Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Nele Jansegers (Vlaams Belang) 7 tot 13 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Nele Jansegers (Vlaams Belang) 7 tot 13 mei Sinds 1993 is Nele Jansegers professioneel actief in het Vlaams Blok. Ze is sinds 8 juli 2004 senator rechtstreeks gekozen door het Nederlandse kiescollege.

 
 
Discussietools
Oud 6 juni 2007, 12:56   #1
janisgroot
Vreemdeling
 
janisgroot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2005
Berichten: 45
Standaard De gewone man

Wa wilt het Vlaams Belang eigelijk allemaal doen voor de gewone man die al jaren hard werkt, afdokt aan de staat om allerhande kaskes te steunen die naar jan en alleman behalve de vlamingen zelf gaat en die zijn buurt alsmaar meer ziet veranderen in pittaland? Want zoas ge weet, het is erg aant worde tegenwoordig. Ge kun nie meer gerust naar het café of den bakker zonder u te bewapenen bijna
janisgroot is offline  
Oud 8 juni 2007, 00:16   #2
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

klopt de gewone man werkt wordt belachelijk gemaakt door teven zoals Freya vdb die HAAR eigen vizie opdringt naar het volk .

Andere politici vullen OOK graag hun zakken ...is hobby van de rijjkeren geworden .

Men heeft dan ook geen reet voeling met het eigen volk .....verhuizen naar het buitenland is DE boodschap

DEMOCRATIE HEEFT NOOIT BESTAAN want rijkeren worden rijker en armen armer !
duncan is offline  
Oud 8 juni 2007, 20:39   #3
barney
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2005
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot Bekijk bericht
Wa wilt het Vlaams Belang eigelijk allemaal doen voor de gewone man die al jaren hard werkt, afdokt aan de staat om allerhande kaskes te steunen die naar jan en alleman behalve de vlamingen zelf gaat en die zijn buurt alsmaar meer ziet veranderen in pittaland? Want zoas ge weet, het is erg aant worde tegenwoordig. Ge kun nie meer gerust naar het café of den bakker zonder u te bewapenen bijna

Hoor ik daar dramatisering? Voor wat ga je jezelf bewapenen? Turkse en marrokaanse struikrovers die zich verstoppen op de weg naar de bakker? Doe normaal, ik werk ook hard en ik geef met plezier mijn geld af omdat ik weet dat ik hier kan rekenen op goedkope ziekenzorg, ondersteuning van de vakbonden en allerlei premies en lonen van het ocmw wanneer het slecht gaat. Wat wil je dan? Al dat ook afschaffen? De jan modaal die op het VB stemt is niet zo ruimdenkend, want de meeste verwachten dat deze dingen blijven, terwijl dat ze niks van belastingen (of toch veel minder) moeten betalen.
barney is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be