Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2021, 14:46   #1761
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Verkeerde behandeling
Volgens de longarts sterven mensen juist door een verkeerde behandeling. Ze zegt dat codeïne en lopinavir, twee geneesmiddelen die worden gegeven, de klachten van coronapatiënten juist kunnen verergeren. Bovendien krijgen ze in haar ogen te veel zuurstof toegediend.

Grosan legt uit dat de patiënten secreties als gevolg van de codeïne niet meer kunnen ophoesten en ademhalingsproblemen krijgen. Ze moeten vervolgens aan de beademing. Het toedienen van te veel zuurstof zou vervolgens leiden tot acidose, een te lage pH-waarde van het bloed. Dit kan leiden tot een hersenoedeem en dat is precies waaraan veel patiënten sterven, aldus de Roemeense longarts.

Geen ziekenhuis, geen doden
Zelf geeft ze patiënten claritromycine, een antibioticum, zodra ze klachten krijgen. Al haar patiënten zijn thuis behandeld. Geen ziekenhuis, geen doden.

Eerder zei de Duitse arts Claus Köhnlein in een interview met RT dat veel coronapatiënten in Lombardije in Noord-Italië waren gestorven als gevolg van het door de WHO aanbevolen behandelingsprotocol.

[Wochenblick]

https://www.facebook.com/10000423162...08956/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 april 2021 om 14:46.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2021, 22:43   #1762
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Dramatische toename van sterfgevallen onder senioren sinds het begin van de "Corona-vaccinaties"
Op 26 december 2020 werd de eerste bejaarde in Duitsland, de 101-jarige inwoner Edith Kwoizalla, ingeënt tegen het coronavirus.
Een bijzondere evaluatie van de RKI-gegevens geeft een schokkende prijs: sinds het begin van de "Corona-vaccinaties" is het aantal sterfgevallen onder senioren dramatisch gestegen.

https://www.facebook.com/groups/2416...21142/?app=fbl

Ongeveer 4x

Het aantal mensen dat de afgelopen twee maanden is overleden, was bijna overal minstens zo hoog als in de voorgaande 12 maanden. In 51 provincies is het sterftecijfer meer dan vier keer zo hoog, in 22 provincies zelfs meer dan zes keer.

De discrepantie tussen een enorme hoeveelheid data enerzijds en een gebrekkige evaluatie en verwerking door officiële instanties in Duitsland anderzijds was voor Martin Adam reden genoeg om de RKI-data zelf te accepteren.
Positief dient hierbij te worden vermeld dat de gegevens van de RKI in principe voor iedereen vrij beschikbaar zijn en toegankelijk zijn via een zogenaamde "Application Programming Interface (API)". Aangezien dit "tikken" veel technische kennis vereist, kan niet iedereen gewoon "een keer" op de gegevens tikken en "snel" een willekeurige evaluatie maken - de hindernis is erg groot
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 april 2021 om 23:05.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2021, 06:55   #1763
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Als Marc Van Ranst en familie geen zwaarlijvigen waren, hadden we dezelfde maatregelen gekend?

Zwaarlijvigheid doodt meer mensen dan covid alleen, door zwaarlijvigen moeten we in lockdown.
Ik denk dat we best terug en meer mogen fatshamen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2021, 13:50   #1764
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Epicenter Italië maart 25
Epicenter ny maart 22
Epicenter merlbourne juli 18

Zelfde patienten en zelfde ziekenhuis.
En ook nog eens hetzelfde tijdstip gemaakt.
Wat een fake

https://www.facebook.com/10000060722...50363/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 april 2021 om 13:55.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2021, 14:02   #1765
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Project closing date en opening date.
2 april 2020 start

31 maart2025 end.
World bank data sheet.
https://www.facebook.com/10001039486...76995/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 april 2021 om 14:05.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2021, 08:03   #1766
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Laboratoriums in US vind geen spoor van covid in 1500 positieve tests.

