Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 20 april 2019, 18:47   #18401
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Omdat hun sharia 't voorschrijft misschien?

Maar kom, wat in islamitische landen als sharia/goddelijke wetgeving geldt, heeft uiteraard niks met islam te maken.
Dus dezelfde groep mensen, uit dezelfde regio en binnen dezelfde culturele achtergrond maar die moslim zijn stenigen/verbranden/verkrachten omwille van de sharia terwijl hun buren die hindoe zijn identiek hetzelfde doen, maar dan voor andere en vooralsnog onbenoemde redenen ?

Of is de sharia ook een 'voorschrift' voor hindoes misschien ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 april 2019 om 18:48.
Pandareus is offline  
Oud 20 april 2019, 18:49   #18402
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Homo/hetero als een ideologie beschouwen, is dat het resultaat van islamitische hersenspoelingen, inteelt, of is het doodgewone achterlijkheid ?????
[X] All of the above.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 20 april 2019, 18:50   #18403
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Geen vlees?!!?!?
Toch niet alle dagen.
Anna List is offline  
Oud 20 april 2019, 18:51   #18404
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Toch niet alle dagen.
Voor de dagen dat ik geen vlees eet heb ik altijd een chorizo-worst liggen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 20 april 2019, 18:58   #18405
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Voor de dagen dat ik geen vlees eet heb ik altijd een chorizo-worst liggen.
Als ik vlees wil, ga ik t in elk geval niet in t frituur zoeken.
Anna List is offline  
Oud 20 april 2019, 19:03   #18406
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dus dezelfde groep mensen, uit dezelfde regio en binnen dezelfde culturele achtergrond maar die moslim zijn stenigen/verbranden/verkrachten omwille van de sharia terwijl hun buren die hindoe zijn identiek hetzelfde doen, maar dan voor andere en vooralsnog onbenoemde redenen ?

Of is de sharia ook een 'voorschrift' voor hindoes misschien ?
Zowel de hindoes als de moslims hebben wat dit betreft boter op het hoofd. Alleen is er in Europa geen omvolking door hindoes bezig en hebben hindoes, voor zover ik weet, hier nog geen aanslagen gepleegd.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 20 april 2019 om 19:04.
Libro is offline  
Oud 20 april 2019, 19:30   #18407
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Tot spijt van iedere homolover ga ik me niet over bepaalde zaken heen zetten. In de islam is perversie niet toegestaan en als bepaalde moslimlanden daar straffen op willen invoeren, en er draagkracht voor is in de betrokken samenleving, ga ik me er nooit tegen verzetten.

Maar feit is dat in het westen de homolove eindeloos is. En het begint enorm op de zenuwen te werken, misschien omdat ik ook moslima ben, maar de andersgeaarden kunnen volgens velen blijkbaar niets verkeerd doen. Ze mogen neerkijken op vrouwen, pedofilietopics starten, de parasiet uithangen, liegen tot ze er bijna bij neervallen,... en toch worden ze op handen en voeten gedragen. Dat stoort mij mateloos. Ieder ander wordt daarvoor zelfs gestraft! Natuurlijk hoeven ze van mij in België niet gestenigd te worden. Het is hier geen moslimland en er is zelfs geen draagkracht voor... ook niet bij de moslims. Maar hou aub op met die overdreven blinde homolove want ze zijn lieden van een perverse ideologie en ook maar mensen met fouten en gebreken, wellicht meer dan hetero's die hebben. Dus nogmaals: ik zou niet weten waarom ik bepaalde homo's blindelings moet geloven itt blijkbaar veel andere mensen.

Wat betreft valse voorwendselen: Wtf, er was een discussie over de straf die in Brunei werd ingevoerd. Fyi ik heb die discussie niet gestart. En ik begrijp eigenlijk niet waarop je die hier opnieuw wil overdoen. Dit is dan hier ook mijn laatste bericht erover, hopelijk.
Hoeveel drogredeneringen en stropoppen kun je eigenlijk in één posting verwerken ?

