Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2016, 01:53   #721
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Benevens het feit dat u er kennelijk niet voor terugdeinst om een medeforummer openlijk te bedreigen, hebt u hier op dit forum enkel bewezen dat u gezwind lulkoek weet te verzinnen.
Als je in Antwerpen bent ga dan eens eten in de Houten klare op de graanmarkt en vraag de eigenaar eens wie paul is en hoe zijn zaak gered is .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 02:03   #722
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Als je in Antwerpen bent ga dan eens eten in de Houten klare op de graanmarkt en vraag de eigenaar eens wie paul is en hoe zijn zaak gered is .
Het is niet “de Houten klare” maar Brasserie Houten Clara, en om dat te weten hoef ik niet eens naar Antwerpen te gaan : http://www.houtenclara.be/ Dat u daartentegen zelfs niet de juiste naam van een zogezegd door u geredde zaak blijkt te kennen, is veelzeggend.

Overigens ben ik nog nooit in Antwerpen geweest, en zal dat wellicht voor de rest van de mij gegunde levenstijd zo blijven.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 02:06   #723
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het is niet “de Houten klare” maar Brasserie Houten Clara, en om dat te weten hoef ik niet eens naar Antwerpen te gaan : http://www.houtenclara.be/ Dat u daartentegen zelfs niet de juiste naam van een zogezegd door u geredde zaak blijkt te kennen, is veelzeggend.

Overigens ben ik nog nooit in Antwerpen geweest, en zal dat wellicht voor de rest van de mij gegunde levenstijd zo blijven.
IN antwaarpe noemen ze die zoak al jare 'den houte klare ' vraag het maar aan een antwerpenaar.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 02:11   #724
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
IN antwaarpe noemen ze die zoak al jare 'den houte klare ' vraag het maar aan een antwerpenaar.
We zijn op een forum, en dat is niet Antwerpen. Hoe “ze” in Antwerpen mogelijks een zaak verkeerd noemen zal mij dus een zorg wezen : het verandert niets aan de juiste naam van de zaak, die u logischerwijs geacht mag worden te kennen.

Voor het overige heb ik hier hoe dan ook niet meteen een Antwerpenaar ter beschikking, en ik wil dat graag zo houden.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 02:17   #725
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

ze hebben het al gezien

Van: Gilbert Van Weert [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 7 november 2016 0:56
Aan: paul van der es
Onderwerp: Re: Wij kunnen U redden

Je moet wel opletten voor taalfouten in de text op vliegtuig foto

Bonne nuit et bisou a Vivke
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 02:33   #726
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ze hebben het al gezien

Van: Gilbert Van Weert [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 7 november 2016 0:56
Aan: paul van der es
Onderwerp: Re: Wij kunnen U redden

Je moet wel opletten voor taalfouten in de text op vliegtuig foto

Bonne nuit et bisou a Vivke
Mmmmja, …….één en ander belet uw alter ego kennelijk niet om zelf enkele opvallende taalfouten te plegen in de tekst van het voorgebracht bericht…..
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 03:31   #727
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mmmmja, …….één en ander belet uw alter ego kennelijk niet om zelf enkele opvallende taalfouten te plegen in de tekst van het voorgebracht bericht…..
Gilbert is mijn agent op de DR die alles regelt voor de horeca verhuis.
Hij is export manager van een sigarenfabriek daar ter plaatsen.(persoon rechts)

https://www.facebook.com/gilbert.vanweert.77
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  12122661_1645206032412906_5422460729078766005_n.jpg‎
Bekeken: 92
Grootte:  98,0 KB
ID: 104657  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 03:38.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 08:42   #728
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

"Er zijn geen ONvoorziene omstandigheden.
Er zijn enkel NIET voorziene omstandigheden."


Wat bedoelt u hiermee?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 08:44   #729
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Klopt maar ik heb katvangers om dat probleem op te lossen.De opricter promotor is een stichting .
De bestuurder van een stichting naar Nederlands recht wordt aansprakelijk geacht indien de stichting financiële verplichtingen aangaat voor de stichting die de stichting kennelijk niet kan dragen zonder ingebracht kapitaal.

Citaat:
Die BTW heb ik altijd na 2 jaar gedaan en nooit problemen mee gehad ,dus ik gaf alle BTW aan in het 1e kwartaal als de vennootschap is opgericht.
Wanneer de klanten van de vennootschap in oprichting hun BTW-afrekening willen maken, val je door de mand. Alweer betrapt, Verzinselaar.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 09:46   #730
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
"Er zijn geen ONvoorziene omstandigheden.
Er zijn enkel NIET voorziene omstandigheden."


