Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 28 juni 2015, 18:02   #21
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Komaan, Nietzsche. Je weet goed genoeg wat ik bedoel. Het gaat hier om psychopaten van beide kanten die een kans zien om ongebreideld en quasi ongestraft te kunnen moorden.
Beiden denken dat ze voor de goede zaak strijden. Dat is iets wat ze zich wijsmaken. De Nederlandse en Belgische F16-piloten eveneens. Het is niet omdat ze een mandaat hebben dat ze minder moordenaar zijn.
Als ik het goed begrijp ben jij zo ver heen, dat we volgens jou IS de wereld moeten laten uitmoorden zonder te reageren want wie reageert is een moordenaar.
Straf.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 juni 2015, 18:10   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Oh ja? Vliegen ze onder VN-vlag dan?
Nope, ze doen het op vraag van Irak. Perfect legaal.
Dadeemelee is offline  
Oud 28 juni 2015, 18:37   #23
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp ben jij zo ver heen, dat we volgens jou IS de wereld moeten laten uitmoorden zonder te reageren want wie reageert is een moordenaar.
Straf.
IS is het resultaat van een een miljoen dode Irakezen waaronder honderdduizenden kinderen na de Eerste Golfoorlog ten gevolge van o.a. een VN-embargo. Er was dus een mandaat en dan mag er blijkbaar gemoord worden. Daarna wordt er nog eens over hen heen gewalst met weer honderdduizenden doden tijdens de Tweede Golfoorlog. Ook weeral VN-mandaat. Perfect legale moorden.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zal nooit mijn steun geven aan eender welke moordpartij. Er zijn geen goede én kwade machten op deze wereld. Alleen maar kwade. De VN eigent zich zijn legitimiteit om te moorden toe. IS doet het. Al-Nusra doet het. YPG doet het. En ga zo maar het rijtje af. De ene is niet meer waard dan de andere. Het zijn allemaal schoften. En allemaal hebben ze verhaaltjes om hun geweten te sussen.
Wie is er dus ver heen? Diegene die moord steunt of afkeurt?
Ke Nan is offline  
Oud 28 juni 2015, 18:54   #24
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
IS is het resultaat van een een miljoen dode Irakezen waaronder honderdduizenden kinderen na de Eerste Golfoorlog ten gevolge van o.a. een VN-embargo. Er was dus een mandaat en dan mag er blijkbaar gemoord worden. Daarna wordt er nog eens over hen heen gewalst met weer honderdduizenden doden tijdens de Tweede Golfoorlog. Ook weeral VN-mandaat. Perfect legale moorden.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zal nooit mijn steun geven aan eender welke moordpartij. Er zijn geen goede én kwade machten op deze wereld. Alleen maar kwade. De VN eigent zich zijn legitimiteit om te moorden toe. IS doet het. Al-Nusra doet het. YPG doet het. En ga zo maar het rijtje af. De ene is niet meer waard dan de andere. Het zijn allemaal schoften. En allemaal hebben ze verhaaltjes om hun geweten te sussen.
Wie is er dus ver heen? Diegene die moord steunt of afkeurt?
Juist, en daarom moeten wij ons dus laten uitmoorden. goed zo?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:00   #25
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Juist, en daarom moeten wij ons dus laten uitmoorden. goed zo?
Worden wij uitgemoord? Dat is nieuw voor mij.
Ke Nan is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:02   #26
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
