Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 maart 2021, 13:29   #221
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Vermits de moeders onmenselijk zijn moeten ze ginder blijven. De kinderen mogen voor mijn part terugkomen.

Vraag: Willen we de moeders voor hun misdaden in het kalifaat ginder laten berechten of hier?
Antwoord: GINDER, GINDER, GINDER !
Heel terecht ze willen als mensen behandeld worden maar behandelden zelf de mensen als beesten.
Laat ons eens stoppen met uitschot in te voeren de gevangenissen zitten nu reeds vol.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 19:55   #222
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Die kinderen zijn vanaf ze kunnen spreken opgevoed met het idee dat een niet moslim minderwaardig is en volgens de Koran moet gedood worden. Dat krijgt ge er nooit meer uit, zelfs niet met Dreft...Als die hier zijn gaan ze zich zoals thuis van k-hen verwacht word enkele jaren koest -houden en daarna gaan ze weer hun ware gezicht tonen. Islam is gebaseerd op angst. Dat dit serieus te nemen is hebben ze al duizenden keren bewezen. Een moslim die afdwaalt word nog erger behandeld dan een ongelovige. Islam is een politiek doctrine gebaseerd op geweld en verpakt onder de mom van Godsdienst. Dat het er geen is bewijzen ze doordat ze van alle honderden godsdiensten de enige zijn die bevelen om al de anderen uit te roeien. Eender welke godsdienst is vrede, alleen Islam is doodslag. Iedere moslim weet dat hij gekeeld word als hij buiten de schreef loopt, dus doet iedereen gewoon wat er gevraagd word en blijven ze moslim ...en in leven........Ik durf er mijn loopsloefen op verwedden dat, moest die doodstraf niet bestaan, de Islam maar een schim zou zijn van wat het nu is.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 20:43   #223
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Die kinderen zijn vanaf ze kunnen spreken opgevoed met het idee dat een niet moslim minderwaardig is en volgens de Koran moet gedood worden. Dat krijgt ge er nooit meer uit, zelfs niet met Dreft...Als die hier zijn gaan ze zich zoals thuis van k-hen verwacht word enkele jaren koest -houden en daarna gaan ze weer hun ware gezicht tonen. Islam is gebaseerd op angst. Dat dit serieus te nemen is hebben ze al duizenden keren bewezen. Een moslim die afdwaalt word nog erger behandeld dan een ongelovige. Islam is een politiek doctrine gebaseerd op geweld en verpakt onder de mom van Godsdienst. Dat het er geen is bewijzen ze doordat ze van alle honderden godsdiensten de enige zijn die bevelen om al de anderen uit te roeien. Eender welke godsdienst is vrede, alleen Islam is doodslag. Iedere moslim weet dat hij gekeeld word als hij buiten de schreef loopt, dus doet iedereen gewoon wat er gevraagd word en blijven ze moslim ...en in leven........Ik durf er mijn loopsloefen op verwedden dat, moest die doodstraf niet bestaan, de Islam maar een schim zou zijn van wat het nu is.
Volledig akkoord, met die kinderen gaan we in de toekomst nog wat beleven.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 11:22   #224
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

En hoe zit of staat het met die 'kinderen'.

Kinderen in IS-vluchtelingenkampen – “We willen geen dokter of onderwijzer worden. We zullen krijgers zijn en ongelovigen doden

Opgeleid voor de Jihad?

De jongens zijn er om in de toekomst krijgers te worden en zelfmoordterroristen. De meisjes zijn er om meer jihadisten te baren.

Via via iets op Twitter

In de EU heeft men dat precies nog steeds niet begrepen of heeft men er zich al bij neergelegd?

Hé kijk, de paus gaat 'handjes' geven ...

Historisch: paus Franciscus bezoekt in Irak boegbeeld Sistani van de sjiitische moslims

De Sjiitische moslims, die andere stroming binnen de Islam?

