Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2010, 15:26   #21
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Ze hebben toch een gram marihuana gevonden. Het was niet voor niks. Duidelijk zware crimineel die zijn gezin in gevaar brengt
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 15:42   #22
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Een simplistische posting.Dergelijke beelden kunt ge in elk land maken betreffende invallen door de politie.
Slaat eigenlijk op totaal niets.
Eigenlijk wel..maar laten we niet vergeten dat politioneren in een staat waar er evenveel zware handvuurwapens als tv's circuleren 'aangepast' optreden uitlokt..

ik haat amerika niet, maar vindt het net zoals hun buren ( Canada,Mexico) geen groot voorbeeld op veel domeinen ( recentelijk nog sicko gezien van michael moore ).

Er zit veel rechts lomp Redneck bloed in dat land op alle niveau's..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 15:55   #23
grievous
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2009
Berichten: 2.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Eigenlijk wel..maar laten we niet vergeten dat politioneren in een staat waar er evenveel zware handvuurwapens als tv's circuleren 'aangepast' optreden uitlokt..

ik haat amerika niet, maar vindt het net zoals hun buren ( Canada,Mexico) geen groot voorbeeld op veel domeinen ( recentelijk nog sicko gezien van michael moore ).

Er zit veel rechts lomp Redneck bloed in dat land op alle niveau's..
Het is en blijft een voorbeeld van extreem simplisme een filmpje over een politie inval te plaatsen en daaruit een betoog af te leiden tegen een heel land.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 15:57   #24
grievous
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2009
Berichten: 2.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Tactics of a disinformant:



Gij en sommige anderen zijn hier de desinformanten.Dit onderwerp is er een perfect voorbeeld van.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 16:04   #25
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Het is en blijft een voorbeeld van extreem simplisme een filmpje over een politie inval te plaatsen en daaruit een betoog af te leiden tegen een heel land.
Er zijn tientallen afleveringen en reality shows over 'cops'...de meeste interventies (ook op straat in het verkeer) gebeuren toch nogal redelijk manu militari..maar zoals ik reeds zei ,niet onbegrijpelijk in een 'armed nation'..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 16:36   #26
grievous
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2009
Berichten: 2.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Er zijn tientallen afleveringen en reality shows over 'cops'...de meeste interventies (ook op straat in het verkeer) gebeuren toch nogal redelijk manu militari..maar zoals ik reeds zei ,niet onbegrijpelijk in een 'armed nation'..
Weer een zeer stereotiepe uitlating die in wezen nietszeggend is.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 16:47   #27
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Weer een zeer stereotiepe uitlating die in wezen nietszeggend is.
Citaat:
In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response[1] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 17:06   #28
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Weer een zeer stereotiepe uitlating die in wezen nietszeggend is.
Ik zal wat duidelijker zijn...
Een natie die vindt dat een universele gezondheidszorg een communistisch paard van Troje is, is even debiel als een zuidafrikaanse president die als aidspreventie 'douchen' voorstelt..
Een groot deel van de Amerikanen is waanzinnig achterlijk en onwetend door een algemeen asociaal beleid en onderwijs..

De Belgische politiek heeft zijn kantjes..maar nog nooit hebben ze ons met een 'retard with cash' opgezadeld zoals junior...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 18:02   #29
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
We hebben het hier over de Griekse bevolking, niet over een geïsoleerd groepje, zoals men dat wil laten uitschijnen. En zoals u dat klakkeloos aanneemt.
ja want iedere griek heeft molotovs bij
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 18:09   #30
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
ik haat amerika niet, maar vindt het net zoals hun buren ( Canada,Mexico) geen groot voorbeeld op veel domeinen ( recentelijk nog sicko gezien van michael moore ).
Dat valt blijkbaar nog wel mee als je ziet dat zowat 1/5 van alle Mexicanen tegenwoordig in de VS woont.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 7 mei 2010 om 18:10.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 18:10   #31
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik zal wat duidelijker zijn...
Een natie die vindt dat een universele gezondheidszorg een communistisch paard van Troje is, is even debiel als een zuidafrikaanse president die als aidspreventie 'douchen' voorstelt..
Een groot deel van de Amerikanen is waanzinnig achterlijk en onwetend door een algemeen asociaal beleid en onderwijs..

