Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2010, 00:49   #101
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je zal iets beter je best moeten doen, want dit stukje tekst betekent niks. Om nog maar te zwijgen van je spelfouten, zowel hier als in mijn sig.
Maak je er maar vanaf met een kwinkslag, d�*t ken ik ook, die trukken van leep jefke
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:49   #102
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ok, omdat je er toch blijft op hameren (en dit is onder zeer groot voorbehoud, omdat ik zelf geen moslim ben): als je je soep mediatiseert als identitaire soep, omdat er spek in zit (wat dus zowel moslims als joden uitsluit van je actie), dan wil je volgens mij eerder een punt maken tegenover die groepen, dan dat je wil doen aan goede werken voor iedereen.
Maar waarom reklameren bijvoorbeeld de joden niet?

Als de Fransman zegt wij eten soep met spek, dat stoort de joodse bevolkingsgroep die ook geen varkenvlees eten toch helemaal niet?

Het niet eten van varkensvlees is toch een eigen keuze?

Waarom stoort het dan de islamgemeenschap?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:50   #103
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
We hebben het over twee verschillende zaken hier : het BBQ-feest dat inderdaad niet voor uitgehongerde landlopers georganiseerd word, en de soep met spek-uitdeling. Ik herstel dus mijn vraag : een dakloze moslim, wiens maag in zijn schoenen hangt van de honger, heeft niet het recht een kom erwtensoep met spek te aanvaarden, omdat hij nog niet in onmiddellijk doodsgevaar is ?
Over wat begin jij nu?

Als die moslim in nood is en geen voedsel heeft om te overleven dan heeft hij inderdaad recht op een kom soep met spek. Maar daar hebben we het niet over. Wij hebben het over de 'soupe identitaire'. Gaat iemand me nog uitleggen vandaag wat men hiermee bedoelt?
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 augustus 2010 om 00:51.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:52   #104
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Die aanvaardt dat, zoals bleek uit het filmpje dat hier rond kerstmis geplaatst werd.
En, bestaat dat filmpje nog?
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:52   #105
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hier wil ik toch even een lans breken voor de integriteit van Steve_M. Hij is namelijk niet zo'n persoon die mensen uitlokt om vervolgens triomfantelijk op het rode driehoekje te gaan klikken.
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld was, want ik heb nog nooit op het rode driehoekje geklikt om iemand te laten verwijderen. Als je dat echt wil, kan ik je de twee keren dat ik erop heb gedrukt zo tonen, maar het ging in beide gevallen om een Turk die constant off-topic postte.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:52   #106
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ze zijn welkom op voorwaarde dat ze hun aanpassen aan de varkensetende kleinburger?

'Beste joden en moslims vergeet God, schuif je religie aan de kant en kom de extreem rechtse rakkers tevreden stellen' Zoiets?
Het beste is gewoon een BBQ te organiseren met alle soorten vlees ( inclusief varkensvlees!), vis en vegetarische opties. Ik vind dat niemand moet kunnen bepalen wat de ander wel of niet kan en mag eten!
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:52   #107
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ze zijn welkom op voorwaarde dat ze hun aanpassen aan de varkensetende kleinburger?

'Beste joden en moslims vergeet God, schuif je religie aan de kant en kom de extreem rechtse rakkers tevreden stellen' Zoiets?
Varkensetende kleinburgers ! Wat een hoogdravende neerbuigendheid !
Die mensen inviteren jou voor een lekker maal, en je stuurt ze wandelen ? Da's pas integratie, zie.
Wat gaat god daar nu van weten ? Die heeft wel andere katten te geselen. Laat je toch eens een beetje gaan, mens !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:53   #108
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Het beste is gewoon een BBQ te organiseren met alle soorten vlees ( inclusief varkensvlees!), vis en vegetarische opties. Ik vind dat niemand moet kunnen bepalen wat de ander wel of niet kan en mag eten!
Het beste bemoeit men zich niet met de organisatoren van een BBQ.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:54   #109
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maar waarom reklameren bijvoorbeeld de joden niet?

Als de Fransman zegt wij eten soep met spek, dat stoort de joodse bevolkingsgroep die ook geen varkenvlees eten toch helemaal niet?

Het niet eten van varkensvlees is toch een eigen keuze?

