Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 april 2019, 09:43   #21
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Mensen die alleenstaand willen zijn en dan nog een eigen auto, een kind, de laatste smartphone met dure apps, uitgaan met vrienden, friends with benefits en de hele zooi willen die moeten niet zeuren dat ze geen eigen huis kunnen permiteren. Zoiets is doodnormaal.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 09:48   #22
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Een ingenieur met een brutoloon van 2800 euro?
In de prive is dat zowat het startsalaris voor een ingenieur.

Maar als je wat je best doet, blijf je daar niet lang op hangen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 09:49   #23
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gij kunt soms grappige dingen zeggen... of was dat een mop ?

Neen, ik heb een hypotheek. Dat die schuld zich maar weginflateert
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 10:51   #24
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Ik heb mijn huis alleen gekocht. Nog voor mijn 40ste zal het afbetaald zijn. Maar ik ben dan ook geen luie debiel, maar een geniale en goed betaalde ingenieur


Feitelijk zou ik nu al schuldenvrij kunnen zijn, maar het fiscaal voordeel is nog altijd te interessant om te laten liggen + mijn intrestvoet is zo belachelijk laag dat ik mijn geld beter beleg op de beurs dan er mijn schulden mee af te lossen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:09   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik heb mijn huis alleen gekocht. Nog voor mijn 40ste zal het afbetaald zijn. Maar ik ben dan ook geen luie debiel, maar een geniale en goed betaalde ingenieur


Feitelijk zou ik nu al schuldenvrij kunnen zijn, maar het fiscaal voordeel is nog altijd te interessant om te laten liggen + mijn intrestvoet is zo belachelijk laag dat ik mijn geld beter beleg op de beurs dan er mijn schulden mee af te lossen.
Tijd om te verkopen of verhuren en t zelfde truukje nog eens te doen met een nog dubbel zo duur.

Laatst gewijzigd door Anna List : 7 april 2019 om 11:10.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:18   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Wie heeft ooit dat idiote idee gelanceerd dat je met een laag of gemiddeld single inkomen ook een huis of een appartement zou moeten kunnen kopen?

Mss beter t idee promoten dat hard studeren of hard en veel werken kan helpen?
Wie dat was met dat idee dat ook een alleenstaande met laag of gemiddeld inkomen een huisJE of appartementTJE moet kunnen kopen (mits wat inspanning .. bla bla ..), weet ik niet.

Maar het was/is wel een zeer goed idee.

Ik weet wel dat het Steve Stunt Albertkanaal was die de radicale sossen in de huisvestingsmaatschappijen bruskeerde door te stellen dat ze meer moeite moesten doen om de sociale huurder aan te sporen/gelegenheid te geven zijn woning aan te kopen.
Die oude sossen vonden dat "deelnemen aan het kapitalisme".
Steve Stunt A. stelde dat niemand gelukkiger was dan de doorgaans gelukkige mens die daarboven nog eens in zijn eigen woning woont.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:21   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nogal wiedes dat ge met één wedde minder kunt dan met twee.
Vooral nogal wiedes dat een samenspan van twee mensen veel gemeenschappelijke kosten kunnen uitsparen.
(in die zin zou het huwelijksquotiënt beter vervangen worden door volledig aparte en individuele belastingsaanslagen .... alweer mijn dada van afschaffing van het burgerlijk huwelijk)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:23   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Mensen die alleenstaand willen zijn en dan nog een eigen auto, een kind, de laatste smartphone met dure apps, uitgaan met vrienden, friends with benefits en de hele zooi willen die moeten niet zeuren dat ze geen eigen huis kunnen permiteren. Zoiets is doodnormaal.
Zwier die categorie maar uit je lijst, want die kosten niets extra, integendeel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:30   #29
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Allez, theeft lang geduurd dat de bompa praat er is.
Singles nemen ruimte in die anders door een heel gezin kan worden ingenomen. Bovendien klaagt schoof het consumentisme van de Happy Singles aan. Uitgerekend jij zou je hier toch in moeten vinden?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:43   #30
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel grappig dat een ingenieur hier minder verdient dan een arbeidster.