Moet er nog zand zijn?¿
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 maart 2021 om 11:25.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 11:51   #225
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Die kinderen zijn vanaf ze kunnen spreken opgevoed met het idee dat een niet moslim minderwaardig is en volgens de Koran moet gedood worden. Dat krijgt ge er nooit meer uit, zelfs niet met Dreft...Als die hier zijn gaan ze zich zoals thuis van k-hen verwacht word enkele jaren koest -houden en daarna gaan ze weer hun ware gezicht tonen. Islam is gebaseerd op angst. Dat dit serieus te nemen is hebben ze al duizenden keren bewezen. Een moslim die afdwaalt word nog erger behandeld dan een ongelovige. Islam is een politiek doctrine gebaseerd op geweld en verpakt onder de mom van Godsdienst. Dat het er geen is bewijzen ze doordat ze van alle honderden godsdiensten de enige zijn die bevelen om al de anderen uit te roeien. Eender welke godsdienst is vrede, alleen Islam is doodslag. Iedere moslim weet dat hij gekeeld word als hij buiten de schreef loopt, dus doet iedereen gewoon wat er gevraagd word en blijven ze moslim ...en in leven........Ik durf er mijn loopsloefen op verwedden dat, moest die doodstraf niet bestaan, de Islam maar een schim zou zijn van wat het nu is.
Wim van Rooy, auteur en islamkenner, zegt dat die doodstraf voor afvalligen de levensverzekering van de islam is.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 13:30   #226
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Wim van Rooy, auteur en islamkenner, zegt dat die doodstraf voor afvalligen de levensverzekering van de islam is.
Over Mohamed kunnen we veel zeggen maar hij was niet stom, hij heeft regeltjes opgesteld om de toekomst van zijn islam te garanderen.

Nog een slimme regel: De man geeft de islam door en alleen moslimmannen mogen met ongelovigen trouwen (die kinderen zijn automatisch moslims), ongelovige mannen mogen enkel trouwen met moslimvrouwen als ze daarvoor al bekeerd zijn tot het ware geloof, daardoor zijn ook die kinderen automatisch moslims.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 17:01   #227
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Over Mohamed kunnen we veel zeggen maar hij was niet stom, hij heeft regeltjes opgesteld om de toekomst van zijn islam te garanderen.

Nog een slimme regel: De man geeft de islam door en alleen moslimmannen mogen met ongelovigen trouwen (die kinderen zijn automatisch moslims), ongelovige mannen mogen enkel trouwen met moslimvrouwen als ze daarvoor al bekeerd zijn tot het ware geloof, daardoor zijn ook die kinderen automatisch moslims.
Laat dat inderdaad 'slim' bekeken zijn.

Al de acties die voor Afrika opgezet zijn en waarbij héél der woekerbedragen daarna die richting uitgegaan zijn dat is ook 'slim' gezien.

Onze mensen zijn daar met open ogen in getrapt. (<<-- nog steeds trouwens)

Moet je dan verschieten dat je op een bepaald ogenblik in de problemen komt?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2021, 12:28   #228
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Terug gekeerde terroristen moeten hier hun straf uitzitten zegt men dan.

Citaat:
Vilvoorde, hoofdstad van Sossen en Jihad
Sharia4Belgium aanhangster en IS-terroriste Noura Firoud, uit Vilvoorde is deze week vrijgelaten door het KIB Brussel.
Onwaarschijnlijk! terwijl in Zaventem en Maalbeek de slachtoffers van IS herdacht worden en het ganse land in rouw verkeerd, beslist Justitie een levensgevaarlijke terroriste na minder dan 1 jaar van de 5 tot waar ze veroordeeld is, los te laten in de maatschappij.
Het was Child Focus die samen met het Ministerie van Justitie via een Turkse omweg de IS-bruid van een gelukkig maar, dode terrorist die hoog stond aangeschreven bij de veroordeelde organisatie Sharia4Belgium naar ons land smokkelde.
In de meeste gevallen is het dan aan de justitiehuizen om een oogje in het zeil te houden maar NIET in het Vilvoorde van Hasan Bonte (Vooruit) die er zelf voor zal zorgen dat opvolging verzekerd is. Blijkbaar mogen terroristen en sossen weeral iets meer dan normale burgers in de nagenoeg omgevolkte Vlaams-Brabantse stad waar je nog nauwelijks Nederlands hoort praten in de straten.
Kan dit echt zomaar? Welke belangen spelen hier nog mee? Is het daarom dat er nog steeds geen Vlaamse rechtbanken zijn in Halle-Vilvoorde en dit nog steeds in Brussel, een ander gewest nota bene moet afgehandeld worden? Een gewest dat bekend staat voor zijn Sossencultuur en waar dus de PS de plak zwaait?
We weten allemaal hoe de PS reageert wanneer 'zonnekloppers' winkeliers beroven en straatmeubilair vernielen. Ze doen namelijk NIKS.
Als Brussel en Halle-Vilvoorde geen gescheiden rechtbanken krijgen in de nabije toekomst, zal Vlaanderen onmogelijk een veilige thuishaven zijn voor de Vlaming en daar zijn de ministers van deze Vivaldi-regering hoogstpersoonlijk aansprakelijk voor.
De beste manier om Vlaanderen veiliger te maken is door meer het heft in eigen handen te nemen, zeker op gerechterlijk vlak. Iets waar tot op heden en sinds 1830 nog geen enkele regering in geslaagd is.
Een hervorming van Justitie dringt zich meer dan ooit op als we geen 22/3/16 meer willen meemaken.
Ozzy Reijnaert

