Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2016, 06:10   #6021
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
ok, je hebt al je eerste fles vandaag achter de kiezen zie ik.
Ik betaal belasting, iedereen zou belasting moeten betalen. Degene die dat niet doen zijn de echte profiteurs.
Je kunt tegen de overheid zijn, ik zou zeggen verhuis dan naar Somalië, daar is geen overheid.
U kunt moeilijk stellen dat iemand die zijn loon van de belastingbetaler krijgt, belastingen betaald.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2016, 15:47   #6022
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
U kent dus niets van Hasselt want dan zou u niet zo'n stommiteit vertellen over perron 1.
Ik ken het station van Hasselt omdat ik een paar keren les ben gaan volgen in Hasselt.
Ik weet dat het bureel van de onderstationchef uitgeeft op perron 1, de ingang of uitgang van de wachtzaal in Hasselt geeft uit op perron 1 en de ingang en uitgang van de refter(keuken) geeft ook uit op perron 1.
En er lopen reizigers rond op perron 1 in Hasselt.
Maar nu ben ik nog meer overtuigd dat u niet in het station van Hasselt geweest ben.
Ik heb vandaag weeral getelefoneerd bij de verantwoordelijke van het station te Hasselt en de verantwoordelijke wist niks van iemand die om uitleg was komen vragen over de roltrappen van het station Hasselt.
Rara, hoe zou dit nu komen?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2016, 15:51   #6023
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U kunt moeilijk stellen dat iemand die zijn loon van de belastingbetaler krijgt, belastingen betaald.
Jawel, die betaald wel belastingen.
Ik zal het u nog eens uitleggen.
Op mijn loonfiche staan meerdere bedragen.
Maar één bedrag is het bruto loon en een ander bedrag is het netto loon.
Het verschil tussen die twee is wat ik aan belastingen betaald heb.
Als ik geen belastingen zou betalen dan stond eréén van die twee bedragen niet op mijn loonfiche.
Nog een bewijs dat ik belastingen betaal is het feit dat ik ieder jaar belastingen terug krijg van vaderke staat.
En zo zijn er meerdere ambtenaren.
U zou dit toch moeten weten?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2016, 18:09   #6024
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik ken het station van Hasselt omdat ik een paar keren les ben gaan volgen in Hasselt.
Ik weet dat het bureel van de onderstationchef uitgeeft op perron 1, de ingang of uitgang van de wachtzaal in Hasselt geeft uit op perron 1 en de ingang en uitgang van de refter(keuken) geeft ook uit op perron 1.
En er lopen reizigers rond op perron 1 in Hasselt.
Maar nu ben ik nog meer overtuigd dat u niet in het station van Hasselt geweest ben.
Ik heb vandaag weeral getelefoneerd bij de verantwoordelijke van het station te Hasselt en de verantwoordelijke wist niks van iemand die om uitleg was komen vragen over de roltrappen van het station Hasselt.
Rara, hoe zou dit nu komen?
Als u mij de naam van die persoon geeft zal ik maandag naar hem vragen in het station. Want vandaag vroegen ze mij welke "verantwoordelijke" aangezien er zoveel zijn in Hasselt.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 05:50   #6025
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Als u mij de naam van die persoon geeft zal ik maandag naar hem vragen in het station. Want vandaag vroegen ze mij welke "verantwoordelijke" aangezien er zoveel zijn in Hasselt.
Oeps...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 05:54   #6026
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Als u mij de naam van die persoon geeft zal ik maandag naar hem vragen in het station. Want vandaag vroegen ze mij welke "verantwoordelijke" aangezien er zoveel zijn in Hasselt.
U moet gewoon vragen naar de verantwoordelijke van de roltrap assen, zeker niet vragen naar de verantwoordelijke van de roltrap kettingen en ook niet naar de verantwoordelijke van de roltrap-as-tekeningen, deze hebben namelijk een aantal grote flaters gemaakt.


__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 11:59   #6027
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Oeps...
Heeft u zich vergist omdat u ...Oeps... schrijft?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 12:13   #6028
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Heeft u zich vergist omdat u ...Oeps... schrijft?
Is dat een serieuze vraag?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 12:27   #6029
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat een serieuze vraag?