De Belgische politiek heeft zijn kantjes..maar nog nooit hebben ze ons met een 'retard with cash' opgezadeld zoals junior...
Dat je op het platteland en dan vnl in de Midwest en in het Zuiden achterlijk volk hebt, is juist. Maar als je het dan toch groots wilt bekijken, dan herinner ik me dat de Poolse boerkes toch ook niet echt moeten onderdoen. Een betaalbare gezondheidszorg moet er voor iedereen komen maar ik denk niet dat er veel Amerikanen staan te springen om een sociaal vangnet (hangmat) op zijn Belgisch in te voeren. En gelijk hebben ze. Ik heb in de VS al veel, heel veel mensen ontmoet die zeker niet moeten onderdoen voor de meer dan gemiddelde Europeaan. Hou eens op met dat Europees superioriteitsgevoel.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 18:51   #32
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ja want iedere griek heeft molotovs bij
Wat een inzicht. Iedereen kan een molotov cocktail maken.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 7 mei 2010 om 18:52.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 18:55   #33
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Dat je op het platteland en dan vnl in de Midwest en in het Zuiden achterlijk volk hebt, is juist. Maar als je het dan toch groots wilt bekijken, dan herinner ik me dat de Poolse boerkes toch ook niet echt moeten onderdoen. Een betaalbare gezondheidszorg moet er voor iedereen komen maar ik denk niet dat er veel Amerikanen staan te springen om een sociaal vangnet (hangmat) op zijn Belgisch in te voeren. En gelijk hebben ze. Ik heb in de VS al veel, heel veel mensen ontmoet die zeker niet moeten onderdoen voor de meer dan gemiddelde Europeaan. Hou eens op met dat Europees superioriteitsgevoel.
als de Poolse boerkes 100000 handtekeningen verzamelen kunnen ze een kandidaat voordragen op wie gestemd kan worden als president op 20 juni. In België kan er rechtstreeks noch op het staatshoofd noch op de eerste minister gestemd worden.

Gaat de draad erover waar het beter is al dan niet of om een bepaald systeem of een bepaalde situatie te analyseren? De VS heeft op dit moment zeker trekken van een politiestaat. Daar mag de aandacht op getrokken worden. De Amerikaanse schrijver Mailer zei ooit dat als fascisme naar de VS komt het onder de naam democratie komt. Waakzaamheid is steeds geboden.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 mei 2010 om 18:56.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 19:00   #34
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Dat je op het platteland en dan vnl in de Midwest en in het Zuiden achterlijk volk hebt, is juist. Maar als je het dan toch groots wilt bekijken, dan herinner ik me dat de Poolse boerkes toch ook niet echt moeten onderdoen. Een betaalbare gezondheidszorg moet er voor iedereen komen maar ik denk niet dat er veel Amerikanen staan te springen om een sociaal vangnet (hangmat) op zijn Belgisch in te voeren. En gelijk hebben ze. Ik heb in de VS al veel, heel veel mensen ontmoet die zeker niet moeten onderdoen voor de meer dan gemiddelde Europeaan. Hou eens op met dat Europees superioriteitsgevoel.
Superioriteitsgevoel hoort, in elk geval mentaal niet. De gemiddelde Europeaan is al even misleid als de gemiddelde Amerikaan. Dansen naar de pijpen van het grootkapitaal.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 19:14   #35
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Dat je op het platteland en dan vnl in de Midwest en in het Zuiden achterlijk volk hebt, is juist. Maar als je het dan toch groots wilt bekijken, dan herinner ik me dat de Poolse boerkes toch ook niet echt moeten onderdoen. Een betaalbare gezondheidszorg moet er voor iedereen komen maar ik denk niet dat er veel Amerikanen staan te springen om een sociaal vangnet (hangmat) op zijn Belgisch in te voeren. En gelijk hebben ze. Ik heb in de VS al veel, heel veel mensen ontmoet die zeker niet moeten onderdoen voor de meer dan gemiddelde Europeaan. Hou eens op met dat Europees superioriteitsgevoel.
ik noem de republiekeinse partij toch geen midwest hillbillies...
Michael Moore vroeg het aan enkele in europa wonende us burgers..die vonden het systeem fantastisch..de Canadezen prijzen zich gelukkig dat ze dit systeem hebben..iedereen die het heeft gekend vindt dit systeem fantastisch..

