Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2017, 21:31   #821
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Vrouwen die nieuwjaar vieren in Berlijn kunnen bij de geplande feestelijkheden rond de Brandenburger Tor op elk moment terecht in een ‘safe zone’. Die wordt speciaal voor hen door het Rode Kruis opgezet aan de Ebertstrasse.Bron.
man man man
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 21:38   #822
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
man man man
En dan maar volhouden dat de vernieuwing onze oorspronkelijk rechten en vrijheden niet zouden aantasten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 23:49   #823
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En dan maar volhouden dat de vernieuwing onze oorspronkelijk rechten en vrijheden niet zouden aantasten...
We leven niet meer in het Europa van na 1945 onder de bescherming van de VS en in ruil het schoothondje te zijn. De VS wil niet meer aan eindeloze oorlogen doen in het Midden-Oosten e.d. om zichzelf te verrijken. Zo dus zijn er ook niet overal patrouillerende duikboten en andere schepen op de Middellandse Zee om vluchtelingen van Libië te stoppen e.d. meer.

2018 gaat een moeilijk jaar worden voor Europa waarbij we (weeral) problemen krijgen met Griekenland en waarschijnlijk komen de onderlinge vetes tussen natiestaten weer opzetten. Visgrad vs West-Europa vs Zuid-Europa vs etc...

De vernieuwing erin bestaat dat Europa haar plan moet trekken; defensief gezien. En op zich zitten de Britten goed op hun eilandje en dan nog hun handelsrelaties met hun ex kolonies.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2017, 00:12   #824
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

America's Moral Hypocrisy Since 1776

https://www.youtube.com/watch?v=XU3cWOUItso

De meeste filmpjes van die vent zijn "crazy"; maar deze klopt wel.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2018, 08:30   #825
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
In Berlijn zijn bij feestelijkheden rond de Brandenburger Tor verscheidene vrouwen slachtoffer geworden van seksueel misbruik. Volgens de politie ging het om geïsoleerde incidenten. Zeven mensen zijn aangehouden voor tien gevallen van seksueel misbruik. In Keulen meldden negen vrouwen zich vanwege aanranding.Bron.
De 'safe zones' voor vrouwen hebben precies niet veel uitgehaald. Moet gezegd. Er waren niet meer incidenten als anders. Het blijkt dus tegenwoordig de normale gang van zaken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2018, 08:42   #826
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
We leven niet meer in het Europa van na 1945 onder de bescherming van de VS en in ruil het schoothondje te zijn. De VS wil niet meer aan eindeloze oorlogen doen in het Midden-Oosten e.d. om zichzelf te verrijken. Zo dus zijn er ook niet overal patrouillerende duikboten en andere schepen op de Middellandse Zee om vluchtelingen van Libië te stoppen e.d. meer.

2018 gaat een moeilijk jaar worden voor Europa waarbij we (weeral) problemen krijgen met Griekenland en waarschijnlijk komen de onderlinge vetes tussen natiestaten weer opzetten. Visgrad vs West-Europa vs Zuid-Europa vs etc...

De vernieuwing erin bestaat dat Europa haar plan moet trekken; defensief gezien. En op zich zitten de Britten goed op hun eilandje en dan nog hun handelsrelaties met hun ex kolonies.
Ieder jaar zal moeilijker worden. De menselijke hebzucht kent nu éénmaal geen grenzen. Er verbeteren weinig dingen nog ...integendeel.
Als ik soms terugga naar plekken waar ik 20 jaar geleden was of meer heb ik altijd meer zin om te wenen dan te lachen.
Ik begrijp dan ook niet goed waarom al die onnozelaars vieren als er een nieuw jaar ( wat dat ook mogen betekenen) begint.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 januari 2018 om 08:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2018, 08:44   #827
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Er waren misschien veel minder incidenten maar hoeveel heeft dat gekost? Hoeveel agenten zijn er ingezet en hoeveel andere maatregelen zijn er genomen?

En dat er blijkbaar nog steeds asielzoekers zijn die lustig vrouwen aanranden op oudejaar is eigenlijk een grote schande.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2018, 08:48   #828
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Er waren misschien veel minder incidenten maar hoeveel heeft dat gekost? Hoeveel agenten zijn er ingezet en hoeveel andere maatregelen zijn er genomen?

En dat er blijkbaar nog steeds asielzoekers zijn die lustig vrouwen aanranden op oudejaar is eigenlijk een grote schande.
Inderdaad.
Als we dan zien wat de kostprijs is die de maatschappij moet betalen om deze verrijkers hier te laten rondlopen ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2018, 12:21   #829
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Er waren misschien veel minder incidenten maar hoeveel heeft dat gekost? Hoeveel agenten zijn er ingezet en hoeveel andere maatregelen zijn er genomen?