Waarom stoort het dan de islamgemeenschap?
De joden reclameerden ook (volgens het wikipedia-artikel)
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:54   #110
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Het beste is gewoon een BBQ te organiseren met alle soorten vlees ( inclusief varkensvlees!), vis en vegetarische opties. Ik vind dat niemand moet kunnen bepalen wat de ander wel of niet kan en mag eten!
Voila, daar ga ik volledig mee akkoord.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:54   #111
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het beste bemoeit men zich niet met de organisatoren van een BBQ.
Geen openbare in ieder geval, bedoel je?
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 8 augustus 2010 om 00:55.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:55   #112
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Die aanvaardt dat, zoals bleek uit het filmpje dat hier rond kerstmis geplaatst werd.
Dan is er toch geen probleem ? Zij geven het aan iedereen dat er van wil eten, en die mensen aanvaarden dat. Alles OK.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:56   #113
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Varkensetende kleinburgers ! Wat een hoogdravende neerbuigendheid !
Die mensen inviteren jou voor een lekker maal, en je stuurt ze wandelen ? Da's pas integratie, zie.
Wat gaat god daar nu van weten ? Die heeft wel andere katten te geselen. Laat je toch eens een beetje gaan, mens !
Heeft niks met neerbuigendheid te maken. Maar als u dat kwetst dan neem ik mn woorden terug.

Geef me liever een antwoord op mn vraag.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:56   #114
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hier wil ik toch even een lans breken voor de integriteit van Steve_M. Hij is namelijk niet zo'n persoon die mensen uitlokt om vervolgens triomfantelijk op het rode driehoekje te gaan klikken.
Allé vooruit dan. Eindelijk eens wat goed nieuws.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:58   #115
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Voila, daar ga ik volledig mee akkoord.
Maar waarom, er zijn toch geen moslims uitgenodigt? Het is toch een BBQ van door en voor mensen die bijeen komen om een stukje varkensvlees te eten?

Waarom moet er daar eten voorzien zijn volgens de regels van èèn of andere obscure god?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 01:01   #116
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dan is er toch geen probleem ? Zij geven het aan iedereen dat er van wil eten, en die mensen aanvaarden dat. Alles OK.
En waar precies betwist ik dat? Je hebt je hand, zoals gewoonlijk na middernacht, weer eens overspeeld. Sus Iratus is tenminste eerlijk waarvoor dit soort bijeenkomsten dienen. Voor jou blijkt dat een onmogelijke opdracht.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 01:02   #117
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maar waarom, er zijn toch geen moslims uitgenodigt? Het is toch een BBQ van door en voor mensen die bijeen komen om een stukje varkensvlees te eten?

Waarom moet er daar eten voorzien zijn volgens de regels van èèn of andere obscure god?
Daar had ik het überhaupt niet over, ik had het over alle soorten vlees, vis, zeevruchten en vegetarisch, dat heeft niks met een god te maken lijkt me. Het gaat uiteraard wel om de opzet, als het puur privé is, dan moet iedereen zelf weten wat ze doen...
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 01:02   #118
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ze zijn welkom op voorwaarde dat ze hun aanpassen aan de varkensetende kleinburger?
Op voorwaarde dat ze zich aanpassen aan de varkensvleesetende autochtonen, zou ik willen zeggen. Ik zie overigens niet in waarom het consumeren van varkensvlees kleinburgerlijk zou zijn, zoals u suggereert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
'Beste joden en moslims vergeet God, schuif je religie aan de kant en kom de extreem rechtse rakkers tevreden stellen' Zoiets?
Eerder: 'Beste joden en moslims, als die god van u toch zo goedaardig, barmhartig en vergevevingsgezind is, dan heeft hij er helemaal geen problemen mee dat u uw spijswetten eventjes laat voor wat ze zijn, en gewoon meedoet met de rest'.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 01:03   #119
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Over wat begin jij nu?

Als die moslim in nood is en geen voedsel heeft om te overleven dan heeft hij inderdaad recht op een kom soep met spek. Maar daar hebben we het niet over. Wij hebben het over de 'soupe identitaire'. Gaat iemand me nog uitleggen vandaag wat men hiermee bedoelt?
Soupe identitaire is naar de naam van de organisatie die ze uitdeelt : le Bloc Identitaire. Dat zijn mensen die ijveren voor de instandhouding van de Europese cultuur in het algemeen, en de Franse in het bijzonder. En die soep, dat is echt zo iets " van bij ons ". Persoonlijk vind ik het om je vingers van af te likken, van kleins af aan al. Héél vriendelijk om dat zo maar uit te delen dus.
Tof dat de hongerige moslims dus het recht hebben om er van mee te eten , dat is alles wat ik moest weten. Dus , er zijn helemaal geen problemen ? Zij geven soep, en de mensen eten die op. Alles OK dus ? Waar bekvechten we dan over ?

Laatst gewijzigd door den dinges : 8 augustus 2010 om 01:04.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 01:08   #120
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld was, want ik heb nog nooit op het rode driehoekje geklikt om iemand te laten verwijderen. Als je dat echt wil, kan ik je de twee keren dat ik erop heb gedrukt zo tonen, maar het ging in beide gevallen om een Turk die constant off-topic postte.
Euh nee, het was beslist niet sarcastisch bedoeld. Ik kreeg de indruk dat Den Dinges dacht dat u een rodedriehoekjesklikker bent, en ik ben er stellig van overtuigd dat u dat absoluut niet bent. Vandaar dus dat ik een lans voor uw integriteit wilde breken.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be