Wat bedoelt u hiermee?
onvoorziene omstandigheden is een gebeurtenis die plaats heeft zonder dat je ze had kunnen voorkomen of vermijden.

Niet voorziene omstandigheden is een gebeurtenis die je had kunnen voorkomen en vermijden.

Er word hier een toespeling gemaakt dat de TITANIC ramp te wijten is aan te weinig roeiboten ,men had dan kunnen voorzien dat als de TITANIC toch zou zinken dat er zeer veel zouden verdrinken.

Praktisch elke faling van je onderneming kan je vermijden door een sterfhuisconstructie ,opgelet je bedrijf (de mantel nv,bvba,cvba.....) die gaar wel failliet maar je onderneming is gered.

Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ROEIBOOT.jpg‎
Bekeken: 61
Grootte:  160,6 KB
ID: 104658  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 09:49   #731
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

[quote=Patrice;8283343]De bestuurder van een stichting naar Nederlands recht wordt aansprakelijk geacht indien de stichting financiële verplichtingen aangaat voor de stichting die de stichting kennelijk niet kan dragen zonder ingebracht kapitaal.



zit wel een katvanger als zaakvoerder op (die kan niets verliezen want officieel heeft hij niets.
Je kent veel van recht maar bent nog naïef.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 10:01.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 09:51   #732
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht


Wanneer de klanten van de vennootschap in oprichting hun BTW-afrekening willen maken, val je door de mand. Alweer betrapt, Verzinselaar.
Waarom ? zij doen gewoon de aangifte 1 e kwartaal ,ik doe dat al jaren en ga dat nu met sterfhuisconsulent cv in oprichting ook doen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 09:59   #733
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Hoe ben je onvermogend en leef je toch in luxe

ik gebruik dit zeer veel voor de gezinnen van bedrijfsleiders die te veel persoonlijke borgen hadden getekend.

Je huurt gewoon een zeer mooi gemeubeld appartement aan de kust op jaarbasis en gaat er ook effectief wonen ,
Dan zie je nooit een deurwaarder want die deurwaarders worden geacht te weten dat het een verhuring gemeubeld is en je plakt je huurcontract aan de binnenkant van de deur of neemt veel copies en telkens een deurwaarder dreigt met beslag zend je hem aangetekend dit huurcontract op met de melding dat hij geen tergend en roekeloos beslag mag doen of dat alle kosten van tegenverzet voor hem zijn (standaardbrief voor al mijn klanten)
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 11:02   #734
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
onvoorziene omstandigheden is een gebeurtenis die plaats heeft zonder dat je ze had kunnen voorkomen of vermijden.

Niet voorziene omstandigheden is een gebeurtenis die je had kunnen voorkomen en vermijden.

Er word hier een toespeling gemaakt dat de TITANIC ramp te wijten is aan te weinig roeiboten ,men had dan kunnen voorzien dat als de TITANIC toch zou zinken dat er zeer veel zouden verdrinken.

Praktisch elke faling van je onderneming kan je vermijden door een sterfhuisconstructie ,opgelet je bedrijf (de mantel nv,bvba,cvba.....) die gaar wel failliet maar je onderneming is gered.

Onvoorziene en niet voorziene omstandigheden zijn beide gebeurtenissen die je niet had voorzien. Het is krak hetzelfde.

Een gebeurtenis die je niet kon voorzien is een onvoorzienbare gebeurtenis.

U maakt dus een onterecht onderscheid tussen 'niet voorzien' en 'onvoorzien', terwijl er in de Nederlandse taal al twee begrippen bestaan die het onderscheid duidelijk maken: onvoorzien <-> onvoorzienbaar.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 11:16   #735
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Onvoorziene en niet voorziene omstandigheden zijn beide gebeurtenissen die je niet had voorzien. Het is krak hetzelfde.

Een gebeurtenis die je niet kon voorzien is een onvoorzienbare gebeurtenis.

U maakt dus een onterecht onderscheid tussen 'niet voorzien' en 'onvoorzien', terwijl er in de Nederlandse taal al twee begrippen bestaan die het onderscheid duidelijk maken: onvoorzien <-> onvoorzienbaar.
U zult wel gelijk hebben maar commercieel is mijn spreuk beter ,net zoals het fout schrijven van mijn beroep

sterfhuisconsulent (aan elkaar voor google)
bedrijven docter om niet tussen de geneesheren te belanden.

Je zal eens zien wat succes deze website gaat hebben
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 11:18   #736
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

WAAROM BEN IK UNIEK IN MIJN ADVIEZEN ?