7 universiteiten in het onderzoek.
https://www.facebook.com/groups/2416...12805/?app=fbl

CDC aangeklaagd wegens massale fraude: tests bij 7 universiteiten van ALLE mensen die werden onderzocht, toonden aan dat ze geen Covid hadden, maar alleen Influenza A of B - EU-statistieken: 'Corona' is vrijwel verdwenen, zelfs onder sterfte.
Een klinische wetenschapper en immunoloog-viroloog in een laboratorium in Zuid-Californië zegt dat hij en collega's van 7 universiteiten de CDC aanklagen wegens grootschalige fraude. De reden: niet één van de 1500 steekproeven van 'positief' geteste mensen kon Covid-19 vinden. ALLE mensen bleken simpelweg influenza A te hebben, en in mindere mate influenza B. Dit komt overeen met de eerdere bevindingen van andere wetenschappers, waarover we verschillende keren hebben gerapporteerd.

Dr. Derek Knauss: “Toen mijn labteam en ik de 1500 zogenaamd positieve Covid-19-monsters aan de postulaten van Koch onderwierpen en ze onder een SEM (elektronenmicroscoop) plaatsten, vonden we GEEN Covid in alle 1500 monsters. We ontdekten dat alle 1500 monsters voornamelijk influenza A waren, en wat influenza B, maar geen gevallen van covid. We hebben de Bulls *** PCR-test niet gebruikt. '

Bij 7 universiteiten niet één keer COVID gedetecteerd
'Toen we de rest van de monsters naar Stanford, Cornell en een paar labs van de University of California stuurden, kwamen ze met hetzelfde resultaat: NO COVID. Ze vonden influenza A en B. Daarna vroegen we allemaal de CDC om haalbare monsters van Covid. De CDC zei dat ze ze niet kunnen geven, omdat ze die samples niet hebben. '

'Dus kwamen we door al ons onderzoek en laboratoriumwerk tot de harde conclusie dat Covid-19 denkbeeldig en fictief was. De griep heette alleen 'Covid' en de meeste van de 225.000 sterfgevallen waren het gevolg van comorbiditeiten zoals hartaandoeningen, kanker, diabetes, longemfyseem, enz. Ze kregen de griep die hun immuunsysteem verder verzwakte, en ze stierven. '

'Dit virus is fictief'
'Ik moet nog steeds een haalbaar monster met Covid-19 vinden om mee te werken. Wij die de laboratoriumtest met deze 1500 stalen aan de 7 universiteiten hebben uitgevoerd, vervolgen nu de CDC voor Covid-19-fraude. De CDC heeft ons nog steeds geen levensvatbaar, geïsoleerd en gezuiverd monster van Covid-19 gestuurd. Als ze dat niet kunnen of willen, dan zeg ik dat er geen Covid-19 is. Het is fictief. '

'De vier onderzoeksdocumenten die de genoomextracten van het Covid-19-virus beschrijven, zijn er nooit in geslaagd de monsters te isoleren en te zuiveren. Alle vier de artikelen beschrijven alleen kleine stukjes RNA die slechts 37 tot 40 basenparen lang zijn. Dat is GEEN VIRUS. Een viraal genoom heeft normaal gesproken 30.000 tot 40.000 basenparen. '

'Nu Covid-19 zogenaamd overal zo slecht is, waarom heeft niet één laboratorium ter wereld dit virus volledig geïsoleerd en gezuiverd? Dat komt omdat ze het virus nooit echt hebben gevonden. Het enige dat ze ooit hebben ontdekt, waren kleine stukjes RNA die toch niet als het virus werden geïdentificeerd. Dus waar we mee te maken hebben, is gewoon weer een griepsoort, net als elk jaar. Covid-19 bestaat niet en is fictief . '

'Ik geloof dat China en de globalisten deze Covid-hoax (de griep vermomd als een nieuw virus) hebben opgezet om een ??mondiale tirannie en totalitaire politiestaat te vestigen. Deze intrige omvatte (ook) massale verkiezingsfraude om Trump omver te werpen. '

CDC geeft zelf toe geen identificeerbaar virus te hebben
Diep verborgen in een officieel document over Covid-19 , gaf de CDC al in de zomer van 2020 spijtig toe dat het geen meetbaar virus heeft : 'Aangezien er op dit moment geen gekwantificeerde (= gemeten) geïsoleerde virusobjecten van 2019-nCoV beschikbaar zijn ... ' (pagina 39 van het' CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel '(13 juli) Met andere woorden, de CDC, als een van DE toonaangevende medische autoriteiten ter wereld, kon , en kan nog steeds geen virus aantonen.