-je premisse over 'homolovers' is grotesk : homo's zijn gewoon burgers zoals jij en ik
-als sommige landen de achterlijkheid zover willen drijven om die mede bepalend te laten zijn in hun systeem van strafrecht dan zegt dat veel over hun inherente waarde als maatschappij : nul komma nul
-niemand hier heeft ooit maar enige suggestie gedaan dat OMDAT iemand homo is dat zijn daden daarom volgens andere criteria dienen bekeken te worden dan van de hetero's. Je zet hier gewoon een monumentale stropop op...
-je bewering dat ze 'mogen neerkijken op vrouwen' is bij gebrek aan concreet voorbeeld totaal zonder voorwerp
-je bewering dat ze mogen 'pedofilietopics opstarten' is een schandalige beschuldiging die je niet kunt hard maken.
-je bewering dat ze 'de parasiet mogen uithangen' is al even grotesk : men veegde je hier grondig de mantel uit toen je ad nauseam kwam vertellen over je periode dat je zelf aan het parasiteren was. Als het over jezelf gaat, is het niks dan excuses, geen kinderopvang, moe, vent moet werken, moeilijke uren, de gebruikelijke quatsch dus die alle parasieten gebruiken
-en neen, zelfs je bewering dat 'iedereen daarvoor wordt gestraft' is zonder voorwerp : in een rechtstaat in een ontwikkeld land straft men geen mensen zonder vastgestelde feiten die in de strafwet beschreven staan.
-laat verder aub de drogredeneringen maar achterwege : NIEMAND vraagt hier dat je 'homo's blindelings moet geloven'... Wat is jouw frustratie eigenlijk ?
-en wat is dat voor kloterij om te stellen dat homo's 'lid zijn van een ideologie' ??? Op wat slaagt dat ? En dan de absolute dooddoener : 'ze hebben ook fouten'... Ja, 't zou er maar aan ontbreken zeker ?Wie niet ? Om dan toch nog eens effe in full-retard mode te koppelen : 'wellicht meer dan hetero's die hebben'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 20 april 2019, 19:35   #18408
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims hebben zich nooit op één lijn met andersgeaarden geplaatst. Dat is iets waarin bepaalde politieke groeperingen wensten/wensen te geloven.

Het scheiden van wegen hoort nu eenmaal ook bij 't leven. Ooit zul je dat ook door hebben wanneer je volwassen bent.
Hoe komt het eigenlijk dat je mits 30 seconden googlen bijna struikelt over de gedocumenteerde gevallen van kleine jongens die in de kont geneukt worden door de smeerlappen die in madrassa's 'les' geven in Pakistan ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 20 april 2019, 19:55   #18409
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Als ik vlees wil, ga ik t in elk geval niet in t frituur zoeken.
Mensen met geld zijn anders he.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 20 april 2019, 20:01   #18410
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Tot spijt van iedere homolover ga ik me niet over bepaalde zaken heen zetten. In de islam is perversie niet toegestaan en als bepaalde moslimlanden daar straffen op willen invoeren, en er draagkracht voor is in de betrokken samenleving, ga ik me er nooit tegen verzetten.

Maar feit is dat in het westen de homolove eindeloos is. En het begint enorm op de zenuwen te werken, misschien omdat ik ook moslima ben, maar de andersgeaarden kunnen volgens velen blijkbaar niets verkeerd doen. Ze mogen neerkijken op vrouwen, pedofilietopics starten, de parasiet uithangen, liegen tot ze er bijna bij neervallen,... en toch worden ze op handen en voeten gedragen. Dat stoort mij mateloos. Ieder ander wordt daarvoor zelfs gestraft! Natuurlijk hoeven ze van mij in België niet gestenigd te worden. Het is hier geen moslimland en er is zelfs geen draagkracht voor... ook niet bij de moslims. Maar hou aub op met die overdreven blinde homolove want ze zijn lieden van een perverse ideologie en ook maar mensen met fouten en gebreken, wellicht meer dan hetero's die hebben. Dus nogmaals: ik zou niet weten waarom ik bepaalde homo's blindelings moet geloven itt blijkbaar veel andere mensen.