Ik beschik over een databasis met alle Ca's (centralizers) rond wetsartikelen die betrekking hebben op bedrijven in moeilijkheden .Niemand heeft dit of kent deze techniek.

http://forum.politics.be/showpost.ph...91&postcount=7

Verder heb ik alle commutator matrixen van mogelijke combinaties van deze wetsartikelen ook in deze database staan. Deze techniek is ook niet bekend onder juristen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=57

Verder heb ik een unieke database niet enkel van de uitspraken van Vonnissen en Arresten maar ook en vooral van de individuele logica die gebruikt werd om tot de uitspraak te komen ,en die staat niet in Jura

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=173

door mijn combinatie nu met recht en wiskunde en door mijn uitzonderlijke kennis van gebruik, misbruik en oneigenlijk gebruik van wet kom ik tot het oplossen van onmogelijke situaties.
Ik word enkel geroepen als niets meer helpt ,als de boot zinkt ,ik ben de roeiboot.
Niemand kon dat fabriek redden, niemand lees nog maar eens goed wat je allemaal nodig had om dat klaar te spelen.(zelfs misbruik van recht)

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=704
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-23.jpg‎
Bekeken: 72
Grootte:  114,2 KB
ID: 104662  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 11:27.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 11:22   #737
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
U zult wel gelijk hebben maar commercieel is mijn spreuk beter ,net zoals het fout schrijven van mijn beroep

sterfhuisconsulent (aan elkaar voor google)
bedrijven docter om niet tussen de geneesheren te belanden.

Je zal eens zien wat succes deze website gaat hebben
Commercieel is die spreuk helemaal niet beter want men begrijpt gewoon niet wat je bedoelt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 11:46   #738
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Commercieel is die spreuk helemaal niet beter want men begrijpt gewoon niet wat je bedoelt.

NIET BELANGRIJK

Belangrijk is dat ik gisteren avond een akkoord heb gemaakt met Paul en Wendy (eigenaars van gered fabriek) voor die 5.000 euro per maand vrij en onbelaste lijfrente ,te beginnen in 2018.(moet dus mijn grafsteen aanpassen als ik nog wil genieten ,anders zal ons viv wel de lustige weduwe spelen hier )
Dus wij kunnen al op beide oren slapen tot we dood zijn want bedrag is geïndexeerd.(Dat krijgen wij zelfs niet op hier in Tenerife )
Tot onze dood zijn we gerust.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-08-28 (2).jpg‎
Bekeken: 58
Grootte:  89,8 KB
ID: 104663  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 11:47.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 12:03   #739
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
WAAROM BEN IK UNIEK IN MIJN ADVIEZEN ?

Ik beschik over een databasis met alle Ca's (centralizers) rond wetsartikelen die betrekking hebben op bedrijven in moeilijkheden .Niemand heeft dit of kent deze techniek.

http://forum.politics.be/showpost.ph...91&postcount=7

Verder heb ik alle commutator matrixen van mogelijke combinaties van deze wetsartikelen ook in deze database staan. Deze techniek is ook niet bekend onder juristen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=57

Verder heb ik een unieke database niet enkel van de uitspraken van Vonnissen en Arresten maar ook en vooral van de individuele logica die gebruikt werd om tot de uitspraak te komen ,en die staat niet in Jura

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=173

door mijn combinatie nu met recht en wiskunde en door mijn uitzonderlijke kennis van gebruik, misbruik en oneigenlijk gebruik van wet kom ik tot het oplossen van onmogelijke situaties.
Ik word enkel geroepen als niets meer helpt ,als de boot zinkt ,ik ben de roeiboot.
Niemand kon dat fabriek redden, niemand lees nog maar eens goed wat je allemaal nodig had om dat klaar te spelen.(zelfs misbruik van recht)

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=704
Ik ben zoals de spoeddienst in een hospitaal ,onmiddellijke actie en op zoveel mogelijke scenario's voorbereid met standaard brieven en procedures zoals in een ISO 9001.
Alles is uitgeschreven en ligt klaar ,zoals in de redding van het fabriek de standaardbrief van de deurwaarder en de standaard brief van de notaris en de schatter en de boekhouder, alles was geregeld in minder dan 10 minuten.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-23.jpg‎
Bekeken: 52
Grootte:  114,2 KB
ID: 104665  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 12:05.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 13:56   #740
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Waarom ? zij doen gewoon de aangifte 1 e kwartaal ,ik doe dat al jaren en ga dat nu met sterfhuisconsulent cv in oprichting ook doen
Omdat ze die facturen van je klanten nakijken en dan uitkomen bij iemand die zijn BTW-aangiftes niet in orde zijn.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be