IS is het resultaat van een een miljoen dode Irakezen waaronder honderdduizenden kinderen na de Eerste Golfoorlog ten gevolge van o.a. een VN-embargo. Er was dus een mandaat en dan mag er blijkbaar gemoord worden. Daarna wordt er nog eens over hen heen gewalst met weer honderdduizenden doden tijdens de Tweede Golfoorlog. Ook weeral VN-mandaat. Perfect legale moorden.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zal nooit mijn steun geven aan eender welke moordpartij. Er zijn geen goede én kwade machten op deze wereld. Alleen maar kwade. De VN eigent zich zijn legitimiteit om te moorden toe. IS doet het. Al-Nusra doet het. YPG doet het. En ga zo maar het rijtje af. De ene is niet meer waard dan de andere. Het zijn allemaal schoften. En allemaal hebben ze verhaaltjes om hun geweten te sussen.
Wie is er dus ver heen? Diegene die moord steunt of afkeurt?
Je kan als YPG lastig met bloemetjes naar IS gooien.
Nietzsche is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:12   #27
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Worden wij uitgemoord? Dat is nieuw voor mij.
Nog niet, maar als we allemaal zoals u denken kunnen die mannen hier zo ongeveer morgen tegen de noen zijn met hun fileermeskes.
En als ze hier dan zijn kunnen de mannen gelijk als gij alle rechtsen en andere agressievelingen aanwijzen en als die dan allemaal hun koppeke (letterlijk) gelegd hebben is het aan de linkse medemens, ge weet wel die zogezegd meer intellectuele types.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:17   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.852
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
IS is het resultaat van een een miljoen dode Irakezen waaronder honderdduizenden kinderen na de Eerste Golfoorlog ten gevolge van o.a. een VN-embargo. Er was dus een mandaat en dan mag er blijkbaar gemoord worden. Daarna wordt er nog eens over hen heen gewalst met weer honderdduizenden doden tijdens de Tweede Golfoorlog. Ook weeral VN-mandaat. Perfect legale moorden.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zal nooit mijn steun geven aan eender welke moordpartij. Er zijn geen goede én kwade machten op deze wereld. Alleen maar kwade. De VN eigent zich zijn legitimiteit om te moorden toe. IS doet het. Al-Nusra doet het. YPG doet het. En ga zo maar het rijtje af. De ene is niet meer waard dan de andere. Het zijn allemaal schoften. En allemaal hebben ze verhaaltjes om hun geweten te sussen.
Wie is er dus ver heen? Diegene die moord steunt of afkeurt?
Ah, voor die Golfoorlogen (de tweede was trouwens een initiatief van de VS + Uk,en niet onder VN-mandaat) waren dat allemaal gewone burgers en geen religieuze wacko's met een paar vijzen los ?? Blijkbaar ook lid vh simplistisch verbond, gij.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:24   #29
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nog niet, maar als we allemaal zoals u denken kunnen die mannen hier zo ongeveer morgen tegen de noen zijn met hun fileermeskes.
En als ze hier dan zijn kunnen de mannen gelijk als gij alle rechtsen en andere agressievelingen aanwijzen en als die dan allemaal hun koppeke (letterlijk) gelegd hebben is het aan de linkse medemens, ge weet wel die zogezegd meer intellectuele types.
Eén ding is zeker. Oorlogen worden gewonnen door mensen als u, for argument's sake. Maar ze worden ook begonnen door mensen als u.
Ke Nan is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:25   #30
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ah, voor die Golfoorlogen (de tweede was trouwens een initiatief van de VS + Uk,en niet onder VN-mandaat) waren dat allemaal gewone burgers en geen religieuze wacko's met een paar vijzen los ?? Blijkbaar ook lid vh simplistisch verbond, gij.
VN, VS, UK, IS,... The dead don't give a flying fuck who killed them.
Ke Nan is offline  
Oud 28 juni 2015, 19:38   #31
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Ik heb ook moeite met dergelijke mensen.Het verschil met de kandidaat IS-strijders is niet erg duidelijk.Speciaal het feit dat ze dan nog terugkeren naar hier,en dat schijnbaar mogen, zit me eigenlijk hoog.