Wat betreft valse voorwendselen: Wtf, er was een discussie over de straf die in Brunei werd ingevoerd. Fyi ik heb die discussie niet gestart. En ik begrijp eigenlijk niet waarop je die hier opnieuw wil overdoen. Dit is dan hier ook mijn laatste bericht erover, hopelijk.
Is omdat de homo de ideale burger is. Waarom? Makkelijk te managen. Het basisprincipe hier achter is dat seksuele bevrijding een vorm van politieke controle is. Geef de homo seksuele vrijheid en hij zal je economische systeem niet bekritiseren.

Dus we moeten de homo naar voor schuiven als modelburger maar de fatsoenlijke lonen zijn weg. We zullen nu een boetiek economie hebben...

Is toch een prachtig plan van bepaalde oligarchen?
TV-verslaafde is offline  
Oud 20 april 2019, 20:01   #18411
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.769
Standaard

Nu we het hebben over religieus geïnspireerde drogredeneringen in verband met homo's: waar is Jan Van den Berghe gebleven?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 20 april 2019, 20:09   #18412
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zowel de hindoes als de moslims hebben wat dit betreft boter op het hoofd. Alleen is er in Europa geen omvolking door hindoes bezig en hebben hindoes, voor zover ik weet, hier nog geen aanslagen gepleegd.
En ik dacht dat het hier ging over de barbarij van het 'stenigen', iets dat voor zover ik weet hier ook nog niet heeft plaatsgevonden. Noch door moslims noch door hindoes.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 20 april 2019, 20:11   #18413
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nu we het hebben over religieus geïnspireerde drogredeneringen in verband met homo's: waar is Jan Van den Berghe gebleven?
Zijn jaarlijkse vastenperiode van 40 dagen hee : géén forum voor Jan tijdens de vasten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 20 april 2019, 20:16   #18414
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mensen met geld zijn anders he.
lol

En allemaal omdat ik een kleintje met mayonaise en stoofvleessaus wou.

Laatst gewijzigd door Anna List : 20 april 2019 om 20:17.
Anna List is offline  
Oud 20 april 2019, 20:36   #18415
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nu we het hebben over religieus geïnspireerde drogredeneringen in verband met homo's: waar is Jan Van den Berghe gebleven?
Juist. Onze voorvechter van de theocratie. Dan komen er stenigingen en kruisigingen van.
TV-verslaafde is offline  
Oud 20 april 2019, 21:00   #18416
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
lol

En allemaal omdat ik een kleintje met mayonaise en stoofvleessaus wou.
Heb je het nu over ne kleine of over een pakske frieten ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 20 april 2019, 21:25   #18417
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dus dezelfde groep mensen, uit dezelfde regio en binnen dezelfde culturele achtergrond maar die moslim zijn stenigen/verbranden/verkrachten omwille van de sharia terwijl hun buren die hindoe zijn identiek hetzelfde doen, maar dan voor andere en vooralsnog onbenoemde redenen ?

Of is de sharia ook een 'voorschrift' voor hindoes misschien ?
In welk "hindoe-land" zijn de voorbeelden die je geeft wettelijk vastgelegd, van staatswege uit?
Itt islamitische landen waar sharia geldt en steniging uitgevoerd wordt, niet door crimineel volk, maar door de staat.

Appelen en citroenen Panda?
Je bent beter dan dat.
SDX is offline  
Oud 20 april 2019, 21:40   #18418
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Welkom terug Elio

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ach meiske toch, ik weet niet goed meer of ik met u moet lachen of huilen.
Beschouw dit dan ook als mijn laatste post gericht aan uw persoontje.
Da's inderdaad feitelijk het beste , haar gewoon negeren !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 20 april 2019, 21:44   #18419
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims hebben zich nooit op één lijn met andersgeaarden geplaatst. Dat is iets waarin bepaalde politieke groeperingen wensten/wensen te geloven.

Het scheiden van wegen hoort nu eenmaal ook bij 't leven. Ooit zul je dat ook door hebben wanneer je volwassen bent.
Waarom spreekt u uzelf tegen ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 21 april 2019, 03:18   #18420
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
lol
En allemaal omdat ik een kleintje met mayonaise en stoofvleessaus wou.
Mensen met geld, schreef Xeno:
Een klein beetje geld is OOK geld, dacht ik toch?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 april 2019 om 03:20.
Jay-P. is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be