Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2016, 00:56   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down Twee homoseksuele mannen zwaar mishandeld in Amsterdam

zie idt homohaat incident met geweld, niet bekend is wie de daders zijn en of het radicale moslims zijn.

moeilijke zaak met moslimmannen en besneden zijn, manzijn in biologische zin is iets triest en keihard.

homohaat is overal hetzelfde, dus islam is niet uniek maar moslimmannen zitten wel met veel meer seksuele frustraties en verdriet om die genitale verminking van hun te kleine piemels.

de zaak moet biologisch beschouwd worden miaauwt wieroe altijd naar mij en hij heeft gelijk.

er is meer voorlichting nodig over homoseksualiteit van mannen en jongens, omdat ook ik er elke dag mee te maken krijg in mijn buurt.

seks is sowieso een absoluut taboethema en daar begint het grote drama voor elke jongen in feite.

ziehier, komt dichterbij in nederland, amsterdam is al hartje holland, bruut geweld tegen homostel.

zijn het moslims die met geweld begonnen??


------------------------ erg triest:


Twee homoseksuele mannen zwaar mishandeld in Amsterdam
Foto: Politie Amsterdam
Gepubliceerd: 16 oktober 2016 17:07 Laatste update: 16 oktober 2016 17:37

Twee homoseksuele mannen zijn in de nacht van zaterdag op zondag zwaar mishandeld achter station Amsterdam Centraal.

De slachtoffers zijn rond de 55 en 60 jaar oud. Eén van de mannen werd tegen de grond geslagen en meerdere keren in zijn gezicht getrapt, meldt de politie. Omstanders zorgden dat er een einde kwam aan de mishandeling. De daders zijn gevlucht.

Het begon op de pont over het IJ. Er vond een discussie plaats en de daders scholden de mannen uit vanwege hun geaardheid. Het leidde vervolgens tot een vechtpartij bij het station. Een omstander die de daders probeerde te stoppen, werd ook uitgescholden.

Meerdere mensen kwamen daarna op de vechtpartij af en grepen in. Dat zorgde ervoor dat de daders uiteindelijk weggingen. Volgens de politie hebben de omstanders weten te voorkomen dat het letsel van de mannen erger zou zijn.

De politie heeft foto's van de daders en roept hen op zich te melden.
Door: NU.nl

http://www.nu.nl/binnenland/4336979/...amsterdam.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 17 oktober 2016, 01:06   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

De politie heeft foto's van de daders en roept hen op zich te melden.
Door: NU.nl

http://www.nu.nl/binnenland/4336979/...amsterdam.html
Wat belet hen die foto's kenbaar te maken?
Als je een beetje logisch nadenkt zou je toch er vanuit gaan dat ze dan rapper opgepakt worden.
daiwa is offline  
Oud 17 oktober 2016, 06:52   #3
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wat belet hen die foto's kenbaar te maken?
Als je een beetje logisch nadenkt zou je toch er vanuit gaan dat ze dan rapper opgepakt worden.
of bluf of lokale boomvrijers-mentaliteit.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 17 oktober 2016, 10:07   #4
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wat belet hen die foto's kenbaar te maken?
Als je een beetje logisch nadenkt zou je toch er vanuit gaan dat ze dan rapper opgepakt worden.
Zal niet politiek correct zijn. Duidelijk al een aanwijzing.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline  
Oud 17 oktober 2016, 11:27   #5
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zal niet politiek correct zijn. Duidelijk al een aanwijzing.
Denk ik ook.
daiwa is offline  
Oud 17 oktober 2016, 15:05   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

tsja, licht getint, foto's tonen is racisme he.

'het is een voorrecht om fulltime moslim terrorist te zijn, allah ho akbar'

Ja Allah zorgt goed voor zijn besneden, te kleingeschapen, pedofiele beulen en dienaren. Inshallah.

de wil van allah is wet.

biotopen RAADSEL hersenkrakertje:

welk (zoog)dier op aarde is zuiver radicaal Islamitisch???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 17 oktober 2016 om 15:08. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 17 oktober 2016, 23:38   #7
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Het klopt dat in veel Arabische en moslimlanden homoseksualiteit onder mannen veel voorkomend is, ik denk meer dan hier. Gewoon omdat ze gescheiden van vrouwen leven, en voor ze trouwen moeten ze een bruidsschat ophoesten die niet min is.
Ook in mediterraanse landen als Italië, Griekenland en Spanje zie je meer homoseksualiteit. Dat is blijkbaar een traditie die al erg ver teruggaat, net als in Zuid-Oost-Azië.
Tijdens mijn reizen door Arabische landen en Iran erg veel verzoeken gekregen, maar ik val nu eenmaal niet op mannen. Een keer in Egypte 500 $ aangeboden gekregen als ik me als vrouw zou verkleden en ze me zouden mogen... . Arabische vrouwen zijn moeilijk, maar eenmaal ze in je kamer belanden verbleekt gelijk welke Belgische...
Naar het schijnt hebben alle jongens die nog niet getrouwd zijn seks met elkaar in landen als Marokko, Iran, Egypte, etc. Ook Turkije. Het was ook een veelvoorkomend thema in de Ottomaanse literatuur. En net als in het antieke Griekenland had je gedichten voor jongens, heel veel relaties tussen jonge jongens en oudere mannen. Dat fenomeen bestaat trouwens nog steeds in Afghanistan, en zelfs de Amerikanen deden er aan mee. In Tajikistan en Oezbekistan bestond het ook, maar de Sovjets hebben dit uitgeroeid.
https://www.youtube.com/watch?v=9MpnpcCLvtM

Afghaanse feminiene jongens die geschminkt optreden en als vrouw verkleed dansen voor mannen.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 oktober 2016 om 23:42.
tomm is offline  
Oud 18 oktober 2016, 01:38   #8
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
In Tajikistan en Oezbekistan bestond het ook, maar de Sovjets hebben dit uitgeroeid.
Stalin had het niet zo op homo's; teveel gezien toen hij in de gevangenis van Bakoe zat denk ik.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 oktober 2016 om 01:40.
Frankenstein is offline  
Oud 18 oktober 2016, 01:48   #9
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
De slachtoffers zijn rond de 55 en 60 jaar oud. Eén van de mannen werd tegen de grond geslagen en meerdere keren in zijn gezicht getrapt, meldt de politie. Omstanders zorgden dat er een einde kwam aan de mishandeling. De daders zijn gevlucht.

Het begon op de pont over het IJ. Er vond een discussie plaats en de daders scholden de mannen uit vanwege hun geaardheid. Het leidde vervolgens tot een vechtpartij bij het station. Een omstander die de daders probeerde te stoppen, werd ook uitgescholden.

Meerdere mensen kwamen daarna op de vechtpartij af en grepen in. Dat zorgde ervoor dat de daders uiteindelijk weggingen. Volgens de politie hebben de omstanders weten te voorkomen dat het letsel van de mannen erger zou zijn.

De politie heeft foto's van de daders en roept hen op zich te melden.
Door: NU.nl

http://www.nu.nl/binnenland/4336979/...amsterdam.html
Er is ook heel goed nieuws, nml er is ingegrepen door omstanders en er zijn foto's geschoten ! Dus zo'n ramp vind ik het allemaal niet. Eventuele blauwe plekken en kneuzingen van die 2 homo's gaan heus wel over.

Het zou pas verschrikkelijk zijn geweest als mensen toekeken maar niet ingrepen.

Jammer wel dat de straffen niet draconisch zijn in Nederland mochten de potenrammers achter slot en gendel verdwijnen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 oktober 2016 om 01:54.
Frankenstein is offline  
Oud 18 oktober 2016, 01:53   #10
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Stalin had het niet zo op homo's; teveel gezien toen hij in de gevangenis van Bakoe zat denk ik.
Homo's genoeg in de Sovjet-Unie. Maar het fenomeen dat bestond in Oezbekistan en Tadjikistan en nog steeds in Afghanistan is niet zomaar homoseksualiteit. Het betreft jonge jongens, dikwijls nog geen 6 jaar oud als ze eraan beginnen, die bezit zijn van rijke mannen, en niet alleen moeten dansen maar ook andere dingen.
Onder de communisten zag je wel dat de relatie tussen mannen en vrouwen gelijk werd, en alle scholen werden gemengd. Het gevolg was dat het niet langer moeilijk was om een relatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht, en daardoor nam de populariteit van zaken zoals hierboven beschreven, af.
tomm is offline  
Oud 18 oktober 2016, 01:57   #11
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Homo's genoeg in de Sovjet-Unie. Maar het fenomeen dat bestond in Oezbekistan en Tadjikistan en nog steeds in Afghanistan is niet zomaar homoseksualiteit. Het betreft jonge jongens, dikwijls nog geen 6 jaar oud als ze eraan beginnen, die bezit zijn van rijke mannen, en niet alleen moeten dansen maar ook andere dingen.
Onder de communisten zag je wel dat de relatie tussen mannen en vrouwen gelijk werd, en alle scholen werden gemengd. Het gevolg was dat het niet langer moeilijk was om een relatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht, en daardoor nam de populariteit van zaken zoals hierboven beschreven, af.
Waarom jonge jongens en geen jonge meisjes vraag ik mij af. Omdat jongens niet zwanger raken en meisjes wel, bijgevolg voor de kroost gezorgd moet worden. -Last-