Een vraag gelijk een andere vraag.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 12:56   #6030
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Als u mij de naam van die persoon geeft zal ik maandag naar hem vragen in het station. Want vandaag vroegen ze mij welke "verantwoordelijke" aangezien er zoveel zijn in Hasselt.
Ik kan volgens het intern reglement van de NMBS geen naam van een verantwoordelijke schrijven.
Wij mogen geen namen schrijven op de sociale media.
Moest ik dit toch doen dan kunnen ze mij een straf geven dus schrijf ik geen naam.
U zou toch niet willen dat ik iets doe wat ik eigenlijk niet mag.
Cheminoke, u weet dit blijkbaar niet, dus toch zo geen goede contacten binnen de Belgische spoorwegen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 14:44   #6031
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik kan volgens het intern reglement van de NMBS geen naam van een verantwoordelijke schrijven.
Wij mogen geen namen schrijven op de sociale media.
Moest ik dit toch doen dan kunnen ze mij een straf geven dus schrijf ik geen naam.
U zou toch niet willen dat ik iets doe wat ik eigenlijk niet mag.
Cheminoke, u weet dit blijkbaar niet, dus toch zo geen goede contacten binnen de Belgische spoorwegen.
Toch wel, alleen moet ik natuurlijk bij de juiste verantwoordelijke zijn die u zogezegd gebeld heeft. Als ik de verantwoordelijke in kwestie de vraag stel zal hij ook niet graag hebben dat zijn naam door mij wordt gebruikt. Net zoals de andere personeelsleden van de NMBS die ik heb gesproken dat niet wilden, wat ik volledig begrijp. Zo kan het welles-nietes spelletje doorgaan tot in het oneindige, maar uit alle bronnen blijkt dat de tussenkomst van de privé firma onontbeerlijk was om de roltrap in Hasselt te herstellen. Wat u ook blijft beweren.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 15:25   #6032
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Toch wel, alleen moet ik natuurlijk bij de juiste verantwoordelijke zijn die u zogezegd gebeld heeft. Als ik de verantwoordelijke in kwestie de vraag stel zal hij ook niet graag hebben dat zijn naam door mij wordt gebruikt. Net zoals de andere personeelsleden van de NMBS die ik heb gesproken dat niet wilden, wat ik volledig begrijp. Zo kan het welles-nietes spelletje doorgaan tot in het oneindige, maar uit alle bronnen blijkt dat de tussenkomst van de privé firma onontbeerlijk was om de roltrap in Hasselt te herstellen. Wat u ook blijft beweren.
Neen, u bent fout Cheminoke.
Vandaag telefoon gekregen van die verantwoordelijke te Hasselt station en hij vertelde mij wat er in HBVL staat dit weekend in het artikel beeldspraak van Stijn Meuris.
De verantwoordelijke heeft dat gedaan omdat hij wist dat ik het geval over de roltrappen in het station van Hasselt volg en omdat ik hem daarover een paar keren gebeld hebt.
In dat bepaalde artikel staat letterlijk...De eigen diensten van de spoorwegmaatschappij hebben het defecte onderdeel uiteindelijk zelf gefabriceerd. Dat onderdeel was namelijk niet langer verkrijgbaar.
Dus niet een privé firma heeft het onderdeel gemaakt, dus toch niet zo efficiënt.
In HBVL staat ook nog een artikel waarin ze 10 stations in de Belgische provinciehoofdsteden vergelijken.
Daarin noemt men het station van Hasselt de vergeetput van de NMBS.
Verder staat er ook in dat artikel de zin...van de perrons word je nog minder vrolijk. Wandtegels hangen los of zijn op veel plaatsen gewoon verdwenen. Het is er ook gewoonweg vuil.
Het onderhoud van het station te Hasselt is in handen van een privé onderhoudsfirma. Het is nu duidelijk dat die privé onderhoudsfirma geen goed werk levert.
Cheminoke, wat beweerd u nu?
Ik heb mijn standpunt bewezen, nu is het aan u.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 16:50   #6033
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik kan volgens het intern reglement van de NMBS geen naam van een verantwoordelijke schrijven.
Wij mogen geen namen schrijven op de sociale media.