Sinds een jaar werkt Hicham (24) als ingenieur Netto: 1.870,86 euro

Marianne (46) werkt als arbeidster... Netto: 2.320,46 euro

In dat lijstje is de ingenieur veruit de slechtst betaalde.

"ons onderwijs gaat naar de kloten" zaagt men dan. Waarom zou men, begot ?
Gewoon al grappig dat er een ingenieur is die Hicham heet.
De meeste Hichams in onze maatschappij zijn beroepsdoppers, kebabzaakuitbaters, drugsdealers of in het beste geval arbeiders
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:52   #31
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Gewoon al grappig dat er een ingenieur is die Hicham heet.
De meeste Hichams in onze maatschappij zijn beroepsdoppers, kebabzaakuitbaters, drugsdealers of in het beste geval arbeiders
Gelijkgeschakeld diploma uit Afghanistan?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:56   #32
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Mensen die alleenstaand willen zijn en dan nog een eigen auto, een kind, de laatste smartphone met dure apps, uitgaan met vrienden, friends with benefits en de hele zooi willen die moeten niet zeuren dat ze geen eigen huis kunnen permiteren. Zoiets is doodnormaal.
Het alternatief is helemaal alleen in uw eigen huis gaan zitten en schrik hebben dat er iemand komt die je iets moet aanbieden.

Wat nogal veel te zien is nu.

Ook plezant anders.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 11:58   #33
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik heb mijn huis alleen gekocht. Nog voor mijn 40ste zal het afbetaald zijn. Maar ik ben dan ook geen luie debiel, maar een geniale en goed betaalde ingenieur


Feitelijk zou ik nu al schuldenvrij kunnen zijn, maar het fiscaal voordeel is nog altijd te interessant om te laten liggen + mijn intrestvoet is zo belachelijk laag dat ik mijn geld beter beleg op de beurs dan er mijn schulden mee af te lossen.
Op de pink sheets gaat het idd over centiemen .
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 12:04   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Gewoon al grappig dat er een ingenieur is die Hicham heet.
De meeste Hichams in onze maatschappij zijn beroepsdoppers, kebabzaakuitbaters, drugsdealers of in het beste geval arbeiders
In tegendeel. Je vindt nogal veel zulke mensen in wiskundig georiënteerde richtingen zoals ingenieur. Vaak zijn ze daar vrij goed in. Veruit de meeste leraren wiskunde hier zijn van Arabische origine. Als het een Europeaan is, is 't meestal nen ouwe. Deftig spreken en schrijven is een andere affaire.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 12:05   #35
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waarom zou je als single een huis of appartement kopen, als het zo plezant is om vanaf je eerste wedde alles op te doen aan uitgaan, muziek, eten, reizen, kleren, auto ...?

Afgezien daarvan is er één categorie die specifiek het slechts af is: singles die uit een vechtscheiding komen, en kinderlast hebben.
Mensen in onze Belgische samenleving gaan er steeds vanuit dat iemand die gestudeerd heeft of hard werkt, zijn droomhuis perfect kan realiseren. Ik hoor het mijn ouders nog zeggen. Met de verdubbeling van huizenprijzen tijdens de afgelopen 20 jaar zien we dat dit duidelijk verandert. Dat het grootste merendeel van de bevolking een partner nodig heeft om een huis te kunnen kopen.

Het creëert een geweldige druk om samen te zijn. Het alternatief voor iedereen die minder dan 2200 euro netto/maand heeft, is blijvend te moeten huren/ geld weggooien. Als resultaat daarvan floreren datingsites momenteel (ze gooien je dood met reclame op tv) en gaan mensen relaties aan met puur financiële doeleinden. Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven.

Minimum 70% van die relaties gaan de komende 20 jaar op de klippen lopen. En van die 30% die samenblijven zijn er een hoop mensen die het doen voor de kinderen of voor geld. Die gedachte is toch totaal deprimerend.