Voor mij een vraag, voor jou een weet misschien.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 oktober 2016 om 02:02.
Frankenstein is offline  
Oud 18 oktober 2016, 02:02   #12
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Homo's genoeg in de Sovjet-Unie. Maar het fenomeen dat bestond in Oezbekistan en Tadjikistan en nog steeds in Afghanistan is niet zomaar homoseksualiteit. Het betreft jonge jongens, dikwijls nog geen 6 jaar oud als ze eraan beginnen, die bezit zijn van rijke mannen, en niet alleen moeten dansen maar ook andere dingen.
Onder de communisten zag je wel dat de relatie tussen mannen en vrouwen gelijk werd, en alle scholen werden gemengd. Het gevolg was dat het niet langer moeilijk was om een relatie aan te gaan met iemand van het andere geslacht, en daardoor nam de populariteit van zaken zoals hierboven beschreven, af.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Stalin homofilie strafbaar heeft gesteld en er ook werk van maakte om dit tegen te trachten te gaan..
Frankenstein is offline  
Oud 18 oktober 2016, 02:02   #13
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Er is ook heel goed nieuws, nml er is ingegrepen door omstanders en er zijn foto's geschoten ! Dus zo'n ramp vind ik het allemaal niet. Die blauwe plekken en kneuzizigen gaan heus wel over. Het zou pas verschrikkelijk zijn geweest als mensen toekijken maar niet ingrepen.

Jammer wel dat de straffen niet draconisch zijn in Nederland mochten de potenrammers achter slot en gendel verdwijnen.
Ik vind de Nederlandse cultuur, de manier waarop ze praten, hun dramaqueen gehalte, wel iets gay hebben, zeker wat betreft de Amsterdammers. Sommige collega's zijn echte clichés, wie zich zo gedraagt in België wordt scheef aangekeken. Uiteraard bestaat het ook in België, maar veel meer verdoken, nog steeds.
In Nederland is het nog steeds veel minder een issue dan in België, waar er toch ondanks van bovenaf bevolen een zekere weerstand tegen bestaat in bepaalde milieus.
Nu goed ik oordeel niet. Vroeger wel, als gevolg van m'n achtergrond, maar nu hou ik het op "leef en laat leven".
tomm is offline  
Oud 18 oktober 2016, 02:04   #14
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom jonge jongens en geen jonge meisjes vraag ik mij af. Omdat jongens niet zwanger raken en meisjes wel, bijgevolg voor de kroost gezorgd moet worden. -Last-

Voor mij een vraag, voor jou een weet misschien.
Omdat meisjes totaal taboe is in zulke conservatieve en religieuze landen. En dus doen ze het met elkaar. (trouwens meisjes ook naar het schijnt)
Mijn moeder vertelde over een trip naar Italië in de jaren 60. Ze mochten niet buiten komen zonder chaperone en werden overal belaagd door jongens, je zag geen meisjes alleen lopen. Italië staat er om bekend dat jongens het met elkaar doen voor ze trouwen. In feite dezelfde cultuur.

Laatst gewijzigd door tomm : 18 oktober 2016 om 02:06.
tomm is offline  
Oud 18 oktober 2016, 02:09   #15
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik vind de Nederlandse cultuur, de manier waarop ze praten, hun dramaqueen gehalte, wel iets gay hebben, zeker wat betreft de Amsterdammers. Sommige collega's zijn echte clichés, wie zich zo gedraagt in België wordt scheef aangekeken. Uiteraard bestaat het ook in België, maar veel meer verdoken, nog steeds.
In Nederland is het nog steeds veel minder een issue dan in België, waar er toch ondanks van bovenaf bevolen een zekere weerstand tegen bestaat in bepaalde milieus.
Nu goed ik oordeel niet. Vroeger wel, als gevolg van m'n achtergrond, maar nu hou ik het op "leef en laat leven".
Ik had Nederlandse homo's tot mijn vriendenkring.

