Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 29 mei 2006, 12:06   #61
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Janssens? Die is hier burgemeester, maar niet door democratische verkiezing. Vandaar dat ik zijn gezag betwist. Het was een sossenonderonsje toen Detiège opkraste, waardoor hij aan de macht kwam.

Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.
Boadicea is offline  
Oud 29 mei 2006, 12:31   #62
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.
Dan krijgt 'm problemen met de groenen vanwege milieuvervuiling...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 29 mei 2006, 18:01   #63
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Dan krijgt 'm problemen met de groenen vanwege milieuvervuiling...
De groenen? Gaan die uit pure wanhoop niet meespringen?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 30 mei 2006, 12:20   #64
samaey
Burger
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Leugens? Dat de moslims zich zouden integreren en dat dat alleen nog wat tijd nodig had en dat er een gematigede Islam voor Europa ging komen, dat waren leugens. Al wat het Vlaams blok eind jaren '80, begin jaren '90 voorspelde is nu aan het gebeuren.
Zelfs al is hun diagnose correct op sommige gebieden (het is trouwens erg moeilijk om ALLES fout in te schatten), dat wil absoluut niet zeggen dat het VB een goed antwoord heeft op die problemen.
__________________
Do not try to think outside the box. That's impossible. Instead, realise the truth. There is no box.
samaey is offline  
Oud 30 mei 2006, 12:23   #65
samaey
Burger
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Janssens? Die is hier burgemeester, maar niet door democratische verkiezing. Vandaar dat ik zijn gezag betwist. Het was een sossenonderonsje toen Detiège opkraste, waardoor hij aan de macht kwam.

Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.
Je onderschat de populariteit van Patrick Janssens. Als burgemeester is hij in Antwerpen veel populairder dan zijn eigen partij.
__________________
Do not try to think outside the box. That's impossible. Instead, realise the truth. There is no box.
samaey is offline  
Oud 2 juni 2006, 13:42   #66
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....
allee, in de hoek met de ezelsoren op uw kop, en daarna een klets op uw blote billen van Schoolmeesteres Kaatd, de Iron Lady van de grammatica
Trouwens , Kaatd, leer zelf ook maar eens Nederlands praten: "Roots" is een Engels woord.Daar hebben de vlamingen mischien ook genoeg van.Eerst was er de verfransing van hun taal, nu gebruikt men te pas en te onpas Engelse woorden.En dan nog mensen die er over opscheppen dat ze de taal perfekt beheersen, en in het onderwijs staan.Niets is trouwens erger dan een schoolmeester die zichzelf als een intellektueel beschouwd, en daarom denkt mensen die (nog) minder gestudeerd hebben, te mogen minachten...hoogwaanzinnig, laag snobisme...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 2 juni 2006 om 13:49.
carlgustaaf is offline  
Oud 2 juni 2006, 13:54   #67
Sneta
Gouverneur
 
Sneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Locatie: Belgie
Berichten: 1.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Janssens? Die is hier burgemeester, maar niet door democratische verkiezing. Vandaar dat ik zijn gezag betwist. Het was een sossenonderonsje toen Detiège opkraste, waardoor hij aan de macht kwam.

Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.
Geen enkele burgemeester wordt verkozen.
Zij worden benoemd door de Gouverneur na voordracht door de gemeenteraad.
Dus als PDW in November burgemeester wordt, gaat u dan ook zijn gezag betwisten ?

P.S. PJ was wel democratisch verkozen als gemeenteraadslid.

Laatst gewijzigd door Sneta : 2 juni 2006 om 13:55.
Sneta is offline  
Oud 2 juni 2006, 15:08   #68
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht
Geen enkele burgemeester wordt verkozen.
Zij worden benoemd door de Gouverneur na voordracht door de gemeenteraad.
Dus als PDW in November burgemeester wordt, gaat u dan ook zijn gezag betwisten ?

P.S. PJ was wel democratisch verkozen als gemeenteraadslid.
Hij is aan de macht gekomen door een mes....sorry zwaard te steken in de rug van Leona.
Zegt gewoon alles over de persoonlijkheid van Judas Janssens .
zorlac is offline  
Oud 2 juni 2006, 20:09   #69
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
allee, in de hoek met de ezelsoren op uw kop, en daarna een klets op uw blote billen van Schoolmeesteres Kaatd, de Iron Lady van de grammatica
Trouwens , Kaatd, leer zelf ook maar eens Nederlands praten: "Roots" is een Engels woord.Daar hebben de vlamingen mischien ook genoeg van.Eerst was er de verfransing van hun taal, nu gebruikt men te pas en te onpas Engelse woorden.En dan nog mensen die er over opscheppen dat ze de taal perfekt beheersen, en in het onderwijs staan.Niets is trouwens erger dan een schoolmeester die zichzelf als een intellektueel beschouwd, en daarom denkt mensen die (nog) minder gestudeerd hebben, te mogen minachten...hoogwaanzinnig, laag snobisme...
ik zie die 'te onpas' nie zo goed in met een woord dat in het nederlands aanvaard is, hoor
als je je stoort aan een woordje als 'roots' dan kunnen we beter de helft van het woordenboekje schrappen
praha is offline  
Oud 2 juni 2006, 20:57   #70
Alle
Partijlid
 
Alle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?
tot aan de volkswoede klopt het, het moest er toch maar weer even bij he, van die leugens. ongelofelijk, alsof alles wat het vb zegt leugens zijn.

daar zit nu het probleem he, ge zijt zodanig gebrainwasht, ge kunt zelf niet meer wat juist van onjuist is van elkaar onderscheiden.

onbegrijpelijk
__________________
In Vlaanderen pleegt elk geslacht verzaking van Vlaams geloof en Vlaamsen plicht.Was het niet zo, de Vlaamse Beweging ware allang opgelost
Alle is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be