Over de voor dit doel wetenschappelijk totaal ontkrachte, maar nog steeds schaamteloos misbruikte PCR-test schreef de CDC onder het kopje 'beperkingen': ' De detectie van viraal RNA kan de aanwezigheid van een infectieus virus niet aantonen, of dat 2019-nCoV de veroorzaker is. van klinische symptomen . ' En bovendien: 'Deze test kan andere ziekten niet uitsluiten die worden veroorzaakt door andere bacteriële of virale pathogenen.'

Met andere woorden, we kunnen niet bewijzen dat de mensen die ziek worden en in het ziekenhuis worden opgenomen, en heel af en toe overlijden, ziek werden door een nieuw coronavirus genaamd SARS-CoV-2, noch kunnen we bewijzen dat het ervoor zorgde dat ze een nieuwe ziekte ontwikkelden genaamd ' Covid19.' Het zou net zo goed een ander virus en een andere ziekte kunnen zijn. (En aangezien alle symptomen, inclusief ernstige longontsteking, naadloos aansluiten bij wat griep historisch kan veroorzaken bij kwetsbare mensen ... 'als het eruitziet als een eend en loopt als een eend, is het een eend'.

Beloning van $ 265.000 voor het aantonen van coronavirus
Eerder dit jaar beloofden het Duitse team van Samuel Eckert en het Isolate Truth Fund een beloning van ten minste $ 265.000 voor elke wetenschapper die onweerlegbaar bewijs kan leveren dat het SARS-CoV-2-virus is geïsoleerd en daarom bestaat. Ook zij wezen erop dat nog geen enkel laboratorium ter wereld dit coronavirus heeft kunnen isoleren.

Ja, systeemwetenschappers beweren van wel, maar deze 'isolatie' bestaat alleen uit een monster uit het menselijk lichaam, dat een 'soep' is vol met verschillende soorten cellen, overblijfselen van virussen, bacteriën, et cetera. Met behulp van (giftige) chemicaliën wordt vervolgens gezocht naar enkele (rest) deeltjes die kunnen duiden op een virus dat ooit heeft bestaan ??of nog kan bestaan, waarna dit wordt aangemerkt als 'bewijs'.

Het Canadese team ontving ook geen bewijs ondanks 40 verzoeken om toegang tot het publiekrecht


Meer via de link.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2021 om 08:06.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2021, 08:28   #1767
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://greatreject.org/laboratories...ositive-tests/

Gecombineerde PCR-test op corona en griep 'omdat er nauwelijks verschil is'
Het is niet verrassend dat 's werelds grootste biotechbedrijf, China's BGI, onlangs een nieuwe PCR-test lanceerde die gelijktijdig kan testen op influenza A, B en corona. Afgezien van het bewezen feit, via verschillende rechtszaken erkend, dat een PCR-test geen infectie met welk virus dan ook kan aantonen , zegt de verklaring van BGI dat beide ziekten zo moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn en dat ze daarom maar één test hebben gedaan, meer dan genoeg . Misschien IS er helemaal geen verschil, 'Covid' is gewoon een andere naam voor 'oude bekende' griepvirussen, en is dit gewoon weer een slimme marketingtruc?

De meeste mensen zijn voor de gek gehouden door angstpropaganda
Met wereldwijde, door de overheid gecontroleerde 24/7 angstpropaganda door de massamedia, zijn de meeste mensen gaan geloven dat er inderdaad een levensbedreigend virus is dat mensen veel sneller en ernstiger ziek maakt dan de seizoensgriep. Maar zelfs dat laatste is aantoonbaar niet het geval. Influenza A is al jaren de belangrijkste doodsoorzaak door longontsteking in de ontwikkelde wereld.

