Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2017, 17:03   #41
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als het toch allemaal via het boekje gegaan is i.v.m. de oproeppremies, waarom bent u dan geen grote jongen? Zo'n jongen die mij via PB zijn bundel laat weten met daarbij zijn naam.

Maar u zult dit niet doen want ...


Een brief rondbrengen omdat de baas het vraagt, dat is nu net de NMBS mentaliteit die we aanklagen.
Gewoon, zonder nadenken, bevelen volgen, daarbij denkend dat u op dat moment bezig bent met nuttig werk.

Iemand met een greintje verstand had zijn baas gewezen op het feit dat er een PC en dergelijke in zijn kantoor aanwezig is.


Doordat u een volledige dag kon weggaan en er hierdoor geen trein minder reed, laat u blijken hoe overbodig uwe job is.
Ik ben letterlijk een grote jongen en u had dat met uw eigen ogen kunnen zien maar u was natuurlijk niet op onze afspraak te Hasselt.
Uw woorden zijn letterlijk: het liep langs de broek.(uw broek)
En mijn gegevens langs een PB, waarom?
En u schrijft: maar u zult dit niet doen want...
Omdat...u heeft toch geschreven in een ander topic dat u wist wie ik ben en waar ik werk.
U heeft mijn gegevens toch, waarom moet ik ze dan nu doormailen?
Of...
En doen wat de baas vraagt is helemaal geen NMBS mentaliteit, dat is een gezonde werkmentaliteit.
U doet toch ook wat uw baas u vraagt.
En misschien kan mijn baas niet goed werken met een PC want hij bewaard nog altijd zijn paswoord onder het bureaumatje waarop zijn PC staat.
En ik ben geen volledige dag weggegaan, ik heb eerst mijn dossiers afgewerkt en daarna heb ik de post van mijn baas naar Hasselt gespoort.
Dat heb ik al tig keer geschreven maar u leest dit precies niet of u begrijpt dit niet.
En dan maar anderen verwijten maken over begrijpend lezen.
En het was een leuk en aangenaam verblijf te Hasselt, een leuke afsluiting van weer een harde werkdag.
Heeft u dan geen leuke dagen bij het werk voor uw baas?
En er reed geen trein minder omdat 'wij' allemaal 'onze' job goed en voor 100% uitvoeren.
Er reden geen treinen minder maar misschien met een aangepast uurschema.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be