Straks zitten we hier met "helden" van beide kanten van het Midden-Oosten conflict opgescheept.Een recept voor bendevorming en een soort burgeroorlog.

Laatst gewijzigd door kelt : 28 juni 2015 om 19:39.
kelt is offline  
Oud 28 juni 2015, 20:14   #32
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik heb ook moeite met dergelijke mensen.Het verschil met de kandidaat IS-strijders is niet erg duidelijk.Speciaal het feit dat ze dan nog terugkeren naar hier,en dat schijnbaar mogen, zit me eigenlijk hoog.

Straks zitten we hier met "helden" van beide kanten van het Midden-Oosten conflict opgescheept.Een recept voor bendevorming en een soort burgeroorlog.
Kom kom, jongeman, de ingrediënten zitten hier (heel Europa) al in de kookpot, ze zijn zelfs al geroerd nu nog even laten sudderen tot op kookpunt en het gerechtje (lees burgeroorlogje) is klaar om geconsumeerd te worden;
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 juni 2015, 23:02   #33
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Sja.
Ze hebben natuurlijk nog niet van �*lle Europeanen dociele kantoortuinbeta's kunnen maken.
Thuleander is offline  
Oud 28 juni 2015, 23:20   #34
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik heb ook moeite met dergelijke mensen.Het verschil met de kandidaat IS-strijders is niet erg duidelijk.
Ga anders eens met je ongelovige kont voor beide partijen hun geweerloop staan, misschien wordt het verschil dan duidelijk.
Thuleander is offline  
Oud 29 juni 2015, 01:32   #35
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
IS is het resultaat van een een miljoen dode Irakezen waaronder honderdduizenden kinderen na de Eerste Golfoorlog ten gevolge van o.a. een VN-embargo. Er was dus een mandaat en dan mag er blijkbaar gemoord worden. Daarna wordt er nog eens over hen heen gewalst met weer honderdduizenden doden tijdens de Tweede Golfoorlog. Ook weeral VN-mandaat. Perfect legale moorden.
Ik doe daar dus niet aan mee. Ik zal nooit mijn steun geven aan eender welke moordpartij. Er zijn geen goede én kwade machten op deze wereld. Alleen maar kwade. De VN eigent zich zijn legitimiteit om te moorden toe. IS doet het. Al-Nusra doet het. YPG doet het. En ga zo maar het rijtje af. De ene is niet meer waard dan de andere. Het zijn allemaal schoften. En allemaal hebben ze verhaaltjes om hun geweten te sussen.
Wie is er dus ver heen? Diegene die moord steunt of afkeurt?
Ik ga daar mee akkoord.

Dit is geen (wettige) zelfverdediging. De Nederlandse sluipschutter doet me denken aan die gevierde Amerikaanse sluipschutter die 160 mensen doodschoot in Irak. Hij zei erbij dat hij van 'the kill' houdt (vergelijk met het 'prijsschieten'). Over geen enkele moord heeft hij spijt. Dat is al raar op zich.

Met die IS filmpjes die zo gretig getoond worden in Europa worden we klaargestoomd voor wraak en moord.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 juni 2015 om 01:38.
Johan Bollen is offline  
Oud 29 juni 2015, 06:12   #36
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.624
Standaard

Die man is een held. Zo simpel is het. Dat hij Darwin een handje helpt, kan ik alleen maar toejuichen.
Vreemd....Adolf Hitler wordt verguist om zijn oorlogsmisdaden.
Nu zijn die islamitische mafkikkers opeens halfgoden.
hurricane is offline  
Oud 29 juni 2015, 06:57   #37
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.362
Standaard

Lijkt wel een spelletje, hoeveel levels heeft hij al berijkt?
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline  
Oud 29 juni 2015, 10:48   #38
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Het wereldrecord "prijsschieten " met karabijn staat nog altijd op naam van deze man.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Simo_H%C3%A4yh%C3%A4
Pericles is offline  
Oud 29 juni 2015, 10:54   #39
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nope, ze doen het op vraag van Irak. Perfect legaal.
Legaal... In Irak. Een deel van de coalitie vecht daarenboven ook in Syrië.

Geen internationaal mandaat dus.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 1 juli 2015, 17:24   #40
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Het is dat ik vrouw en kinderen heb anders zou ik R. Jansen graag willen overtreffen in het bestrijden van het IS onkruid.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 juli 2015 om 17:25.
Frankenstein is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be