Maar stuur mensen die als ernstige Covid-patiënten zijn aangemerkt naar een paar IC's, zet er constant camera's op, instrueer een paar artsen dat ze alleen de ergste gevallen mogen bespreken, en je hebt je “pandemie op televisie”. Het argument 'we doen het omdat de zorg anders overbelast raakt' werd enige tijd geleden door de overheid zelf ondermijnd door aanbiedingen van extra IC-bedden of personeel af te wijzen, omdat 'het niet nodig is'. (Was dit misschien de eerste en enige keer dat de waarheid werd verteld?)

Officiële cijfers: niets om je zorgen over te maken (maar het wordt nooit meer normaal)
Nu ook de officiële cijfers aantonen dat er na het normale traditionele griepseizoen niets aan de hand is, en volgens de EU-statistieken (EuroMOMO) zelfs een significant lagere sterfte is, zou de samenleving - als het echt om een ??virus en de volksgezondheid ging - moeten ga onmiddellijk terug naar normaal om te beginnen met het herstellen van de enorme schade veroorzaakt door het overheidsbeleid.

Maar zoals u weet, zal dat nooit gebeuren, en dat komt omdat deze zorgvuldig geplande pandemische hoax een ideologische agenda uitvoert, de 'Grote Reset', die tot doel heeft de samenleving en economie van het Westen grotendeels te vernietigen en vervolgens te onderwerpen. het tot een wereldwijde technocratische communistische dictatuur van klimaatvaccins, waarin al onze vrijheden, burgerrechten en zelfbeschikkingsrechten voor eens en voor altijd zullen worden afgeschaft.

Dat was tenminste hun plan.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2021 om 08:35.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2021, 08:51   #1768
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Wie naar een museum of zo wil gaan en daarom een negatieve test nodig hebben kunnen de testen aangeboden in teststraten of sneltesten niet gebruiken.
Reden is onbetrouwbaar bij negatief.
Positief echter is altijd wel betrouwbaar blijkbaar.

https://www.facebook.com/10000046298...95175/?app=fbl

Testen = geld verdienen ook eh.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2021 om 08:51.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2021, 10:18   #1769
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Breaking news.
Italiaans politics klagen nonkel Bill aan.
Crimes again humanity.

https://www.facebook.com/10556651156...85186/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2021 om 10:19.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2021, 16:28   #1770
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Must watch.
Verpleegster roept andere verpleging op.
Aangrijpende video.
https://www.facebook.com/679779698/p...24699/?app=fbl

Verlaat het zinkende schip of ga ten onder.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2021 om 16:39.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 17:32   #1771
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.112
Standaard



Deze mongool zal het alvast niet meer moeten verkondigen op facebook : hij is zelf naar het rijk van de pieren.

https://www.hln.be/buitenland/hardne...d-19~a7f7fd5c/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 17:43   #1772
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Deze mongool zal het alvast niet meer moeten verkondigen op facebook : hij is zelf naar het rijk van de pieren.

https://www.hln.be/buitenland/hardne...d-19~a7f7fd5c/
Hoeveel van die ontkenners zouden er al niet zelf ziek geraakt zijn, of het loodje gelegd hebben?
Dat is het verraderlijke, wie ziek raakt en beseft dat hij een dwaas geweest is met het te ontkennen, die zwijgt gewoon.
Wie sterft kan zijn ongelijk niet meer toegeven, en slechts in zeldzame gevallen zal dit bekend raken.
Het is dus een typisch voorbeeld van een zelfbevestigende theorie.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 20:38   #1773
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Er passeren iedere dag wel wat vaccin doden op facebook.
Hoe zullen we die noemen?

In hetzelfde noorwegen trouwens.
33 ouderen overleden na coronavaccin in Noorwegen, maar geen duidelijk verband gevonden.