Ik heb het geluk dat mijn ouders vastgoed bezitten, en dat hun bezittingen uiteindelijk op mijn naam terecht zullen komen.
We zien nu al op de vastgoedmarkt dat in 60% van de gevallen ouders hun kinderen geld toestoppen. Ik wil zelf minimaal 1 kind, en zal garanderen dat dat kind niet afhankelijk wordt van een relatie te moeten hebben om een huis te kunnen kopen.

De nieuwe realiteit is dat niet je job, maar wel je afkomst en de keuzes van je ouders bepalen of je succesvol zal zijn. Met keuzes bedoel ik dan hoeveel kinderen ze maken, en hun partnerkeuze die al dan niet tot een scheiding leidt.

Een bekwame ingenieur die 3 kinderen maakt met een vrouw waar hij uiteindelijk door in een vechtscheiding terecht komt, heeft het nog niet zo mooi voor elkaar.

Mijn doel is uiteindelijk om het familievermogen verstandig te beheren en zelfs uit te breiden. Ik heb dan ook een grondige hekel aan mensen die vinden dat de erfbelasting nog omhoog moet
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 april 2019 om 12:07.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 12:19   #36
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Mensen in onze Belgische samenleving gaan er steeds vanuit dat iemand die gestudeerd heeft of hard werkt, zijn droomhuis perfect kan realiseren. Ik hoor het mijn ouders nog zeggen. Met de verdubbeling van huizenprijzen tijdens de afgelopen 20 jaar zien we dat dit duidelijk verandert. Dat het grootste merendeel van de bevolking een partner nodig heeft om een huis te kunnen kopen.

Het creëert een geweldige druk om samen te zijn. Het alternatief voor iedereen die minder dan 2200 euro netto/maand heeft, is blijvend te moeten huren/ geld weggooien. Als resultaat daarvan floreren datingsites momenteel (ze gooien je dood met reclame op tv) en gaan mensen relaties aan met puur financiële doeleinden. Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven.

Minimum 70% van die relaties gaan de komende 20 jaar op de klippen lopen. En van die 30% die samenblijven zijn er een hoop mensen die het doen voor de kinderen of voor geld. Die gedachte is toch totaal deprimerend.

Ik heb het geluk dat mijn ouders vastgoed bezitten, en dat hun bezittingen uiteindelijk op mijn naam terecht zullen komen.
We zien nu al op de vastgoedmarkt dat in 60% van de gevallen ouders hun kinderen geld toestoppen. Ik wil zelf minimaal 1 kind, en zal garanderen dat dat kind niet afhankelijk wordt van een relatie te moeten hebben om een huis te kunnen kopen.

De nieuwe realiteit is dat niet je job, maar wel je afkomst en de keuzes van je ouders bepalen of je succesvol zal zijn. Met keuzes bedoel ik dan hoeveel kinderen ze maken, en hun partnerkeuze die al dan niet tot een scheiding leidt.

Een bekwame ingenieur die 3 kinderen maakt met een vrouw waar hij uiteindelijk door in een vechtscheiding terecht komt, heeft het nog niet zo mooi voor elkaar.

Mijn doel is uiteindelijk om het familievermogen verstandig te beheren en zelfs uit te breiden. Ik heb dan ook een grondige hekel aan mensen die vinden dat de erfbelasting nog omhoog moet
Een verdubbeling van prijzen op twintig jaar is gewoon normale inflatie en bewijst eerder het tegendeel van je stelling.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 13:15   #37
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Ik heb helemaal alleen gekocht. Als alleenstaande met kinderen.
Het is dus best mogelijk. Nee, uiteraard geen poepsjieke villa en er is een beetje werk aan. Maar eens volledig in orde en dat is niet zo lang meer, verkoop ik het en koop ik een duurder, ofwel woon ik er tot ik doodval. Ik heb geen zin andere eigenaars rijk te maken (sorry Annake ).
Ik zie dat huis kopen eerder als een extra spaarpot voor mijn zonen.