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 maart 2021 om 12:29.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 07:36   #229
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Terughalen IS-terroristes kostte belastingbetaler minstens 1,7 miljoen euro

De zes vrouwen werden eind juli samen met hun kinderen teruggehaald uit het Koerdisch-Syrische gevangenkamp al Roj. Vijf van hen waren bij verstek veroordeeld tot vijf jaar cel voor lidmaatschap aan een terroristische organisatie. Tegen de zesde vrouw liep een internationaal aanhoudingsmandaat.

Die operatie kostte alleen al Defensie 1,7 miljoen euro, zo blijkt uit het antwoord van minister van Defensie Ludivine Dedonder (PS) op een parlementaire vraag van Kamerlid Theo Francken (N-VA). Francken stelde ook gelijkaardige vragen aan premier Alexander De Croo (Open Vld) en minister van Buitenlandse Zaken Sophie Wilmès (MR).
Dat gaat dan enkel nog maar om de kosten voor de terughaaloperatie. De grote kosten moeten nog komen ... wie wil dat, wie blijft toch op die Vivaldipartijen stemmen ... ik kan het echt niet meer begrijpen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 09:20   #230
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat gaat dan enkel nog maar om de kosten voor de terughaaloperatie. De grote kosten moeten nog komen ... wie wil dat, wie blijft toch op die Vivaldipartijen stemmen ... ik kan het echt niet meer begrijpen.
1.700.000€ voor het terughalen van 3 terroristen, terwijl sommige Vlamingen geld moeten lenen om hun energie-factuur te kunnen betalen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 10:16   #231
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
1.700.000€ voor het terughalen van 3 terroristen, terwijl sommige Vlamingen geld moeten lenen om hun energie-factuur te kunnen betalen.
Als ik genen Europe Assitance heb, en ik kom vast te zitten in t buitenland dan moet ik dat zelf betalen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 14:29   #232
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Gelezen op het net ...

Citaat:
Vol passie vertrokken ze naar ’t Zwarte Kalifaat
Waar ze misdaden pleegden voor IS en de jihad
De slaven pakten ze alles af, hun huis en leven
Hoe ongelovigen stierven was hen om het even
“Ik handel in bomgordels, wapens en granaten
En m’n vriendinnen kan ik makkelijk ompraten
Dan komen ze vechten voor Allah’s profeet
In het Kalifaat wordt hun leven goed besteed
Eerst trouwen ze met een hitsige moordenaar
En tussen ‘t martelen door komt hij effe klaar
Mocht het Kalifaat onverhoopt toch mislukken
Keren de weduwen terug met hun ukkepukken
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 14:48   #233
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
1.700.000€ voor het terughalen van 3 terroristen, terwijl sommige Vlamingen geld moeten lenen om hun energie-factuur te kunnen betalen.
Inderdaad !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 14:50   #234
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ik genen Europe Assitance heb, en ik kom vast te zitten in t buitenland dan moet ik dat zelf betalen.
Moet je maar terrorist worden, dan moet je dat zelf niet betalen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be