Moest ik dit toch doen dan kunnen ze mij een straf geven dus schrijf ik geen naam.
U zou toch niet willen dat ik iets doe wat ik eigenlijk niet mag.
Cheminoke, u weet dit blijkbaar niet, dus toch zo geen goede contacten binnen de Belgische spoorwegen.
Hier heb ik één woord voor: "Paraplu".
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 16:57   #6034
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Neen, u bent fout Cheminoke.
Vandaag telefoon gekregen van die verantwoordelijke te Hasselt station en hij vertelde mij wat er in HBVL staat dit weekend in het artikel beeldspraak van Stijn Meuris.
De verantwoordelijke heeft dat gedaan omdat hij wist dat ik het geval over de roltrappen in het station van Hasselt volg en omdat ik hem daarover een paar keren gebeld hebt.
In dat bepaalde artikel staat letterlijk...De eigen diensten van de spoorwegmaatschappij hebben het defecte onderdeel uiteindelijk zelf gefabriceerd. Dat onderdeel was namelijk niet langer verkrijgbaar.
Dus niet een privé firma heeft het onderdeel gemaakt, dus toch niet zo efficiënt.
In HBVL staat ook nog een artikel waarin ze 10 stations in de Belgische provinciehoofdsteden vergelijken.
Daarin noemt men het station van Hasselt de vergeetput van de NMBS.
Verder staat er ook in dat artikel de zin...van de perrons word je nog minder vrolijk. Wandtegels hangen los of zijn op veel plaatsen gewoon verdwenen. Het is er ook gewoonweg vuil.
Het onderhoud van het station te Hasselt is in handen van een privé onderhoudsfirma. Het is nu duidelijk dat die privé onderhoudsfirma geen goed werk levert.
Cheminoke, wat beweerd u nu?
Ik heb mijn standpunt bewezen, nu is het aan u.
Wel, beste waarheidsverdraaier, het wisselstuk is wel degelijk gemaakt door een privé firma, dat werd enkele weken geleden reeds gemeld in oa Het Belang van Limburg. Jammer genoeg heeft hun website problemen, maar het artikel zal ik daarna hier nog eens posten.

Verder vergeet u ook te melden dat een privé firma geen onderhoud kan doen als ze niet worden betaald. De NMBS voorziet geen geld om het station van Hasselt te renoveren, dus kan er ook niks hersteld worden. Kort gezegd, er is niet eens een offerte dus is er ook geen firma die op dit moment het onderhoud zou doen. U probeert een probleem dat er volledig is gekomen door de NMBS af te schuiven op een privé firma. Welke privé firma is dat dan? Welke privé firma deed het onderhoud van de roltrappen in Hasselt? Dat moet u toch allemaal weten van die verantwoordelijke. Het zou me niet verbazen dat de bazen bij de NMBS zich nu al vragen stellen dat iemand in Hasselt zomaar informatie vrijgeeft aan mensen die hij niet eens kent. Het zou me al verbazen dat iemand met verantwoordelijkheid dat überhaupt zou doen.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 17:35   #6035
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Neen, u bent fout Cheminoke.
Vandaag telefoon gekregen van die verantwoordelijke te Hasselt station en hij vertelde mij wat er in HBVL staat dit weekend in het artikel beeldspraak van Stijn Meuris.
De verantwoordelijke heeft dat gedaan omdat hij wist dat ik het geval over de roltrappen in het station van Hasselt volg en omdat ik hem daarover een paar keren gebeld hebt.
In dat bepaalde artikel staat letterlijk...De eigen diensten van de spoorwegmaatschappij hebben het defecte onderdeel uiteindelijk zelf gefabriceerd. Dat onderdeel was namelijk niet langer verkrijgbaar.
Dus niet een privé firma heeft het onderdeel gemaakt, dus toch niet zo efficiënt.
In HBVL staat ook nog een artikel waarin ze 10 stations in de Belgische provinciehoofdsteden vergelijken.
Daarin noemt men het station van Hasselt de vergeetput van de NMBS.
Verder staat er ook in dat artikel de zin...van de perrons word je nog minder vrolijk. Wandtegels hangen los of zijn op veel plaatsen gewoon verdwenen. Het is er ook gewoonweg vuil.