En voor de domme opmerking hier ergens op deze topic. Ik heb een auto, smartphone, kinderen, dieren en geen schulden op de hypotheek na. En wij eten nog goed ook elke dag. Ik ga wel niet meer vaak op vakantie en geen dure buitenlandse reizen voorlopig.
Alles is een kwestie van prioriteiten stellen. Moest ik volledig alleen zijn, zou ik ook iets kopen. Kwestie van gerust te zitten in den oude dag. Ik zeg het mijn zonen ook: studeren, werken en zo gauw je kan, kopen. Al is het een appartement met 1 slaapkamer of een klein huisje. Later ben je dikwijls blij dat je het hebt. Zeker gezien het geklooi met pensioenen. Het is iets om op terug te kunnen vallen voor hun. Het leven maakt al te vaak veel rare kronkels en voor niks gaat alleen de zon op he.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 13:18   #38
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Ik hoop alleen dat ze niet op een dag thuis komen en zeggen: "mamski, we komen een containerwoning in de tuin plaatsen! We're ba'ack!!"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 13:57   #39
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Een verdubbeling van prijzen op twintig jaar is gewoon normale inflatie en bewijst eerder het tegendeel van je stelling.
Ik weet niet over welke stelling je het hebt. Maar ik denk dat veel mensen het er over eens zijn dat je financiële afkomst meer bepaalt wat je je kan permitteren, dan je opleidingsniveau en je job.

Huizenprijzen zijn in 20 jaar verdubbeld maar je salaris niet.
Het wordt dus zwaarder voor jongeren om zelf iets te kopen. De jongeren die een leven met rijkdom zullen genieten, zijn de jongeren die iets van hun ouders krijgen.
Dat is iets wat ik heel goed in het achterhoofd zal hebben op het moment dat ik aan kinderen (of beter een kind) begin

Werken loont steeds minder, en met een toekomst vol automatisering en verdwijnende jobs gaat dat nog extremer worden. Arbeiders gaan eruit.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 april 2019 om 13:59.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2019, 14:06   #40
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik weet niet over welke stelling je het hebt. Maar ik denk dat veel mensen het er over eens zijn dat je financiële afkomst meer bepaalt wat je je kan permitteren, dan je opleidingsniveau en je job.

Huizenprijzen zijn in 20 jaar verdubbeld maar je salaris niet.
Het wordt dus zwaarder voor jongeren om zelf iets te kopen. De jongeren die een leven met rijkdom zullen genieten, zijn de jongeren die iets van hun ouders krijgen.
Dat is iets wat ik heel goed in het achterhoofd zal hebben op het moment dat ik aan kinderen (of beter een kind) begin

Werken loont steeds minder, en met een toekomst vol automatisering en verdwijnende jobs gaat dat nog extremer worden. Arbeiders gaan eruit.
Dat is zo. Ik heb het ook alleen moeten doen. En dat was niet simpel maar is me wel gelukt. Kan mij inbeelden dat er veel zijn die het niet aandurven of willen zelfs. En dat is iets dat in de huidige tijd helemaal moeilijk wordt omwille van de duurte van alles of het je m'en foutisme van de huidige generatie.

Vandaar dat ik op mijn manier het wél aan mijn kinderen wil/kan geven. Tenzij ze het geluk hebben 'rijk te trouwen' of dag en nacht te werken, komen ze er niet als alles zo blijft verder gaan. En altijd plezant als uw mama toch een stuk kunnen geven om iets mee op te kunnen starten.

Sommige arbeiders gaan eruit gaan naar de toekomst toe. Maar er kan nog altijd gene robot mijn dak, elektriciteit, waterleidingen enz komen leggen. Dat zijn branches die zullen blijven bestaan, en nog een hele lange tijd ook. Voor productiearbeiders aan den band tja... die gaan hoe langer hoe meer te vervangen zijn door de vooruitgang. De ene zijn dood is de andere zijn brood he.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.

Laatst gewijzigd door Duupje : 7 april 2019 om 14:08.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be