En dat er blijkbaar nog steeds asielzoekers zijn die lustig vrouwen aanranden op oudejaar is eigenlijk een grote schande.
Hoeveel dat kost, is de juiste vraag. Kostprijs in centen, en kostprijs in menselijk leed.

Maar alleen die asielzoekers beschimpen met mail pig gedrag, is er wat over.

Hoe dan ook, die vraag van de kostprijs, op financieel en op menselijk vlak, moet gesteld worden aan de linkiewinkie partijen. Door onafhankelijke journalisten. Die zullen we dan wel eerst moeten importeren.
Oei, dan zijn dan ook ... immigranten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 januari 2018 om 12:22.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2018, 13:38   #830
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De 'safe zones' voor vrouwen hebben precies niet veel uitgehaald. Moet gezegd. Er waren niet meer incidenten als anders. Het blijkt dus tegenwoordig de normale gang van zaken.
Geïsoleerde incidenten. Is er met oudejaarsnacht een minimum aantal vrouwen dat moet worden aangerand alvorens er van een probleem kan worden gesproken, misschien?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 22:52   #831
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind uw mening volslagen krankzinnig!
1. Al gehoord van het verdrag van Geneve? Ik veronderstel van wel, dan moet je wel ene domoor zijn om te beweren dat ons kiesgedrag invloed zou hebben op het huidige Europese beleid op dit moment.

2. Ik ben een vrouw en zie mezelf verplaatsen in openbare ruimtes, ongeacht wat ik draag, niet als een " risico" waarvan " ik maar moet weten wat de gevolgen zijn" te vergelijken met een rally of gevechtsport.

3. U bent al even erg als die daders, want " vrouwen moeten maar.." terwijl we juist niets moeten, wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van mannen en venten zoals u verdienen naar mijn mening een schop in hun ballen, waar haal je het uit om nog een al of niet indirect schuldgevoel aan te praten ook!

Niet kiesers , noch vrouwen dragen verantwoordelijkheid, wel het beleid en daders!
2
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 11:41   #832
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Geïsoleerde incidenten. Is er met oudejaarsnacht een minimum aantal vrouwen dat moet worden aangerand alvorens er van een probleem kan worden gesproken, misschien?
Misschien zien we het allemaal wel verkeerd in de zin van: 'Misschien hebben vrouwen dat graag dat ze aangerand worden door bepaalde figuren?'

Straks ga ik die 'boef' nog gelijk geven met zijn duistere uitspraken dat alle vrouwen eigenlijk 'meisjes van plezier zijn'. Ik wilde het H woord niet gebruiken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 augustus 2018 om 11:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 12:46   #833
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien zien we het allemaal wel verkeerd in de zin van: 'Misschien hebben vrouwen dat graag dat ze aangerand worden door bepaalde figuren?'

Straks ga ik die 'boef' nog gelijk geven met zijn duistere uitspraken dat alle vrouwen eigenlijk 'meisjes van plezier zijn'. Ik wilde het H woord niet gebruiken.
het K woord bedoelde je, integreer u eens wat hé

Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 12:46.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 12:47   #834
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind uw mening volslagen krankzinnig!
1. Al gehoord van het verdrag van Geneve? Ik veronderstel van wel, dan moet je wel ene domoor zijn om te beweren dat ons kiesgedrag invloed zou hebben op het huidige Europese beleid op dit moment.

2. Ik ben een vrouw en zie mezelf verplaatsen in openbare ruimtes, ongeacht wat ik draag, niet als een " risico" waarvan " ik maar moet weten wat de gevolgen zijn" te vergelijken met een rally of gevechtsport.

3. U bent al even erg als die daders, want " vrouwen moeten maar.." terwijl we juist niets moeten, wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van mannen en venten zoals u verdienen naar mijn mening een schop in hun ballen, waar haal je het uit om nog een al of niet indirect schuldgevoel aan te praten ook!

Niet kiesers , noch vrouwen dragen verantwoordelijkheid, wel het beleid en daders!
²
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 23:09   #835
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
vrouwen moeten geen risicoanayse maken
Dat klopt, vrouwen moeten helemaal niets.

Je moet ze al zeker niet verantwoordelijk houden voor hun daden.

Ze stemmen voor de open grenzen, kinderen van verschillende vaders, nieuwe samengestelde gezinnen, feministen die met islamieten heulen.

Doe maar lekker jullie zin op basis van schommelende emoties die elke dag veranderen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2022, 06:47   #836
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Tientallen vrouwen door groepen migranten aangerand op oudejaar in Italië.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 18:06   #837
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Tientallen vrouwen door groepen migranten aangerand op oudejaar in Italië.
Opvallend: dat VRT artikel draait veel minder rond de pot dan ten tijde van de massa-aanrandingen van 2015-2016 in Keulen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be