Het onderhoud van het station te Hasselt is in handen van een privé onderhoudsfirma. Het is nu duidelijk dat die privé onderhoudsfirma geen goed werk levert.
Cheminoke, wat beweerd u nu?
Ik heb mijn standpunt bewezen, nu is het aan u.
Tja, ik lees Stijn Meuris regelmatig.
Hetgeen hij schrijft moet je steeds met een grote korrel zout nemen. Het is ook geen ernstige journalistiek wat hij brengt, maar meer een knipoog naar één item van de voorbije week.

Trouwens, in HBVL staat wel een interessant artikel over de NMBS!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 21:43   #6036
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hier heb ik één woord voor: "Paraplu".
Neen, geen paraplu.
Ik mag geen namen schrijven van verantwoordelijken van de NMBS of Infrabel op de sociale media.
U zou toch niet willen dat ik iets doe wat ik niet mag.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 21:47   #6037
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Tja, ik lees Stijn Meuris regelmatig.
Hetgeen hij schrijft moet je steeds met een grote korrel zout nemen. Het is ook geen ernstige journalistiek wat hij brengt, maar meer een knipoog naar één item van de voorbije week.

Trouwens, in HBVL staat wel een interessant artikel over de NMBS!
Nu moet je dat met een korrel zout nemen volgens u.
Maar er staat wel in dat de NMBS de roltrap heeft hersteld.
En ik heb er van gehoord dat er een interessant artikel staat in HBVL van dit week-end, ik heb er al iets over geschreven.
Ik geloof dat er over het station van Hasselt word geschreven dat het vuil is.
Toch raar want een privé onderhoudsfirma staat in voor het onderhoud van het station te Hasselt.
Dus die privé onderhoudsfirma werkt niet efficiënt.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 21:51   #6038
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Wel, beste waarheidsverdraaier, het wisselstuk is wel degelijk gemaakt door een privé firma, dat werd enkele weken geleden reeds gemeld in oa Het Belang van Limburg. Jammer genoeg heeft hun website problemen, maar het artikel zal ik daarna hier nog eens posten.

Verder vergeet u ook te melden dat een privé firma geen onderhoud kan doen als ze niet worden betaald. De NMBS voorziet geen geld om het station van Hasselt te renoveren, dus kan er ook niks hersteld worden. Kort gezegd, er is niet eens een offerte dus is er ook geen firma die op dit moment het onderhoud zou doen. U probeert een probleem dat er volledig is gekomen door de NMBS af te schuiven op een privé firma. Welke privé firma is dat dan? Welke privé firma deed het onderhoud van de roltrappen in Hasselt? Dat moet u toch allemaal weten van die verantwoordelijke. Het zou me niet verbazen dat de bazen bij de NMBS zich nu al vragen stellen dat iemand in Hasselt zomaar informatie vrijgeeft aan mensen die hij niet eens kent. Het zou me al verbazen dat iemand met verantwoordelijkheid dat überhaupt zou doen.
Jammer genoeg webside problemen op dit moment, het komt u wel goed uit.
U moet een sprookjesboek schrijven.
Maar in Hasselt wordt er een privé onderhoudsfirma wel betaald om het station van Hasselt proper te houden en net nu staat er in HBVL van dit week-end dat het station van Hasselt vuil is.
Rararar, hoe zou dit nu komen?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 23:02   #6039
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Jammer genoeg webside problemen op dit moment, het komt u wel goed uit.
U moet een sprookjesboek schrijven.
Maar in Hasselt wordt er een privé onderhoudsfirma wel betaald om het station van Hasselt proper te houden en net nu staat er in HBVL van dit week-end dat het station van Hasselt vuil is.
Rararar, hoe zou dit nu komen?
Het station van Hasselt is volledig onderkomen omdat de NMBS niet wilt investeren. U kan er nog veel over praten, maar u kan en wil er niks aan doen.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 23:05   #6040
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Het station van Hasselt is volledig onderkomen omdat de NMBS niet wilt investeren. U kan er nog veel over praten, maar u kan en wil er niks aan doen.
Het is mijn job niet om daar iets aan te doen, dat is de job van de spoorwegbazen.
Iedereen zijn of haar job.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be