Zo dus.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 april 2021 om 20:55.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 22:10   #1774
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Breaking news.
Italiaans politics klagen nonkel Bill aan.
Crimes again humanity.

https://www.facebook.com/10556651156...85186/?app=fbl
En weerom blijf je liegen!

https://www.snopes.com/fact-check/it...-gates-arrest/

En het is trouwens geen 'breaking news', die onzin dateert al van vorig jaar. Maar ja, als je wat traag bent in je bovenkamer...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 22:12   #1775
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Deze mongool zal het alvast niet meer moeten verkondigen op facebook : hij is zelf naar het rijk van de pieren.

https://www.hln.be/buitenland/hardne...d-19~a7f7fd5c/
Opgeruimd staat netjes, met zo'n kakkerlakken heb ik nul komma nul medelijden! Wat mij betreft hoeft die zelfs geen begrafenis te krijgen, gewoon samen met het huisvuil de verbrandingsoven in, waar afval thuis hoort.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 22:24   #1776
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Opgeruimd staat netjes, met zo'n kakkerlakken heb ik nul komma nul medelijden! Wat mij betreft hoeft die zelfs geen begrafenis te krijgen, gewoon samen met het huisvuil de verbrandingsoven in, waar afval thuis hoort.
Jaja.
In het laatste uur staan er weer 2 doden na vaccin op mijn facebook anders.

Ze zullen ook wel opgebrand zijn denk ik.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 23:00   #1777
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Denemarken helemaal klaar met astrazeneca en Johnson en jhonsen ligt ook op de schop.

Veel te veel zieken en doden.

Ps het laatste nieuws is ook onbetrouwbaar.

https://www.facebook.com/45502366281...61282/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 april 2021 om 23:01.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 08:32   #1778
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Hoeveel van die ontkenners zouden er al niet zelf ziek geraakt zijn, of het loodje gelegd hebben?
Dat is het verraderlijke, wie ziek raakt en beseft dat hij een dwaas geweest is met het te ontkennen, die zwijgt gewoon.
Wie sterft kan zijn ongelijk niet meer toegeven, en slechts in zeldzame gevallen zal dit bekend raken.
Het is dus een typisch voorbeeld van een zelfbevestigende theorie.
Beter sterven vasthoudende aan uw principes dan plooien en leven als een lafaard.
Deze coronafascisten hebben de de doden op hun naam, niet de coronaontkenners. Omdat overheden corona ontkende gaven ze het virus vrij spel. Namen ze onze volksgezondheid serieus, hadden ze Chinees nieuwjaar niet laten doorgaan.

Een injectie van deze generatie politici (die mensenmoordenaars zijn) is zelfmoord en dat is tegen mijn godsdienst.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 08:57   #1779
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Beter sterven vasthoudende aan uw principes dan plooien en leven als een lafaard.
Deze coronafascisten hebben de de doden op hun naam, niet de coronaontkenners. Omdat overheden corona ontkende gaven ze het virus vrij spel. Namen ze onze volksgezondheid serieus, hadden ze Chinees nieuwjaar niet laten doorgaan."
Allemaal samen 1 , 2 , 3: GE - NO - CI -DE !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Een injectie van deze generatie politici (die mensenmoordenaars zijn) is zelfmoord en dat is tegen mijn godsdienst.
Ik leef nog, na Astra Zeneca.
Of ben jij zoals die Wappie die me op Social Media aansprak om me te vertellen dat ik (en alle andere gevaccinneerden) nog maximaal 2 jaar te leven had?

Ik heb die mens smakelijk uitgelachen natuurlijk

Laatst gewijzigd door parcifal : 16 april 2021 om 08:58.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 09:04   #1780
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Allemaal samen 1 , 2 , 3: GE - NO - CI -DE !!



Ik leef nog, na Astra Zeneca.
Of ben jij zoals die Wappie die me op Social Media aansprak om me te vertellen dat ik (en alle andere gevaccinneerden) nog maximaal 2 jaar te leven had?

Ik heb die mens smakelijk uitgelachen natuurlijk
Maar er stierven er ook. Terwijl gij voor uzelf juicht ben ik aan de nabestaande beginnen denken en nederigde ik me voor iets groter.
Ge kent Zijn naam wel.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be