de aanvang dat zij zich niet aan de regels hoeven te houden, dat die regels eigenlijk alleen maar gelden voor de autochtonen.
Hoe kun je nu iemand integreren als je van bij het begin die attitude aankweekt ?
Het is geen toeval dat zij vriendinnen had die hier al jaren zijn en nog altijd zeer weinig Nederlands praten.
En ik heb daarop gereageerd .


Een serieus debat in Vlaanderen anno 2015.
Maar dat krijg je met onze media.
Hoeveel zaken worden er echt serieus behandeld ?
Liever grappen en grollen om het volk in slaap te wiegen.
Ik wil u geen schrik aanjagen maar een vriend van mij was getrouwd met eentje uit het oostblok. Ze neukte met iedereen behalve met hem, tenzij hij haar voor duizenden euros cadeautjes kocht.
Op een gegeven moment trok ze er uit met een ander en toch moet hij haar nu nog voor 7 jaar elke maand 700 euro betalen omdat ze te lui is om te gaan werken en zonder inkomen zit.
Haar advokaat was pro deo en de zijne kostte hem duizenden euro's.
Zij kon juridisch eeuwig doorgaan , het kostte haar toch geen fluit , maar hij niet , vandaar bovenvermeld compromis.
Dit is gerechtigheid naar Belgisch model.

Laatst gewijzigd door Pericles : 24 maart 2015 om 18:22.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 18:38   #33
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Overspel is geen reden of oorzaak meer om te scheiden .
Dus je kan de gigolo thuislaten , maar goed geprobeerd snoeper .

Ik heb het niet over scheiden he, dat is te laat. Mij gaat het om stevig gedumpt te worden door uw grote liefde
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 18:55   #34
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik heb het niet over scheiden he, dat is te laat. Mij gaat het om stevig gedumpt te worden door uw grote liefde
Oooow , wraakactie door de dame keihard te doen verliefd worden op de gigolo om ze daarna te kwetsen door haar te laten vallen .
Nee , zover ging mijn fantasie niet .
Ik raad de gemuilkorfde deze strategie aan , hij zal je wel bereiken via pm .
Hij kan best foto én voorschot direct overmaken .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 19:00   #35
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ach, de gemuilkorfde zoekt gewoon een manier om na te trappen, wraakgevoelens hebben is nu éénmaal een stadium in het verwerkingsproces...
Gij zult zoiets misschien kinderachtig vinden en zo niet ineen zitten, maar ik garandeer U dat het menselijk is, U een kick geeft, en nog een zalig gevoel ook. Enig probleem: zorgen dat de ander niets kan terug doen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2015, 19:06   #36
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Huur dan gewoon een gigolo in om haar de poets terug te bakken?
PM maar, liefst met foto want dat speelt in de prijs
Euh .. gaat gij die gigolo dan zijn ? Of hebt ge mensen die voor U werken ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 10:20   #37
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Interesse? Graag foto met verificatie en pm

Hou er wel rekening mee dat je tijdens je proefperiode enkele draken zult moeten bevechten
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2015, 19:10   #38
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Een bankier die met je geld gaat lopen is geen oplichter , dat is een dief .
Neen, hoor, dat is evengoed oplichting.
Maar ik zie dat je gewoon je definitie zo aanpast : als je denkt dat het jou wel zou kunnen overkomen, moet het vooral zwaar gestraft worden, en is het zeker diefstal.
Denk je dat het jezelf nooit kan overkomen dan zijn de slachtoffers dom, en moet het maar oplichting zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Iemand die je 3 bonen verkoopt met de belofte van eeuwige rijkdom , of zwarte stukken papier met een wasmiddel om er geld van te maken dat is een oplichter .
Het was wel iets geraffineerder dan dat, natuurlijk.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2015, 19:12   #39
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik heb het niet over scheiden he, dat is te laat. Mij gaat het om stevig gedumpt te worden door uw grote liefde
Yeah, right.
Ik hoor hem al afkomen, "ik heb wel 100 keer geprobeerd, maar ze is niet verliefd geraakt, toch wel wat plezier gehad."

Neen, ik weet zelfs niet of die bitch ooit echt verliefd kan raken.
Heel haar leven staat in het teken van zichzelf verrijken, zelfs met haar eigen dochtertje was ze erg koel.
Hoe je zo harteloos kunt zijn is mij een raadsel.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 09:19   #40
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik probeer het nogmaals.
Deze keer zijn er geen dubbelnicks meer over.

Ik ben slachtoffer van een schijnhuwelijk, het laatste bericht dat ik gelezen had was dat iemand zei dat ze hier 3 jaar zou moeten gewoond hebben om haar F kaart te kunnen behouden na een scheiding.
Klopt dit ?
Volgens mijn advocaat wordt een F-kaart zelden terug ingetrokken, tenzij de Staat er persoonlijk belang bij heeft (als ze steuntrekker aan het OCMW zou zijn bijv.)
Ja dit klopt dus. Die regels zijn duidelijk, maar jij moet wel aangeven dat het om een schijnhuwelijk gaat.
Uw advocaat moet je onder zijn kloten schoppen, je betaald hem om er werk van te maken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be