Politics.be Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 06:41   #20421
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
'Vliegende schotels' komt me inderdaad nogal jaren 50 over. Dan stel ik me zo'n ding met klinknagels voor. Interessant is hoe ons concept van 'buitenaards leven' evolueert doorheen de tijd. We leren bij denk ik en daarom is er een verschuiving merkbaar in dat concept verder weg van een evenbeeld van de mens en zijn technologie. Voor mij persoonlijk is de vraag niet eens zozeer het al dan niet 'bestaan' van 'buitenaards' leven, maar eerder de vraag naar de mogelijkheid het te herkennen, de mogelijkheid te communiceren. Je kan je zelfs de vraag stellen of puur 'zintuigelijke' ervaring van het gros van het buitenaards leven door de mens wel mogelijk is.

Maar goed. Het zou kunnen dat Von Braun wou zeggen "het militair industrieel complex zou ons om het even wat verkopen, zelfs snake oil of een fictieve vijand."
We leren ook bij omdat we meer en meer inzichten verwerven in de aard van de natuurwetten (ook door de kwantumfysica) en we meer en meer beseffen dat de gekende en tot nu toe geformuleerde natuurwetten zullen moeten worden herbekeken.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 12:17   #20422
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Wat voor een belachelijke bullshit is dat nu weer allemaal?
Integendeel! De uiteenzetting in dit filmpje is een zeer zinnige hypothese.
Oud Vandaag, 21:04   #20423
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Navy captures footage of pyramid-shaped UFOs.

https://www.the-sun.com/news/2683726...ufo-sky-video/
(Fox News, vandaag)

"The Pentagon has admitted that a US Navy destroyer captured an eerie night-vision footage of mysterious flashing objects flying above it and another warship.

The green-tinged video was gathered by the Unidentified Aerial Phenomena Task Force and leaked to filmmaker Jeremy Corbell, who made the documentary "Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers," and KLAS TV news director George Knapp, the Sun reported.

It is noted that the ‘spherical’ craft was suspected to be a transmedium vehicle and was observed descending into the water without destruction," Corbell said, according to the news outlet. "It is noted that the ‘spherical’ craft could not be found upon entry to the water — and that a submarine was used in the search," he added.

The incidents were discussed on May 1, 2020, during a classified briefing conducted by the Office of Naval Intelligence about the unidentified craft."

Als het waar is, lijkt me het vehikel 'man-made'. Maar wel een ufo. Tenminste: voorlopig nog.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : Vandaag om 21:19.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be