In Suriname moet ik daarentegen niets van ze hebben, schrizofrene hufters zijn het vaak. Onbetrouwbaar en extreem slecht. Reden cultureel is het niet openlijk getolereerd en gebeurd het dus stiekem, op het ranzige af.
Frankenstein is offline  
Oud 18 oktober 2016, 02:10   #16
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Stalin homofilie strafbaar heeft gesteld en er ook werk van maakte om dit tegen te trachten te gaan..
Onder Lenin werd homofilie uit het strafregister gehaald, en onder Stalin er weer ingezet, dat klopt. Maar strijd tegen homofilie was nooit een prioriteit. Er waren er voldoende, alleen niet al te openlijk.
https://www.youtube.com/watch?v=5paTORS7Sfk
tomm is offline  
Oud 18 oktober 2016, 02:11   #17
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 oktober 2016 om 02:27.
Frankenstein is offline  
Oud 20 oktober 2016, 20:45   #18
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het klopt dat in veel Arabische en moslimlanden homoseksualiteit onder mannen veel voorkomend is, ik denk meer dan hier. Gewoon omdat ze gescheiden van vrouwen leven, en voor ze trouwen moeten ze een bruidsschat ophoesten die niet min is.
Ook in mediterraanse landen als Italië, Griekenland en Spanje zie je meer homoseksualiteit. Dat is blijkbaar een traditie die al erg ver teruggaat, net als in Zuid-Oost-Azië.
Tijdens mijn reizen door Arabische landen en Iran erg veel verzoeken gekregen, maar ik val nu eenmaal niet op mannen. Een keer in Egypte 500 $ aangeboden gekregen als ik me als vrouw zou verkleden en ze me zouden mogen... . Arabische vrouwen zijn moeilijk, maar eenmaal ze in je kamer belanden verbleekt gelijk welke Belgische...
Naar het schijnt hebben alle jongens die nog niet getrouwd zijn seks met elkaar in landen als Marokko, Iran, Egypte, etc. Ook Turkije. Het was ook een veelvoorkomend thema in de Ottomaanse literatuur. En net als in het antieke Griekenland had je gedichten voor jongens, heel veel relaties tussen jonge jongens en oudere mannen. Dat fenomeen bestaat trouwens nog steeds in Afghanistan, en zelfs de Amerikanen deden er aan mee. In Tajikistan en Oezbekistan bestond het ook, maar de Sovjets hebben dit uitgeroeid.
https://www.youtube.com/watch?v=9MpnpcCLvtM

Afghaanse feminiene jongens die geschminkt optreden en als vrouw verkleed dansen voor mannen.

ja als man heb je je behoeften en als een man geen vrouwen kan vinden om die driften te bevredigen dan zal hij grijpen naar elke knaap die iets meisjesachtig heeft.

Knapen liefde is heel oud. is anders dan pure pedofilie.

liefde en seks scheppen vertrouwensbanden en dat is het sociale kapitaal.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 20 oktober 2016, 21:49   #19
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik had Nederlandse homo's tot mijn vriendenkring.

In Suriname moet ik daarentegen niets van ze hebben, schrizofrene hufters zijn het vaak. Onbetrouwbaar en extreem slecht. Reden cultureel is het niet openlijk getolereerd en gebeurd het dus stiekem, op het ranzige af.
Ik ken Surinaamse homo's in Nederland, die vallen wel mee.

In België was dat ook lang zo, zeker in gebieden als bvb. West-Vlaanderen.
tomm is offline  
Oud 20 oktober 2016, 22:04   #20
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja als man heb je je behoeften en als een man geen vrouwen kan vinden om die driften te bevredigen dan zal hij grijpen naar elke knaap die iets meisjesachtig heeft.

Knapen liefde is heel oud. is anders dan pure pedofilie.

liefde en seks scheppen vertrouwensbanden en dat is het sociale kapitaal.
Dat klopt, ik denk dat je, eerder dan van homo of holebi, eerder kunt spreken van een schaal van een tot honderd. Hoewel de meeste dat niet toegeven. Ik val op vrouwen, maar moesten er nu geen vrouwen zijn, bvb. in de gevangenis, dan is het een andere situatie.
Overigens bij vrouwen is dat net hetzelfde, of zelfs meer verspreid en alleszins meer aanvaard.

Het is een van de gevolgen van een erg religieuze maatschappij waarbij de seksen strikt gescheiden worden, dan krijg je meer homofilie, zo is het gewoon. Dat geldt voor erg katholieke samenlevingen als Italië, als voor de moslimlanden. Zet in een zoo alleen maar mannelijke olifanten of apen bij elkaar voor jaren en je krijgt homoseks.
Overigens de Arabieren gaan ver, ben zelfs, toen ik begin was en er wel echt goed uitzag, meegenomen in Caïro naar een minaret van een eeuwenoude moskee, door een imam, ik dacht dat hij me wilde bekeren, maar hij had andere bedoelingen... Puur voor de kick ging ik me toch nog wel laten doen, maar heb dat toch maar niet gedaan, en je zag dat die vent zwaar ontgoocheld was, "dat is toch normaal", zag je hem denken?
Ja, een vrij gespleten en ergens wel zieke maatschappij, kun je wel zeggen. Maar was het hier zo anders toen religie de dienst uitmaakte?
Overigens heb vrij alarmerende berichten opgevangen over de Joodse orthodoxe gemeenschap in Antwerpen...
tomm is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be