Veel van die anti healthcare groepen zijn gebrainwasht met stalinistische taferelen...omdat politici gesponsord werden (omgekocht) door private medical services met een winstoogmerk..

Citaat:
om een sociaal vangnet (hangmat) op zijn Belgisch in te voeren. En gelijk hebben ze.
Het gaat wel degelijk over gezondheidszorn, niet over invaliditeitsuitkeringen of dopgelden. Krijg maar eens een ernstige ziekte zonder health plan..de dood wenkt..
Zelfs als je een health plan hebt bij een private verzekeraar ben je nog niet zeker..maandelijks worden duizenden aanvragen geweigerd om de winstcijfers te halen...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 mei 2010 om 19:20.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 00:46   #36
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Als dat voldoende is om met stempels als 'het ware gelaat' af te komen dan mogen we evengoed zeggen dat Sint-Pedophilius de patroonheilige van Belgie is. Er wordt te vaak vergeten dat de VS een groot land is met 300 miljoen inwoners. Je gaat me niet vertellen dat er er geen Europese flikken zijn die doorslaan.
Deze flikken slaan helemaal niet door. Die zijn juist heel kalm en methodisch. Deze manier van optreden is routine voor hen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 06:08   #37
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
als de Poolse boerkes 100000 handtekeningen verzamelen kunnen ze een kandidaat voordragen op wie gestemd kan worden als president op 20 juni. In België kan er rechtstreeks noch op het staatshoofd noch op de eerste minister gestemd worden.

Gaat de draad erover waar het beter is al dan niet of om een bepaald systeem of een bepaalde situatie te analyseren? De VS heeft op dit moment zeker trekken van een politiestaat. Daar mag de aandacht op getrokken worden. De Amerikaanse schrijver Mailer zei ooit dat als fascisme naar de VS komt het onder de naam democratie komt. Waakzaamheid is steeds geboden.
Johan. In '86(Reagan!) was ik voor bijna een jaar in de VS en sedert '90 voltijds. En in die 24 jaar is dit land enorm veranderd. Pas op voor de verkiezingen in november. Het wordt nog erger. Echt deprimerend.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 08:57   #38
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Johan. In '86(Reagan!) was ik voor bijna een jaar in de VS en sedert '90 voltijds. En in die 24 jaar is dit land enorm veranderd. Pas op voor de verkiezingen in november. Het wordt nog erger. Echt deprimerend.
Het is waar dat je niet veel zinnigs kan zeggen over het land. Je moet het land staat per staat benaderen, de verschillen zijn immens.

De staten worden niet eens zo zeer door de Obama administratie verbonden.

Wij hebben militairen in Afghanistan. Maar wij voelen ons niet in oorlog. Zij zijn in oorlog. En dat is wat hun bindt. De oorlog en de daar aan gebonden repressie schemert bij hun door tot in de kleinste details. Zij zijn in oorlog.
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 09:33   #39
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Hou eens op met dat Europees superioriteitsgevoel.
Waarom? het is terecht.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 10:54   #40
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Deze flikken slaan helemaal niet door. Die zijn juist heel kalm en methodisch. Deze manier van optreden is routine voor hen.
Zéér juist.
De vraag is echter of zij niet (mis)gebruikt worden om een systeem van onderdrukking in stand te houden.
Zo is "law enforcement" en in het biezonder "DEA" een zelfstandig en zelfbedruipend instituut geworden dat nog maar weinig verantwoording moet afleggen aan de burgers die het zou moeten dienen
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be